Imi displac figurantii

Monday, 18 October, Year 2 d.Tr. | Author: Mircea Popescu

In cazul de fata Catalin Sevastre, un mindru reprezentant al speciei putoiului de internet. Sa-l ascultam.

Mircea Popescu a introdus un sistem de payment, foarte probabil a inceput sa piarda bani, iar acum a incercat sa`i ingroape pe cei care aveau posibilitatea sa`si traga niste bani de`acolo.

Cam asa functioneaza "documentarea" la tipi ce au impresia ca fac bloging, ajunsi si trecuti demult de virsta la care societatea s-ar astepta de la ei sa aiba discernamintul de-a putea sustine la nevoie chiar si o familie. Greu.

Ca sa ne lamurim, punctual, cum stau lucrurile :

I. Eu nu "pierd bani". Sigur, putem s-o numim si astfel. Totusi eu prefer s-o numesc "investesc bani". Si investesc acesti bani, cu miile de euro, in online.ro, adica in mare parte in tipi de aceeasi virsta cu putoiul nostru, tocmai pentru ca ei sa aiba niste sanse, niste sanse pe care altii nu le-au avut. Nimeni nu i-a dat lui Vali Petcu ocazia sa cistige un salariu onorabil citind bloguri. Omul a facut ce-a putut si ce-a stiut, a ajuns sa se prostitueze ca orice tinar plin de aspiratii confruntat cu problema chiriilor in Bucuresti. E usor sa-i arati asta, dar poate in cazul tau, Cataline, ar fi mai productiv sa te gindesti ca daca i-ar fi dat cineva aceasta sansa de care te plingi tu poate nu era silit sa ajunga acolo. Daca-i dadea cineva aceasta sansa garantat ajungea mult mai departe, mult mai repede, si poate nici nu se plafona in mizerie. Garantat c-o folosea.

Deci, eu am "pierdut" jde' mii de lei incercind sa-i investesc in niste lucruri de bun simt. Sa invatam sa recitim ce scriem, de exemplu. Sa invatam sa criticam un text cu mintiuca noastra, atita cit este ea, de alt exemplu. Sa invatam sa ne recunoastem si sa ne asumam greselile, de inca un exemplu. Exemple se pot gasi, ca-s cu duiumul. Sa punem vizitatori in fata blogerilor care se pling ca-s valorosi dar totusi, inexplicabil, conspirativ, nu-i citeste nimeni.

Au fost aceste investitii niste pierderi ? Daca toata lumea ar fi croita dupa intelectul necopt al lui Catalin Sevastre da, ar fi fost niste pierderi. Din fericire, pe linga o abundenta de infumurati fara motiv, de importanti fara realizari, de curajosi prin grup si de retardati mintal se mai gasesc si oameni normali, chiar si pe internet, chiar si in .ro. Si acesti oameni normali fac "pierderile" sa se transforme in investitii, si inca in investitii perfect justificate si judicios executate.

Inteleg ca atirnatorul dupa salariu, ala care depinde de altii pentru piinea de miine si asa mai departe nu poate concepe ce-i aia investitie, si ce-i aia constructie, si ce rost are si de ce se face ea. Ma deranjeaza insa cind acelasi, in loc sa-si recunoasca pozitia si sa spuna deschis, da, uite, eu sunt nimeni, ala e cineva, tocmai pentru ca ala isi permite sa faca chestii pe care eu, in nimicnicia mea nici macar nu pot concepe ca exista scoate la inaintare scenarite de doua parale.

Daca ma deranjau platile catre participantii la fain, draga Cataline, draga putoiule, le scoteam. Intelegi ? E foarte simplu pentru mine, daca platile sunt o problema scriu doua rinduri in care zic hai pa si cu asta s-a terminat. Asta in cazul improbabil ca n-am modelat corect la inceput, si m-a luat iarna prin surprindere. Cel mai probabil daca ma deranjau platile catre participanti nici nu le introduceam. Ca io-s manager, nu student sau ce frantz esti tu, si-s manager dinainte sa stii tu ce-i aia interent. Cu asta ma ocup, planific chestii, ca sa nu ma ia iarna prin surprindere. Si sa vezi minune, in general imi si iese. Ba chiar, sa vezi alta minune, nu-s suficient de idiot cit sa ies cu argumente gindite cu curu', asa cum procedezi tu. Realizezi ca te afli in postura unui porumbel care sta pe statuie si-l birfeste pe tipul care imparte graunte la porumbei, ca de-aia nu le imparte graunte, ca-l falimenteaza ? Te crezi un personaj din Eugen Ionescu sau ceva ?

II. Doina Popescu, singura persoana care a reusit sa incaseze una cu banhammeru' pe fain de la facerea lui (un an si ceva), e atit de proasta incit nu sunt sigur cu ce unitate de masura i s-ar putea masura prostia, dar microtianul e o exagerare grosiera.

Ea sarmana se crede o autentica creatoare de cultura, o persoana interesanta, importanta si valoroasa, se percepe ca un fel de lider al grupului, se asteapta sa fie curtata scl si crede sincer (fara sa-si fi pus defapt problema) ca autopromovarea este un ce superior promovarii normale, dincolo de bunul simt cit si de regulile scrise. Dincolo de faptul ca eu i-am criticat slaba calitate a "scriiturii", sau ce face ea acolo, si ea a reactionat, in traditia prostilor din toate timpurile si toate locurile, ca si cum i-as fi criticat persoana, Doina Popescu e genul de proasta care s-a apucat sa se deie in stamba in moduri atit de ridicole dat fiind contextul, ca pur si simplu au meritat notate pentru posteritate.

