Nu scuipati in pianist!

Wednesday, 01 June, Year 3 d.Tr. | Author: Mircea Popescu

Mircea Popescu : Pina la urma conteaza ?
Diana Coman : Pai depinde...

Mircea Popescu : Tu stai sa-i intrebi pe englezi daca nu se basesc ca nu le vine sau ca nu-i voie ?
Diana Coman : Zici ca daca zambeste lumea la tine ca e reflex.

Mircea Popescu : Nu-i totuna.
Diana Coman : E la fel cu daca zambeste ca vrea sa zambeasca ?

Mircea Popescu : Nu. E la fel cu daca se baseste.
Diana Coman : Zici ca daca e negativ nu conteaza de ce nu face porcaria, doar la cele pozitive conteaza?

Mircea Popescu : Respectul si aprecierea sunt categorii separate. Eu n-am nevoie sa ma aprecieze nimeni, e ok. Dar ma astept sa fiu respectat, si anume de absolut toata lumea.
Diana Coman : Ce sa zic, mie mi se pare o cerinta absolut normala. Dar eu n-am agitatiunile pe tema respectului care vad ca-s foarte importante altminteri.

Mircea Popescu : Pai nu neaparat ca-s importante, da' hai s-o luam altfel. Daca te duci la bar - ma rog, eu sunt unul dintre aia cu care chelnaritele tind sa flirteze in general...
Diana Coman : Asa.

Mircea Popescu : Da' nu te astepti sa flirteze cu tine. Ca aia e una. Pe de cealalta parte, te astepti sa nu-ti scuipe-n bere. Ca aia e alta.
Diana Coman : Pai da, ce zic eu e ca toata lumea se asteapta sa nu-i scuipe in bere, nu? Sau nu?

Mircea Popescu : Pai nu stiu, probabil ca da. Da' toata lumea se asteapta sa-i puna mina pe cur. Sau sa fie curva. Sau proasta. Adica, asteptarile lumii... mnoa, ma rog.
Diana Coman : Mda, mie imi pare totusi ca astia care se asteapta sa fie curva samd in fapt nu e ca se asteapta sa nu le scuipe nimeni in bere, ci se asteapta ca aia "inferiori" sa nu le scuipe in bere. Da's perfect ok sa le scuipe in bere ala caruia n-au ce-i face. De asta ziceam ca eu nu pricep.

Mircea Popescu : Hm. Da. Cred ca generalizezi, ca multi aia de-o cred curva se percep ei insisi drept inferiori.
Diana Coman : Pai da, dar ce nu pricep e de ce daca esti inferior sa zic, inseamna ca te astepti sa-ti scuipe in bere superiorii. Adica dracu', chit ca o incasezi, dar macar nu bei scuipatul.

Mircea Popescu : A, pai aia-i o cu totul diferita tema. Intimpaltor chiar am scris fix la subiect lolz.
Diana Coman : Nu-mi pare asa o diferita tema, ca-mi pare ca-s bine de tot legate. Adica daca ei se asteapta ca superiorul sa le scuipe in bere, logic vorbind, inseamna ca si inferioara (cum o percep ei cel putin) trebuie ca se asteapta ca ei sa-i puna mana pe cur.

Mircea Popescu : Auzi, te-o scuipat vre-odata unu' in timp ce va copulati ?
Diana Coman : Nu.

Mircea Popescu : Nici tu pe el ?
Diana Coman : Scuipat? Nu.

Mircea Popescu : Mbine. Da' stii cum functioneaza fiziologic copulatia, barbatul te chiar scuipa, literalmente. Nu din gura, ce-i drept.
Diana Coman : Pai da, dar ce-are a face?

Mircea Popescu : Iti pare o limita conventionala sau reala, asta cu scuipatu' ?
Diana Coman : Sa citez chestia aia cu medievalul? Confuzia intre sex si nuditate?

Mircea Popescu : Mbon, doar atit zic : s-ar putea sa fie o traire sexuala.
Diana Coman : Ah...

Mircea Popescu : Adica, e sef da ? E atit de doritul superior. Crestinii maninca ma rog, nu scuipatu', da carnea lu' Cristos. Poti jura ca nu-ti ajunge tie fix carnea pulii ? La cit de multi sunt... are si ala un volum finit.
Diana Coman : Apai alt set de dubiosi.

Mircea Popescu : Apai ighen. Da' inghititu-i chestie sexuala, stim de mult asta.
Diana Coman : Deci respectul fata de inferiori e refuz de-a face sex si in consecinta frustrarea acestora, da?

Mircea Popescu : E posibil sa fie. Nu ai vazut cazuri ?
Diana Coman : Inca rasucesc ideea.

