Cel mai adevarat in gangsta rap

Thursday, 06 January, Year 3 d.Tr. | Author: Mircea Popescu

Gangsta rap e chestia aia sora buna cu giumbuslucurile de circ (aka wrestling in limba engleza in original), echivalent pentru baietei in chinurile mutatiilor pubertatii al desenelor animate cu printese si unicorni (deh, fetitele se maturizeaza mai repede, asa incit consuma faza respectiva pe la zece anisori).

Ideea ar fi cam asa : niste tipi sunt gangsteri, adica, fura, violeaza, incendiaza si ucid. Traiesc, cum s-ar zice, "viata", the life. In acelasi timp, simultan si deodata, aceeasi identici tipi sunt si "artisti" adica ma rog, ceterasi de-astia, care scot cd-uri si dau concerte.

Este ca v-am lasat cu gura cascata ? Nu ? Pai ar cam trebui, fratii mei albi. Pentru ca premiza e foarte, dar foarte subtire, lasind niste intrebari absolut evidente fara raspuns posibil. Prima si de departe cea mai importanta este cum reusesc oamenii astia sa treaca printr-o zi, o singura zi de inregistrari fara sa-si impuste producatorul. Asa, simplu, cum se face in fictiunea pe care-o traiesc ei chipurile, coaie, ma enervezi, jbeng. Pai nu ?! La ce poarta toate tarhaturile alea, puscoace automate gindite pentru a trage din platforma, lansatoare de grenade si alte marafeturi inutilizabile pentru infanterie precum si mai periculoase pentru tragator decit pentru tinte intr-o camera ori pe-un hol mediu ?

Uite, eu, care nu pot zice ca-s tocmai ceteras si tot am mari dificultati in a ma abtine de-a da diversi tonti si diverse proaste cu capu' de tejghea, bordura, masa etcetera. Da' ma abtin. Cu greu, da' ma abtin. Ne apropiem de zece ani de civilie deja si tot mi-e greu sa ma abtin. Pe de alta parte eu am fost de la bun inceput cunoscut pentru singele rece, atitudinea calma si alte caracteristici de arahnida. Prapaditii astia care cica au firu' scurt (short fuse, in limba engleza in original) cum reusesc sa se abtina ? Cum de nu iese cite-un carnaj din fiecare zi de inregistrari ? Producator, producatoru' delegat, celalalt producator delegat, pana mea, ingineru' de sunet, paznicu', baiatu' cu pizza, as zice ca fiecare track s-ar naste din sacrificiul de sine a minimum 10-20 de persoane. Cum se abtin dom'le astia agitatii si gangsterii care este ei cind eu abia-mi tin firea ? Le baga ceva in apa ?!

Problema a doua, de departe mai insignifianta da' totusi prezenta e cea conversa : daca te duci si-i dai foc la unu' ca te-o enervat, si tu esti arhicunoscut te recunoaste cineva. Daca te recunoaste, pai victima te da in judecata pe cale civila, sa-si recupereze pagubele. De pierdut procesu' il pierzi (si nu-mi veniti cu prostii ca pile ca influenta ca prostii si smecherii, astea-s strict pentru aia care nu stiu cum functioneaza traficu' de influenta*) si esti bun de plata. Pai ce-am facut aici, suntem smecheri sau nu mai suntem ?!

Faptul simplu e ca daca intr-adevar te tii de furat/violat/incendiat/ucis ultimul lucru, dar absolut ultimul lucru pe care ti-l poti permite e publicitatea. Orice gangster cu jumatate de creier la el pune interdictie de-a fi fotografiat in orasu' pe care-l controleaza, si mai repede arunca in riu cu pantofi noi, din ciment, un fotoreporter care-o calcat consemnu' asta decit ceva prost ce i-o vorbit urit. Nu ca nu l-ar arunca pe ultimu', numa' zic care-i ordinea logica.