Dupa mintea ei, ea a "descoperit", la douazeci de ore dupa ce eu deja facusem o mentiune, ca probabil utilizatorul in discutie incerca sa cistige niste bani. Si tot dupa mintea ei acest ingrozitor secret pe care-l stia absolut toata lumea este motivul pentru care a primit ban pe fain. Nici intr-un caz prostia ei, manifesta, proprie si personala. O, nu, asa ceva nu-i posibil.

Lumea a ris de acest argument ridicol, cum lumea ride in general de prosti. Ce-a facut proasta ? Nici intr-un caz nu si-a pus problema vai, lumea ride de mine, poate ca sunt proasta, asa ceva nu intra in mintea prostului niciodata. Si-a construit in loc o noua rationalizare, vezi doamne ea era asa de iubita cit nu se poate povesti, si din gelozie!!! am alungat-o eu. Eram adica gelos ca utilizatorii serviciului meu nu ma iubesc suficient, auzi preocupari de copii intarcati prea devreme pe capul ei.

Dupa care, tot incapabila sa-si analizeze si eventual, apara Doamne, horribile dictu, amelioreze propria prostie, a reconstruit inca o rationalizare. Asta-i in linie cu ideile putoiului de la care am inceput, ca adica valoarea a vreo 30 sau 40 de euro sunt motivul pentru care am banat-o. Nu faptul simplu si evident pentru oricine nu s-a trezit pe internet ieri si nu mai foloseste IE 4.0 ca a incalcat cam orice regula posibila sau imaginabila de comportament pe-un site public. Nu, 30 de euro, aia au fost problema. In conditiile in care discutam de semnificativ mai mult, ordine de marime mai mult (plural, da?), platiti in fiecare luna de luni de zile. Probabil ca daca ma apuc sa dau telefoane si capata un ban pe Google Adwords va scrie un articol furios despre cum Google a banat-o din sistem pentru ca urma sa-i falimenteze cu cei 23 de dolari si 86 de centi cistiguri. S-au mai vazut cazuri.

Hai sa vedem daca putem, la incheiere, trage niste invataminte care poate, cine stie, ne-or folosi in viata.

1. Daca nu intelegi ceva, e foarte probabil ca nu intelegi din cauza ca nu te duce capul, si-ti lipseste, tie personal, ori inteligenta necesara pentru a intelege, ori niste cunostiinte sau niste experiente necesare pentru a intelege. E foarte putin probabil sa nu intelegi din cauza ca realitatea e defecta. Foarte, foarte putin probabil.

2. Decit sa tragi concluzii aiuristice, e totdeauna mai bine sa te documentezi, si dupa aceea sa pui intrebari. Ordinea e importanta, documentare intii, intrebari apoi. Ordinea iti va permite sa pui intrebari pertinente la care vei primi raspunsuri eficiente. Daca incepi direct cu intrebarile, dovedind astfel ca nu te-ai documentat, sansele sa se oboseasca cineva sa-ti raspunda scad exponential.

3. Daca cineva iti spune ca esti prost, este foarte posibil sa aiba dreptate. Inteleg ca asa e la moda mai nou, sa le zica mamele copiilor cit sunt ei de inteligenti si de nemaipomeniti, dar in majoritatea cazurilor aceasta evaluare materna este si falsa. In fapt, majoritatea oamenilor sunt prosti de-mpung in majoritatea circumstantelor concrete. Pur si simplu a fi prost in mai putin de jumatate din cazuri e deja o performanta serioasa pentru specia umana.

4. Cea mai sigura metoda sa te faci de ris este sa incerci sa inghiti chestii care-s semnificativ mai mari decit gura ta. Asta ar fi un exemplu.

5. E o idee proasta sa te iei la cearta cu administratorii unui serviciu, oricare ar fi el, o idee proasta cam de aceeasi calibru cu a te sui in autobuz si a te apuca sa dai indicatii de conducere soferului. E o idee inca si mai proasta sa-ti inchipui ca-i pasa cuiva de smiorcaielile pe care le emiti dupa ce-ai zburat direct pe geam afara.

6. ???

7. Profit!

Category: Meta psihoza
Comments feed : RSS 2.0. Leave your own comment below, or send a trackback.

50 Responses

  1. Buna,
    As dori sa intreb daca poti sa-mi spui unde am gresit, mi-am deschis cont paypal dar nu mi-au ajuns banii .Scuze daca e de vina ignoranta mea.Am urmat toti pasii ceruti, cererea de vanzare karma am facut-o de vineri si am respectat tot ce mi se cerea, sau daca sunt sume prea mici (26oo karma)nu se trimit?Am cerut transferul deoarece dupa cum am inteles, daca nu ceri, oricum, karma exppira..Multumesc.

  2. Mircea Popescu`s avatar
    2
    Mircea Popescu 
    Monday, 18 October 2010

    Hmm, m-am uitat si n-am vazut un email de la tine.

    Din Magazinul de karma citire (unde probabil ca intrebarea ta si-ar fi gasit mai adecvat loc) :

    Pentru a vinde karma :
    Trimiteti un email cu subiectul “Vanzare karma”. Folositi subiectul ala si nu altul pentru ca emailurile sunt sortate automat, si daca scrieti altceva s-ar putea sa nu va citeasca nimeni.

