Test de cultura vizuala 8
Continuam seria testelor de cultura vizuala, precum si etapa de articole despre chestii mundane care in principiu n-ar trebui sa va intereseze, asa cum va place sa pretindeti, si mai ales nu va privesc, asa cum nici nu va, desi stiti preabine, precum de altfel stiu si eu ca va intereseaza cu ardoare si le sorbiti cu patima (era sa scriu cu patina, ceea ce-ar fi fost poate mai dificil de realizat in practica, dar cel putin la fel de adevarat).
Intrucit niciunul dintre cititori (presupunem fara a putea verifica) precum niciunul dintre comentatori (nu presupunem, ci stim) n-a reusit sa identifice locatia ceruta in episodul anterior, spre vesnica si nestinsa rusine atit a urbei in totalul ei cit si a fiecarui locuitor in parte (cei ce citesc Trilema pentru ca nu cunosc urbea si cei ce n-o citesc pentru ca n-o citesc, precum nici n-o cunosc, Trilema si respectiv urbea) m-am gindit sa va dau o misiune mai simpla, chiar daca intr-o constructie mai complexa. Priviti!
Da, cum spuneam am dus doua femele domestice la cumparaturi, in vederea echiparii hrubei cu diverse de-ale gurii precum Filippo Berio, icre de somon, brinzeturi de Napolact cit si de import, masline si ghimbir, migdale si nuci de caju etcetera etcetera, cu care ocazie le-am facut si-o poza (si-am bagat in racorile mortii fetele de la mercendizin, ca se si vedeau in lanturi sarmanele), sa le ramina intru amintire pentru mai tirziu cit si pentru a arata dupa multi ani pustoaicelor ajunse la vreme pe-atunci cam ce insemna smecheria adevarata, pe cind erau ele tinere, iara nu ce lihozeli se fac acum (adica atunci, cind va fi).
Ei, sa-mi spuneti acusica unde anume se petrecea scena din imagine.
(Si da, le-am dezlegat cind o fost sa incarce marfa pe banda si respectiv s-o puna in pungi si inapoi in carut, caz doar nu ierea sa ma murdaresc io pe costum.)
In tot cazul, daca vreti sa invatati ceva de la mandea, apai sa stiti ca nu-i o idee cu totul proasta sa legi duamnele de carut cu lantu', ca-n felul asta nu mai ajung la rafturi, pe de-o parte, si mai ales nu se iau de talimbe sa umble in directii pe suprafata magazinului sa se mai piarda doamne fereste (cum stiu ca vi s-o intimplat cel putin macar o data cu stimata doamna nevasta respectiv prietena respectiv chiar si mama la rigoare, ca buna probabil ca n-o fi umblat cu dvs prin supermarket, da' daca o umblat atunci sigur si cu aia precum si cu verisoare, matusi, surori si ORICE inclusiv Bono si George Michael, ca asa-s muierile in supermarket, ca polenu-n cercu' microscopului, in plina si necontrolata miscare Browniana).
Si mai ales daca-s doua e foarte buna idee sa le legi macar de-olalta, ca altfel s-ar putea sa patiti pe viu aia cu cine fute doua iepuroaice sau cum era. Care de altfel si este.
Mnoa, deci pe final va reiterez intrebarea in caz ca v-ati uitat, ori ca n-ati fost atenti ori ca erati cu gindu-n alta parte cind am pus-o (eu mai mult, iara voi mai putin, sa retinem aspectul, buen ?) si anume : unde se petrecea faza ? si va urez distractie placuta.
Friday, 17 September 2010
raspunsul il gasti mai mult ca sigur pe la trilema.com/2009/ce-avem-de-facut/ sigur scrie pe acolo, daca nu raspunde nimeni, o sa citesc si o sa caut eu de indata ce o sa am vreme.
Friday, 17 September 2010
Hahaha ? Ejti troll mei ?!
Friday, 17 September 2010
obisnuiesc si practici din astea. :D
Friday, 17 September 2010
metro tm B-)
Friday, 17 September 2010
Nope.
