Cum ne imprietenim heterosexual

Saturday, 25 June, Year 3 d.Tr. | Author: Mircea Popescu

Initial titlul era ceva gen "ghid de agatat" sau "cum agatam gajici", da' am zis sa fac eu nota discordanta fata de restu' lu' Internetu' (care este), si sa ma exprim elevat.

Si de fapt, nu mai retin daca am scris au ba pe tema, in sensu' ca nu-mi amintesc anume sa nu fi scris, ceea ce face chiar probabil sa fi scris deja. Da' nu-i suparare, ca daca ma repet macar aveti ocazia sa vedeti diferentele rezultate din evolutia gindirii mele in timp, deci ca un fel de meta-blog.

Da-n tot cazul, mergeam eu cu taxiul (asta-i introducerea, ca sa stiti apropo, ce-o fost pina acum nu se pune) si din vorba in vorba taximetristu' (un tip mai tinerel si mai timid asa) s-o apucat sa ma traga de limba ca cum se face dom'le cu fetele astea ? Si io i-am explicat, doara ce ma costa ? Nu-i ca si cind el ma taxeaza cu ceva centi minutu' ca sa faca o chestie pe care-o poate face oricine, de ce sa nu-i dau eu gratis o chestie pe care aparent o stim face cinci trei oameni in orasu' asta ? Deci i-am explicat. Si daca tot m-am apucat sa-i explic, va explic si voua, tot ce i-am explicat lui, macar sa scot si io un ban. Sa am din ce plati taxiuri, nu de altceva. Deci!

I. Daca-ti place o fata, mergi si intreab-o. Simplu si direct. 99,x% dintre fetele care iti spun ca nu cind le inviti la o cafea sau ceva chestie echivalenta ti-ar fi spus tot nu, indiferent la ce le invitai. Indiferent la ce.

Teoriile astea ca tre' invitate intr-un anume fel, ca tre' invitate intr-un anume loc, ca tre' sa porti basca verde sau chiloti cu gaurele in timp ce le inviti, ca tre' sa-ti freci nasu' cu aratatoru' sau mai stiu eu ce is toate prostii. Prostii imunde. Oamenii se judeca intre ei in vreo doua secunde asa, si au raspunsurile gata. Asa functioneaza creierasul ala vechi, reptilian. N-are el nici o treaba, nu intelege si nu-l intereseaza prostii cu referinte culturale, cu contexte financiare, cu traznai de-alea. Se uita la tine si stie daca te-ar fute au ba, pur si simplu.

Sigur ca femeile sunt curve, si ca rezultat daca te duci tu cu un cap plin de figuri, ii pui cheile de la nustiuce avion pe masa, ii infigi cincisute de euro-n crapatura curului si alte vulgaritati asemanatoare ai sanse destul de bune sa steie pin-o copulezi umpic. Problema este ca in urma acestor procedee parafunctionale tu tot n-ai agatat nimic. Nu stiu daca se intelege chestia asta, da' a mitui subiectul agatarii sa se prefaca agatat nu-i echivalent cu a agata. Tot asa cum a-i da cinci sute de euro lu' profu' supraveghetor la examen nu-i echivalentu cu a invata.

Simt ca tre' sa insist pe tema asta. Deci : diferenta intre cazul in care inveti si cazul in care mituiesti profu' este ca daca ai invatat tu ai o valoare in tine, un lucru pozitiv, de pe urma caruia vei cistiga in viitor. E ca si cum ai avea un cont la banca, de pe care iti vine mereu dobinda. In timp ce daca ai mituit profu', tu practic ai o paguba in tine, ai luat un credit de la viata. Ai un minus in banca, pe care va trebui sa tot platesti, cit traiesti. Mituiesti un prof, asta inseamna ca tre' sa-l mituiesti si pe ala care te vede ca l-ai mituit, si pe ala care afla ca l-ai mituit, si pe ala care se prinde ca l-ai mituit, si pe profu' urmator, ca daca tu n-ai bazele nu vei putea invata mai departe si tot asa. Garantat nu-ti vei putea permite sa platesti toate angaralele astea, mituitul profului e mai rau ca heroina. Macar de la heroina ai sansa sa mori, si murind sa scapi.

