Marta Usurelu e chiar proasta sau doar face pe proasta ?
Sub egida "nici o zi fara peste oceanic" astazi avem Usurelu. Marta Usurelu.
Am inteles, e foame mare, Revista As aia sau cum se numeste nu merge cine stie ce (dat fiind ca n-o citeste nimeni [dat fiind ca nu da nimeni doua parale pe opinii de-astea {dat fiind ca asa opinii nici nu merita doua parale}]). Ca rezultat, o intreaga generatie de usurei si usurele balesc din greu la orice "campanie" se arata pe firmament.
Da' totusi, hai sa luam o mostra de creativitate de-aia 100%, aleasa intimplator. Uite de exemplu la eProstin.
Mdeci, sase sute de vizualizari si patru comentarii. Din 6 Iunie, pai ce-au trecut, doua saptamini ? Sa lasam la o parte faptul ca eu primesc mai multa atentie in sase ore si daca scriu despre viespi, si sa redam mai bine 25% din comentariile alea patru. Zice la buche :
June 7th, 2011 at 10:34 am Manuel Says :
In ceea ce priveste valoarea campania BCR paleste in fata Superblog. La Superblog primii 40 de participanti primesc bani. Locul 1 ia 2500 de dolari, 2-1500, 3-1000 si scade pana la 100 de dolari pentru locul 40.
E bun asa ? Ca nici de superbingo ala n-am auzit. Articol publicat pe 6, ultimul comentariu pe 7, cazut in groapa cu gunoi si-acolo si ramine.
Intre timp pe planeta Pamint "marea campanie" a fost un mare fis. Asta-i adevarul, trist sau vesel, cum o fi. Cu o suta sau doua sute de copchii ametiti care nici macar nu stiu foarte clar pe ce parte se infige cardu-n ATM nu faci nici un fel de banking. Cu sase sute de vizualizari si patru comentarii-n doua saptamini nu faci nici un fel de refinantari. Cu o suta de widgeturi pe bloguri nu faci nici o brinza, tipul ala de la toateblogurile are zece mii sau ceva de genul asta, si tot nu se vede la ce-i ajuta, doi ani mai tirziu.
Asa ca, in concluzie : E ok sa-ti fie foame. E ok sa incerci sa-ti cistigi existenta. Ce nu-i ok e sa maninci rahat.
Si-n subsidiar, mi-a ramas curiozitatea : Marta Usurelu maninca rahat pentru ca e autentic proasta, si nu-i capabila sa faca diferenta intre terci de cartofi si fecale, sau pentru ca face pe proasta, si spera ca daca baga azi fecale grupa mare primeste miine portie dubla de terci ?
Astept pareri, poftiti cu incredere.
UPDATE, 10 Iulie :
Tuesday, 21 June 2011
Eu zic ca gresesti. A fi platit sa spui unele lucruri nu te face prost.
Tuesday, 21 June 2011
Mei, da' orice ?
Deci daca te plateste destul tu spui absolut, absolut orice ?
Am inteles, e o trupa de oameni care nu-si pot cistiga piinea de zi cu zi cu creieru', ca n-au, si nici cu bratele, ca li-e lene, asa ca si-o cistiga cu gura. Mircea Bazii si Monicile Tatoiu ale lumii asteia. E ok.
Da' spui chiar orice ? Daca io ii dau cinci sute de euro, nu doua sute, spune ca dupa parerea ei soarele e de culoare castaniu-inchis ? Orice-orice, ca si Paunescu, Vadim Tudor, aia ?
Tuesday, 21 June 2011
Deci daca te plateste destul tu spui absolut, absolut orice ?
lol dar PR din ce naiba fac bani?
deci care e problema ta cu duduia asta? rahatul ala de verb nonreflexiv?
Tuesday, 21 June 2011
Da, orice, ca Boc. Tu zici ca Boc e prost sau umil? O fi si prost, dar nu asta e trasatura definitorie.
Sincer sa fiu Usurelu nu stiu ce bani are, dar poate hraneste orfani, da la biserici, cladeste scoli sin banii de la BCR. Poate o cauta camatarii (altii decat BCR), n-ai zice orice sa scapi? Sa fim seriosi ... onoarea nu mai tine de foame.