    Email-ul trebuie sa contina numele contului de fain care vinde, si sa fie trimis de pe adresa de email asociata contului respectiv.

    Email-ul trebuie sa contina si cantitatea de karma pe care doriti s-o vindeti. Nu puteti vinde mai mult decat jumatate din karma pe care-o aveti la un anumit moment, asa incat daca nu precizati altfel vom presupune ca doriti sa vindeti fix jumatate. Pretul pe care-l veti primi este de 1 eurocent la 1 punct karma.

    In fine, email-ul trebuie sa contina adresa de paypal la care se va face plata. Daca nu precizati, vom presupune ca adresa este cea de la care ati trimis email-ul, si vom trimite banii acolo.

    Sunteti cu totul responsabili pentru a va asigura securitatea adresei de email, daca fratii, verisorii, colegii de serviciu sau autorii virusilor si troienilor de pe calculatorul dvs va vand karma si se imbogatesc ramaneti cu paguba.

  3. In general sunt de acord cu 1-4 da la 5 chiar ai dreptate. Ma apucasem la un moment dat sa ma "cert" cu atministratorii WTF si uite ca din neatentie intre timp a decedat. :)

  4. Mircea Popescu`s avatar
    4
    Mircea Popescu 
    Monday, 18 October 2010

    Acu pentru acuratete istorica mi se pare mai degraba ca ei incepusera sa se certe cu tine.

  5. E drept. Totusi, in cazul de fata mie imi pare ca tu te-ai luat la cearta cu "ei" si nu invers. Ma refer la faptul ca tu, constient si intentionat ai "produs" conflictul pentru ca doreai sa iesi dintr-un statu quo inconvenabil.

  6. Mircea Popescu`s avatar
    6
    Mircea Popescu 
    Monday, 18 October 2010

    Pina la urma asta se poate spune oricind despre oricine in orice conflict, mai ales in conflicte de-astea bunghite in care o cantitate neglijabila se baga-n seama si sfirseste strivita.

  7. e la fel de idee proasta ca administratorii sa se coboare la nivelul de intelegere a userilor.
    Ma tem ca FTW s-a dus pulii deoarece aia au fost perceputi ca si bulangii. Nu neaparat tre sa fi fost ei bulangii dar asa a perceput lumea, si cu din astia nimeni nu vrea sa coopereasca...
    Felul in care ataci si il etichetezi pe prietenul meu Catalin e penibil. Evident, ai tot dreptul sa te aperi, sa-ti aperi creatia, si sa dai cu cacat in cei ce te ataca, bla bla, it's my party and i'll cry if i want to sort of shit.
    Ca -mi bag pula si inchid Polimedia... deci nu. Este de inteles, ca persoana te inteleg, ca om te inteleg, ca administrator-patron grand-fuken-widzard... deci nu.
    Puteai face la fel de bine un articol mult mai pertinent, aratand chestiile astea care se inteleg gresit intr-un mod clar si omul si-ar fi cerut probabil scuze ca nu-i competitor sau blogar de performanta sau nus ce, dimpotriva scrie foarte rar, e blogar de ocazie, mai da si el cu opinii acolo.

    In plus se dezvaluie slabiciunea ta pentru trollii din lumea larga: Atacati Polimedia, sa-l enervati pe Popescu, Popescu nu mai are bani, Popescu e aproape de faliment... etc. Ca poti sa arati tu ce dovezi vrei, ca de exemplu 80% din Romania crede ca Udrea e amanta lu Basescu pe aceleasi principii.

    Deci fuck you both.
    Pe ala ca se hazardeaza in afirmatii complet nesustinute, si pe tine ca nu stii sa respingi elocvent astfel de acuzatii.

    cam asta am vrut sa....

  8. Mircea Popescu`s avatar
    8
    Mircea Popescu 
    Monday, 18 October 2010

    Mei, eu n-am nimic impotriva, si sa fie prietenu' tau si asa mai departe. Dar cumva, undeva, la un moment dat in viata asta trebuie si sa traiasca experienta (zic eu formativa) ca daca vorbesti prostii despre altii s-ar putea sa vorbeasca si altii prostii despre tine. Pentru ca de vorba buna omul intelege cam greu si totu-i foarte haios pina ti se intimpla tie sau cum e proverbul.

    Nu-i la nici un moment vorba de "inchis polimedia", hai sa intelegem lucrurile in perspectiva. Polimedia e o firma care face diverse chestii, intre care asa pe la coada are si-un capitol despre servicii pe web. Intre care printre altele este si fain-ul. In cadrul caruia printre altele se ofera si-un sistem de scos niste bani daca faci treaba.

    Ei, despre acest subcapitol al unui subcapitol al unui subcapitol am zis eu ce am zis, si anume, ca daca intr-adevar teoria prietenul tau e corecta si ma roade pe mine ca oamenii scot un ban muncit atunci puteam pur si simplu suspenda chestia cu vindutul karmei. Sau mai logic puteam sa n-o fac de la bun inceput.

    E destul de clar, zic eu, ca sustinerea lui e o aiureala, si se vede destul de clar ca defapt discutia a pornit exact invers, adica de la o proasta care se improprietarise ea in mintea ei pe un serviciu cu care precum se vede n-avea nici o legatura. Si cind au mai aparut oameni noi, proasta in discutie s-a ingrijorat ca vai, dar i se dilueaza importanta. Aferim de prostii de-astea. Serviciul e deschis si liber pentru orice utilizator, sa-l foloseasca dupa regulile mele, nu dupa regulile inchipuite de x-ulescu si y-greceanu. Iar daca x-ulescu sau y-greceanu au dificultati cu a intelege acest concept simplu, sa ma ierti, dar isi cistiga prin asta calificativele.