Solutiile la nivel discursiv (ca la nivel logic nu exista solutii) date problemelor astora sunt numeroase si fara exceptii proaste : un inchipuit aer de mister, adica, toata lumea stie cine esti tu cintaretul da' nimeni pe lume nu intuieste cine esti tu-gangsteru', in pofida faptului ca tu cintaretu' cinta despre ce unde cum cind tu gangsteru'. Suspension of disbelief se numeste chestia, si e un instrument al fictiunii narative, iara nu al descrierii narative. Un presupus dualism de clasa, adica aia "la putere" sunt "rai" si ca atare nu-si permit sa te salte, pentru ca "ai tai" care sunt "buni" s-ar rascula sa te apere. Chestie complet stupida, una la mina ca nu se rascoala nici dracu', vezi de treaba, in doua ore te-au inlocuit, si-a doua la mina ca daca intr-adevar esti atit de popular cit sa se rascoale, inseamna ca nu esti deloc antisocial, si-atunci ce gangsta vorbim ?! Esti un fel de maica Tereza in alt color scheme.

Cred ca cititorul atent a observat deja care-i sursa sistemului astuia de credinte. Da, de la Superman se trage toata chestia, ideile din spatele gangsta rap-ului sunt pur si simplu niste aplicatii ale teoriei din spatele lui Superman. Io v-am zis ca-i pentru baietei in chinurile pubertatii, ca fetitele au depasit deja impasul ala intelectual, da' este ca nu m-ati crezut in prima faza ? Mnoa, repetitio est mater crezutio.

Si acum, de incheiere, permiteti-mi sa va ilustrez articolul cu exemplul celui mai adevarat tip din tot gangsta-rap-ul tuturor timpurilor. Antron Singleton (cunoscut intr-o oarecare masura si drept Big Lurch) s-a nascut in 1976 si se afla la ora actuala in inchisoare. Unde a ajuns in urma faptului ca niste ofiteri de politie l-au gasit in mijlocul drumului, in pielea goala, acoperit cu singe, urlind la ceruri. Literalmente.

In stomacul lui s-au gasit bucati de tesut uman care nu-i apartineau lui, ci unei mindre domnite pe numele dinsei Tynisha Ysais, in etate de 21 de anisori, care-a fost la scurta vreme gasita (sau ma rog, ce mai ramasese din carcasa) cu o lama de cutit rupta-n umar si urmele unei operatii nereusite pe cord deschis, stiti voi, alea cind ia doctoru' inima omului in pumn si-o bate din mina, pe ritmul lui propriu. Ca doara, daca ne gindim bine, rap is a matter of rythm.

Ca un amanunt parantetic, fata nu era prietena lui, ci prietena unui amic. Care s-au gindit ei amindoi impreuna ca da-o-n ma-sa de curva, hai s-o mincam, si-asa nu este ce pune pe masa si pasare ca scroafa nu-i. Va dati seama, tot ca un amanunt parantetic, cam ce viata duce gagica medie in ghetoul mediu intre negrul mediu si prietenul lui mediu, negru si el ? Ca nu pe toate le maninca va cred, da' ca pe toate le impart sa faceti bine sa ma credeti voi pe mine.

Mnoa, ala e un gangsta adevarat, nu ce povesti admira pustimea pe la tembelizor. Numa' zic.

---------
* Explicatie : orice tirg se petrece intre doua persoane cu interese diferite, si traficul de influenta e un tirg. Ca atare, influentatul tre' sa primeasca mai mult decit valoarea pagubei, ca altfel nu-i convine sa faca afacerea. Mai ales in partile unde influentatul isi risca si gitul/slujba/onoarea pentru asa afaceri, tre' platit mult mai mult decit paguba. Ca atare, nu-ti convine sa dai foc unei chestii de zece mii de dolari, daca stii ca ai de platit minim cinspce-douazeci ca daune, si nu-ti convine sa influentezi pe cineva sa scapi de daune pentru ca aia te costa deja sute de mii de dolari. Pai nu mai bine faci o economie de zece mii decit o paguba de citeva sute, daca ai de ales ?

