Blogul meu nu are succes! Ce-i de facut ?!?!?!

Sunday, 12 February, Year 4 d.Tr. | Author: Mircea Popescu

Sau ca sa citami :

Ba deci eu am avut misanthrope.be din aprilie 2011, si e valabil pana prin aprilie 2012, actual offline de vreo 3 luni.

Cine l-a citit imi spui si mie? Ca linkuri au fost puse pe fain.

Ma-ti luat la pula cu bancnota ma-sii ca nu stie mitza sa inteleaga limba romana si vai sunt eu agramat, vai ce prost sunt, etc.

A dat cineva doi lei pe blogul ala? Mi s-a citit vreun articol?

Mnoa, problema gasindu-se destul de clar exprimata, sa trecem deci la rezolvarea ei, algoritmica frumos, pe pasi :

I. Masuri introductive. Conspectati textul Blogeri vechi si blogeri noi ca sa ne lamurim cum stam pe problema "conspiratia lumii impotriva anonimilor", sa nu ne mai incurcam la drum carind pietroaia aia anumita in spinare.

II. Probleme de forma. Incepem cu astea ca-s mai digerabile.

II.1. Stai pe blogspot ? Pai de-aia. Un blog pe blogspot e ca un loc de parcare in virful unui stilp. Da, stiu, tu poti sa te scarpini la urechea dreapta cu mina stinga. Bravo tie. Da' totusi : muta-te sau nu te mai plinge.

II.2. Cam in cit timp se incarca blogul asta ? Daca poti numara in timp ce ti se incarca o pagina nu ai un blog, ai eventual o sorcova. Conspecteaza si ghidul tehnic complet pe SEO, poate faci ceva gresit pe-acolo.

II.3. Arunca un ochi la blogul tau prin lentila browsershots.org. Cum arata ?ii E ceva gen "Website-uri ce n-au nici o vina" ?

III. Probleme de fond. Astea vor durea da' cel mai probabil aici e problema. Ca de-aia si doare.

III.1. Folosesti ceva plugin istet de distrus comentariile, cum ar fi de exemplu disqus ? Sau poate ceva gen adcaptcher ? Pai de-aia, draga. Scoate-le, lumea nu comenteaza pe blogurile idiotilor, si numai un idiot ar folosi asa ceva. Sau ma rog, un bloger de agentie, ceea ce-i fix tot aia. Chiar si simpla indentare a comentariilor (nested comments aia) poate fi suficienta pentru a te nenoroci, chit ca-i rar explicatia pentru un blog cu 0 comentarii (gen codrosu.ro asa) dat fiind ca la 0 comentarii nu se vede daca-s nested au ba.

III.2. Ai pagina de contact in regula ? Pai fa-ti. Pe bune, am inteles ca tu esti cu "consider ca versiunea mea e deja corecta", da' nu-i. E corect cum zic eu acolo, si ca tot veni vorba : nimeni nu are resursele sa lupte in toate bataliile care-i ies in cale, si chiar daca cineva ar avea tot nu se va gasi niciodata in situatia in care sa merite sa faca asta. Un om inteligent isi alege bataliile, si-oricine nascut mai devreme de ieri are atita minte cit sa nu se lupte cu mine cind tin evidenta-n mina.

III.3. Hai sa luam lista cu ultimele zece articole publicate la tine pe blog. Ne-am facut cu ocazia asta o salata de varza a la blog ? Pai nu prea e bine. Nu e bine nici sa scrii dupa google trends, nici dupa rss-ul site-urilor de stiri, nu e bine nici sa traiesti din lepse.

Tre' sa contribui ceva, tre' sa ma duci intr-un loc in care poate mi-as dori sa ajung da' n-am cum. Camera ta de camin sau cotloanele mintii tale infierbintate pot fi un loc unde n-am cum ajunge, sigur ca da. Da' problema-i ca nici nu-mi doresc sa ajung acolo. Patul lu' pisi astea poate fi un loc unde sa-mi doresc sa ajung, sigur ca da. Da' n-ai tu cum ma duce acolo. Ambele elemente tre' sa fie prezente : a) eu sa-mi doresc si b) tu sa poti. Cind scrii dupa trends si news comiti gresala ca n-ai b. Cind scrii dupa lepse, dai din tine poezii proasteiii si fragmente de jurnal "misterios" da' de fapt stupid comiti gresala ca n-ai a. Tre' sa scrii si cu a si cu b. Simultan. Eventual vezi si articolu' despre cum scriu eu, cine stie, poate iti ajuta.

III.4. Cu stilu' cum stam ? E ceva rupt din cartile despre cum scriu copiii mediocri ? Uite ce se zice-n articolul cu Jurnalul National si furtul :

    Daca n-aveti un stil, n-aveti nimic. Daca cititorul nu va recunoaste imediat, se cheama ca nu aveti identitate si mult mai important, ca nu aduceti valoare. Si deci ca degeaba scrieti. Inteleg ca da’ nu-i cinstit! Nici nu-i. E realitatea cea cruda si dezinteresata de problemele dumneavoastra.

