Orbetii cu pretentii de politician

Monday, 07 December, Year 1 d.Tr. | Author: Mircea Popescu

Traian Basescu a luat cam 2/3 din votul PNL.

Sa repetam. Traian Basescu a luat cam 12-13 din cele 20 de procente incalzite anterior de candidatul Crin. Diaspora, adica romanii din strainatate, care-l saltasera in alegerile trecute pe candidatul liberal, au consfintit ieri victoria candidatului portocaliu. Cele cateva mii de voturi cu care a castigat Traian Basescu sunt fara indoiala voturi galben-albastre, si fiecare dintre ele este o palma, rasunatoare si trasa cu sete pe obrazul orbetilor cu pretentii de politicieni liberali.

Desi candidatul Crin "a dat" procentele sale lui Mircea Geoana. Se vede treaba ca situatia n-a fost corect inteleasa in mintea putina a politicienilor liberali (cu o singura exceptie). Nu degeaba rubrica se intituleaza "Politica si Prostie". Poate termenii se cereau inversati.

Se vede treaba ca procentele primite de candidatul "bunul simt" nu erau ale lui sa le dea oricui pofteste. Se vede treaba ca dincolo de procente sunt oameni, si in cazul PNL inlauntrul acelor oameni sunt creiere. Care gandesc, si ca rezultat al acestei gandiri, aleg pentru sine. Care judeca, si ca rezultat sanctioneaza trecerea de la Romania Bunului Simt la Nomenclatura Prostului Gust.

Ce au facut, presedintele PNL, Biroul Politic Central (care inteleg ca in unanimitate a hotarat sa-l sustina pe Geoana), si Birourile Politice Judetene (precum cel din Timis, unde tot in unanimitate, ca mnoa, noi sa fim mai prejos la tampenie ?!) este ca au mers impotriva electoratului lor propriu pentru a sustine loserul dintr-o disputa in care ei n-aveau de fapt nici o treaba. Si au pierdut.

De ce sa te bagi intr-o disputa in care n-ai nici o carte ? De ce sa te bagi intr-o disputa in care e limpede ca nu poti schimba nimic ? Sunt intrebari la care o suma de "politicieni" (in propria lor minte, dar altfel, judecand dupa rezultate si competente, i-am putea numi la fel de bine puleti) vor avea a raspunde.

Nu ma astept sa primesc raspunsuri, altele decat cele obisnuite in aceste cazuri :

  1. Rezultatul votului a fost strans.
  2. Da Ghita, a fost. Problema e ca n-a fost de la inceput strans. Situatia nu-i ca Geoana avea 35 de procente, si printr-o lupta acerba alianta cu PNL l-a dus la 49.x, si noi am muncit pe branci, dar nu degeaba. Situatia e ca Geoana avea 65 de procente, si printr-o lupta acerba l-am dus la 49. PNL l-a costat pe ex-comunist 15 procente, nici vorba sa-i aduca.

  3. Decizia a fost unanima.
  4. N-a fost. Eu m-am opus. Sigur, eu nu conteaza, pentru ca se opune, si noi aici avem nevoie de unanimitati, dupa care la nevoie sa ne putem ascunde, ca romanii tampi ramasi inca in comunism : asa or facut si ceilalti, ce era sa fac eu ? Era sa fii liberal, Ghita, si sa-ti urmezi constiinta. Asa cum uite, electoratul nostru stie sa faca. Asa cum uite, politicienii puletii PNL-isti nu stiu sa faca.

  5. Traian Basescu urma sa fie o catastrofa pentru tara.
  6. Lasand la o parte faptul ca tara nu pare sa fie de-aceasi parere, o observatie se impune : singurii pentru care Traian Basescu urma sa fie o catastrofa sunt puletii, indiferent de culoare politica, care incearca sa-si acopere capetele goale cu functii cat mai inalte. Activistii care spera la functii "prin algoritm", ca pe merit n-au cum si importantii, adunati pe fiecare scena de politician cate 10-20-50, sezand pe scaune cu o moaca de parc-ar asteapta coliva.