    Mi se pare ca am facut acel articol, se numeste Fainodrama si-mi pare suficient. Nu-i nici o suparare, prietenul tau isi poate cere scuze si ca nu l-a citit pe ala, pe linga scuzele ca vorbeste prostii. Da' acu' sincer vorbind, scuzele nu-s necesare, e suficient sa-i pice fisa, ca pina la urma ce sa fac eu cu niste scuze ? Nu-i nici o suparare ca mai da cu niste opinii, da' sincer acuma, daca nu te tine la tavaleala cine te pune sa sari in mosh pit ? Teoria vaga ca io-s prea mare sa-ti bag fo' doo ? Am mai zis in mai multe locuri ca nu gindesc asa, ci chiar invers.

    Dar un punct important rezulta din discutia asta : pe mine nu ma intereseaza sa par nici eu, nici creatiile mele in nici un fel anume. Discutiile despre perceptie sunt pentru mine fix 0. Pe mine ma intereseaza sa fac ce tre', si scuelele sa lucreze corect. Restu' sa intereseze pe cine-o interesa, io nu vind perceptii, sunt destui pe piata aia iar pe mine nu m-a atras niciodata. Se intilnesc trei oameni care au mincat in total doua chiftele in ultimele 5 zile sa discute intre ei cum da Polimedia faliment ? Lol si whoopdedoo, ce sa-ti povestesc, ma chiar doare. Da'n tot cazul, eu am o mare slabiciune pentru trolli, mi-s dragi, da' nu-i asa un lucru de simplu precum pare. Stii si tu din ce-ai vazut, multi au incercat, cine si ce o reusit ?

    In tot cazul, de elocvent le-am respins elocvent. Daca recitesti, plingerea ta de fapt este ca le-am respins prea elocvent.

  9. Deci am uitat sa bag niste ghilimele si chestii la "inchid polimedia" ma refeream la genul de atitudine ca daca eu vreu fac asa si asa, o chestie care tine mai mult de competitii "who's got a bigger knob".
    Ce zic eu este ca Fain fiind un serviciu trebuie tratat ca atare. In sensul ca nu ataci pe cei ce te ataca, ci ataci ce zic ei, arati eroarea si prezinti apararea. Daca dupa acestea cel ce te ataca insista in eroare poti sa il califici cum ai facut mai sus din prima.
    In momentul asta omul nu mai are cum sa-si ceara scuze, portita a fost inchisa, baricadata si electrificata. Si omul e acum dusman, punct, dupa textul tau, el este impins in ograda cu hateri Fain, fara discutie.
    Eu vorbesc de falul de a reactiona, nu neaparat limitat la cazul de fata. It's bad business adica.
    Cum am mai zis, atacul la persoana ma deranjeaza, nu faptul ca te aperi. Obsesia asta cu "o cantitate neglijabila se baga-n seama si sfirseste strivita" nu aduce beneficii, si este de fapt o iluzie periculoasa.
    Do NOT underestimate the power of the underdog syndrome...

  10. Mircea Popescu`s avatar
    10
    Mircea Popescu 
    Monday, 18 October 2010

    Nu-i vorba de knob, poate ca discutia poarta niste asemanari sub aspect formal, dar altfel nu mi se pare ca are legatura.

    "Dusman"... ma rog. Hai sa nu dramatizam, totusi. O mai iei peste bot in viata, asa e ea tocmita, si pe internet inca si mai mult. Sigur ca ustura. Cine stie folosi usturimea aia se numeste inteligent, si cine umbla cu baricade si electrificari se numeste Doina Popescu.

    Ca-mi esti tu simpatic asa, cum iti pasa tie de soarta mea, hai sa discutam si strategice. E plina Romania de indolenti, de suficienti si de puturosi. Daca se mai trezesc doi-trei dintre ei si se apuca sa faca ceva, serios si disciplinat, indiferent ce anume e ceva-ul ala e perfect. Nu se cere sa fie nici inteligent nici constructiv atita timp cit este ceva anumit e deja un progres. Dupa ce-si formeaza abilitatile de-a face ceva, chiar si stupid sa fie, vor fi capabili sa treaca la facut altceva, mai putin stupid. Educarea speciei umane e o munca titanica.

  11. amour de jour`s avatar
    11
    amour de jour 
    Monday, 18 October 2010

    mircea ma ajuti si pe mine cu cu o chestie? cum pot aflu dupa ip locul de unde comenteaza cineva? te rog, rasp. urgent

  12. Deoarece stiu ca iti plac foarte mult alegoriile deci hai sa fac si eu una.
    Cand un baiat ii arde un pumn altuia dupa ceva timp se vor impaca.
    Cand un baiat ii da o palma altuia, cel care a primit palma nu va ierta niciodata gestul.

    Tu nu faci diferenta intre o palma si un pumn, ba mai mult ai impresia ca palma este mai putin dureroasa, si deci va fi uitata mai repede, sau va fi percaputa ca mijloc punitiv legitim.

  13. Mircea Popescu`s avatar
    13
    Mircea Popescu 
    Monday, 18 October 2010

    @amour de jour http://www.ip2location.com/ de exemplu.