    Asa ca-i foarte simplu, inainte de publish, intrebati-va o chestie simpla : Un cititor de-al meu citind chestia asta in Jurnalul National, fara nici o atribuire, s-ar prinde ca-i a mea ? Daca nu s-ar prinde, nu-i publicabil. Simplu.

III.5. Cu doxa cum stam ? Suntem in pozitia descrisa-n nemuritorul "Cum sa fac sa fiu si io" ? Zice acolo,

    Ariile asupra carora aspirantul la top bloging trebuie sa se aplece (ca un minim absolut) sunt lingvistica (cu un minim de 3-4 limbi intelese in profunzime, teoria gramaticii, semantica si teoria semnificarii, niste fundamente de matematica nu strica) ; literatura si teoria literara ; istoria, istoria culturala si istoria artei ; antropologia (mai ales culturala, teoria miturilor e un excelent punct de plecare, teoria stiintei ca practica de asemenea) ; muzica (si nu, nu ma refer la pop). Acestea, bine stapanite, sunt un minim absolut, tot asa cum laptele si faina sunt un minim absolut pentru a face Bechamel.

Este ? Avem ? Pai daca n-avem n-ar strica sa ne apucam de citit. Apropo de care chestie, un blog care sa documenteze aventurile unui tinar (de orice gen) incercind sa se aplece pe domeniile din lista aia ar fi un ce interesant, la ora actuala. Eu cel putin l-as citi. Mai cunosc macar doi-trei blogeri tari care l-ar citi. Pro tip se numeste apropo-ul asta.

III.6. Cu interactivitatea cum stam ? Ai citit un pro tip de-ala dinsus, ai trecut imediat la a-l aplica ? A, nu ? De ce, pentru ca "tu nu faci de-astea" ? Pai dragoste, e imposibil sa contezi in blogosfera din pozitia-n care blogosfera nu conteaza-n tine. Im-po-si-bil. Cit de des ai raspuns unui articol scris de altcineva in alea ultimele zece articole publicate la care ne uitam ? A, niciodata ? Pai stii cind ai sa ajungi tu sa contezi in discutie ? Tot atunci, exact. Zero din zece inseamna niciodata, unul din zece inseamna in zece ani, doua din zece inseamna in cinci ani, trei din zece inseamna in trei ani, patru din zece inseamna in trei ani, de la cinci din zece in sus deja exagereziiv.

III.7. Ca tot vorbeam de interactivitate dinsus, cu suptul pulii cum stai ? A, tu ajungi departe fara sa sugi pula, in inchipuirea ta. Asa, ca mulele. Bine, succese iti doresc, da' Internetu' este despre supt pula. Deci, exista aici o lista de telegrame de tradus, ai tradus vre-una ? A, tu nu stii engleza. E ok, nu-i o crima, stii sase alte limbi. Bun, da' uite, exista aici niste probleme simple de fizica de rezolvat. A, nici fizica nu stii ? (De fapt sunt prea simple pentru tine, bun, am inteles). Ar fi atunci aici sau aici niste date statistice de procesat. A, nici matematica ? Da' uite ca un tip care munceste de vreo trei ani, pe banii lui, sa-i ajute fix pe anonimii ca tine sa ridice capu'v o facut o chestie de-i zice fain. Activezi pe-acolo ? A, n-ai timp. Bine, da' uite care-i chestia : daca nu stii nici engleza, nici matematica, nici fizica si nici n-ai timp singura ta sansa este sa te duci sugi pula, ca pe Internet nu ai ce sa cauti.

III.8. Ca tot suntem cu ele in fata, in cit timp ai publicat tu astea zece articole ? De cind e cel mai vechi, de acum doua luni ? Pai nu prea e bine, vezi cum e cu A-list-ul asta,

    Bloger A-list este acel bloger care publica un minim de 20 de articole in fiecare saptamana, si primeste un minim de 300 de comentarii in fiecare saptamana. Prin articole se inteleg texte originale formate dintr-un minim de 500 de cuvinte.

Bun, comentarii e greu la inceput si pina la urma nici nu prea conteaza asa mult (odata ce-ai trecut de cincizeci de mii sau ceva). Da' macar sub aspectul care tine de tine tu respecti regulile alea, ai produs zece mii de cuvinte saptamina trecuta ? Ca fara n-ai cum sa contezi in discutia asta, pare rau da' asta-i adevarul. Blogul e pentru cei ce scriu, daca vrei sa contezi ca bloger apuca-te de scris.

III.9. Interactionezi cu comentatorii ? Comentezi pe la alti blogeri (de preferinta la obiectul articolului, si inca si mai de preferinta aducind informatii valoroase, perspective unice si relevante, expertiza care-i de lipsa si asa mai departe) ? Daca da, foarte bine. Nu te obliga nimeni sa raspunzi fiecarui comentariu (ca si mine) sau sa vorbesti cu cinci sute de blogari (tot ca si mine). Unii zic ca nu-i o idee buna, eu zic ca e o idee buna, fiecare cu ale lui, n-am un raspuns ferm pe tema asta. Da' garantat sa stai ca momiia si sa te uiti nu-ti va aduce nici un fel de beneficii, ca nu suntem la televizor aici, suntem pe Internet. E un mediu activ, si care recompenseaza activitatea.