Votul de aseara a fost o dovada clara ca PNL nu mai poate continua sa faca politica activistilor. O mie, doua sau cinci mii de inutili de-astia, incapabili sa isi gaseasca calea afara dintr-o punga de hartie, interpretand artistic in fiecare zi bancul ala cu "oare ce am sub unghie, ciocolata sau cacat ?" pe la sedii de organizatii centrale, judetene si municipale dar care, la o nevoie, atunci cand conteaza, inseamna fix una, doua, cinci mii de voturi. Poate, cu putin noroc, zece.

Restul pana la doua milioane, cu bataie spre cinci-sase este ce conteaza. E timpul sa luam ca partid decizia istorica de-a ignora cateva mii de prosti, pentru a urma cateva milioane de destepti, si in acest mod simplu sa chiar infaptuim ceea ce PSD declara c-ar fi facut pe 1 Decembrie la Timisoara : Ruperea cu trecutul comunist, si modernizarea partidului.

N-ar trebui sa fie asa de greu, pana la urma.

Comments feed : RSS 2.0. Leave your own comment below, or send a trackback.

42 Responses

  1. De acord: avem nevoie de puleti educati.

    RDM: Omiti ca Basescu a castigat cu puletii de partid. Ca Iliescu a castigat cu puletii de partid. Ca Emil C a castigat cu puletii de partid. Ca noi n-am castigat nici cu putini puleti nici fara.

  2. Mircea Popescu`s avatar
    2
    Mircea Popescu 
    Monday, 7 December 2009

    La noi nu merge chestia cu puletii.

    Sigur, e greu, la tati ni-i greu. Dar chestia e ca sistemul care functioneaza pentru PDL, sistemul care functioneaza pentru PSD, pentru PC, pentru PRM etc etc nu functioneaza pentru PNL.

    Dupa cum s-o si vazut.

    (PS. Cred ca echivochezi intre presedinti, vicepresedinti, secretari, membrii si membrii supleanti in BPT-uri si BPC, care-s puletii despre care vorbesc eu, si oamenii care fac munca de jos a partidului, care-mi pare ca-s puletii despre care vorbesti tu, atata ca despre ei saracii nu-i vorba in articolul meu. Ei chiar n-au nici o vina, ei au muncit de-au dat in branci pentru niste "manageri", sefi de fapt, atata de prosti, atata de slabi si de incompetenti ca puteau sedea acasa cu rezultate mai bune, net.)

  3. nu a fost strans, a fost furt... manarie. se va vedea la contestatie.

    basescu este singur. pentru ca aceasta masinarie, numita clasa politica, sa functioneze, trebuie sa fie mai multi si sa se inteleaga intre ei. degaba vezi numai intr-o directie, nu vei multumi decat putini. scopul politicii e sa multumesti cat mai multi.

    la vara plec in canada!

  4. Mircea Popescu`s avatar
    4
    Mircea Popescu 
    Monday, 7 December 2009

    La vara pleci in Canada si daca se va vedea la contestatie si daca nu ?

    Si in cazul in care ajungi in Canada, fii atent cu cine votezi, ca odata ajungi sa te trateze Ciutacu de curva scl.

  5. @MP : Asa de curiozitate, chestiile astea le-ati luat in discutie si la partid? Parca ziceai ca PNL n-o mai intrat in congres de vreo 2 ani, ma gandesc ca s-o mers ca la o masinarie, totul uns frumos si intr-o singura directie. Cand incep sa pice capetele intern? :D

    @mihai : Consens politic am avut intre 2000 si 2004, cred ca ne-a ajuns.

  6. @MP

    nu se va vedea la contestatie. doar nu crezi ca sunt pd-l prosti!

    perosnal, nu as prefera canada, as vrea us sau china, dar mno, stii cum se zice: canada primeste inca! :)

  7. Nea Jiji la putere, am zis! ;)

  8. {nu te-am prevenit io de politicianul cu breton?}
    urmatorul pas logic ar fi ca pnl/psd sa schimbe capii. inlocuitorul lui joanna se vedea deja bombo, dar cum prostanacu nu poate sa livreze...
    pe endocrin ar trebui sa-l detroneze baza pnl-ului, sa se desprinda din marea alianta ( cine-a mai vazut pnl cu pc bot-in-bot?!? printre alte asemenea constelatii aiuritoare) si sa-si refaca cinstea obrazului.
    zic.