Friday, 17 September 2010
daca umbra din partea dreapta a fotografiei poate sa semene cu ceva, ea seamana cu umbra unei reclame gen Billa, d'aia cu punga uriasa, desi mai poate sa semene cu umbra unei alte reclame fara punga si nu neaparat la fel de uriasa. apoi daca tot am investit timp scriind aici tampenii macar sa se faca cinci randuri si sa zic in final ca eu cred ca-i la Billa.
Friday, 17 September 2010
Nu e Billa :D
Friday, 17 September 2010
In faţa lu' şupermarket :P
Friday, 17 September 2010
Exact! Raspuns partial corect! Partiale felicitari!
Mai departe ? :D
Friday, 17 September 2010
Iar ați mers la real,- fără mine??? :((
Friday, 17 September 2010
Apai io mai departe nu merg, ca oricum ati mers voi destul de departe cu catusele.
Friday, 17 September 2010
@Mari Hehe, raspuns tot partial, da' inca si mai corect. Felicitari inca si mai partiale, ie Realu'.
Da' care ? :D
(Si cum te-ai prins ? :p)
@Florin Zici ? (Ca io poci spune ca n-ai vazut nimica!)
Friday, 17 September 2010
real,- Nord?
(Cum să nu știu că doară tot la real m-ai uitat legată, remember? )
Friday, 17 September 2010
Oarecum. Treaba cu catusele imi pare ca si cum te-ai preumbla cu omi legati cu sfoara groasa, precum ghibolii or ghibolitele suferinzi lanturi. Pentru mine, treaba asta emana (oarecum) suferinta, iar a supune privirilor omilor suferinta (chiar daca lucrul asta ii incanta pe omii incatusati/'incatusatori'), zic ca poate fi putin ciudat si poate neplacut pentru privitori mai gingasi si mai putin intelegatori. Nu stiu in ce masura poate fi asociata cu o forma a 'exchibitionismului'. In fine, cred ca pana la urma sunt aspecte ce tin de preferinte.
Friday, 17 September 2010
@Mari Lol ce mintasti tu ca pe urma sarmanii astia mai gingasi carabusi ase or ave cosmaruri noaptea cu fete uitate legate-n locuri si alte chestii de-astea ?
Si Nord ala ii hotel nu magazin. Unde se face banii nu unde se cheltuie.
@Florin Auzi mo, da' schiopii care este au dinsii voie sa umble ase schiopi pe strada cum se gasesc, sau mai civilizat ar fi sa stea dracu'nchisi in casa, sa nu sparie copiii ? Sa rupem bastoanele orbilor si sa-i legam de stilpu' casii, sa nu iasa-n drum cumva ? Si, mai aspra decit toate, prostii au voie sa se preumble ?
Precum vezi, e responsabilitatea cetateanului sa se adapteze la mediu, nu a mediului sa se adapteze la cetatean. Chestiune care de altfel pica tare bine-n voroava cu multiculturalitatea de-am tot intins-o pe-aici in citeva rinduri.
Friday, 17 September 2010
banui ca fiecare supermarket are o culoare diferita pe plastic la carucior
Friday, 17 September 2010
Clar.
Friday, 17 September 2010
Schiopii si orbii nu aleg sa fie schiopi sau orbi, nu-si supun vazului fetisurile ori alte asemenea.
In rest, de aia am zis oarecum, ca-s limite care nu prea ai cum sa le stabilesti. Pana la urma, poti sa rupi omul in bataie in public (ca doara lui ii place), sa umbli gol pe strada, ca n-are nimic.
Friday, 17 September 2010
Hehehe. Ridica probleme chestia, este ?
Da' ia sa vedem, daca schiopu' ii schiop in urma caderii unui meteorit are voie sa umble, da' daca ii schiop pentru ca s-o urcat baut la volan, n-are voie, ca si-o ales ? Da' daca parintii i-or taiat picioru' sa-l puie la cersit, are sau n-are ?
Friday, 17 September 2010
Daca conduce baut la volan, sa-i ia permisul, ca n-are cum sa vrea el sa intre cu masina intr-un copac (care -copac -stationa regulamentar, daaaaa?). Daca se intampla sa intre betivul intr-un copac, ca o fost baut la volan, n-are nimic de a face cu vointa de a fi schiop. In schimb, daca un schiop pe care o cazut meteoritul alege sa se taie in fasii cu ajutorul unui ciob de sticla tocit, ca-i place lui, sa faca bine cetateanul si sa se adapteze la mediu. Ori sa se taie in fasii, schiopul, zic, la el in camaruta, ca acolo ii 'mediu controlat'.