III.10. Pe cine ai enervat ? Asta conteaza cel mai putin dintre toate cele de pina acum, da' intr-o oarecare masura conteaza. Intri la deviatii de comportament ? Naspa pentru tine. Cere-ti scuze si purcede la reparat gresala. De exemplu poti petrece cite o zi in fiecare saptamina facind recenzii pe articolele alora pe care i-ai enervat cu idiotenia asta, mai devreme sau mai tirziu tot te iarta. Nu cred sa reziste cineva un an intreg.

Sau te-ai apucat cumva de sters/modificat comentarii ? Cel mai naspa de tine, esti ultimul om. Foarte greu te vei scapa de pacatul asta, si nu, nu intereseaza pe nimeni ca "pe blogul tau regulile tale" sau ca "nu accepti limbaj suburbanvi" sau alte explicatii idioate. Cel mai sigur este sa-ti inchizi cvasi-blogul cu un ultim articol in care-ti ceri clar si lamurit iertare (da' pe coate si in genunchi) pentru timpenia de-a fi modificat comentarii, si sa incepi unul nou. A, si sa nu mai faci asta niciodata, cite zile ii avea.

Nu esti un deviant de-ala, nici n-ai sters comentariile nimanui ci pur si simplu ai mai facut misto de-o pizduta (gen Ciubotaru) ? Nu e grav, nu-ti bate capul, supararile de genu' asta n-au putere-n blogosfera. Da, stiu, pizdutele sensibile se poarta de parca dimpotriva. Nu-i singura chestie in raport cu care se poarta ele tocmai dimpotriva fata de realitate.

III.11.Abuzezi de statistici ? Ca poate n-ai inteles chiar exact cum e cu "masurarea" traficului astuia. Poate nu stii ca Alexa-i relevanta si reprezentativa pentru .com si trafic de pe la o suta de mii pe zi in sus (din .com!), da' spatiul romanesc il masoara cu o precizie intre doua si trei ordine de marime (ceea ce inseamna ca daca Ion are "valoare obiectiva" 500 si Gheorghe 600 atunci chestia asta poate aparea pe Alexa oriunde de la Ion 3, Gheorghe 300 si pina la Ion 2700 Gheorghe 3). Poate n-ai prins ideea ca cititorii nu conteaza. Poate-ti folosesti timpul aiurea, incercind sa rezolvi probleme pe care nu le ai, in loc sa-l utilizezi rational abordind chestiile discutate dinsus.

Cam asta ar fi. Lupta este tot nesfirsita.

———
  1. Din clasici, bine ? Ca tipul chiar e un clasic al greselilor posibile sau chiar imposibile da' macar imaginabile cumva asa vag, pe care el totusi reuseste sa le aduca in posibil in pofida oricaror ingerinte ale realului sau asteptari cit de cit rationale. Pe de cealalta parte e rabduriu si muncitor, asa ca ma astept ca dupa o grea si indelungata suferinta sa cedeze nervos. Ca altfel, ca sa citam din clasicul idem ibidem,

    Teoretic daca ar fi cineva de acord cu ceva ce spun, ar fi un pas sa(-mi) elaborez ceva mai dezvoltat, nu? Cum ar fi blogul.

    N-are sens sa incep invers pentru ca pierd timpul fara sustinatori.

    Oricum pe mine nu ma intereseaza asa sa divagam a la salon francez(lol). Eu am nevoie doar de opinii secundare pe chestii care eu deja le-am luat drept aproape corecte si exacte.

    N-ar avea sens sa-mi deschid un blog unde sa dezbat limba romana spre exemplu, pentru ca eu consider ca versiunea mea e deja corecta si eu nu vreau ajutoare sau critici, ci sustinatori.

    Ca mintea si personalitatea-i curve rebele daia. Iti dai seama ce soc pentru personalitate e sa n-ai dreptate?

    Cum lumea garantat n-o sa se schimbe de dragul unui pustan, ramine ca o neaga el dat fiind ca la supt zice ca nu-i dispus sa treaca. []

  2. Multi incepatori au impresia ca daca o pagina de html randeaza cum doresc ei la ei in browser totul e ok. Nimic mai fals - singurul lucru cert care se poate spune despre un design complex este ca nu va arata la fel pe browsere diferite. Ca atare, principala regula a design-ului bun este ca atunci e bun cind e suficient de simplu sa arate identic pe toate browserele mai importante. Trilema de exemplu nici macar n-are versiune speciala de mobil. Ghici de ce ? []
  3. Da, da, am inteles, ce naspet sunt eu ca zic asa ceva, tu scrii poezii bune de la inaltimea unei bogate experiente amoroase care-a inceput mileniul asta. Cred. Si Cohen tot asa ca si tine scria la inceput, pe bune. Succese, coane Cohen 2. []
  4. Iar daca nu ti-e clar deloc care-i treaba cu link-urile astea, vezi ca este Ghid pentru inocenti, scris special. []
  5. Voi credeti ca glumesc da' nu glumesc deloc, e foarte adevarat. []
  6. Bai pe bune, tipul merita link-ul la faza asta, e un exemplu canonic de "asa da". []
Category: Meta psihoza
Comments feed : RSS 2.0. Leave your own comment below, or send a trackback.

