Tower Defense - Trinitatea
Precum probabil ca v-ati imaginat dat fiind ca, am mai jucat umpic de Tower Defense. Si daca tot am jucat, sa va impartasesc ce-am gasit mai rasarit.
I. Kingdom Rush
E fuarte mumos. Foloseste sistemul introdus de Gemcraft cu multiple criterii de cistig per scenariu (o data normal, a doua oara fara upgrade la turnuri, a treia oara cu nustiuce elite etc). Trei tipuri de turnuri (arcasi, magi, tunuri) + o inovatie interesanta, politia comunitara. Adica, recrutezi niste tipi ce ies in drum si ii tin de vorba pe inamici pina le dau turnurile la cap. Are si eroi, da' cel putin intr-o prima faza nu par sa merite efortul (sau mai propriu spus costul).
E ingrozitor de greu. Am ajuns pina acolo unde ma vedeti, dupa care fis, ma bat astia de ma sparg. Si ce n-am incercat...
E trist.
II. Cursed Treasure: Level Pack!
15 nivele, avatarul cistiga experienta pe masura ce bate chestii. Jocul e frumos structurat pe treimi, trei tipuri de turnuri, experienta se imparte in trei linii care dau bonusuri generale la distanta, rate of fire si damage, chestii interesante de dezvoltat pe-acolo (experienta avatarului chiar se simte).
Mi se pare ca turnul de orci e mai slab decit celelalte doua, cel putin eu asa am jucat, cu cripta si templu, n-am dezvoltat orcii aproape deloc. Per total un mod placut de-a omori citeva ore.
III. Frozen Defence.
Frozen Defence are avantajul indiscutabil ca se joaca-n html5 (celelalte doua-s in Flash). Are si o anumita eleganta de Bauhaus asa. E relativ simplut, aminteste oarecum de cinci miliarde juma' in sensul ca-i trivial sa-i calculezi (ori chiar estimezi ochiometric) punctele de optim.
Cam asta. Productivitate placuta cit si mai ales maxima. La munca zic.
Tuesday, 18 September 2012
Noa ca pina-n final l-am trecut. Aparent sa upgradezi turnurile complet e o idee proasta, tre' multe medii.
Tuesday, 18 September 2012
armorgames imi mananca cate 3-4 ore pe seara
gasesc diversitatea jocurilor flash mult mai interesanta decat complexitatea vizuala a jocurilor serioase.
kingdom rush l-am terminat deodata,mi-a placut f mult ca e balansat si demanding.
deasemeni joculetele astea sunt mai oldschool, cu dificultate mai mare, nu cacaturile astea noi din care s-a scos excitementul si a ramas doar grafica si o poveste superincalcita.
Tuesday, 18 September 2012
Dap, dap si dap!
Wednesday, 19 September 2012
Ahaha deci un winner sunt eu.
Saturday, 13 October 2012
last one is the winner
Friday, 12 September 2014
Am terminat si Kingdom Rush si Kingdom Rush Frontiers pe Android. Kingdom Rush l-am jucat si Flash la momentul aparitiei, pe PC (dar avea ceva mai putine bonusuri). Frontiers nu prea merita efortul pentru ca seamana mai degraba cu un add-on subtirel sau un DLC :)
Friday, 12 September 2014
E incredibil de popular ala, cre' ca toata omenirea l-o jucat. Gen, asa aleatoriu in discutii.
Friday, 12 September 2014
E foarte misto si pentru ca-i rejucabil si are bonusuri sub forma de Heroic & Iron Challenges (in add-on au incercat o smecherie cu deblocarea eroilor in stil freemium...dar, who needs heroes when you've got brains?).
Friday, 12 September 2014
In general cind te uiti la app store, sau in general ce oferte au astia pentru mobile e o tristete maxima, aceleasi cacaturi obosite da' des refolosite, regula Minimu' Efort si hai sa copiem cutotul cutotii.
Da' pe de alta parte iata ca exista - rare, ce-i drept - bijuterii ca asta, care ar face fata la o adica concurentei cu ce era prin 80s. Adica, noi o dam cu vai ba, alea atunci erau jocuri, scrollere si platforme, Saboteur si ce pula, nu cacaturile de azi. Iar pustanu' nascut in 99 ne ia direct ca bine tati, adica gen Kingdom Rush ceva ?
Io-s curios daca va ajunge mediul undeva la implinire, cum va arata Heroes-ul de iPad. Bine ca diversi chinezuti incearca adaptari gen KING si nustiuce, da' inca poate nu-i ca-s ei idioti, poate ca-i ca nu s-o maturizat. Greu cu copchii, nu stii niciodata.
Friday, 12 September 2014
Ce ma doare e ca toata febra jocurilor cu etichete de tip "indie", "retro", "voxel & pixel art" a adus (cu mici, dar notabile exceptii) fix ce era mai nasol din epoca aia: grafica prafuita. In rest, gameplay-ul, tonele de text bine scris, designul atent de niveluri au fost inlocuite de clickuri si achievement-uri.
Friday, 12 September 2014
Pai e problema asta a democratiei salbatice, ca nu pricepe ce-i aia ierarhie si cam la ce-ar servi ea. Si ca rezultat nu poate face nimic, cam ca si ala ce merge la futai da' nu stie ce-i aia pula sau cu ce se maninca. Asa ca se impinge si el cu umaru-n gagici, ca copchii de gradi, si vine-acasa.