    @cipslim Nu ma intereseaza daca iarta sau nu iarta. Inca o data, nu suntem egali, nu se pune problema sa traim impreuna, nu vad ce-i asa de greu de inteles.

    Pe mine putin ma intereseaza, inca o data, cum va fi perceputa. Nu e obiectul meu, se descurca singur, cum poate.

    Closing credits : http://www.youtube.com/watch?v=euIuWoZIJVo

  14. @amourdejour
    Cauta pe google how to backtrace someone. Poti sa iei legatura si cu IGPR departamentul politie cibernetica, daca e vorba de calomnii sau injurii.
    E o problema foarte grava si are chiar sustinerea unui grup de senatori condusa de doamna senatoare Lia Olguta Vasilescu. Am si scris un articol...

  15. Mircea Popescu`s avatar
    15
    Mircea Popescu 
    Monday, 18 October 2010

    Lmao

  16. Pai te contrazici. Cum sa nu iti pese in bizinis de opinia consumatoriului? Ce esti comertul socialist?

  17. Mircea Popescu`s avatar
    17
    Mircea Popescu 
    Monday, 18 October 2010

    Uite ca nu-mi pasa.

    Mai ales nu-mi pasa de opinia alora care nu-s consumatori, si mai ales nu-mi pasa de opinia alora care au opinii inainte sa stie macar cit e ceasul. Ce-i asa mare minune ?

    PS. Pentru clarificare, in expresia "Nu e obiectul meu, se descurca singur, cum poate." obiectu' = Catalin Sevastre.

  18. Pai cum nu-i consumator? Ii consumator de fain nu? Nu de reactia consumatorului mey! De reactia alorlalti consumatori la reactia ta fata de reactia consumatorului respectiv.
    Mantelegi?

  19. Mircea Popescu`s avatar
    19
    Mircea Popescu 
    Monday, 18 October 2010

    Haidi bre, reactia reactiei la reactie. Ce-i aici, clasa a 6-a ? Sa dau iara linku' la drama queen pe urban dictionary ?

  20. Mie-mi place de cipslim, ii ashe un om bun. In rest, drama cu Poina Dopescu, Pircea Mopescu si Satalin Cevastre imi pare greu de urmarit. Sau nu. La punctele 1-5, scubscriu la ce-o spus Dr.A.

  21. Mircea Popescu`s avatar
    21
    Mircea Popescu 
    Monday, 18 October 2010

    Si io zic!

    Mopescu lol

  22. Ai dreptate. Multumesc pentru lamurire. Voi reveni unde trebuie.Imi cer scuze.

  23. Si cum distanta nu-i mare, 2 litere acolo ... Porcea Mipescu :D

    Parca intrasera si ceva clone de-ale lui Zoly la inceputuri, Doina nu-i prima nici macar la banhammer.

  24. Mircea Popescu`s avatar
    24
    Mircea Popescu 
    Monday, 18 October 2010

    Ioai sa stii ca am mai pleznit tot asa prin toamna lui 2009 niste fake accts, ai dreptate, uite c-am uitat.

    Patasti.

  25. amour de jour`s avatar
    25
    amour de jour 
    Monday, 18 October 2010

    merci la ambii

  26. o duci naspa cu banii? hmmm cred ca o sa te saracesc de tot daca retrag toata karma pe care o am! :))

    sa pun @fain pe butuci sau nu!? :D acum m-am uitat, sunt al 5 lea in top ... o sa fiu un avut cand o sa-mi cer partea leului! ah ... imi frec mainile cand ma gandesc cati euro o sa retrag! :))

    dar vorbind pe un ton serios acum, @fain`ul ce bani ii aduce lui Mircea Popescu prin Polimedia? eu inteleg, dai bani pentru cei ce produc karma, f frumos, util pentru multi internauti, adica bloggeri, dar tie ce-ti aduce? vad ce-ti scade, dar ce-ti aduce? reclama n-ai .... campanii nu faci ...

    nu ma intelege gresit, nu e ca si cum iti cer socoteala, dar sunt curios putin .... in fine :)

    de scandalurile ivite n-am auzit. nu stiu cine s-a plans si de ce, nici nu-mi pasa, sincer. eu am cont din Alaturat: 2009-03-30 ... deci de f mult. de cand cu banii am scos o singura data vreo 6 - 8 euro. nu ca nu-mi trebuiau banii (doar asa fac rost de mai multi decat prin adsensu-ul lui google) sau ca sunt prea comod sa trimit un email, dar eu nu folosesc fainul pentru a face rost de bani.

    sa fie ei sanatosi, dar te superi daca zic ca nu vad rostul unei asemenea postari? nu ca nu e buna si documentata, ca este, dar eram obisnuit cu altele de la tine, mai de citit ....

    "razboaiele" astea sunt inutile, cred!

  27. Mircea Popescu`s avatar
    27
    Mircea Popescu 
    Monday, 18 October 2010

    Pai asta-i marea problema care roade lumea, ca ce imi aduce ? Si sunt destui care o dau in dela lui Marian, ca trebe ca-i ceva necurat la mijloc. C'est la vie.

    De suparat nu ma supar, iar rostul il vei vedea in timp. Cind am nevoie sa dau un exemplu de-o chestie, pac acolo-i arhiva. Uita-te numai cite chestii pot explica in doua cuvinte si-un link astazi.