49 Responses

  1. Succes! Ce cuvant cu intelesuri si insemnatati diferite de la om la om, de la caz la caz. Cine ne spune ce e succes in cazul blogurilor: page rank, comentariile ,vizitatorii, etc? Poti sa ai sute de vizitatori zilnic, doar pentru ca scrii ceva in trend, scrii ceva ce prinde la romani, gen stirile de la ora 5, arati ceva din domeniile gri, gen poze cu gagici, imagini porno sau alte cele. Oare ma pot considera de succes daca as avea un asemenea blog? Pentru unii ar fi cea mai mare realizare, cel mai mare succes, pentru altii nu ar insemna nimic, pentru ca ceea ce fac nu ii reprezinta, nu transmit mesaje care sa lase ceva in urma, idei clare, ci doar comerciale, citibile. Succesul pentru unii e sa lase ceva urme in pozitive in viata oamenilor care citesc , sa traseze linii drepteș pentru altii succesul e cantitatea de cititori, e numarul de comentarii, Cred ca e de facut un compromis in sensul mediei, intre cele doau, nu in sensul renuntarii la principiile de scriere
    Felicitari pentru ca incerci sa deschizi ochii, celor ca mine, mai noi, ca sa vedem lucrurile tehnice si de detaliu, pentru a face ceva frumos in aceasta lume a blogosferei

  2. Mircea Popescu`s avatar
    2
    Mircea Popescu 
    Sunday, 12 February 2012

    Apai in general succesul, ca si orgasmul, e o traire subiectiva.

  3. Flaviu-Luchian`s avatar
    3
    Flaviu-Luchianinsigna de criptograf 
    Sunday, 12 February 2012

    Ce standarde inalte avem domnu'...

  4. Mircea Popescu`s avatar
    4
    Mircea Popescu 
    Sunday, 12 February 2012

    http://www.youtube.com/watch?v=m-1tGlVuYg4

  5. :) is curios cat ti-a luat sa il faci. cu tot cu pusul linkurilor, notite de subsol, etc.

  6. Pai comentariul meu e de acum doua zile. In consecinta, doua zile.

  7. pagina de html randeaza cum doresc ei

    Spus pasiv "este afisata" ce-are? Ca pan' la urma nu pagina face actiunea.

  8. Lol acu' ca am avut eu chef sa citesc tot articolul, de parca eu as fi facut toate alea sau nu.

  9. Mircea Popescu`s avatar
    9
    Mircea Popescu 
    Sunday, 12 February 2012

    @Mihai B Cam juma' de ceas.

    @Freud Neah.

    @Garfield Nu contest ca ce zici tu suna mai bine in romana, da' mie unul imi displace acest "este afisata", din cauza universal-pasivului este, un fel de "ni s-a spus". Nu, pagina nu "este afisata", browserul o afiseaza sau daca vrei sa fie "ea" subiectul atunci randeaza da' nu este afisata. Poate fac eu o alergie exagerata la modul pasiv.

    @Freud Cum adica "de parca eu as fi facut toate alea sau nu" ? Te exprimi cam la nivelul la care incep diagnozele clinice, pe bune acuma.

  10. Freud:
    III.2.Nu ai poza, nu ai nume. Eu am intrat la tine de pe fain mai demult, am citit ceva prostii nu mai retin ce, m-am uitat sa vad cine mai e si asta. Nu am gasit si am iesit.
    III.3.Probabil crezi ca nu ti se aplica dar ti se aplica nu mai retin ce ziceai in articol dar exact asta era, contributie zero barat. Dupa eram "bine si???".
    III.4.Zero stil. Mie mi se cam rupe in general, ar obositor sa citesti zece popesti in aceeasi zi. Sa zicem ca e ca si cu parfumul, te ia dracul in a doua zi la birou cand toti nefututii s-au decis sa te cucereasca si fiecare emana alt set de aftershave irezistibil.
    * * *
    Si asa mai departe.

  11. La #10 scrie-n romana da' zau daca am inteles ceva.

    .Nu ai poza, nu ai nume. Eu am intrat la tine de pe fain mai demult, am citit ceva prostii nu mai retin ce, m-am uitat sa vad cine mai e si asta. Nu am gasit si am iesit.

    Asta e in engleza logical fallacy si am sa traduc dupa pofta .. comiti o felatie ilogica.

    vezi

    Exista boala asta sociala cum ca pe 'sefu' il respectam pe sefu ca-i sefu si la maturator ii dam muie ca-i maturator ca el nu e sefu' gen. E valabil si pe politist il respectam ca-i politist sau primaru' ca-i primar da' daca zice ala de la 7 sa tacem din gura ii futem una-n bot.

    Nu ai nevoie sa stii cine sunt.

    @Freud Cum adica “de parca eu as fi facut toate alea sau nu” ? Te exprimi cam la nivelul la care incep diagnozele clinice, pe bune acuma.

    III.3.Probabil crezi ca nu ti se aplica dar ti se aplica nu mai retin ce ziceai in articol dar exact asta era, contributie zero barat. Dupa eram “bine si???”.