Comments feed : RSS 2.0. Leave your own comment below, or send a trackback.

58 Responses

  1. Mey, nici asta nu era atat de gangsta. In momentul in care i-a mancat plamanii lu gagica-sa a tras PCP. Citat de pe wikipedia:

    "Ysais'[victima] mother, Carolyn Stinson, filed a wrongful death lawsuit against Black Market Records, Singleton's record label. The label, in similar fashion, has put out albums for X-Raided while he was awaiting trial and eventually convicted of murder (Xorcist, Unforgiven, Vol. 1, etc.). The suit charged that the label had provided Singleton with drugs "to encourage [him] to act out in an extreme violent manner so as to make him more marketable as a 'gangsta rap' artist."[1] "Part of what makes a Gangsta Rap artist marketable is the fact that the artist is a current ongoing participant in violent gang activities," the lawsuit said.[1]"

    Acum nu stiu ce sa zic, dar ma gandesc ca daca mama victimei a intentat un astfel de proces, ma gandesc ca de fapt tipa aia l-a si invitat pe la ea pe-acasa, la cina, sa-i cunoasca parintii si chestii dinastea induiasetoare. Mare gangsta si-asta.

    Ori asta ori a gasit si ea o modalitate de-a scoate un ban cinstit dandu-i in judecata pe-aia.

  2. Mircea Popescu`s avatar
    2
    Mircea Popescu 
    Thursday, 6 January 2011

    Nu era gagica-sa, era gagica unui oarecare Thomas Moore.

    Si dac-o tras PCP sau nu, ce conteaza ? Se judeca dupa acte, nu dupa intentii, zic eu.

  3. Pai si care-a fost actul? Ca un pusti cu imaginatia hiperactiva a luat niste droguri pe care i le-a dat producatorul lui sau ceva si i-a mancat lu una plamanii. Nu prea e gangsta.

  4. Mircea Popescu`s avatar
    4
    Mircea Popescu 
    Thursday, 6 January 2011

    Ce descrii tu nu-i un act. Actul e asa : un tip i-a mincat la una plaminii dupa care a iesit in drum sa urle la luna. Cel mai gangsta, aia e esenta pura, i se lupe in pura de rume si de tine etc.

  5. Si daca eu trag acum PCP si incep sa ma bat cu politistii si le dau pumni in cap pana imi rup mana si trec prin garduri cu capul inainte, inseamna ca sunt gangsta? Eu care nu am folosit niciodata violenta fizica decat ca sa ma apar.

  6. Mircea Popescu`s avatar
    6
    Mircea Popescu 
    Thursday, 6 January 2011

    Pai asa inseamna. Cauzele sunt irelevante, pe cine crezi ca intereseaza ce-o fi fost in capu'/sufletu'/etc-u' tau ? Pe mine sigur nu.

  7. Pai gangsta e o atitudine. Nu orice retard care ii da un pumn in cap lu ma-sa ca nu-i mai plateste abonamentul la WoW e gangsta.

  8. Mircea Popescu`s avatar
    8
    Mircea Popescu 
    Thursday, 6 January 2011

    E o atitudine, si anume atitudinea de-a te durea impula de reguli, norme, legi si alte constringeri sociale. Retardu' care-i da un pumn in cap lu ma-sa indiferent de ce cauza aloca el acestei actiuni e fix gangsta ca orice alt gangsta. Ca poate se pot ierarhiza ei intre ei, asa cum bolnavii de SIDA se pot ierarhiza de exemplu dupa cit mai au de trait, sigur ca da. Da' de bolnavi is bolnavi cutotii, si de gangsta is gangsta cutotii.

    Iara al meu e clar cel mai gangsta dintre toti. Pai sta la solitar din 2005 bai, cam de cind sta si zoso. Ce-ti mai tre' ?