Practic vorbind, daca tu nu vrei de fapt sa agheti, ci pur si simplu vrei sa futi, e mult mai practic sa te adresezi unei profesioniste in ale fututului, decit sa incurci fete care-s in cel mai bun caz amatoare. De la profesionista vei beneficia de servicii mai bune, si de niste tarife fixe pe care le poti folosi in planificare. Amatoarea va livra servicii proaste spre indoielnice, si te va costa cu mult mai mult decit face. Cu siguranta mai mult decit fac serviciile la standarde.

Revenind la subiect, doua chestii tre' evitate cu toata seriozitatea in abordarea fetei, precum urmeaza :

I.1. Nu fi agresiv. A invita o fata la o cafea e o baza a unui viitor parteneriat. Tu ii ceri sa te ajute cu o opinie la urmatoarea problema care te framinta pe tine : "oare are rost sa ne pierdem timpul unul cu altul ?". Asta e genul de problema care nu se poate transa dintr-un singur punct de vedere. In viata majoritatii oamenilor sexualitatea-i prima intilnire cu acest gen de probleme, dar ele abunda in viata profesionala (mai ales a celor calificati si competenti, ingineri, avocati, doctori, alea). Ca atare, e o mare ocazie de a invata chestii, si tre' folosita la maximum.

E stupid sa incerci s-o constringi, apasind-o din orice directii. Scopul tau nu este sa primesti un raspuns pozitiv. E falsa, eronata si paguboasa ideea asta ca daca fata zice "da" e de bine, si daca fata zice "nu" e de rau. Nici vorba de asa ceva!

Daca intr-adevar nu va potriviti, nu v-ati intelege si n-aveti motive sa va pierdeti timpul impreuna, si ea iti zice "nu" ti-a facut un serviciu. Un mare, urias si imens serviciu : ti-a economisit niste timp. Mai mult de-atit chiar nu putem face pentru un semen, sa fie clara treaba, oriciti bani i-am da, tot mai putin iese la socoteala decit niste timp. Daca nu va potriviti si-ti zice "da" te-a nenorocit. Gindeste-te numa', descoperi dupa sase luni ca de fapt... era mnu. Ce faci ? Tre' sa te desparti de ea acu', stres, daca-i gravida ? Daca v-ati insurat deja ? Tre' sa discuti cu toti prietenii, tre' sa... bai frate, de costurile pe care le implica incurcatura asta plateai cite doua curve pe saptamina sase luni la rind, fara probleme.

Deci, da-i fetei spatiu sa se manifeste, ingaduie-i sa ia in considerare intrebarea cu seriozitate si sa-i raspunda onest, ca pentru tine lucreaza.

II. Nu fi vulgar. Nonsalanta e un lucru bun, increderea in sine e un lucru excelent, o oarecare experienta si tirsiiala prin ale lumii conteaza.

Dar astea-s lucruri bune, excelente si care conteaza doar daca-s autentice si naturale. Luate de la altii, din auzite, din citite, si lipite cu scuipat in fruntea si pe spinarea proprie penele astea nu pot fi decit pene de papagal. Deci, eu pot sa-mi permit sa fac observatii despre fiziologia sexului, sau despre curvet, sau despre continente scl, pentru ca am studiat problema, am tinut curve, m-am cacat pe 4 continente etc. Ala care n-o ar face probabil mai bine sa nu se arunce, ca sansele-s prea mari sa se calce singur in gura.

Cam asta-i tot, sincer sa fiu. Si daca se pune problema de prea multe si nenumarate raspunsuri de "nu", faptul asta nu invalideaza procedeul recomandat! Daca toate fetele va spun ca nu, asta nu inseamna ca rau faceti ca le intrebati, si tre' neaparat sa va apucati sa le mituiti, sau sa le violati de-acuma. Nici vorba de-asa ceva.

Daca toate fetele va spun ca nu inseamna ca aveti o problema! Garantat. Daca toate va spun ca da e posibil sa aveti o calitate, sau mai multe, sau noroc, sau pur si simplu sa fiti un mediocru stralucit. Da' daca toate va spun ca nu, garantat aveti o problema. Va pute gura. Atitudinea-i deplasata, ori prea vulgara ori prea agresiva. Ceva probleme, clare si concrete, care trebuie identificate si rezolvate.