Oricat ne-am da de viteji, pentru o codru de paine zici si Hai Basescu. Multi au zis-o pentru o galeata. De condamnat nu-s ei, ci cei ce i-au dus in starea asta.
Tuesday, 21 June 2011
@Critic Buei, aia-i alta.
Ce plm de viitor au profesionistele astea daca pina si copchii de 12 ani care n-or mai vazut ce au ele intre craci is incapabili sa le retina numele 12 ore, chiar daca le mentionez io ?!
Trist.
@Ionut Mei, eu ma intrebam daca chiar ii proasta sau daca doar face pe proasta. Tu zici ca doar se face ?
Eu zic ca de condamnat is fix ei. De altfel, am mai si zis.
Tuesday, 21 June 2011
da. eu zic ca se faca. mergea sa bagi in poll, dar nu cred ca intereseaza prea multi ce zice tanti sau cine e. nici eu nu cred ca as vota :D
Tuesday, 21 June 2011
Mda ... cam ai dreptate! Foamea-i mare si unii-s dispusi sa faca orice.
Tuesday, 21 June 2011
man, iar o sa fiu hater, da' altfel nu se poate, simt ca tre sa te luminez!
unul care scrie bine... esti tu. dar tu ai afaceri, joci la bursa, asa ca nu te incanta sa lucrezi in presa, ca pana la urma, da-o-n floci, asta se numeste si revisata abiz. altu' care scrie bine sunt eu(in opinia mea si nu numai). ca un p.s. in opinia mea tu scrii mult mai bine decat mine, ca tot e vorba.
mno, eu as accepta sa ma angajez la din astia gen formula as, marele brand. pe de o parte, fiindca as face-o pe maica-mea mandra(ea citea formula as intr-o vreme), pe de alta parte pentru ca as castiga niste bani, pe care altfel nu ii castig. c-asa-i in viata. :D
dar mno, am trimis cereri si pe la altii care nu-s asa smecheri ca si formula as, si nu am primit vreun raspuns. ei, presa/jurnalismul, sunt o societate de pile si de pilosi. zici ca mananca rahat pe blogotwitter, ea? pai abia acuma descopera netul...
si nu asa, vezi doamne cum il descoperi tu. ea il descopera cum invatam sa conduc eu masina, invarte cheia, bun, baga-ntr-a-ntaia! asa... semnalizeaza, da prioritate.
tu intelegi internetul in ansamblu ca managerul de proiect, ea e doar o parte infirma dintre ceva activitate din proiect. e o mare diferenta, nu vad ce iti bati capul cu ea. asa nu ai facut decat sa atragi atentia asupra ei.
apropo, pe cand vine povestea fizicii? :D
Tuesday, 21 June 2011
@Ionut Mdeah.
@Pafnutie Cu cine avem onoarea domnu' ?
@Mihai B Pai marea chestie e ca eu nu-mi bat capu' cu Vali Perfu X, Vali Perfu XII sau Vali Perfu MCDLIII, persoane individuale si anumite. Io ii folosesc, ca pe niste cirpe, spre a ilustra niste idei. Ca de altceva ei nici nu-s buni, practic vorbind.
Cit despre fizica, stii tu cum e cu corpurile astrale, oricind intre miine si 22 August 17520 se poate intimpla. Fii pregatit!
Da' daca am inteles bine scoru' e pina acuma 1-1, proasta sau prefacuta ?
Tuesday, 21 June 2011
platita.
Tuesday, 21 June 2011
Eu zic ca este si proasta si prefacuta, predominant proasta. Prefacuta este ca asa a vazut ea ca se face in industrie. Cand arunca cu cacat in tine trebuie sa zambesti si sa ignori, sau nah "sa te concentrezi pe aspectele pozitive" si chiar sa mai bagi de la tine pozitivitate de-asta artificiala, ca doar asta inseamna PR, nu?
Tuesday, 21 June 2011
naiva. preocpata de alte chestii decat de activitatile profesionale. mai ales daca are copii sau cel putin un sot foarte iubitor, e de inteles.