  9. Faptul ca sta la solitar nu inseamna nimic. Din punctul de vedere al retarzilor cu 2 clase care conduc puscaria el e un negru jegos care i-a mancat lu una plamanii, deci buhuhu, periculos, sau poate asa e procedura, ca aia care mananca plamani tre sa stea deoparte, si de ce n-ar respecta procedura?

    Poate ca el nici nu stia ca a fumat PCP, poate i-au zis ca e iarba, sau in orice caz exista posibilitatea ca cineva sa-i puna cuiva PCP in marijuana, sau poate stia ca fumeaza PCP, dar nu stia ce efecte poate sa aiba.

    Daca ala care fumeaza PCP fara sa-si dea seama se-apuca si da in cap la oameni si le mananca organele, el devine instantaneu si in afara vointei lui gangsta? Pai cum e posibil? Poate lui chiar ii pasa foarte mult, dar na, a comis-o, si deja societatea l-a etichetat definitiv si irevocabil ca fiind gangsta. Naspa.

    Bonus: http://www.youtube.com/watch?v=D9oK774QU4E

  10. Mircea Popescu`s avatar
    10
    Mircea Popescu 
    Thursday, 6 January 2011

    Poate ca ai dreptate. Da, de fapt sigur ai dreptate, iata ca vad acum lumina adevarului pe care am tinut-o ascunsa in sufletul meu atitia ani. O aveam mereu cu mine dar nu am indraznit niciodata sa o privesc, sa o eliberez, pentru ca imi era frica ca ar putea ride ceilalti copii de mine, ca as putea fi ridiculizat.

    Dar acum am inteles adevarul : gangsta e o luminita in sufletul fiecaruia, este un sentiment, este un mod de a simti lumea, creativ, descatusat, artistic. Nu conteaza cine-i luzer si cine-i tare, nu conteaza cine se caca pe el intr-un cubical si cine sparge fete, nu e nici o diferenta intre un brand de 40 si o minuta rahitica de labagiu. Cutotii! CUTOTII suntem gangsta in felul nostru!

    Iti multumesc pentru aceasta minunata lectie, gangstafratele meu.

    Asa ceva ?

  11. Cel mai exemplu de gangsta raper din istorie.
    gangsta e muzica ba! e o expresie artistica ba! Ca daca Guta canta ca el e seful sefilor nu inseamna ca este.
    Gangsta e mai socialisti asa, mai anarhisti din fire, probabil de aici atacul perfid asupra unor oameni care de fapt vorbesc despre lumea lor cum a facut Herta si a luat oscarul sau ce premiu a luat ea acolo.
    Deci oamenii canta despre ceea ce stiu ei si cei care traiesc ca ei ii asculta. Aia e Gangsta.
    Parazitii de exemplu nu mai e Gangsta de cand se plang ca-i fura lumea pe net de exemplu.
    Gandacul (bug) mafia nu mai e gangsta de cand nu mai stau in cartiere la cioace cu pichetantii colturilor intunecate. Adica nu mai au conexiunea aia cu strada, nu stiu ce se intampla deci nu se pot atinge corzile sensibile ale fanilor.
    De exemplu nu mai esti emo daca te hlizesti ca o proasta mantelegi? Si nici meloman daca mergi la petreceri cu lautari.

    Totul e ralativ, de gustibus si colorile nu prea se discuta cu finalitate.

    Our music is not 'gangsta rap'. There's no such thing. The label was created by the media to limit what we can say. We just deliver the truth in a brutal fashion. The young black male is a target. Snoop (Doggy Dogg) has gone four times platinum and makes more money than the president. They don't like that, so you hear 'ban this, ban that'. We attack people's emotions. It's a real live show that brings out the inside in people. Like I said, intense.