  9. Mircea Popescu`s avatar
    9
    Mircea Popescu 
    Monday, 7 December 2009

    @dAImon De preferinta, incepand de azi. Sa vedem sa vedem sa vedem ce-o sa iasaa...

    @mihai Uite, ti-l recomand pe Popper. Parerea omului care nu-i dispus sa recunoasca ca ar putea sa se insele e neinteresanta din acelasi motiv pentru care teoria stiintifica nefalsificabila nu-i nici teorie nici stiintifica.

    @Ionut Poate data viitoare :D

    @kokofifi Subscriu. Sa vedem cat din baza aia e de fapt liberala.

  10. @MP
    Daca doresti. sus sunt moguleti, jos puleti.
    Ramane faptul ca nu exista in romanica (sau aiurea) suficienti disponibili pentru un asa partid. Nu se mai fabrica.

  11. Mircea Popescu`s avatar
    11
    Mircea Popescu 
    Monday, 7 December 2009

    Sincer : Cred ca inteleg profund ce zici tu, de unde vine, cum se argumenteaza.

    Dar dupa mintea mea, descrii doar o faza dintr-un ciclu, incet incet lumea incepe sa revina, cu banii facuti, cu viata traita, cu experienta acumulata, cu personalitatea formata, cu valori proprii si idei personale.

    Asa ca nu-i vorba ca nu se mai fabrica, din contra, aia se fabrica cel mai mult. Atata ca inca privim la primele piese, si nu pare mare lucru, cum nici primele panzere nu pareau mare chestie.

  12. nu ca nu ar exista capacitati de productie si know-how. da nu-i destul de rentabil economiceste. Are ROE prea mic.

  13. pe ciclurile de 3-5 ani din romania zic

  14. Mircea Popescu`s avatar
    14
    Mircea Popescu 
    Monday, 7 December 2009

    E adevarat, dar uite ca dai de unu' ca mine, caruia i se frange fix in paispce de ROE la nivelul ala de investitie, si-o face calumea mai ales pentru ca poate.

    Un deputat de Timis se alege cu 7000 de voturi, nu stiu daca realizezi.

  15. unul independent sau unul de partid ca nu-i acelasi lucru ?
    7000 un deputat si 70.000 un presedinte - pare putin pentru cine priveste d p margine. sau pentru cine numara :D

  16. Mircea Popescu`s avatar
    16
    Mircea Popescu 
    Monday, 7 December 2009

    Unul de PNL, la redistribuire.

    Tu creditezi teoria aia cu frauda la numaratoare apropo ?

  17. Ca unul care am fost "acolo" stiu si cum si si ca se face. Merge insa mai usor(adika cu riscuri mai mici) la generale decat la o finala de tur doi.
    Faptul ca rezultatul iese din datele statistice inseamna eroare sistematica:
    la 3 voturi adaugate pe sectie obtii pe tara cateva zeci de mii de voturi in plus. Adica diferenta. nu e singura explicatie.
    Geoana a pierdut un milion de voturi. Lucrez la o analiza a rezultatului. revin cu un pingback

  18. Mircea Popescu`s avatar
    18
    Mircea Popescu 
    Monday, 7 December 2009

    Ca altul sunt de acord cu ce zici. Intrebarea e mai rafinata : Crezi ca erorile au fost sistematic in avantajul PDL, lucru de care PDL avea cunostiinta, si asupra caruia avea control ?

    Ca asa, sigur ca fiecare incearca sa arunce cat de mult lemn in foc sa-i coaca lui placinta, dar controlul nu-i neaparat foarte dezvoltat doar prin aia.

  19. asta ramane sa se demonstreze prin compararea rezultatelor sectie cu sectie, lucrand pe diferenta intre pv semnate si cele inregistrate.

    La alegerile generale 20-30% din PV-uri de sectie aveau erori de inchidere a cheilor caz in care presedintele sectiei, numit de prefect, se intelege cu informaticianul prefecturii si face mici corecturi ca sa iasa. Cand cei doi sunt bine sincronizati politic, erorile devin sistematice.
    Erorile sunt mai putin probabile cand sunt doi candidati.