Daca toate fetele va spun ca nu, nu-i problema de bani, nu-i problema de nustiuce prostii exterioare. Garantat si 100% problema-i in interior. Curatati-o si reveniti.

Si-n rest, bineinteles, un traditional sa fiti iubiti!

Category: Trilenciclopedia
Comments feed : RSS 2.0. Leave your own comment below, or send a trackback.

68 Responses

  1. minti ba, doar regula din grota e "al' mai tare-n muschi si pwla, fute de tuna ca o furtuna"

  2. Mircea Popescu`s avatar
    2
    Mircea Popescu 
    Saturday, 25 June 2011

    Asa crezi tu.

  3. in romania functioneaza. ai sluga care fute, calca, spala, cumpara, tot. poti sa o bati, sa o calci in picioare, tot. nici nu ciripa.

  4. Mircea Popescu`s avatar
    4
    Mircea Popescu 
    Saturday, 25 June 2011

    Pai tu ai ? Sau vorbesti din auzite ?

  5. 1. daca imi sta gandul la cineva anume (si acum chiar imi sta) nu mai emit nici un fel de "semnale", invitatiile dispar si scap de cea mai incomoda situatie: refuzul...

    2. cel mai greu lucru pentru o femeie e sa spuna "NU", asta daca invitatia nu e fulgara si nu foarte directa. Credeti ca e usor sa explici de ce esti dragut, dar... nu prea??!

    3. femeile care accepta desi ati fost vulgari si prea pe fata, stiu exact ce vor de la voi asa ca nu doar voi castigati o noapte, ci si ele! Pana la urma, chestia cu egalitatea intre sexe ar trebui sa se aplice in primul rand, aici!

    4. un sfat pentru baietii care vor sa agate femei: fiti barbati!

    p.s. prietenia sincera si platonica intre un barbat si o femeie e o chestie rara, dar din care se invata enorm. Si despre care ar putea sa ne scrie... Mircea :)

  6. Mircea Popescu`s avatar
    6
    Mircea Popescu 
    Saturday, 25 June 2011

    Ehehehe, ce, sa invete astia lucruri utile gen ? Nu scriu io asa ceva, lasa ca n-am nevoie de concurenta :D

    Cit despre 2 : poate ca daca nu-i usor de explicat ie din cauza ca de fapt nu-i ala raspunsu' corect ? Nu stiu, zic.

    PS. Io-s complet imun la semnale, ca nu ma intere. Fiecare sa-si rezolve problemele lui, zic. Eu decid daca ma intere ea, ea sa decida daca o intere io, n-om face acuma negocieri, ce-i aici ?!

  7. Barbati lasati inhibitiile acasa dar nu uitati bunul simt, Femei lasati figurile si actionati light cu mult umor, dezinvoltura si inteligenta. :D
    Mandrule, articolul tau, ca multe altele de altfel, ar trebui sa-ti dea titulatura de "Dr. Love" :)
    Faina tema ;)

  8. =))
    Mai, treaba cu semnalele nu e voita! In toate perioadele cand nu eram indragostita, eram curtata instant. Nu stiu cum naiba, chiar de ma ascundeam in casa! Radeam cu un prieten care imi raspundea la dilema cu: bondarii simt imediat o floare noua! Deci barbatii din prisma unui altui barbat sunt ca niste bondari, dau tarcoale =))

    Cand sunt indragostita cred ca ma transform in ceva ce nu mai are nevoie de expliactii. Toata lumea stie, inclusiv bondarii! :D

  9. Mircea Popescu`s avatar
    9
    Mircea Popescu 
    Saturday, 25 June 2011

    @Oana Hahaha da' mersi mindro, cit de darnica esti :D

    @MeetTheSun Is it a bird ? Is it a plane ?

    It's Meet The Sun!!!

  10. io vb din vazute

  11. Mircea Popescu`s avatar
    11
    Mircea Popescu 
    Saturday, 25 June 2011

    O fi si cum zici tu, da' mai rar asa.