Mircea Popescu : Cit de des se suprapune tematica "tu pizda, te crezi prea buna pentru noi" cu tematica "seful nou, care nu cunoaste 'modul de lucru', ca tratamente epice ? Ambele sunt drumuri initiatice, pina la urma, ambele duc la finalul "fericit" al recuperarii individului de catre grup, etc etc.
Diana Coman : Adevarul e ca in general raspunsul la intrebarea 1 e "da". Mda, poate fi.

Mircea Popescu : Acu' fa-mi placerea si publica discutia ca se linkeaza perfect la ultimu' articol.
Diana Coman : Stai sa vad intai ultimul articol. Deci de incapatanare n-am vazut eu niciodata chestia asta cum ca daca n-am bani se cheama ca-s fraiera. O fi.

Mircea Popescu : A dar stai. Daca n-ai bani se cheama ca n-ai optiuni. Daca n-ai optiuni ce strategii poti sa aplici ?
Diana Coman : Fas.

Mircea Popescu : E, nu e fis.
Diana Coman : Ba da.

Mircea Popescu : Haha, ia, sa auzim.
Diana Coman : Zici ca n-ai optiune decat sa iei tigara aia cu 5 lei? In loc de 50 de bani?

Mircea Popescu : Tu ai citit articolu' ?
Diana Coman : Da.

Mircea Popescu : Scrie acolo "Solutia, in caz ca va intrebati, este incapatinare. Foarte, foaarte multa incapatinare. Incapatinare in gradul ala in care-ti infigi scobitori sub unghii si le dai foc doar asa, de chestie." ?
Diana Coman : Da, pai de aia ziceam.

Mircea Popescu : Pai aia e. Ori stringi din dinti, ori lingi scuipatu'.
Diana Coman : Ca deci din incapatanare n-am bagat eu de seama ca "n-as avea optiuni".

Mircea Popescu : Pai posibil. Sau pentru ca nu esti suficient de senzuala cit sa-ti placa. Cele doua pina la urma nu-s nici neaparat diferite.
Diana Coman : Nimic adica, sau cum?

Mircea Popescu : Nu, scuipatul.
Diana Coman : Scuipatul, aham.

Mircea Popescu : Da' intelegind ca io nu-s insurat cu tine, si nu incerc sa te conving s-o sugi sau de-alea, poti privi chestia neutru, ma gindesc. Adica, orice parte a fiziologiei e in principiu pasibila de-a fi si senzual placuta. Te scuipa ala, tie ti se increteste pielea de incintare, de ce nu.
Diana Coman : Pai da, in principiu orice poate fi placere si orice poate fi durere. Da, si?

Mircea Popescu : Stai putin, ca orice ala e prea larg. Astea tin de oameni. Schimbul de fluide te scoate din anonimat.
Diana Coman : Pai nu orice pentru oricine.

Mircea Popescu : E, nu-i asa, o binecuvintare. De ce crezi tu ca te unge cu ulei ? Sau altfel spus, cu ce crezi ca te ungea initial ?
Diana Coman : Aia o fi, ori ca n-am probleme cu anonimatul, ori ca nu mi s-a parut ca atunci cand n-ai bani esti anonim pe viata: daca tii, faci ceva bani si nu mai esti "anonim" daca e pana acolo.

Mircea Popescu : E pai da. Tu. Ce te-am futut la comentarii!
Diana Coman : Ai si tu o placere, ce pot sa spun.

Mircea Popescu : Lol. Pai plm, integrale triple ti-o trebuit.
Diana Coman : Pai mai om, doar am dat la intamplare un exemplu pt Lotus. N-am dat varful de lance si nici n-am intentionat. Ce vrei, sa creada ca-l injur?

Mircea Popescu : Asta e frumusetea Internetului : tu discuti cu un prost, incerci ce poti, si vine unu din flanc si te ia de proaspat.
Diana Coman : Na

Mircea Popescu : Ahh, ase bine m-am distrat dimineata asta pe fo' cinci planuri.
Diana Coman : Distractii necoplanare.

Mircea Popescu : Lol
Diana Coman : Dar mie marea discutie nu-mi pare mare branza totusi. Sincer.

Mircea Popescu : Care ?
Diana Coman : Asta de-o vrei pe blog.

Mircea Popescu : A da ? Mnoa lasa c-oi publica-o io.
Diana Coman : Pai public-o, tot o citeste mai multa lume daca chiar tine.

Category: Trilterviuri
Comments feed : RSS 2.0. Leave your own comment below, or send a trackback.

14 Responses

  1. Un articol de o reală frumuseţe şi profunzime.

  2. Mircea Popescu`s avatar
    2
    Mircea Popescu 
    Thursday, 2 June 2011

    Noa hat.