Tuesday, 21 June 2011
eu de cand merg
eamla mcd tot vedeam o pizda care zambea intr-una intre orele 7-10 dimineata, cu micul dejun. da buna ziua, meniu trolololo, balonase la copii.guess what, numai merg. mi se face scarba de la atata mancat cacat.
Tuesday, 21 June 2011
@gheorghe Atunci s-ar numi CR, ma gindesc eu. Nu ?
@Mihai B Mnoa rationamentu' asta nu l-am inteles, poate explici.
@Critic Buei da' ce-i rau in a zimbi la copii ? Hatere.
Deci, scoru'! 2.75 la 1.25 ? Ca naiva => proasta si predominant => 75/25 split. Objectii ?
Tuesday, 21 June 2011
Mei, e o discutie mare asta cu PR-izdele. In principiu-n cele ale oamenelor nu exista chestii gresite, doar chestii inadecvate. Nu-i ca si-n natura, unde poti imparti totul in corect si gresit, aici totul e adecvat undeva si nepotrivit in alta parte.
Abordarea ta o da-n fascism, ca va trebui sa impuscam oameni mergind pe ea. Solutie care desi nepotrivita in orice alta parte aici ar putea fi adecvata...
Tuesday, 21 June 2011
Hahaha, la ce rubrica te pun, la "proasta", la "prefacuta" sau la hater ? Aud ? :D
Tuesday, 21 June 2011
avea probabil potential sa iti implineasca astepatarile, dar ea a ales sa se axeze pe o alta treaba ca sa si le implineasca pe ale ei(nu cele legate de munca sa). care nu coincid cu ale tale. decat sa invete ca presa se va face si deja se face pe interneti, ea a ales la slujba: un scaun comod, o masina de scris, o leafa ce vine, un cap de strut, pe care il infinge in gauri de prin pamant cand vin altii la ea sa ii arate ei in ce directie merge lumea... aaa presa.
da' nimeni nu a putut consemna ca doamna, domnita, fatuca, nu avea potential. mai tre sa explic? :D
Tuesday, 21 June 2011
Am consemnat io. Mai tre' sa insist ? >D
Wednesday, 22 June 2011
@Mihai B Nu mi se pare ca incompetenta poate fi justificata in vreun fel. Gen, eu lucrez cu unu, eu vad ca e prost, toata lumea vede ca e prost, el stie ca e prost, BUT WON'T SOMEONE THINK OF THE CHILDREN? Gen, ai lui. Nu... putea la o adica sa fie si destept si sa aiba copii in acelasi timp.
Wednesday, 22 June 2011
Ba dupa unii era chiar recomandabil.
Wednesday, 22 June 2011
Ceea ce ma intreb eu e daca vor fi la fel de "creativi" atunci cand isi vor da seama ca #refaiantare(a) asta nu a fost decat primul pas ( sigur si ale banci vor face asta ) spre groapa . Cu cat refinantarea-i mai mare cu atat recesiunea ( ce urmeza ) ii mai adanca .
Wednesday, 22 June 2011
Pai ma gindesc ca vom vedea. Pina la urma spre deosebire de banci, reviste, proaste scl, blogurile nu se duc nicaieri. Ca blogurile-s vesnice.
Wednesday, 22 June 2011
Eu sunt prietenul Martei dar nu pot sa apar decat cu pseudonim, ca altfel ma bate cu cureaua de la geanta si e din aia nasoala, cu paftale din metal. Asa ca nu publica comentariul ;-)
Wednesday, 22 June 2011
M-ai spart Mircea ... m-ai distrus! :-( ... a văzut cineva postarea la tine, m-a turnat și acum o să mă pună să duc eu o lună gunoiul. Pe lângă multe altele de care nu mai povestesc aici.
Wednesday, 22 June 2011
Păi povesteşte Pafnutie, că suntem curioşi. Dacă ne spui istorioare picante şi nouă ne vor roşi urechile de emoţie şi ruşine? Pfoai Doamne, unde mai apucăm noi aşa minune?!
Wednesday, 22 June 2011
doamne dumnezeule, mircea popescu se trolleaza singur din nou. senzational. dati sms cu euro la office [a] polimedia.us si puteti castiga o excursie a Poporului in grecia.