    Din punctele lui Popescu:

    I. N/a, tl;dr. N-am inteles ce pula mea vrea sa zica

    II. 1 - nu
    II. 2 - habar n-am
    II. 3 - nu se pune problema, wordpress merge pe orice si oricum am eu konqueror, opera si firefox asemenea lynx, asta ar fi din cele mai mici preocupari posibile

    III. 1 - nu
    III. 2 - lmao nu-i in regula, ca oricum nu si-a pus nimeni problema sa ma contacteze, ca n-am vizite, lolz. Lasa ca nu lasam mail fara formular de contact, ca vor sa se distreze mai multe servere rusesti cu spam.
    III. 3 n-am facebook, nu ma uit la stiri decat foarte rar, nu-s o pizda care povesteste ce face prin mall, n-am facut ghiduri, seo spam, n-am copiat alte articole, n-am facut lepse sau ce cacat e aia

    III.4 Ce pula mea e ala stil. De haine? N-am scris povesti, n-am scris articole de marketing, cum se joaca counter-strike, n-am pus postari cu trailere si filme, n-am scris cu smenar, cu cacaturi, etc. Da' fuck.

    III. 5 Am 10 clase, asa le cere legea. Ca nu stiu eu teoria legii romane in republica sau mai stiu eu ce, asta e, sugi pula.

    III.6 Inaplicabil ca n-am avut vizite etc. N-am la ce sa raspund lol ca nu mi s-a preluat vreun articol pe alt blog si criticat sau alte chestii.

    III. 7 Vezi III.5

    III. 8 Vezi III. 5 si aici vorbim disponibilitate timp, ca nu frecam toti pula acasa ca popescu

    III. 9 n-am avut comentarii. la relativele putin, ale lui popescu, daimon, gheorghe si cristian, parca si diana coman, retin ca le-am raspuns pe toate.

    III. 10 am editat comentarii da, dar justificat din cate retin.

    III. 11 N-am avut alexa, trafic.ro, zelist si alte porcarii de spam, ori ziare.com dastea. Cititorii conteaza, end of discussion.

  12. *shrug*

  13. Mircea Popescu`s avatar
    13
    Mircea Popescu 
    Sunday, 12 February 2012

    @Freud Mei, fata are dreptate la III.2. sub urmatorul aspect : nu exista text fara context. Simbolurile pe care le folosim noi drept suport al comunicarii (cuvinte sau ce-or mai fi) nu au sensuri absolute, in sine. Sensurile lor sunt relative, proprietati emergente ale contextelor in care se gasesc (faptu' ca tu nu intelegi chestia asta e de fapt o buna parte a mlastinii in care te tooot zbati, incercind degeaba sa-ti gasesti punctul fix al lui Arhimede cu care sa muti lumea). Ca atare, sa incerci tu sa intemeiezi discurs fara o parte esentiala a contextului (cine esti) e perfect egal cu a incerca sa agheti cu puterea mintii. Agatatul se face oral, nu imaginar.

    La III.4. iti zice ca "Probabil crezi ca nu ti se aplica, dar ti se aplica". Are dreptate, ba precum se vede poate face chiar si predictii care se confirma. E ceva acolo.

    III. 5 Am 10 clase, asa le cere legea. Ca nu stiu eu teoria legii romane in republica sau mai stiu eu ce, asta e, sugi pula.

    Zece clase nu-s suficiente pentru a fi "urmat", ca tu asta zici ca-ti doresti. Exista milioane de puleti cu zece clase. Practic vorbind toti, ca vorba ta, asa cere legea. Vezi in articolul citat partea unde se spune

    Sigur, de la Seth Godin citire toata lumea vrea sa gindesca in termeni de “tribul sau”. Totusi, nu putem avea mai multi lideri de trib decit populatie, nu pot fi 100 de triburi intr-un sat pescaresc cu 50 de suflete. Asa ceva e imposibil. Cea mai mare parte a internautilor vor fi cititorii altcuiva. Si sigur, toti vor avea un blog, unde-i vor citi in special familia si cunoscutii, si eventual, din cind in cind, cititorii altora. La zile mari. Ca de exemplu acum.

    Deci cu alte cuvinte pina una alta ea suge pula mea din placere, tu sugi nenumarate puli din lipsa de alternativa. A nu se vorbi de supt pula cu smecleu in coltu' gurii.

    Altfel la partea de raspuns etc tu stai bine, e clar ca nu lenea e problema ta.

  14. Simbolurile pe care le folosim noi drept suport al comunicarii (cuvinte sau ce-or mai fi) nu au sensuri absolute, in sine. Sensurile lor sunt relative, proprietati emergente ale contextelor in care se gasesc (faptu’ ca tu nu intelegi chestia asta e de fapt o buna parte a mlastinii in care te tooot zbati, incercind degeaba sa-ti gasesti punctul fix al lui Arhimede cu care sa muti lumea).

    Te referi la limba? Da stiu ca-i flexionara, cuvintele care compun cuvintele isi pierd sensul intrinsec iara it's not the means but the end, ideea e intelegerea reciproca nu altceva.

