Protestatari contra incalzirii globale, inzapeziti (via Foxnews, AP).

Tuesday, 03 March, Year 1 d.Tr. | Author: Mircea Popescu

Oamenii protesteaza contra incalzirii globale.

Fara Carbune - Dreptate Climei

Fara Carbune - Dreptate Climei

Zapada nu.

Zapada in Washington DC

Zapada in Washington DC

Teoretic, asta urma sa fie "cea mai mare campanie de disobedienta civila pentru a lupta impotriva schimbarii climatice". Oamenii au ajuns in Washington si-au gasit un oras paralizat de o furtuna ce-a adus cam 15 cm de zapada. Nanci Pelosi nu a putut sa-si faca aparitia, intrucat avionul ce urma s-o aduca n-a mai putut zbura din cauza vremii.

Category: Zsilnic
Comments feed : RSS 2.0. Leave your own comment below, or send a trackback.

21 Responses

  1. zamolxis`s avatar
    1
    zamolxisinsigna de prim sosit 
    Tuesday, 3 March 2009

    Protestul era impotriva climate change - iar furtuna de zapada in Martie exact asta indica. Carbunii ca sursa energetica sunt nocivi dintr-o gramada de motive, cum ar fi ca sunt principala sursa de mercur in atmosfera. Care ajunge apoi in apa si-n pesti. Mercurul in pesti este pe o panta ascendenta de aproape un secol. Vezi Minamata disease in enciclopedia ta favorita :)

  2. selfhelp`s avatar
    2
    selfhelp 
    Tuesday, 3 March 2009

    Alt protest impotriva unui dusman comun si invizibil, in cazul de fata mitul incalzirii globale provocate de om.

  3. făniţă`s avatar
    3
    făniţăinsigna de prim sositinsigna de trolinsigna pentru 1000 de comentarii 
    Tuesday, 3 March 2009

    subscriu la selfhelp! :D

  4. Mihai Japan`s avatar
    4
    Mihai Japan 
    Tuesday, 3 March 2009

    Protestantii au fost impiedicati chiar de vreme, insa incalzirea globala ne afecteaza. Acum doi ani unde obisnuiau sa fie 5 metri de zapada acum sunt doar 3. Astept luna sfarsitul lunii sa vad cum va arata strada aceasta anul asta. http://www.flickr.com/photos/mihai-apostu/3325145671/

  5. Mircea Popescu`s avatar
    5
    Mircea Popescu 
    Tuesday, 3 March 2009

    @zamolxis : nu stiu daca ti-e transparent ridicolul protestarii contra "climate change". Cineva ar trebui sa faca o caricatura cu o colonie de pureci protestand impotriva "underwear change"

    @selfhelp : un mariaj politic irezistibil : ideea ca exsita un pericol grav si apocaliptic, altoita pe un butas de "noi contam".

    @Mihai : Am impresia ca nu realizezi corect scala relativa a elementelor implicate.

  6. zamolxis`s avatar
    6
    zamolxisinsigna de prim sosit 
    Tuesday, 3 March 2009

    ..sau ca si cum marul lui Newton ar protesta impotriva legii gravitatiei :)

    si totusi, nu cred ca poti spune ca cineva care protesteaza impotriva politicilor care favorizeaza status quo "nu-ntelege scala"

    e ca si cum ai fi Academia Franceza si i-ai spune lui Aurel Vlaicu "nu cred ca intelegi scala relativa a elementelor implicate in a face un obiect mai greu decat aerul sa zboare".

    The climate can be engineered. Dar c-a s-ajungem acolo, trebuie ca aceeasi oameni care s-au speriat c-ajunge Al Gore presedinte sa accepte ca este o problema cu clima, indiferent cine-a cauzat-o, si ca mai sunt si altii care inteleg si vor asta. Hence, demonstrations.