  12. defapt cred ca in tot fostul bloc comunist, cacaturi arabe si tari nemancate africane, plus speriatii de bombe asiatici, cam asa sta vreo 80% din populatie. restul e tineret semicapitalist de prin marile orase.

  13. Mircea Popescu`s avatar
    13
    Mircea Popescu 
    Saturday, 25 June 2011

    La faza asta s-ar putea sa chiar ai dreptate. Primu' procent scos din burta pe Interneti care se apropie ingrijorator de realitate.

    Asa incepe.

  14. asa imi plac articolele tale :))
    din cate observ in zilele noastre barbatii ( si aici ii includ si pe cei care se cred barbati) au uitat o singura chestie: cum sa cucereasca sau sa agate. de multe ori merg prin pub-uri sau prin cluburi si observ cate 2-3 baieti asaltand o singura fata. si daca fata are prieten, sau poate fata nu e interesata ei fac pe dracu in 4 sa o agate. daca pleaca acasa cu ea bravo lor, daca nu ghinionul lor. agatatul ar trebui sa fie un fel de job. am patit-o si eu. dar le-am aratat tipilor( ca erau 2) ca nu asa se face. si pur si simplu pe o femeie nu o intereseaza cati euro au barbatii in portofel, cate masini sau pe unde au calatorit ei. Femeia in toata viata ei incearca sa isi gasesca partenerul in functie de pasiuni comune sau hobby-uri. agatatul asta e un fel de agatatul cheilor intr-un cui. si dupa ce se termina agatatul, femeia pentru agatator nu devine decat o alta ea pe un carnetel lung. iar cele care sunt cel mai usor de agatat sunt pitzipoancele(nu am nimic cu ele).
    p.s.: mircea tu ai agata o femeie pentru ca arata bine si e interesata de banii/masina ta? sau ai agata o femeie care are aceleasi pasiuni cu tine?:)
    Mini

  15. human genetics, you fail at it. but stereotypes liek ya.

  16. Mircea Popescu`s avatar
    16
    Mircea Popescu 
    Saturday, 25 June 2011

    Hehe da' mersi Alexo.

    Io sarmanu' sincer iti spun ca n-as agata pe nime', se cam agata ele de mine, io-s elementu' pasiv in ecuatia asta. Trist, dar adevarat.

    @Critic Ce ejti hater buei ?

  17. Portase`s avatar
    17
    Portase 
    Saturday, 25 June 2011

    Hahaha. Că bine le zici. E adevărat că ne judecăm în două secunde și decidem pe loc dacă vrem să ne încălecăm sau nu cu sexul opus :))) Este nevoie de - elegant spus - "scânteia" aia. Restul sunt detalii.

  18. Mircea Popescu`s avatar
    18
    Mircea Popescu 
    Saturday, 25 June 2011

    Asa, asa!

  19. Cam da. În 2 secunde. Deşi nici secunda 4 sau 5 nu-i de ignorat: fie ne convingem că da, deşi la început răspunsul ar fi fost nu, fie ne convingem că nu, deşi la început răspunsul ar fi fost da. :)

  20. Mircea Popescu`s avatar
    20
    Mircea Popescu 
    Saturday, 25 June 2011

    Hahaha asta-i cam ca-n bancu' cu "domnu' doctor, sunt foarte nehotarit" ?

  21. Pai ce sa zic? Depinde ce vrei. O chestie de-o noapte se decide in doua secunde. Daca vrei si a doua si a treia si a patra noapte, personajul pe care il ai in fata capata un contur ceva mai clar si de-abia atunci te decizi daca da sau ba. Doar pentru ca ea a acceptat sa iasa la o cafea cu tine, asta nu inseamna, automat, ca o sa iasa si la un pahar de vin. De aici povestea cu secundele 4 si 5.

  22. Mircea Popescu`s avatar
    22
    Mircea Popescu 
    Saturday, 25 June 2011

    Este ce zici, intr-adevar.