    Faptul ca in strainatate nu s-au mai bagat CNP-urile pe calculator ca la europarlamentare e o modificare suspecta de procedura atunci cand rezultatele sunt basescu 80%. Cum pixul meu de le 3000 de votanti acum un an doi in spania am ajuns la 35.000 ? La paris ieri nu a fost aproape nimeni la sectie dar la rezultate au iesit peste doua mii de votanti, cam 70% din turul I. In plus, din discutie cu oamenii la rand, nu mi-a parut asa o concentrare pro-basescu. mai degraba 50%. toate astea sunt gesturi suspecte. pacat ca nu si-au luat nici o masura de preventie tinerii nostrii catindati.

  20. Mircea Popescu`s avatar
    20
    Mircea Popescu 
    Monday, 7 December 2009

    Am auzit si eu chestiile astea cat priveste mult clamata diaspora, deci n-or fi chiar anecdotice. Fudulia si naivitatea se platesc amandoua, destul de scump, de catre tinerii nostri candidati.

    In Spania sunt totusi o groaza de Romani, e tara #2 ca sursa de trafic pe polimedia.

  21. kokofifi`s avatar
    21
    kokofifiinsigna de criptograf 
    Monday, 7 December 2009

    Dr. A te inseli in privinta expatilor. se stiu mobiliza foarte bine, atunci când e cazul, asa ca pot din 3.000 sa devina 35.000, pe bune.
    te-ai mira sa vezi de ce distante sunt in stare unii sa strabata pentru a-si exercita dreptul la vot...pa când altora le e lene sa mearga pâna la sectia de votare de la coltul strazii.

  22. Mircea Popescu`s avatar
    22
    Mircea Popescu 
    Monday, 7 December 2009

    Se intampla ca doctorul e unul dintre cei ce-au petrecut 4 ceasuri asteptand sa voteze pentru Crin in turul 1. La Paris.

  23. Top 10 turism electoral 6 decembrie - 22 noiembrie

    1. Timiş (5) 30.487 - 21.824
    2. Cluj (4) 29.147 - 19.539
    3. Ilfov (1) 26.914 - 21.824
    4. Dolj (3) 26.504 - 20.874
    5. Iaşi (7) 24.139 - 18.078
    6. Olt (2) 23.945 - 21.436
    7. Prahova (6) 23.537 - 18.078
    8. Dâmboviţa (9) 20.090 - 15.151
    9. Teleorman (8) 18.923 - 16.842
    10. Mehedinţi (12) 12.257 - 14.279

    timis si cluj au ~ cate 10.000 de turisti in plus la turul doi fata de turul 1.

  24. Mircea Popescu`s avatar
    24
    Mircea Popescu 
    Monday, 7 December 2009

    Au de asemenea mari centre universitare.

  25. gestul lui antonescu de a-l sustine pe geoana nu poate fi incadrat la speta "politica activistilor". a fost un gest politic rar, daca nu unic in politica.

    pentru mine, "activismul" este expresia spiritului de gasca, fie "gasca" (gașca, nu gâsca) chiar interesul de partid.

    atat antonescu cat si geoana s-au ridicat deasupra interesului de partid, ceea ce i-a si costat. a fost un gest politic riscant, insa unul vertical.

    mie mi se pare ca gregarismul in politica e ceea ce distruge functia si menirea politicii. dupa mine, in ciuda aparentelor, politica nu are o functie orizontala, nu e o inlantuire de maini. asa ceva nu se numeste politica, asocierea fiind apanajul exclusiv al socialului - cel pe care politica e chemata sa-l gireze si sa-l conduca.

    politica in adevaratul sens al cuvantului are menirea cautarii verticalitatii. asocierea, strangerea de maini, aspiratia orizontalitatii nu este, pentru spiritul politic autentic, decat consecinta cautarii verticalitatii in plan personal.

    or, ceea ce se intampla cu politica in ziua de azi este inlocuirea aspiratiei spre verticalitate in plan personal cu a simpla aderenta la principii de grup si la convingeri de suprafata. etica pierde teren in fata moralei, insa morala lipsita de etica nu e doar o afacere paguboasa - e o atitudine sinucigasa prin imoralitatea ei.

    pnl-ul a fost pana acum un partid singular, purtator al unei marci distinctive in politica, aceea a unui anume spirit nobiliar, de onoare cavalereasca. de aceea intotdeauna (inca de pe vremea lui campeanu) pnl-ul a parut un club elitist, destinat numai spiritelor tari.

    vad insa acum ca pozitii de genul celei adoptate de antonescu sunt singularizate si ostracizate. pnl-ul se vrea un partid de masa, o asociatie lucrativa bazata pe interese de grup, precum toate celelalte partide politice.

    pe mine gregarismul politic nu ma inspira. printre altele, pentru ca asta e ceea ce consider eu ca fiind adevaratul "activism".