  7. Mircea Popescu`s avatar
    7
    Mircea Popescu 
    Tuesday, 3 March 2009

    Fara sa redeschidem intreaga dezbatere : Temperaturile se masoara in mod regulat de mai putin de 100 de ani. Cam 50 in majoritatea cazurilor. Asta, pe mai putin de 1/5 din suprafata uscata a pamantului (care este o fractiune din suprafata pamantului). A face afirmatii despre "evolutia probabila" a lucrurilor masurate in atare proportie e cel putin hazardat, fara suparare echivalentul cu a face predictii despre finalul unui roman de dragoste din care am citit o parte dintr-o litera.

    In mod particular, intreaga balmajeala despre calotele polare se bazeaza pe urmatorul corpus de date statistice : In baza masuratorilor efectuate in ultimii 20 de ani, situatia calotei in ultima suta a fost interpolata. In baza acestor date astfel obtinute, se fac interpolari mai departe pe viitor. Sistemul e similar cu traznaia aplicata in "risk management", sa-i zicem, ca nu era.

    Nu mi se pare ca am ajuns ca specie inca la nivelul de dezvoltare tehnologica in care clima sa poata fi manipulata. Nici intentionat, nici neintentionat. Flateaza sa credem altfel, e, pana la urma, unul din visele vechi ale omenirii, alaturi de zbor, cum bine spui. Asta n-ar trebui sa fie un motiv suficient.

  8. zamolxis`s avatar
    8
    zamolxisinsigna de prim sosit 
    Tuesday, 3 March 2009

    :)
    uite, asta ar fi un bun subiect de dezbatare a la carte
    think about it. while we're still alive :P

  9. Mircea Popescu`s avatar
    9
    Mircea Popescu 
    Tuesday, 3 March 2009

    N-ar strica in principiu un subiect mai inteligent si mai putin ingalat.

  10. De acord, propun eu unul:
    "Incalzirea centrala globala" - sa militam pentru plata-pausala-mondiala a pierderilor din retelistica de distributie. Daca suma se imparte la vreo 6,8 miliarde de locuitori, ne putem lafai si noi ca belferii!

  11. Mircea Popescu`s avatar
    11
    Mircea Popescu 
    Wednesday, 4 March 2009

    Hehehe ce sec. Ideea merita dezvoltata.

  12. urmatorul "bal" parca-i la copenhaga, nu?

  13. kokofifi`s avatar
    13
    kokofifiinsigna de criptograf 
    Thursday, 11 March 2010

    daca nu era incalzirea globala, atunci tinea iarna asta 6 luni. corect?

  14. Mircea Popescu`s avatar
    14
    Mircea Popescu 
    Thursday, 11 March 2010

    Asta, adica vrei sa zici cealalta, just ?

  15. kokofifi`s avatar
    15
    kokofifiinsigna de criptograf 
    Thursday, 11 March 2010

    asta din care scriu !

  16. Mircea Popescu`s avatar
    16
    Mircea Popescu 
    Thursday, 11 March 2010

    Asta din care scrii e-n 2010. Si aia la care scrii era-n 2009.

  17. kokofifi`s avatar
    17
    kokofifiinsigna de criptograf 
    Thursday, 11 March 2010

    (shufflerul e de vina)
    ai dreptate, nu se mai vorbeste despre incalzirea globala :)

  18. Omega Peter`s avatar
    18
    Omega Peter 
    Wednesday, 10 October 2012

    Ce coincidenta, ce intamplare! :P

  1. [...] ma rog, era. Dupa gerul din ultimii ani (mai tineti minte asta, apropo ?) nu se mai numeste "global warming", se numeste "climate change". Versiunea romaneasca [...]

  2. [...] acum am mitraliat tema asta din picaj, scriind pe ici pe colo bucatele "definitive" pentru cei ce inteleg contextul, si perfect opace pentru restul lumii. Imi [...]

  3. [...] whatever, it used to be. After the terrible winters of the last years (do you recall, by the way ?) it's no longer to be called "global warming", it's to be called "climate change". [...]

Add your cents! »
    If this is your first comment, it will wait to be approved. This usually takes a few hours. Subsequent comments are not delayed.