    Zece clase nu-s suficiente pentru a fi “urmat”, ca tu asta zici ca-ti doresti. Exista milioane de puleti cu zece clase. Practic vorbind toti, ca vorba ta, asa cere legea. Vezi in articolul citat partea unde se spune

    Da' eu am mai multe decat atat, citesc carti, ziare, etc.

    Deci asta prevede legea, nu republica autocrata monarhista nonereditara si netransmisibila pulimedia.srl. Punct.

    Lol mi-am adus aminte de ala Nicolae Balcescu de-l pupai atata-n pula, tiganus fara bac, la munca si deja casatorit, analfabet si etc da' scrie bine intrinsec si cat de cat interesant.

    Deci educatia in sine nu-i o bariera, ci ce vine pe langa.

    Therefore your standard fails.

  15. Mircea Popescu`s avatar
    15
    Mircea Popescu 
    Sunday, 12 February 2012

    Nu ma refer strict la limba, si n-are treaba cu flexiunea.

    Daca ai mai multe decit atit foarte bine, da' nu reusesti sa le aduci la lupta-n folosul tau, ceea ce-i o problema.

  16. I think the questions needed some kind of moderation, not in content, but maybe only so many per minute or hour. I gave up because my questions never got answered, not because it wasn't something people wanted to talk about, but because they only saw Yuchen's questions. She was a young girl, but I hated her ways. Wis.dm should have saw this as not beneficial to them. That culture drove many serious and casual people away. Wis.dm was on track to be as big as MySpace, not a 100 small community. Millions of users equals alot of ad revenue.

    Sad. I loved Wis.dm for a while.

    De pe blogspot.

  17. Mircea Popescu`s avatar
    17
    Mircea Popescu 
    Sunday, 12 February 2012

    Ca tot vorbeam cu ocazia macelului de dezavantajul de-a avea investitori.

  18. Plangi ca o pizda proasta. Eu am avut 50 de unici/zi dupa 2 luni si daca-i robotii, cred ca ma vizitam eu si inca vreo 2 din mess ca imi puneam la status linkul.

    Dar stii ce? A fost cea mai tare perioada. Adica scria chestii (parte le-am trecut in trash, deci nu-s accesibile) dar erau f tari si sunt. Un fel de literatura infantila. O porcarie, dar pt asta imi facusem blog. Ma gandeam cum ar arata zilele saptamanii, chestii de genu.

    Tu ai info despre ce inseamna un blog cam de 1000 ori mai multe decat aveam eu. Eu eram rupt de realitate. SEO? nici nu stiam ce inseamna? Eu nu stiam ce-i ala blog, am cautat pe google, free blog. Tu stii ca nu stiam sa pun in clip pe blog ca se pune codul in html si nu in visual? Si in priemel cateva luni nici nu aveam wordpress pe el.

    Dar stii ce ajuta si nu zice Popescu, perseveranta ba. Pai daca tu ai pus lacat dupa 10 postari, nici google nu a apucat sa te indexeze. Eu am avut 3 theme in 3 ani sau cati sunt. am prins PR3 din primul an ca nu stiam sa copiez stiri, ci scriam ... prost, bine, scriam. M-a descoperit un blogger mai cunoscut si m-a mai ajutat cu chestii. am fost si la el in blogroll o perioada. incetu cu incetu se fabrica otetu.

    si mai au si aia de la jack D un motto pe sticla, aia fa in plm si nu te mai plange.

    a, si nu trebuie sa pupi pe nimeni in pula sau sa fii libidinos ca lumea e curva si mereu o sa0ti scoata ochii dupa. zi lucruri decente, ce crezi tu in comm, nu zi ca are dreptate chiar de are, zi-ti parerea, conteaza. pana la urma nici nu trebuie sa te placa toti.

    eu as avea un sfat care nu am fost atent dacca e trecut in lista aia: viziteaza bloguri si lasa comm. asa ajungi cunoscut. eu n-am facut-o si n-o fac. vizitez bloguri, nu f multe, maxim 40/ zi, dar las comm pe maxim 5 pe care las de mult timp. greseala mea, dar asa sunt eu. :)

  19. Lol mi-a luat ceva timp sa-mi dau seama cui te adresezi. Care 10 ba, eu am scris vreo cateva sute de postari. Mai tii mine cand scriam pe freeblog.hu sau blog.oo.fi? La Trilema am ajuns cand a bagat el un link de la mine pe blog pe fain, aia cu cat costa o cola defapt, cand aveam acidcarbonic.blogspot.com, si probabil a ajuns de la tine de pe blog pe site-ul meu, ca eu comentam la tine si la tine am ajuns de pe blogului lui manowar, primul blog de l-am citit vreodata lol. Oh history. Aveam si pe acid ala cateva zeci.

    Da nu m-am plans eu nicaieri. Am diversi tipi care vai ca de ce nu scriu eu blog si le-am raspuns. Subiectul era altul cu sens ascuns, ca de ce nu mai bine nu-i mai agasez eu si-mi las ideile intr-un colt unde nu deranjeaza. Tocmai daia, ca eu vreau sa deranjeze, sa fie citite.

    Io-s un om obiectiv. Hatere. Da' ce io stiam ce-i un blog, toata lumea invata, lol.