  12. Mircea Popescu`s avatar
    12
    Mircea Popescu 
    Thursday, 6 January 2011

    Problema cu abordarea ta fetisista este ca eu de exemplu am fost la petreceri cu lautari, si de-aia-s mai mare meloman decit ce meloman vrei tu sa-ti alegi sa participe la concursu' de melomanie cu mine. Si-am futut tiganci cu drag si de-aia-s iote fapta dracului cum contez drept mai elitist decit mucosii care fac pe superiorii fata de tigani da' ei is asa un fel de tigani romanesti, white trash cum s-ar zice.

    Diferenta mare, in valoare artistica, este ca Herta vorbeste despre lume cum este si mucosii astia, de la guta la puta si de la rap la muma ma-sii vorbesc despre lume cum ar vrea ei sa fie, sau cum cred ei ca ar putea sa fie sau cum cred ei ca ar fi "cool" sa fie. Si aia nici n-ar fi nimic, da-n vasta majoritate a cazurilor sunt atit de tonti incit nici macar o fictiune acceptabila nu pot produce.

    Bug si Parazitii si etc nu mai sunt gangsta de cind nu mai exista gangsta in Romania. S-au trecut anii 90, nu-i ca nu mai pot vorbi fanilor, ii ca nu mai exista fanii. Societatile se transforma, si asta a noastra care s-a mutat din Africa cea mai pura pina la marginile Europei in 20 de ani s-a transformat mai mult si mai des decit media.

    Cit despre zisele lu' piaru' lu Snoop, laissez. He's dead, locked in my basement mkay ?

  13. Herta vb despre lume cum se vede ea prin ochii ei.
    A fost Herta la dat in cap pentru bani de chirie? A fost Herta la cersit cand era mica? A fost Herta batuta de tacsu cu ranga? NU, deci perspectiva ei e diferita met ppl. Si tocma ca sucesul ei are legatura cu perspectiva prin care vede lucrurile.
    Asa si astia vb despre cum e viata cu bani putini cat au statutul asta sau mai tin minte, dupaia devine un fel de pop-rap penrtu mase.
    iaca exemplu de actualitate
    http://www.youtube.com/watch?v=_HWKqLsasyk

  14. gheorghe`s avatar
    14
    gheorgheinsigna de tehnologinsigna pentru 1000 de comentarii 
    Thursday, 6 January 2011

    @Mircea Popescu Nu cred ca am inteles ce-ai vrut sa zici. Eu zic ca daca ai intrat intr-o banca si-ai gasit un pistol pe jos si ridicandu-l ai observat ca lumea a ridicat mainile in sus si ai cerut timid sa-ti puna banii in punga cu care tu te duceai la supermarket si imediat cum te-ai intors ti-a dat un politist cu pulanul peste ochi, nu esti un jefuitor de banci si in nici un caz cel mai mare mafiot care a cutreierat asfaltul de pe trotuar.

    Da tu zici ca unu care-a tras pcp si i-a mancat plamanii lu una e cel mai smecher gangsta. Chestia asta implica un anumit statut social printre alti gangsta, nu bunica aia care se uita la stirile de la ora 5 si afla ca domle ce-a facut ala poate sa judece daca el este gangsta, ci doar alti gangsta, de-aia care mananca minim un plaman pe zi.

    Si el ce alte fapte atroce a mai facut in afara de faptul ca i-a mancat plamanu lu aia in timp ce de fapt nici macar nu era constient de ce face? Probabil ca nici amenzi de parcare n-avea.

  15. Mircea Popescu`s avatar
    15
    Mircea Popescu 
    Thursday, 6 January 2011

    @cipslim Este o teorie si asta. N-o creditez, ca tine de oniric nu de real, e sora buna cu aia ca "toti suntem la fel doar ca facem lucrurile diferit". Fis, lumea nu admite atita simplificare.

    @gheorghe Depinde. Daca in sac ai cei mai multi bani din citi s-au furat vre-odata dintr-o banca, esti.

    Conteaza ce ai facut. Aia. Atit.