  23. Se spune că în primele 7 minute îţi faci o părere despre o persoană şi sunt total de acord cu asta...Bine, dacă nu esti naivitatea în persoană şi ştii să citeşti cât de puţin oamenii. Părerea mea este că bărbaţii sunt extrem de manipulabili atunci când vor neapărat să fie cu o tipă (fie pt sex, fie pentru o relaţie serioasă), iar femeile ştiu foarte bine să speculeze asta. Ba mai mult, femeilor nu prea le place să li se dea totul pe tavă, le place să fie provocate... cu excepţia celor care au fost mult prea naive şi au crezut în Feţi Frumoşi şi ajunse la o anumită vârtă tind să generalizeze că toţi bărbaţii sunt porci, şi se mulţumesc cu un tip la 1.65m, 102kg şi început de chelie, dar care le face pe plac. E vorba de resemnare.... Aşa că, mai băieţi, voi nu vă daţi seama cât de uşor pot fi agăţate femeile, cu stil, fără fiţe, dar cu un fler de vino-ncoa. Ca să nu mai spun de atitudine şi prestanţă. Trebuie doar să te ducă puţin căpşorul, să ştii ce vrei, să fii spontan şi... restul vine de la sine. E atât de simplu! ;)

  24. indiferent cat de elegant si cu bun simt o abordezi, daca atractia nu e reciproca, poti primi si un accept politicos, la fel de elegant dar, degeaba. tre' sa existe arcul ala electric, scanteia, cum zice Oana, restul vine de la sine :)

  25. Mircea Popescu`s avatar
    25
    Mircea Popescu 
    Saturday, 25 June 2011

    @Duntz Ca principiu suntem de acord, acuma sigur ca intervalul exact, daca-i 2 secunde, 6, 7 minute... ma rog, e discutabil.

    Ce-ai tu cu inceputu' de chelie ? Sa nu discriminam impotriva barbatilor inteligenti, frumosi, destepti, bogati, intelepti scl, zic!

    @a_dia Cenusa ? Sau ce vine de la sine din arcu' ala electric ? Mmm ? :D

  26. Nu am nimic împotriva bărbaţilor cu început de chelie... dar şi gras şi scund, poate şi urât mirositor.... zic pas, crede-mă! Toate astea întră în analiza de 7 minute :)) bine, dacă eşti ager de minte poate să se scurteze la 5 secunde

  27. Mircea Popescu`s avatar
    27
    Mircea Popescu 
    Saturday, 25 June 2011

    M-am mai linistit atunci >D

  28. :)) cenusa, mai tarziu. cat de tarziu? depinde de cum stii sa intretii scanteile si sa le transformi in focuri de artificii ;)

  29. Cristian`s avatar
    29
    Cristian 
    Saturday, 25 June 2011

    Fițiaracronimelesațifiecămiampierdut2minutedinviatăîncercândsămidauseamadelacevinescl. Data viitoare fă și tu un search & replace când termini de scris.

    Revenind la lucruri mai lumești, mi-a plăcut analogia cu șpaga dată unui profesor, însă doar până la un punct. Sunt materii și materii. În facultate am avut de studiat o materie care în mod evident era făcută doar că să nu moară ăla de foame. Și atunci de ce să ne mai fi chinuit și noi studenții și el profesorul. Nu mai bine puneam noi mână de la mână 100 de mii fiecare și-i dădeam ăluia ca să ne lase în pace?

    Mergând și mai spre subiect, nu-s rele ideile de aici, nu prea ce comenta împotriva lor la o primă lectură, doar că sunt insuficiente. Poftim să dau și o situație concretă. Vezi două tipe într-o mașină decapotabiă (nu Peugeot 206 cc dacă-mi aduc eu bine aminte), iar tu ești pe jos. Ce faci? Chemi elicopterul precum Băsescu? Le spui „mersul pe jos face piciorul frumos” (cred că data viitoare o s-o încerc pe asta)?

  30. Mircea Popescu`s avatar
    30
    Mircea Popescu 
    Saturday, 25 June 2011

    Si celelalte! E abreviere comuna mei! Etc = Et cetera (nu "coe" sau alte minuni), scl = si celelalte, samd = si asa mai departe.