    Inca mai am blog, vezi la numele meu aici, si mai am comentarii cu alta adresa de blog da-s doua domenii in acelasi loc. Cel de ieee.69.mu l-a mai pus popescu pe fain.

  20. Mircea Popescu`s avatar
    20
    Mircea Popescu 
    Sunday, 12 February 2012

    Dar stii ce ajuta si nu zice Popescu, perseveranta ba. Pai daca tu ai pus lacat dupa 10 postari, nici google nu a apucat sa te indexeze. Eu am avut 3 theme in 3 ani sau cati sunt. am prins PR3 din primul an ca nu stiam sa copiez stiri, ci scriam … prost, bine, scriam. M-a descoperit un blogger mai cunoscut si m-a mai ajutat cu chestii. am fost si la el in blogroll o perioada. incetu cu incetu se fabrica otetu.

    Quoted pentru ca io credeam c-am zis, da' daca mi-o scapat rusine sa-mi fie. Daca-i pina acolo dam si-o mie de karme, primul dintre cele trei premii. Ionutule cum iti zice pe fain ?

    @Freud blog.oo.fi ? I am 62 and what is this ?

  21. da fratele meu, ai avut 10 bloguri in ultima saptamana. daca esti ca tiganu cu cortu, de unde sa te ia lumea? stai intr-un loc si gata!

  22. Ce premii? Pentru ce? Cui? Eu? pueravaionut

    Daca ai zis, probabil am uitat ca e lung textul de la cap la coada.

  23. @mp: freedns.afraid.org
    oo.fi apartine unui finlandez ceva.

  24. Mircea Popescu`s avatar
    24
    Mircea Popescu 
    Sunday, 12 February 2012

    @Ionut Am zis, da' pe fain.

    @Freud Mbun, da'... are dreptate cuviosul : stai pe-un loc si baga mare.

  25. Ca tot discutam despre orice aici.

    Deci domnu' Popescu un certificat ssl pe polimedia.us pe cand?

  26. Mircea Popescu`s avatar
    26
    Mircea Popescu 
    Sunday, 12 February 2012

    Apai n-am idee. Da' la ce-ti serveste ?

  27. Flaviu-Luchian`s avatar
    27
    Flaviu-Luchianinsigna de criptograf 
    Sunday, 12 February 2012

    apropo de orice subiect... aveti vreo parere despre ACTA?

  28. La login gen.

    @f: lol tu trolezi sau

  29. Mircea Popescu`s avatar
    29
    Mircea Popescu 
    Sunday, 12 February 2012

    Vezi si tu un http://www.google.com/search?q=site:trilema.com+acta&complete=0 scurt ?

    @Freud La login gen unde ? Ca n-am de gind sa trec fain-ul pe https.

  30. de pe fain ce? pai ti-am zis cum se numeste contul meu mai sus,, daca nu aia ai intrebat, editeaza ce am scris in comm ala sa nu apara "numele prostilor pe toate gardurile" recte al meu.

    sunt obosit si ravasit si sifonat, nu inteleg ce vreti de la mine, asa ca ma bag la somn.

    noapte!

  31. Mircea Popescu`s avatar
    31
    Mircea Popescu 
    Sunday, 12 February 2012

    @Ionut Pai recitesti miine pe lumina ma gindesc.

  32. Flaviu-Luchian`s avatar
    32
    Flaviu-Luchianinsigna de criptograf 
    Sunday, 12 February 2012

    am vazut dar dup-aia.
    pana una alta am lansat si noi un cub.
    http://science.hotnews.ro/stiri-spatiul-11491431-goliat-primul-satelit-romanesc-lansat-orbita-luni.htm

  33. De fain ziceam. Di ce.

  34. Mircea Popescu`s avatar
    34
    Mircea Popescu 
    Sunday, 12 February 2012

    @Flaviu-Luchian Lasa ca e bun si-un cub, chiar rideam ce dragalas si mititel e, cu doua antenute. Ca un gindacel.

    @Freud Apai nu prea vad rostul. Ce beneficii ar fi concret ?

  35. Ridicarea din propria cenusa e cheia multor "succesuri"...Blogul e precum un copil, il concepi, il cresti, il "educi" si apoi il trimiti in lume pentru a arata ca munca ta de "parinte" nu a fost in zadar. Atunci cand da de probleme, sacrifica-ti timp, nervi, sentimente si readu-l pe caile cele bune, dar niciodata sa nu-l lasi de izbeliste.
    Cele bune! :)

  36. Da, eu cred c-ar mai fi ceva. Trebuie să îţi alegi o nişă. Nişă nu înseamnă gadgeturi sau culinare sau etc. Nişă înseamnă public. Între tine şi cititori există o relaţie amoroasă consacrată prin blog. Ca-n orice relaţie, trebuie să fii fidel cititorilor. Altfel, cu excepţia cazului în care ai câştigat ceva concurs de miss (şi lumea îndură orice ca să te poată avea), nu vei fi iertat. Ce înseamnă asta? Păi de exemplu, dacă ai scris împotriva cutărei firme de carbogazoase, nu îi pui banner sau scrii advertorial săptămâna următoare. De preferinţă nu îi pui niciodată. Dacă ţi-ai făcut blog de critică în care iei la trolat pe toată lumea, nu te faci băiat cuminte peste două luni că devii neserios. Plus că-ţi pierzi sex-appealul pentru partener şi trebuie să-ţi cauţi altul. Şi-n virtual nu se face sex din prima noapte...