  16. gheorghe`s avatar
    16
    gheorgheinsigna de tehnologinsigna pentru 1000 de comentarii 
    Thursday, 6 January 2011

    Pai ce sa faca, a omorat-o pe una, e criminal, nu gangsta. Nu poti sa contesti ca e criminal, ca doar au gasit bucati din ea la el in stomac, dar nu poti nici sa zici ca e gangsta doar pentru ca din intamplare a omorat pe cineva.

    Asa, un oarecare betiv dintr-un oarecare sat din romania ii da lu nevasta-sa cu tuciul in cap ca nu i-a facut mamaliga pentru ca si ea era beata. E taranul ala betiv gangsta?

  17. mai gheorghe mai, sazi bland ca asta nu e intodeauna serios. Asa e el mai hiperbolic da nu-i om rau...

  18. Mircea Popescu`s avatar
    18
    Mircea Popescu 
    Thursday, 6 January 2011

    @gheorghe Io apreciez ce incerci tu sa faci (aka I see what you done thar) da' realitatea nu te sustine. To wit :

    1. gangsta 6505 up, 1393 down
    buy gangsta mugs, tshirts and magnets
    A sociopathic member of the inner-city underclass, known primarily for being antisocial and uneducated. Also known for ready access to illegal drugs and weapons, and staggeringly poor marksmanship.

    de la http://www.urbandictionary.com/define.php?term=gangsta

    Mnoa, deci. Sociopat. Estem. Antisocial. Estem. Needucat. Estem. Acces la droguri. Estem. Doua miini stingi. Estem.

    Ce mai doresti ? Fantasme ? N-avem.

  19. gheorghe`s avatar
    19
    gheorgheinsigna de tehnologinsigna pentru 1000 de comentarii 
    Thursday, 6 January 2011

    Inseamna ca eu sunt gangsta. Acum ce? Profit? Sa ma fac repar?

  20. Mircea Popescu`s avatar
    20
    Mircea Popescu 
    Thursday, 6 January 2011

    Pai acum ???

    Dupa aia profiti si fa-te repar.

  21. gheorghe`s avatar
    21
    gheorgheinsigna de tehnologinsigna pentru 1000 de comentarii 
    Thursday, 6 January 2011

    Pai nu zice ca tre sa omor pe cineva. Zice ca tre sa fie sociopat, antisocial, needucat, cu acces la droguri, arme si neindemanatic. Singura chestie e ca n-am acces la arme, dar daca ma screm as putea face rost, plm.

  22. Mircea Popescu`s avatar
    22
    Mircea Popescu 
    Thursday, 6 January 2011

    1. Esti gangster
    2. ???
    3. Profiti. Plus ca te faci repar.

    Tu esti la #2.

  23. gheorghe`s avatar
    23
    gheorgheinsigna de tehnologinsigna pentru 1000 de comentarii 
    Thursday, 6 January 2011

    Ah, da, lol.

  24. mie-mi place numai Tupac Amaru Shakur... mai ales melodia California dreamin' si Changes, alea e prefaratele mele.

  25. Mai era unul care omorase vreo 3 oameni si se considera urmasul lui Tupac. Ma rog, viata de gangster are viata scurta...cam ca forma de exprimare (rap) promovata de majoritatea. Nu ca rapul ar fi in esenta o chestie nasoala, doar ca sunt putini cei care au inteles ce se face cu microfonul ala (pe langa spanzurat inocenti cu cablul).

  26. Mircea Popescu`s avatar
    26
    Mircea Popescu 
    Thursday, 6 January 2011

    @Mikael Eon Nici n-am ascultat. E bun ?

    @krossfire Practic ce-i rap-ul ala, poezie recitata pe muzica ? Toti raperii sunt pielea pulii atunci si Cohen e tata lor. Trist but true.

  27. http://www.youtube.com/watch?v=o8Y9-JlSRXw
    ia asculta aici si minuneaza-te
    http://www.youtube.com/watch?v=FWOsbGP5Ox4&feature=related
    California love a fost coloana sonora pentru Mad Max 3, tare filmul.
    http://www.youtube.com/watch?v=padvnsLUhUM si asta e mortala.