Wednesday, 22 June 2011
@Pafnutie Pai io n-am nici o treaba, daca bagi ti se publica. Al'data pune si tu un link ceva.
Totusi, unde sa duci o luna gunoiul ?
@mitzaabiciclista Tu deci abia astepti sa ai despre ce poezi.
@Critic Daca ma trolez singur sa stii ca-i intotdeauna dupa ora prinzului.
Wednesday, 22 June 2011
Măi Mirciule nu mă mai da de gol şi tu acuma, că şparii băietu' şi nu mai aflăm nimic, ce treabă mai facem noi p'ormă, ha?
Wednesday, 22 June 2011
o fi maritata marta asta?
Wednesday, 22 June 2011
@mitzaabiciclista No sorry.
@cipslim Da. Cu Greuceanu.
Wednesday, 22 June 2011
Meanwhile, back at the ranch :
PR agency loses biggest account with a single tweet.
Wednesday, 22 June 2011
Aia este in strainatate.
Friday, 24 June 2011
man, hai ca mai explic odata... tipa privitor la blog, gandeste intr-o dimensiune inferioara in care activezi tu privind blogul. asta nu o face insa proasta. e ca si cum te-ai uita tu la niste furnici care isi cladesc nush ce musuroi langa o zona care e foarte probabil sa fie invadata de apa, ca niste insi vor sa mute ceva curs de apa aflat in apropiere pentru irigatii. sigur, ele nu isi dau seama si construiesc acolo, iar tu privind din ansamblu zici, "ce proaste-s furnicile acestea!". ;))
daca ai lua-o pe ursulet vreo doua luni si ai face in fiecare zi cu ea interneti si blogging, sunt convins ca ar desprinde ceva, macar la nivelul in care nu ai mai cataloga-o drept proasta. faptul ca ea e limitata la o anumita dimensiune, nu o face automat proasta, ci mai degraba naiva. :D
bun?
Friday, 24 June 2011
Mei auzi, ce zici tu merge la 16 ani. Femeia n-are 16 ani. Unul dintre dezavantajele majore ale vietii adulte fata de copilarie este ca nimeni (si subliniez : nimeni) niciodata (si subliniez : niciodata) n-o sa bage in seama nici cinci secunde daca tu esti proasta sau naiva, si eventual sa te ia doua luni si sa te invete nustiuce. Astea-s chestii pe care le fac parintii si surogatele de parinti (gen profesori prin scoala, stapinii etc), odata ce-ai implinit opspce ani, ti-ai luat diploma de bac etc s-a terminat cu "e naiva", nu mai exista posibilitatea asta in nomenclator.
Faptul de-a fi limitat intr-o anumita dimensiune e deja un dubiu. Cind dimensiunea aia e parte hapt din profesiunea ta aleasa, prostia-i certa. Pur si simplu, nu poti fi doctor de-asta cu practica generala "limitat intr-o anumita dimensiune a semiologiei clinice". Nu poti fi neurochirurg "limitat intr-o anumita dimensiune a neurochirurgiei". Nu merge asa ceva.
Friday, 24 June 2011
mno hai ca e deja ca in targ, cand nimeni nu vrea sa lase din pret. dar intr-un fel ai si tu dreptate. profesia ei insa nu-i sa scrie pe net si sa studieze piata blogurilor. daca vrei sa ma contrazici, ada-mi fisa postului ei. ;))
Friday, 24 June 2011
Pai sa spicuim.
E de-ajuns suficient sau simti tu in sufletu' tau ca mai tre' ?
Friday, 24 June 2011
NU! Nu este de ajuns! Pot sa completez eu? Pot? POT? Pot in pula mea.
Uite ca am putut. Altfel destul de buna pizduta http://www.revistabiz.ro/uploads/echipa/gina_usurelu.jpg oare e sora sau fiica?
Friday, 24 June 2011
ma tu te-ai indragostit cred. la fel cu aia cu tricou' da' petrom.