Nu cred ca am pus problema de a avea dreptul, ci de limita in care cetateanul poate sa agaseze 'mediul'. Ma refeream strict la decizia de a te expune in public cu ceea ce-ti place sa faci (careia nu-i vad rostul). Cetateanul are dreptul sa-si omoare animalul de companie, ca asa-i place lui, pote sa-l si iubeasca (chiar si adanc si apasat, cu alifie sau fara), poate sa faca (cu el) orice-i place lui, pe propriul domeniu, insa nu vad rostul afisarii in public cu genul asta de placeri si, nu cred ca poate stabili cineva in ce masura pot fi deranjante.
Friday, 17 September 2010
Cum adica n-are nimic de-a face cu vointa de-a fi schiop ? Pai daca nu conducea baut nu schiopa mai. Tu daca faci cu nevasta copii, Ion sau Ioana ce rezulta n-au nimic de-a face cu dorinta voastra de-a face copii ? (Pe considerentul ca nu i-ati dorit anume fix pe aia, ci ati dat si voi cu zaru' sa vedeti ce iese).
Tocmai aia-i si problema, daca nu poate stabili cineva in ce masura-s deranjante, pai atunci despre ce discutam ?
Poate ca unii sunt deranjati de tigani. Am voie sa ies cu o tiganca de mina ?
Friday, 17 September 2010
real dupa manerul albastru, cred ca aradului (in sagului nu are scurgerea aia)
Friday, 17 September 2010
Dacă sunt 3 magazine real și zici că Nord nu-i, mai rămân Sud și Est.
Da` nu mint, ai uitat atunci când am mers și... în fine, facă-se voia ta. Îmi cer scuze cărăbușilor și îi rog să încerce să viseze altceva, nu fantezii d-ale lui Popescu. :P
(Și DA, ai voie să ieși cu o tigancă de mână.... îți dau io voie!) :))
Friday, 17 September 2010
@dAImon Pfoai deci Alex rupe tot, intr-adevar, Aradului. Auzi frate cine stie cum e cu scurgerile :D
@Mari Aradului e-n nord tu smechera.
Ca bonus, sa se noteze ca io duceam tiganci la petreceri de intelectuali cu damfuri pe vremea in care altii si altele pocneau guma Turbo, bine ? :D
Friday, 17 September 2010
Apoi io nu mă mai joc așa... deci io am ghicit și nu ai recunoscut ca să nu îmi dai mie premiu`... Btw, era ceva premiu?! /:)
Te cred în stare de orice, deci nu mă mir. :D
Friday, 17 September 2010
Pai tu ai ghicit, da' ala o stiut, vezi subtilitatea ? :D
Friday, 17 September 2010
Yep. *Sigh*
Friday, 17 September 2010
Mircea, daca io ies bat pe strada si-mi cade o caramida-n cap, inseamna ca io am vrut sa raman schiop ... asta ... cazut in cap ? Pe considerentul asta, n-ar mai trebui sa bem, ca doara toate nenorocirile sentampla pentru ca bem. Daca io-mi tai picioru, atunci inseamna ca vreau sa fiu schiop. Am dreptul sa-mi tai piciorul, daca vreau, la fel cum am dreptul sa umblu schiop sau cu catuse. Da daca il vad pe unu' ca-si taie picioru, ca-si baga cioburi in ochi, ori ca foote copii, ii ard un genunchi in gura (cu avant si din voleu) si-l duc la spital ori la tintirim, dupa caz.
Daca vad doi omi ca umbla cu catuse, am dreptu sa-i zic lu' fi-miu ca-s fie infractori, fie putin dilii ori prostalai, la fel cum am dreptul sa ma cracanez de ras in cazuri de gen.
Care ar fi diferenta intre a foota o gaina in fata şupermarketului si a sta ca ghibolu' legat cu belciuge .. asta .. catuse de gard ? Di ce nu se footeaza omii numa-n public, cum pustie de prefera intimitatea pentru activitati de gen? Crezi ca te-ar deranja daca ai vedea doo stafide de cca 80-90 de ani cum incearca sa se-mpreuneze ?