  28. Mircea Popescu`s avatar
    28
    Mircea Popescu 
    Friday, 7 January 2011

    Nu prea-i ceasca mea de ceai. Prima-i lalaiala obisnuita si-a doua un fel de lady gaga avant la lettre.

  29. nu-i ceasca mea de ceai.... huoooo! si expresiile ma? Nu vajung englezismele de tip uichend?

  30. Mircea Popescu`s avatar
    30
    Mircea Popescu 
    Saturday, 8 January 2011

    Pai expresia a fost inventata de stramosii nostrii the ducks, care se trag din trux. Asa ca reposedam.

  31. Porcul de York`s avatar
    31
    Porcul de York 
    Saturday, 8 January 2011

    asta-i hip-hop:

    http://www.youtube.com/watch?v=aHszX62B9EU&feature=related

  32. Mircea Popescu`s avatar
    32
    Mircea Popescu 
    Saturday, 8 January 2011

    Mei fara suparare, mie-mi pare o insiruire fara cap si coada de citate. "Let's separate the men from the boys, now put your money where your mouth is no time for toys"... pana mea, scriu in doua minute un script care-ti compune in urmatoarele doua minute opt ani de rap de-asta.

  33. Porcul de York`s avatar
    33
    Porcul de York 
    Saturday, 8 January 2011

    De acord. Yo tocmai despre asta zic ca-i vorba aici. Nu ne asteptam la poezii de la tipii astia. Eu is lalaie amarul pa' ritm. O lalaiala ritmata care n-are prea mult de-a face cu un IQ musculos. Yo l-am dat drept exemplu de hip-hop d'ala de ghetto, care nu-i facut sa vanda, e facut pur si simplu. Subiectele pe care le ating eu sunt alea de-i duce capsoru' lor ala rotund. Astia de-i stim noi, cu textier, cu impresari, cu intrare ca sa zic asa, yo zic ca au fost inventati. Ca nu vad cu ce-i mai bun un Snoop Dog decat gagii astia.

  34. Porcul de York`s avatar
    34
    Porcul de York 
    Saturday, 8 January 2011

    Update: a se citi cu "ei" in loc de "eu", asa-mi trebe daca nu ma uit la taste

  35. Mircea Popescu`s avatar
    35
    Mircea Popescu 
    Saturday, 8 January 2011

    Problema cu abordarea asta ar fi ca mugetul vitei nu-i arta.

    Tre' sa cuprinda in sine experienta celor diferiti, ori ca nu-s inca nascuti, ori ca nu-s nicaieri in cimpul de observatie, ca sa fie arta.

  36. Sunteti niste retardati o treaba nu aveti taceti din gura ca nu aveti idee despre ce vorbiti.Si Mikael Eon are dreptate de Tupac e regele rapului da voi ii sugeti pla si lui si mie si lu Mikael Eon asa ca muie!!!

  37. Mircea Popescu`s avatar
    37
    Mircea Popescu 
    Monday, 6 August 2012

    Nuca nuntelegi tu.

  38. Tupac interviews SDD.

  39. Mircea Popescu`s avatar
    39
    Mircea Popescu 
    Thursday, 9 August 2012

    Nuntelegi nici tu.

  40. This is why Gangsta Rap totally lacks a Web of Trust type of system. Street credit simply doesn't cut it.

  1. [...] a unui act de supunere. Clar ca da, ce rost mai are s-o dam la intors, n-ati vazut niciodata gangstari amenintindu-se ca "ba, daca faci figuri vin pina acolo si-ti inghit [...]

  2. [...] 200, ca si acum 2000 de ani, sub soarele neiertator. Nu exista haine, dar exista pe undeva niste barbati de-aia durii, warriors gen care-si impart curu' ei cum au ei chef, si-n rest mai este ceva bere intr-o lada (sau [...]