Friday, 24 June 2011
lol, da' aia nu-i fisa postului, e o gargara copy-paste de pe la concurenti, modificata cu diverse sinonime luate din dex-online.ro. :))
Friday, 24 June 2011
@anonimosu Ei, daca tot te-ai apucat mai bine sa fie prietena, de ce sa ne lasam usor.
@Critic Haidi bre, ma indragostesc tot la cinci minute-n ritmu' asta. Vrei sa crape ceva-n mine ?
@Mihai B DECI pe baza a ce presupui tu ca fisa postului ie diferita, hatere ?
Friday, 24 June 2011
@anon Pai scrie-i si intreaba-o.
@Critic Popescu e prea finut. Trebuia sa iti raspunda "La fel cu ma-ta",n00b.
Friday, 24 June 2011
y u all so mad ?
Friday, 24 June 2011
@anonimosu
buna, dar cam usuratica. :D
@MP
mno, pai fisa postului e document operativ, nu poveste. :D
Friday, 24 June 2011
*justificativ pt activitatea omului, nu operativ, operativ doar daca il formezi in nush ce schema.
Sunday, 10 July 2011
Si-un mic update.
Sunday, 10 July 2011
Asa a mzis si eu: e OK sa iei bani daca scrii ceva. Da rsa scrii despre ce stii, ori in campania aia niste nimeni care n-au facut vreun credit vreodata, ca sa stie cu ce se maninca, au scris verzi si uscate. Asta numai pentru a mai prosti niste prosti sa-si bage in cir cu bancile. Ai zis corect: sa manince rahat pe bani. Si cind maninci rahat pe bani se zice ca faci propaganda. Si proaganda e mereu mincinoasa.
Sunday, 10 July 2011
"Succese" cu orice pret, deh. Mentalitate de spammeri.
Sunday, 10 July 2011
Cand toti sunt prosti si doar tu destept, eu zic ca ai o problema. Dar cum si eu sunt un alt prost nu trebuie sa ma iei in seama.
Succes.
Sunday, 10 July 2011
Mei, eu te cred ca la nivelul "elev de liceu" ai senzatia ca "toti" = toata clasa de 30 de putoi de-o virsta cu tine, sau eventual toata scoala, de 90, 120, 240 sau citi iti fi fiind voi, si profesorii-s o cantitate neglijabila cu prostiile lor.
Pe de alta parte, in lumea reala profesorii chiar sunt o cantitate neglijabila, cu prostiile lor, ca-s prea jos in angrenaj, si alti oameni decid ce si cum pe lumea asta. Iar milionul de putoi de liceu... pai aia sarmanii nici macar nu se vad.
Cam asta.
Monday, 19 September 2011
Tre' sa recunosc ca m-am inselat : campania a fost de fapt un real succes, dupa cum se poate constata citind de exemplu primul comentariu de-aici.
Tuesday, 8 November 2011
Deci Marta Usurelu e chiar proasta. Tocmai a terminat de debitat enormitati la emisiunea Sandrei Stoicescu. Un exemplu scurt: foarte bine ca ingheata salariile si pensiile, sa se duca bugetarii in privat daca vor mai multi bani... Si altele asemenea, ori de cite ori (rar) a primit "mingea". Flacaii din emisiune si privitorii au suportat-o cu stoicism. La urma s-a laudat cu "zilele Biz", si pe pauza de publicitate, har Domnului, s-a carat.
Tuesday, 8 November 2011
Da' ce treaba avea ea, sau in ce calitate aparea acolo ?
Tuesday, 6 December 2011
Revista Biz dupa BRAT : 10000 tiparite 5000 difuzate. Succese maxime.
PS.
Numele Editorului: Biz Age
Director General: Marta Usurelu Manafu
Oricat ar fi ea de proasta e de-a noastra. Muie haterilor.
Tuesday, 6 December 2011
Mda. Sa le uram un traditional Casa de bula!
Ca pietrele-s contondente.
Tuesday, 6 December 2011
Manafu e gay. Casatorie de convenienta ftw.
Tuesday, 6 December 2011
I-auzi dom'le, da' de unde stii de-astea ?
Tuesday, 6 December 2011
Se stie demult, se spune din 2009.
Tuesday, 6 December 2011
Asa o fi atunci.