  28. si explicatiile, cu link sau fara, tin de foame, draga mircea?

    si mie mi se tot explica ca de ce nu ma pot angaja sau ca de ce nu sunt locuri de munca. si crede-ma, asta nu imi tine de foame. ba, din contra...

  29. Mircea Popescu`s avatar
    29
    Mircea Popescu 
    Monday, 18 October 2010

    Pai asta fiind un blog el se indeletniceste cu acte de reprezentare, cu explicatii, cu chestii de-astea abstracte.

    Ce, fizica tine de foame ? Sau agronomia ?

  30. pai mno, trecand peste foamete, eu problema o vad in felul urmator in chestiunea de fata... acum am citit si articolul, si toate comentariile.

    o vad asa, ziceam... vine unu' si scrie ca mircea popescu e negru. mircea popescu scrie ca e alb, dar in acelasi timp il injura pe cel care a scris ca mircea popescu e negru.

    vine una si ii zice la mircea popescu ca e can-can. mircea popescu ii zice la aia, care apropo, e o doamna ca el nu e can-can, dar in acelasi timp o si insulta intr-un mod grosolan.

    eu nu am nimic nici cu acel om, nici cu acea doamna, nici cu mircea popescu. ba, din contra, dintre cei din cauza l-am citit doar pe mircea popescu si ceva din ce scrisese acea doamna. restul nu citesc. pentru ca... asa.

    ca si o concluzie, ii recomand lui mircea popescu pe viitor, ca in prezent deja nu mai poate fi vorba, sa evite etichetarile si injuriile. asta este ceea ce ii deranjeaza pe cititorii lui si de aceea se ataca. daca mircea popescu afirma ca el ca si administrator se afla pe o pozitie ierarhica superioara, apoi sa se si afle, nu ca se coboara la nivelul atacatorilor prin injurii.

    cei experimentati pe internet, pentru ca suntem cativa, sa stii... cunoastem foarte bine stereotipurile de utilizatori ai acestui serviciu si ma refer mai ales la cei din tara noastra. stim in ce categorie intra o doamna la 40-50 de ani si de ce ar scrie literatura pe blog sau ce scrie ea acolo. a fost o moda, a implementat-o cu succes oana stoica-mujea si de atunci au aparut si alti aspiranti dupa acest gen de succes, dar sa nu intram in detaliu.

    pe de alta parte, regulile de conduita nu iti permit sa afirmi ca persoana in cauza scrie prost... si nu pentru ca ai laudat-o dumneata candva ci chiar pentru ca pe fain, unde activa avea o pondere de peste 70-80% din articole votate. si chiar pe ale ei. si ca sa fie votate, le-au votat utilizatorii fain. printre care si tu. ma indoiesc de faptul ca nu i-ai fi votat cel putin un articol. nu poti afirma despre cineva ca scrie prost in general, din moment ce tu ii votezi articolele in particular. e o regula de conduita.

    pe dumneata te-a deranjat ca doamna in cauza a prins ochi la zvonurile de pe internet. te deranjeaza de fapt ca lumea te ataca in mediul online romanesc. e insa normal sa te atace mircea, mereu cand contezi, vor exista contestatari. uite, si zoso conteaza, daaaa... are contestatari? are. atat. eu nu contez in online, asa ca nu am contestatari. si nici nu vreau sa contez.

    regulile sunt insa simple. respecta si vei fi respectat. improsca cu injurii si cu aroganta si ai doar de pierdut. exact asa si in viata. fix ca si pe net.

    imi cer scuze daca am scris prea mult si m-am abatut de la context. oricum comentariul de mai sus a fost o gluma, mai mult replica la reactia lui ionut. sincer, nu ma intereseaza de ce e fain? fiecare e liber sa faca ce vrea cu banii lui. nu-s marian sau altii sa cred ca ai obligatia sa imi dezvalui mie ce afaceri sau proiecte intreprinzi tu. ai bani? bravo. eu nu ii am... si cand o sa ii am, daca o sa ii am, fii sigur ca nu o sa stau pe net sa explic unuia sau altuia ce fac eu cu banii mei. chiar daca o sa ii investesc in online or whatever. am scris.

  31. Mircea Popescu`s avatar
    31
    Mircea Popescu 
    Monday, 18 October 2010

    Noa taci ca-i interesant.

    La prima nu-s de acord. Asta n-o zis Mircea Popescu e negru. Asta o zis Mircea Popescu da niste bani dar de fapt stati sa vedeti ca nu-i da. Ceea ce-i fals, si nu-i falsul simplu al necunoasterii, e un fals veninos. Ca la el s-a ajuns din prostie simpla sau din rea intentie, nu ma intereseaza mai deloc.

    Doina Popescu, despre care tu zici ca-i doamna si eu zic ca-i proasta (cele doua nefiind deloc contradictorii, apropo) e exact ce zici tu, o contabila reprofilata. Daca ea si-ar fi stiut lungul nasului (pentru ca nu este nici intr-un caz acolo unde nu doar ca se imagineaza, dar se si pretinde) nu ar fi avut nimeni nici o treaba cu ea. Dar de prostul fudul imi voi permite intotdeauna sa-mi bat joc. Indiferent de virsta, indiferent de gen, indiferent de absolut orice. Daca Plesu poate sa incaseze scatoalca ocazionala pe motive de umflare, poate sigur si Popescu.