  37. Bai apropo ca tot vad asta mereu.

    Mircea, nisa e englezism? Preluat din engleza?

    Deci ce pula mea e aia blog de nisa?! Nisa e un termen din arhitectura si dexul nu specifica ca neologism sensul asta.. social sa-i zicem.

  38. Mircea Popescu`s avatar
    38
    Mircea Popescu 
    Monday, 13 February 2012

    @Oana Haha, te-am vazut si pe fain mindro. Spor.

    @Lotus Nu exista nise, si alte considerente practice.

    PS. Intre timp chiar am citit. Mda, consecventa si coerenta ajuta. Sunt niste chestii delicate astea insa, dat fiind ca nici capetele betonate a la Bargau&co nu-s o solutie, nici falsele consecvente a la Perfu nu-s o solutie si asa mai departe. Cu alte cuvinte un topic ceva mai larg si ceva mai avansat decit ce se discuta aici, da' fie, dam si-al doilea premiu.

    @Freud Din cite stiu e neologism vechi, din sec XIX, pe filiera franceza.

  39. http://en.wikipedia.org/wiki/Niche_market

    mda. muriti.

  40. @Mircea Popescu Păi dacă nu ai conţinut ce coerenţă să ai? Eventual coerenţă pe formă. Iar consecvenţa în a nu avea conţinut de acord că nu ajută. Oricum, eu n-am afirmat că-i o condiţie suficientă.

  41. Lol am primit vizite de pe pagina asta.

    Eu 'freud' declar ca nu doresc sa fiu asociat cu Mircea Popescu sau cel putin acest articol, ca-i troll si mi-a adaugat la pachet niste chestii pe care nu le-am facut, pe citatul ce-mi apartine. :D

  42. Mircea Popescu`s avatar
    42
    Mircea Popescu 
    Tuesday, 14 February 2012

    Mai du-te tu.

  43. <3 :*

  44. "Sau te-ai apucat cumva de sters/modificat comentarii ? Cel mai naspa de tine, esti ultimul om. Foarte greu te vei scapa de pacatul asta, si nu, nu intereseaza pe nimeni ca “pe blogul tau regulile tale” sau ca “nu accepti limbaj suburbanvi” sau alte explicatii idioate."

    În ce loc ai pus linkul ăla, luaţi-aş păru ăla creţ la-ntins cu placa. De snowboard.
    FIY io n-am şters/modificat niciun comentariu, ba chiar am spus explicit că nu fac chestia asta în niciun caz. Nici n-am zis nimic de limbajul suburban. Mai bine dădeai link la comentariul următor, unde am zis clar ce aveam pe chelie:
    "Eu înţeleg ce spui tu, de asta nu şterg mesajele, oricât de violente ar fi ele. Problema mea este că, atunci când te manifeşti atât de… plenar aici, faptul că eu nu şterg mesajele ar putea fi interpretat ca o aprobare a acestora. Şi, by all means, critică tot ce ţi se pare de criticat, la mine sau la comentatorii/prietenii mei, dar fă-o rezonabil aici şi oricât de violent doreşti tu pe Trilema. Şi când zic rezonabil NU MĂ REFER LA LIMBAJ, ci te rog doar să ataci problema at hand, nu persoana. Ştii tu, a fost toată chestia discuţia pe Fain cu atacul la persoană."
    Bun, deci n-am şters nimic şi nu am zis nimic de limbaj, da? Cer despăgubiri şi satisfacţie. Să mi se deie.

  45. Mircea Popescu`s avatar
    45
    Mircea Popescu 
    Tuesday, 14 February 2012

    @cosminmaricari Mei, io te-am dat de exemplu pozitiv, au tu nu citesti notite de subsol ?

  46. Normal că nu citesc, ce întrebare e asta? :))

    Scuze, my bad. Dacă nu mi se dă,-mi iau singur, ce să-i faci...

  1. Blogul meu nu are succes- Ce-i de facut ------ pe Trilema - Un blog de Mircea Popescu-...

    In cadrul acestui articol seminal pentru evolutia intru excelenta a blogarului am de gind sa acord trei premii pentru obiectii intemeiate si bine sustinute la comentarii, de cite o mie, doua mii si trei mii de karme in ordinea asta.

    Si succes!...

  2. 48
    Ce bine ca-i duminica ! « Bordelul Vesel (via Pingback)
    Sunday, 12 February 2012

    [...] citit la Mircea despre ceva ofensat/a (vezi primul paragraf) care n-are de-alea de le zice “succesuri”, ca nah… unii [...]

  3. 49
    Ce SEO-ul meu?! « Jurnal de Belgia (via Pingback)
    Friday, 28 September 2012

    [...] trecute am dat peste una din elucubratile mai vechi ale Marelui Stapan de Karma, recte Mircea Popescu, in care acesta si nimeni altul se ofusca de zor [...]

Add your cents! »
    If this is your first comment, it will wait to be approved. This usually takes a few hours. Subsequent comments are not delayed.