    Pai probabil ca-i meritul fetei.

  3. Mircea Popescu`s avatar
    3
    Mircea Popescu 
    Thursday, 2 June 2011

    Observ, recitind, ca nu rezulta prea clar din text ca "te unge cu ulei" e o referinta la sfintul mir. Dar e. Iara partea cu "te scoate din anonimat" e o referinta la principala proposition value a religiei crestine : ideea ca orice credincios exista ca individ in marea carte din ceruri.

  4. Tu ai un fix aici cu religia, dar e fixul tău. Totuşi, este foarte semnificativ cum, fără să-ţi dai seama, ai legat frumuseţea şi profunzimea de Dumnezeu.

  5. Mircea Popescu`s avatar
    5
    Mircea Popescu 
    Thursday, 2 June 2011

    Hahaha, ie fixul meu zici ? Mbine, noa.

  6. anonimosu`s avatar
    6
    anonimosuinsigna de prim sositinsigna de tehnolog 
    Thursday, 2 June 2011

    @Lotus confunzi planurile. Autorul face o comparatie intre fiziologie si reprezentare, pe care o ilustreaza cu niste exemple de reprezentare alese din istorie. Tu intelegi ca asta valideaza respectivele exemple, ceea ce e fals. De fapt e echivalent cu a presupune ca daca victima unui viol face o referinta la un moment de timp "inainte de a fi violata" sau "dupa ce a fost violata" asta inseamna ca ea de fapt a consimtit, si nu mai poate fi vorba de viol, a fost de fapt un moment frumos intre doi oameni. Referintele sunt referinte, faptele sunt fapte, cele doua nu se confunda. E a doua oara cand comiti eroarea asta.

  7. Mircea Popescu`s avatar
    7
    Mircea Popescu 
    Thursday, 2 June 2011

    Eu am numarat ca-i a treia. Da' pina la urma nu conteaza, ca nu crez ca face intentionat, pur si simplu nu percepe distinctiile.

  8. @anonimosu

    Eu am scris un rând relativ la articol (comentariul #4 e off-topic), ceva la modul foarte general, tu o dai în speculaţii extensive.

    @MP

    La tine e a n-a oară când eşti tendenţios. Şi cred că îţi dai seama f. bine.

  9. Mircea Popescu`s avatar
    9
    Mircea Popescu 
    Thursday, 2 June 2011

    Ce inseamna tendentios ?

  10. Părtinitor, insinuant, în sens peiorativ. Hai că cunoşti foarte bine termenul.

  11. Mircea Popescu`s avatar
    11
    Mircea Popescu 
    Thursday, 2 June 2011

    Tendentios inseamna sa urmaresti un anumit scop. Comunicarea comerciala-i tendentioasa, ca incearca sa vinda prefacindu-se ca informeaza. Partinitor inseamna altceva, aplicabil doar unui judecator, unui tert presupus neutru, iara insinuant inseamna iarasi altceva, e o specie a calomniei.

  12. Bre, citez din dexonline:

    "Care urmărește un anumit scop, care trădează o tendință ascunsă; care vrea să insinueze ceva; lipsit de obiectivitate, părtinitor."

    Eşti tendenţios când faci tot felul de afirmaţii pe care le foloseşti după cum doreşti pentru a ilustra că X e prost (spre exemplu). Şi nu invers, adică pe baza faptelor (obiective) să deduci asta. Aceleaşi argumente le schimbi cu 180 de grade când vine vorba de tine sau de altceva. În sensul ăsta eşti tendenţios, pentru că te foloseşti de silogisme cu anumite scopuri. Într-un fel eşti şi sofist. Nu eşti sincer în abordările tale.

    Mi-ai zis odată că mie îmi lipseşte educaţia. Ei bine, la tine problema e intenţia.

  13. Mircea Popescu`s avatar
    13
    Mircea Popescu 
    Thursday, 2 June 2011

    Chestia-i ca eu nu le folosesc "dupa cum doresc" in sensul de abuz, adica in contra uzului lor. Eu le folosesc "dupa cum doresc" da' in sensul lor cel propriu, care-i adesea mai ingust decit se asteapta utilizatoru' comun, si uneori de-a dreptu' surprinzator. Sigur ca orice tehnologie suficient de avansata e indiscernibila de magie, si tot la fel logica suficient de ascutita poate parea sofism incepatorului. Da' aste pareri nu instituie realitate.

  14. Eu înţeleg perfect ce spui tu acum, dar nu te cred. ;) A, că uneori le mai şi foloseşti în sensul lor propriu, asta-i altceva...

Add your cents! »
    If this is your first comment, it will wait to be approved. This usually takes a few hours. Subsequent comments are not delayed.