    Sunt de acord cu diagnoza ta, dar nu vad ce imunitate confera asta. Vrea femeia sa copieze o "reteta" de succes. Foarte bine. Totusi, succesul nu-i la indemina bucatareselor, nici in literatura si se pare ca nici pe online.

    Nu recunosc nici un fel de reguli care nu-mi permit sa spun ca cineva scrie prost. Mai bine mor decit sa accept asa o traznaie. Tot asa cum oricine are dreptul sa scrie prost oricind ii vine, tot asa am si eu dreptul sa observ asta. Indiferent de ce am observat in trecut (si daca citesti cele doua, vezi destul de limpede cum nici ele nu sunt deloc contradictorii).

    Nu ma deranjeaza deloc ca lumea ma ataca. Hai sa recapitulam, eu sunt atacat de prin Ianuarie 2009, din prima zi, din prima saptamina. Crezi tu ca-mi pasa azi, daca nu mi-o pasat nici atunci, nici de-atunci incolo ? Fix zero, nu ma deranjeaza deloc. Dar cred ca pot spune cine contreaza bine si cine se face de ris. Compara dadatroll cu Doina Popescu, e instructiv.

    Nu cred ca problema este ca am eu o deficienta cu respectul. Problema este mai degraba ca-i plin internetul de nulitati care se asteapta sa fie respectate ori in virtutea inertiei, ori in virtutea existentei. Eu nu respect nici in virtutea inertiei, nici in virtutea existentei. Eu respect in virtutea competentei. Aia si atit, nimic altceva.

    In tot cazul, n-ai de ce sa-ti ceri scuze, pina la urma pentru aia exista casuta respectiva, sa scrie omu'n ea ce gindeste. Ca si mine.

  32. ce vreau sa subliniez este faptul ca chiar daca tu... sau eu... sau alti cativa putem invata dintr-o polemica sau dintr-o cearta, nu suntem majoritatea. majoritatea are nevoie dezbatere(sa nu ii zic discutie) in sens constructiv ca sa poata invata/desprinde ceva. nu sunt toti atat de norocosi sa se poata concentra suficient in a desprinde cand trebuie sa se focalizeze spre a contra-argumenta.

    din partea mea e ok sa trollezi(a trolla s-ar traduce in romana prin a da in cap cu ghioaga unei persoane, in cazul de fata in lumea virtuala/online, se intelege, cred), eu niciodata nu am refuzat dialogul cu un troll si il vad foarte constructiv uneori. dar daca trollezi, risti sa fii perceput ca si troll si vei speria ori pune pe fuga o mare parte din auditoriu, asta pe langa sa mai punem ca pierzi si sustinerea lor.

    eu nu iti contest argumentele, sunt chiar convins ca in mare parte ai dreptate, e drept ai si o gandire foarte capitalista, sa zicem asa, ceea ce nu este neaparat de rau, doar traim intr-o societate care se vrea organizata dupa modelul capitalismului... dar din polemica ta cu doamna doina popescu, parerea mea este ca: ea nu castiga nimic si tu pierzi. sau, ma rog, la timpul trecut. fii sigur ca marea parte a celor care citesc ambele opinii, o socotesc victima pe doamna in cauza. si era atat de usor, trebuia doar sa nu "o faci proasta". nu iti injura/desconsidera interlocutorul indiferent de ceea ce afirma el... asta e ceea ce vreau sa iti sugerez.

    acum insa inteleg ca nu te intereseaza perceptia altora asupra ta, mai ales in sfera virtuala, asa ca nu am sa mai insist cu subiectul in cauza. oricum in mare, am scris deja ceea ce doream sa zic.

  33. Mircea Popescu`s avatar
    33
    Mircea Popescu 
    Tuesday, 19 October 2010

    Nu-i vorba de-a fi norocos. E o abilitate ca oricare alta, si se invata ca oricare alta. Cine poate, teoretic, citind, cine nu poate practic, cu obrajii rosii.

    Pina la urma Trilema n-o fost niciodata destinata majoritatii. Sunt suficiente bloguri pe care sa se desfasoare dinsa. Eu nu-s Xerxes sa am nevoie de un milion de buluciti cu o mie de satrapi care sa-i miie cu biciul din urma. Mie da-mi o suta de oameni liberi si-s fericit.

    Eu n-am ce sa pierd. Inca o data, pentru mine toata chestia cu perceptia, reprezentarea, toata povestea aia e o valoare nula. Nu ma intereseaza, deloc problema. Situatia A in care tot internetul romanesc imi cinta ode ca lui isus si situatia B in care tot internetul romanesc cheama popii sa-i izbaveasca de satana eu prin fumigarea cablurilor sunt exact egale de unde sed eu, A = B.

    Sa nu-ti inchipui ca nu stiu ce zici. Intr-adevar, daca m-ar fi interesat parerea oamenilor m-as fi putut exprima mult mai diplomatic. Stii cine s-a exprimat diplomatic de-a lungul timpului ? Pai de exemplu seful editurii Politice, pe care tu-l cunosti drept Gabriel Liiceanu. Si uite ca intr-adevar, i-a mers bine si-atunci, ii merge bine si-acuma, la nivelul de perceptii si imagini stam bine. Da' io prefer sa rezist prin adevar, nu prin cultura. E o alegere aici, si-i a mea. Decit iubirea baloasa a Doinelor Popescu din Romania, mai bine lipsa si-un praz verde. Ce sa fac eu cu ele si-ale lor ? La ce-mi trebuie ? Ma lipsesc cu draga inima, sunt oameni care-ti fac mai multa cinste ca detractori decit ca laudatori.