    Exceptia de-o ridici e atit de exceptionala-n savoarea ei locala incit nu are loc in modelul teoretic discutat. Tine mai degraba de ritualisme arabesti decit de civilizatie europeana.

    Observatia empirica este ca majoritatea cuvelor de lux au un iubit "de sufletul lor". Cum crezi tu ca l-au gasit pe ala ?

    In loc de ps : Eu umblu mult pe jos, nu tin minte sa-mi fi ridicat niciodata probleme. Si nu, nu conduc.

  31. Cristian`s avatar
    31
    Cristian 
    Sunday, 26 June 2011

    Așa de comună că abia azi am întâlnit-o sau au trecut atâția ani de când am dat ultima oară de ea că am și uitat ce înseamnă.

    Cu riscul de a devia de la subiect aș spune că din contră. Doar știm cu toții că se fac o groază de materii mai mult sau mai puțin învechite ori mai mult sau mai puțin adecvate. Și până la urmă nu e și asta o formă de a te „descurca” în viață precum făceai tu când vindeai scutiri medicale, ba mai rău îi ispiteai și pe alții să chiulească?

    Stai puțin. Eu nu am zis că e imposibil să ajungi la ele, ci doar am întrebat ce e de făcut în situația respectivă. Și de unde și până unde erau neapărat curve de lux? Poate au avut părinți mai cu bani ori câștigaseră la loto ori mai știu eu ce.

    Am menționat că eram pe jos pentru a descrie complet situația și ca să nu-mi propui după aia liniuțe sau mai știu eu ce.

  32. Credeam ca-i un ghid de tip ''cum sa scoti pe cineva la bere fara sa pari gay'' si ma intrebam care-i rostul :)

  33. Mircea Popescu`s avatar
    33
    Mircea Popescu 
    Sunday, 26 June 2011

    @Cristian Scopul meu in viata nu-i sa fac un sistem prin care sa poata ajunge altii ca mine. Eventual citiva, putini, alesi dintre gagicile din harem, alea invatate sa-mi suga pula. Da-n rest, scopul meu in viata e sa fac un sistem prin care altii sa poata ajunge ca ei, si eventual sa creada ca asa li-e mai bine decit daca ar fi ajuns ca mine. Ala-i idealul.

    Si cind spun "scopul meu" nu ma refer, bineinteles, la mine.

    Iar alea despre care vorbesc eu chiar erau curve, acuma ce frasu', "poate ca racheta-i doar o sticla de cola mai mare, ce, e posibil sa fi facut fabrica o sticla de cola uriasa". Sigur ca-i posibil, da' io vorbesc de racheta.

    Fetele [tinere] care au bani [multi] de la parinti [loto etc] nu-s abordabile, e prea mult zgomot in capul lor ca sa poata forma relatii. Exceptiile, bineinteles, intaresc. Uneori chiar regula.

    @krossfire Noa poftim preocupari :D

  34. Mihai B`s avatar
    34
    Mihai Binsigna de prim sositinsigna de trolinsigna pentru 1000 de comentarii 
    Sunday, 26 June 2011

    ce putini hateri. las' ca vin io mai inspre seara. :))

  35. Cristian`s avatar
    35
    Cristian 
    Sunday, 26 June 2011

    @MP: văd că tot n-ai un răspuns. O fi racheta rachetă și cola cola, dar dacă pornești din start cu presupunerea că alea-s curve mă îndoiesc că vei fi bine primit.

  36. Mircea Popescu`s avatar
    36
    Mircea Popescu 
    Sunday, 26 June 2011

    @Mihai B Ce, tu esti hater ?

    @Cristian Io nu pornesc din start cu presupunerea ca alea-s curve. Tu ai pus o intrebare, eu ti-am dat un exemplu, asta nu inseamna ca am redus domeniul intrebarii la domeniul exemplului respectiv.

    Am inteles ca tu doresti neaparat raspunsuri concrete la o preocupare a ta definita, dar asa ceva e un subiect de consultanta, nu un subiect de blog. Pe blog citesti ce am eu chef sa scriu, si daca ti se potriveste sau stii sa-ti adaptezi nevoilor concrete foarte bine, iar daca nu, ma angajezi consultant. Ceea ce inseamna, da, o groaza de bani. Teoretic aceasta diferenta-i o chestie destul de evidenta-n banalitatea ei, motiv pentru care nu-mi vine din prima ideea ca e cazul sa precizez explicit.