Pudibonzeala ii una, a deranja ii alta. Nu vad care ar fi motivul sa fii deranjant de o tiganca, eventual te poate deranja daca pute prea tare.
Io am avut draguta surdo-muta, si n-am avut nici o treaba in a suporta hlizelile amicilor pe tema. Insa hlizelile m-or deranjat.
Cand vad un pulan, un militian ori catuse, io ma zburlesc instinciv, unora poate ca le place, altii se amuza, da nu stiu de ce am vag impresia ca omii nu-s foarte incantati sa vada alti omi legati cu catuse.
Ai voie sa porti catuse in fata la supermarket? Dara ca ai. Am dreptul sa ma cracanez de ras pe tema ? Dara ca am. Da as prefera sa nu vad.
Friday, 17 September 2010
*insa hlizelile la adresa problemelor ei ...
Friday, 17 September 2010
Pai ai toate drepturile de care zici, sigur ca da.
Dar faptul ca tu ai dreptul sa crezi, sa zici si sa-ti educi copilu' ca aia-s ori dilii ori infractori nu inseamna ca ei chiar sunt. E doar parerea ta, pe care ai dreptu' s-o perpetuezi, da' acest drept n-o face prin aia valida.
Si-acum, sa venim la cum tragi limitele. Daca io le legam de tine, apoi intelegeam ce zici cu deranjatu', ca fiind de natura putorii tigancii. Da' in masura in care eu nu le-am legat de tine, apoi cum e asta diferit de faptu' ca tiganca isi permite ea sa intre in autobuz ? (Am citit pe undeva, nu mai retin pe unde, scena cu tiganci venite la intercity pe care asistenta nu vroia sa le lase in vagon ca-s tiganci si alea i-or replicat sa saza potolita ca doar au belet.)
Deci vezi tu, io nu neg ca tu te zburlesti, da' zic ca-i de natura experientei copilului care nu vrea sa se spele pe dinti cind vede pasta de dinti (ar trebui interzise reclamele la tampoane, apropo ?)
Da' ce nu inteleg eu e urmatoarea chestie : majoritatea oamenilor platesc bani buni ca sa fie pusi in situatia de-a se cracana de ris. Tu dimpotriva, zici c-ai prefera sa nu vezi ceea ce te-ar cracana de ris. Pai cum ?!
Friday, 17 September 2010
A purta catuse nu-i in dreptul omilor de regula, ci in cazul privarii de libertate. Fix de asta ma zburlesc io, nu cazul copilului care nu vrea sa se spele pe dinti, ci fix pentru ca am avut de a face si cu militieni, si cu pulanu. Pana am terminat liceul, ma bateam ca un drac, fugeam de la scoala cu baetii si ne bateam ca dracii (chiar si cu militienii), ca asa stiam noi la vremea aia sa fim barbati. Mnoa, si de atunci am observat ca omii erau deranjati sa ma vada plin de sanje, cu ochii vineti si cu buzele franjuri.
Cand un copil poate sa inteleaga de ce catusele pot si sa produca dulce durere si amaruie placere, ala nu mai ii copil. Cand ii chiar copil, el poate sa inteleaga ca infractorii is tinuti pe loc cu catusele. Ori dilii.
Cu tiganii am o singura treaba. Am muncit cu tiganii, am avut prieteni tigani (ca acum infunda puscariia), ma zburlesc si in cazul lor, da din experienta omului care or vazut cum tiganii fura din orice pozitie. Daca un tigan se apropie la un metru de mine, sunt tot timpul cu ochii pe mainile lui. In rest, pe cat pot ii evit, si-atat, da nu le ingradesc nici un drept, daca-s controlor, nu-i las in tren numa daca n-au belet. Nu am problema cu ei ca-s tigani, ca-i independent de vointa lor, am o mare problema cu faptul ca MARE parte dintre tigani fura, ceea ce tine de vointa lor. Stiu si io treaba asta, simt si caini lucrul asta. N-am avut caine de paza (si am avut o gramada de caini) care sa nu latre tiganii. Insa nu am spus niciodata ca nu servesc un client ori ca nu colaborez cu el pentru ca-i tigan, la serviciu, doar in particular am dreptul sa-mi rezerv clientii.