    A spune prostului ca-i prost nu-i o insulta. Problema cu insulta-n discurs, pe care in mare o intelegi corect, e totusi mai complexa decit crezi. Ce se cere e sa nu-ti insulti/desconsideri interlocutorul din lipsa de alte argumente. Nu-i o interdictie absoluta, e pur si simplu o interdictie a comportamentului prostesc de-a nu recunoaste o infringere teoretica, si-a incerca s-o transformi intr-o victorie tactica, pe rationamente precum "ce daca are el dreptate, va ceda daca-l injur bine, si ramin in posesia terenului, ceea ce-i tot ce conteaza." Atita timp cit nu asta te mina, ci-i faci o caracterizare onesta cetateanului n-ai de ce te teme.

  34. mnoa asta am vrut sa aud. se intampla ca si eu prefer sa aleg adevarul in dauna diplomatiei. si nu stiam cum sa argumentez. adica stiam, dar asta e parca mai reusita, ma refer la partea cu oamenii liberi.

    o singura critica mai am sa iti fac in cadrul acestui raspuns, si anume, daca il scrii pe iisus/isus/jesus/fiul lui dumnezeu cu i mare, rogu-te scrie-l si pe satana cu s mare, de asemenea pentru ca sa nu facem discriminari,... ca doar traim in secolul xxi si nu ne mai temem de cai verzi pe pereti, astfel incat sa ii desconsideram doar pentu ca e rau. :D

  35. Mircea Popescu`s avatar
    35
    Mircea Popescu 
    Tuesday, 19 October 2010

    Happy ?

  36. :)) eu i-as fi preferat pe amandoi cu litera mare. dar, evident, e ok si asa.

  37. Oh boy, oh boy ...

  38. Mircea Popescu`s avatar
    38
    Mircea Popescu 
    Tuesday, 19 October 2010

    @Luka D Zi tu, are dreptate Mihai ce zice acolo, ca iese Doina Popescu pe post de victima ?

    Ca io unul nu vad chestia, sincer iti spun.

  39. Mah Mircea, eu vroiam sa spun ca mi dor de tine si de participantii tai la blog dar dau iar de D.P. de care sincera sa fiu ma doare la tenisi.

    Eu am zis ... simplu ce si cum, cine vrea sa bage la cap bine cine nu, joc tacit de glezne mute si surde.
    Evident ca intransigenta ta a garantat o epopee. Te avanti prea tare si e ca si cum ai incerca sa futi un bolovan si sa te intrebi dupa de ce te doare capul pulii.

    Nu vad unde Mihai spune ca o considera pe D.P. o victima ci spune "fii sigur ca marea parte a celor care citesc ambele opinii, o socotesc victima pe doamna in cauza." ... iar vrei sa analizez/centralizez/simplific?

  40. interesant ca n-a venit Catalin pe-aici, macar sa te trimita la dracu if nothing else. macar Marian s-o exteriorizat.

  41. Mircea Popescu`s avatar
    41
    Mircea Popescu 
    Wednesday, 20 October 2010

    @Luka D Acum sa nu ne abatem de la realitate, de fapt se intimpla ca eu fut bolovanul, altu' vine sa se intrebe daca oare am procedat bine, ca uite cit pietris o rezultat si eu zic ca ma doare-n pula.

    Da' ai dreptate, i-am pus vorbe in gura lui Mihai fara vina din partea lui. Acu, mniezou ei de grebla stie ce-or crede majoritatea, nu traim noi sa apucam sa descopere stiinta asa minuni.

    @dAImon Apai si la ce i-o folosit ?

  42. Ah bun e bine şi aşa cu toate că metafora mergea în alta direcţie dar fie şi aşa. Dar cine a zis că fără vina lui Mihai? Din ce am văzut eu Mihai vine cu nişte ipoteze, ipotezele se pot dovedi cu potenţial în a se materializa sau nu şi la ce nivel.

  43. Mircea Popescu`s avatar
    43
    Mircea Popescu 
    Wednesday, 20 October 2010

    Pai fara vina lui in sensu' ca-i un inocent si-un naiv :D

  44. Sunt invidioasa pe chestiunea asta.

  45. Mircea Popescu`s avatar
    45
    Mircea Popescu 
    Wednesday, 20 October 2010

    Apai tu esti femeie, n-ai ce-i face. Barbatii-si pastreaza inocenta mai multa vreme ca-n general nu-i defloreaza nime.

  46. Apai si himenul elastic se duce la prima nastere, daca in asta ar consta inocenta ...

  47. Mircea Popescu`s avatar
    47
    Mircea Popescu 
    Wednesday, 20 October 2010

    Costa, costa. +n +n.

  48. Azi, recunosc, sunt proasta si blinkui des. :D ;))

  1. [...] juniorul si nici interesul sau pasiunea sa-i mai traga doua dupa ceafa cind e nevoie, de ajunge un handralau de 28 de ani fara cele mai elementare idei despre functionarea elementara a societatii, acei parinti se vor [...]

  2. [...] vizibil nici una dintre operatiuni (ca de exemplu contrar presupunerilor foarte inteligente a diversilor figuranti karma continua sa se plateasca in euro, si mai multa lume scoate astfel bani pe Internet azi decit [...]

Add your cents! »
    If this is your first comment, it will wait to be approved. This usually takes a few hours. Subsequent comments are not delayed.