  37. Cristian`s avatar
    37
    Cristian 
    Sunday, 26 June 2011

    @MP: ce-ți mai place să te eschivezi.

  38. unrelated?! : lotus ti-ai schimbat numele?

  39. Mircea Popescu`s avatar
    39
    Mircea Popescu 
    Sunday, 26 June 2011

    The attack of the dubious lotus clones.

  40. Mihai B`s avatar
    40
    Mihai Binsigna de prim sositinsigna de trolinsigna pentru 1000 de comentarii 
    Monday, 27 June 2011

    haters gonna hate! ;)

  41. Deci s-au aliniat astrele, am avut credite de-astea exact pe calculatorul la care sunt acum si exact in momentul asta si am apucat sa citesc si articolul asta.

  42. brocsî fourî fri dat cam legat.

    ai inceput si tu ca perelman ala, controlezi universul cu matematica? :))))

  43. Mircea Popescu`s avatar
    43
    Mircea Popescu 
    Monday, 27 June 2011

    @gheorghe Norocul zimbeste boldurilor.

    @Restu' : N-am inteles tatatat c-eati zis. Deci cum ?!

  44. @Cristian

    daca scopul nu-i sa o futi pe loc in mijlocul strazii (si cred ca e clar din textul articolului ca nu despre asta se discuta) si presupunand ca viteza cu care a trecut ti-a permis sa vezi domnita suficient cat sa-ti atraga atentia, poti profita de oportunitatea cum ca orisice caleasca are un blazon si deci un unic identificabil detinator.

    PiSi: Sa notam aici ca alergatul dupa femei nu-i in general vorbind o activitate profitabila avand in vedere ca densitatea lor e in general suficient de ridicata sau daca nu zone cu densitati ridicate se gasesc la distante usor accesibile. Exceptand cazul in care sunteti supraponderali. Caz in care orice activitate fizica sustinuta peste 25 minute contribuie la rezolvarea cel putin a unei probleme.

  45. Mircea Popescu`s avatar
    45
    Mircea Popescu 
    Monday, 27 June 2011

    Tie tre' sa ti se deie ceva, si anume un premiu pentru umor englezesc. Eventual in forma de Tour Eiffel suflat cu alaun.

  46. Florin`s avatar
    46
    Florininsigna de prim sositinsigna de trolinsigna pentru 1000 de comentarii 
    Tuesday, 28 June 2011

    In caz ca cele de mai sus nu dau rezultate, o solutie ar fi:

    http://youtu.be/mwZaYRe_rX4

  47. Mircea Popescu`s avatar
    47
    Mircea Popescu 
    Tuesday, 28 June 2011

    Alcohol is not the answer!

  48. Cristian`s avatar
    48
    Cristian 
    Wednesday, 29 June 2011

    @Dr.A: alte vorbe fără vreo utilitate practică pentru un caz cât se poate de concret.

    @Critic: te asigur că n-am nicio legătură cu Lotus.

  49. Mircea Popescu`s avatar
    49
    Mircea Popescu 
    Wednesday, 29 June 2011

    Da' cine-i Lotus ?

  50. @Cristian
    Zici ca ai vazut 2 gagici intr-o masina decapotabila in timp ce tu te deplasezi pe jos. Bun si ? Trebuie sa ne imaginam noi ceva ?
    Daca nu-i un secret hai si ne explica la concret ce suferinta ai.

  51. Cristian`s avatar
    51
    Cristian 
    Wednesday, 29 June 2011

    @Mircea Popescu: eu nu știu nici pe atât.

    @Dr.A: cum mă împrietenesc heterosexual cu ele, că doar ăsta era subiectul discuției, nu?

  52. @Cristian
    Si ce, te impiedica o ejaculare precoce sa-ti notezi numarul masinii ca sa gasesti proprietarul de-mi zici ca recomandarea mea nu are utilitate practica ?