Si dara ca nu m-ai legat de ele, da nu pot sa intru in şupermarket fara sa le vad. Aici ajung la partea in a te intreba, iarasi, care ii diferenta intre a vedea omii care-s legati cu catuse la intrarea in şupermarket, omi de se taie cu lama, omi ce incearca sa fecundeze gaini, porumbei, vrabiute (dupa posibilitati) ? Di ce ai voie sa-ti transezi canele in casa ta, si in fata la şupermarket poate sa fie o broblema, sa cheme omii politia animalelor (ce o mai fi si aia) ?
Sa vaz doo domnite incatusate, asteptand in van, iar Mircea nu mai vine (sirmanele domnite), ii suferinta, da' sa-l vad pe Mircea asteptand domnita eliberatoare, cred ca m-as cracana de ras :)))
Friday, 17 September 2010
Hahaha bizar simt al justitiei mai posezi si tu mai Florine mai :D
Friday, 17 September 2010
Ioai, si io care credeam ca-s bizar pe parte de simtul umorii :)
In ce sens ciudat, ca ma amuza domnii incatusati si ma-nduioseaza domnitele ?
Friday, 17 September 2010
Ie, ca tii cu iepurele, desi in peroratie ai declarat ca mnoa, ochii scosi si buzele franjuri is ce te roade pe tine. Dupa logica atunci mulcome domnite ferecate-n fiare ar trebui sa fie fix invers, da' nu! Tu vrei sa rizi la domni in fiare.
Ma-ntelegi ? :D
Friday, 17 September 2010
Domnii sa se descurce, n-am treaba sa-i vad imobilizati, se pot proteja singuri de buze franjuri, ochi scosi si doamne infierbantate :P
Iara domnitele sunt intodeauna, fie de iubit, fie de protejat :D
Friday, 17 September 2010
Da' te-ai gindit ca-i spre protejarea lor, mei ? :D
Friday, 17 September 2010
Touché :))
Friday, 17 September 2010
Apropo, ca vroiam sa te intreb, stii ce-i ala horsecollar ? Daca nu stii iti explic printr-o imagine, e http://www.slow-express-journey.com/images/harnesseng.jpg chestia care vine in jurul gitului si pe pieptul animalului ca sa-i distribuie forta sa nu se sufoce cind trage.
Ei, chestia asta a fost inventata relativ tirziu in istoria interactiunilor altfel fericite si placute intre om si adevaratul-cel-mai-bun-prieten-al-sau, calul.
Daca io as fi primul tip din ceva satuc uitat de lume care stie ce-i ala horsecollar, ti s-ar parea un lucru rau sa-i sochez putin pe taranii invatati cu harnasamentele pe stil vechi facind putintica parada de inventia cea noua ? Care-i mult mai eficienta, si nici nu sufoca animalu', putind el astfel sa traga mult mai bine-n jug.
Ce zici ?
Friday, 17 September 2010
Apai zic ca depinde pe ce-l pui. Ca daca-l pui pe cal, aia ii, brobabil ca nu-i face atat rau calului cat ii fac harnasamentele pe stil vechi. Da daca-l pui pe o domnita, as prefera sa nu vad.
In comentariul de la inceput am precizat ca "(oarecum) suferinta" si "cred ca pana la urma sunt aspecte ce tin de preferinte".
Friday, 17 September 2010
Io-s de acord, da ce-ti propun, tot in aceeasi termeni de posibilitate in care vorbesti si tu, e ca poate metoda asta a mea cu catusele si lantu', alaturi cu fundamentele abstracte si ideale nevazute din spatele dinsei intre mine si ele e o solutie mai buna decit cea folosita in mod obisnuit de omul obisnuit la cumparaturi obisnuite in magazinul obisnuit cu o femeie obisnuita, si eventual cu muma-sa extra.
Saturday, 18 September 2010
is mare secret aceste fundamente abstracte ideale si nevazute?
Saturday, 18 September 2010
Nu-s secret nici mare nici mic, da-s dificil de explicat si usor de misinteles, ca rezultat o luam incet.
Friday, 12 April 2013
^ ce zice el.