  3. [...] Fara legatura cu aceste probleme, o "miscare", daca putem numi astfel clatinatura nesigura a tipilor de-si zic 99% (pe criteriul ca 80% din orice e cacat si 19% din oamenii adunati oriunde nu stiu de ce se afla acolo, probabil) zisa si "occupy wallstreet"... nu are negri prin ea. Dat fiind ca... pai ca... pai ca tre' sa fii un pustan cretin tinut in viata pe respiratie artificiala de parinti idioti ca sa ai timp sau chef de asa ceva. Iar negri au alte treburi, daca nu-i cu furat din magazine ei nu se baga (ori OWS e mai mult cu violuri, ceea ce clar n-are de ce interesa negrii fiind si prea multa munca si nici neducind ei cine stie ce lipsa de pizde proaste care sa puna botul). [...]

  4. [...] la nivelul absolut minim al grajdurilor in care lumea civilizata isi tine vitele (sau ma rog, raparii, cum preferati sa priviti [...]

  5. [...] de absolut nimic. Exista un motiv pentru care dejectiile propagandistice americanesti se ocupa de "super-eroi"i. Exista un motiv pentru care toate miturile se invirt in jurul eroului, nu a zeului, nu a mamei, [...]

  6. [...] si lingator de cabluri la douazeci de ani (a, vai, pardon, de fapt erai agent secret interlop si Wolverinebatman ? Dar scuzati, pardon, [...]

  7. [...] buna in virtutea faptului ca tace mai mult. Impreuna cei doi reusesc sa transforme filmul (despre gangsteri, ati retinut, e cu enforceri si chestii dure gen alea ale lui Ritchie) intr-o scena conjugala in [...]

  8. [...] being a leet haxxor living dangerously and fuck-da-police.biz (the *business* of fucking da police, riddle me that one!) is a phase in the normal development of the teenager mind, especially male, especially on the [...]

  9. [...] a lot more that could be said on this topic, because it goes right into stuff like the fantasy of gangsta rap, but at any rate, it all reduces to a "please let there be people and elves too, I think elves are [...]

  10. [...] at all whatsoever, amirite. [↩]And then, in a stroke reminiscent of matters discussed over at Cel mai adevarat in gangsta rap, ends up being the one in need of favours. Ain't it funny how the world teenagers dream actually [...]

  11. [...] observed that it's a pretty stupid investment of one's resources, to buy a car which commits one to keep killing random idiots around it, but the girl observed it's actually a rental. As all this observing was done loud enough [...]

  12. [...] 8th, 1951 in Lafond's own Baltimore, Maryland to one Henrietta Lacks. The father is not (as is customary among that tribe) specifically known, other than his being a Human (Papiloma Virus). In any case, [...]

  13. [...] personal history, or Assange's life work sufficient to ensure his continued existence ? Is this a superheroes problem or something ? [↩]A stupid place to pass. [↩]This is so fucking stupid, only a postdoc [...]

  14. [...] class of phenomena. There is no such thing as priviledged classes of phenomena. I understand where you're coming from, rock beats paper, could spiderman beats niggerman, etcetera. The name for the place you're coming [...]

  15. [...] resembling a regular schedule, yet so willing an' dedicated (not to mention impatient) as to butcher some bitch in a motel room. These two kids, who've not in their life as much as carved a whole chicken, [...]

  16. [...] failed louts throughout the globe, from wanna-be Arab princes to commercialized fake blacki fake gangsters and from supposed Asian crowned heads to and everyone else. It is, literally and properly deployed [...]

  17. [...] victim to chill. That's what it's called, no ? To chill ? I confess I do tend to lose track of all those zany kids' lingos and whatnot. But anyways, once it chilled I picked it up with tweezers dedicated to the [...]

  18. [...] the question: how is it possible for someone with no power (Wayne) to be able to scare those with more power? The answer is to do what Wayne does instinctively: make [...]

Add your cents! »
    If this is your first comment, it will wait to be approved. This usually takes a few hours. Subsequent comments are not delayed.