  53. Cristian`s avatar
    53
    Cristian 
    Wednesday, 29 June 2011

    @Dr.A: cred că ai văzut prea multe filme cu James Bond. Poftim, poate-mi spui și mie ce ai aflat despre B-54-RER sau B-26-AUN.

  54. Mircea Popescu`s avatar
    54
    Mircea Popescu 
    Wednesday, 29 June 2011

    Dr.A, trolling the internets for hot chick's car plates since 1997.

  55. B-54-RER e acum asigurat la UNIQA S.A. Filiala BUCURESTI. Inainte era asigurat la ASTRA (Bucuresti agentia B088) si la OMNIASIG Filiala AVIATORILOR. Inmatricularea s-a facut in aprilie 2007 si prima asigurare a fost la ALLIANZ-TIRIAC Banu Manta.

    Oricare din agentiile alea iti pot comunica numele si adresa proprietarului. Sau poti sa suni la politia rutiera si sa le explici ca B-54-RER ti-a blocat masina si nu poti iesi din parcare si le ceri numele proprietarului ca sa-l suni la interfon

  56. Mircea Popescu`s avatar
    56
    Mircea Popescu 
    Wednesday, 29 June 2011

    Asta-i pornit sa dea din casa.

    HO BA LULZSECULE! C-om ajunge sa traim intr-o lume in care gagicile au prieteni, pentru ca le-o gasit aia pe ele, nu ele pe ei.

    Iresponsabili din ziua de azi in plm.

  57. PS. Astia de la asigurari mai mereu "recruta." tineri agenti .

  58. @Mircea Popescu

    Tu zici ca daca le explici grecilor ca la 100 m adancime e o radiera pentru stergerea datoriilor o sa se apuce sa sape ?

  59. Mircea Popescu`s avatar
    59
    Mircea Popescu 
    Wednesday, 29 June 2011

    Tu mai ai indoieli ?

  60. Cristian`s avatar
    60
    Cristian 
    Wednesday, 29 June 2011

    Interesant, dar încă mai aștept adresele alea.

  61. Cristian`s avatar
    61
    Cristian 
    Wednesday, 29 June 2011

    Oricum ideea era să fac ceva pe loc, nu după o sută de ani. Nu că ar fi neapărat ceva rău în a te întâlni întâmplător cu proprietara cu altă ocazie :-)

  62. Mircea Popescu`s avatar
    62
    Mircea Popescu 
    Wednesday, 29 June 2011

    daca scopul nu-i sa o futi pe loc in mijlocul strazii (si cred ca e clar din textul articolului ca nu despre asta se discuta)

    Oricum ideea era să fac ceva pe loc, nu după o sută de ani.

    si oamenii vor comunica...

  63. Dupa cum vezi puletul tipic in ziua de azi ruleaza in "muie ti-s posmagi".

  64. Cristian`s avatar
    64
    Cristian 
    Wednesday, 29 June 2011

    Acel ceva nu înseamnă doar să săr peste ea sau ele în mașină și să ne-o tragem la semafor în timp ce restul mașinilor ne claxonează. Era vorba fie de a face cunoștință și a stabili o întâlnire pe mai încolo, fie de a urca cu ele în mașină și abia după aia să facem sex sălbatic.

  65. @Cristian
    Si prezenta sub fund a unui vehicol rutier (cu/fara atelaj) in ce fel te ajuta la "a face cunoștință și a stabili o întâlnire pe mai încolo" sau la "a urca cu ele în mașină și abia după aia să facem sex sălbatic" ? Ca de acolo a pornit discutia.

  66. Cristian`s avatar
    66
    Cristian 
    Wednesday, 29 June 2011

    @Dr.A: nu-mi aduc aminte să fi zis că asta m-ar ajuta în vreun fel. Eu am prezentat o situație, atâta tot.

  67. Mircea Popescu`s avatar
    67
    Mircea Popescu 
    Sunday, 1 July 2012

    @Dr.A Mda.

  1. [...] Cum ne imprietenim heterosexual [...]

Add your cents! »
    If this is your first comment, it will wait to be approved. This usually takes a few hours. Subsequent comments are not delayed.