  26. Mircea Popescu`s avatar
    26
    Mircea Popescu 
    Monday, 7 December 2009

    Acu'... eu nu-ti neg dreptul sa crezi ce poftesti despre orice anume, dar am sa notez pe margine ca interpretarea data de tine politicii e mult prea aproape de Frontul Renasterii Nationale / Conducatorul-Maresal, Soarele&Capitanu' si alti diversi iluminati in directa legatura cu conceptele din ceruri pentru gustul meu. Dar mult mult prea aproape. In sensul ca nu vad o diferenta fundamentala.

    Si mai bizar imi pare cum rastorni lucrurile in capul lor. Eu propun sa ne retragem si sa ne reconstruim, Crin refuza pentru ca-l mana din spate ce ? Gregarul, nevoia disperata de-a fi si el, cumva, oricat, in paine. Pe scurt, nu te inteleg.

  27. eu sunt de acord ca antonescu probabil nu ar trebui sa fie lider de partid. nici nu sunt prea sigur ca tine la functia sa, de unde si atitudinea sa riscanta. in politica, daca nu tii la scaun, se cheama ca nu tii la popor. in aceasta cheie logica, coruptia este sufletul conducatorului. si, dupa cum se vede in zilele din urma, chiar mana sa dreapta.

    din fericire, eu n-am ce sa caut in politica, de vreme ce nici nu par s-o inteleg asa cum o intelege toata lumea. la urma urmei, nici platon nu credea cu adevarat, de buna seama, ca filozofii ar putea vreodata sa ajunga sa conduca cetatea.

  28. Mircea Popescu`s avatar
    28
    Mircea Popescu 
    Monday, 7 December 2009

    E pai acu te pricep. Vezi tu ca sub aspect practic, ideile lui Platon au sfarsit foarte prost. Nu in sensul ca a venit baubau si i-a pedepsit, nu in sensul ca au conspirat mogulii, nu in sensul ca i-au trimis ceausestii la temnita grea. Ignorand orice cauzare externa, si privind strict regimul instaurat de filosofii educati de Socrate in virtutea politicii "ideale" contemplam de fapt primul carnaj, prima atrocitate reala in istoria Europei. Oameni trimisi sa omoare ca sa se manjeasca si ei, o fratie de asasini. Astea nu-s judecatile unui succesor sau inamic politic. Nu clientii, prietenii, familiarii si fratii mei au sfarsit transati de copchii aia prosti, ci niste cetateni nevinovati ai unui stat care nu mai exista de 2200 de ani. Istorie care s-a repetat de atatea ori de cate au fost oamenii dispusi sa incerce politica "verticala", cum o numesti tu. Adica politica fara referent concret. O insanitate banala, lipsa referentului transforma politica in psihoza, si victimele nu-s mult departe.

    Politica este insa o stiinta si-o arta, care da rezultate reale, si benefice pentru oameni cu o conditie : sa nu fie practicata de incompetenti. Iar calificarile strict filosofice sunt una dintre cele mai grave incompetente, precum, dar exact precum este cultura pornografica in raport cu sexualitatea ca act intre oameni.

  29. Hm, interesant ce zice Vio Bota, ca si PSD Timis are nevoie de reconstructie, avand in momentul asta niste tampiti prin sediu si la conducere. Is curios daca in perioada urmatoare o sa stea, in fapt, vreunul dintre partide pe fundul lui sa-si linga ranile.

    Curios in sensul ca as paria cu cota de 5:1 pe "nu".

  30. @Mircea
    Mihai Voicu, pe blogul lui, propune oarecare variante pentru PNL. Io zic sa-ti dai si tu cu parerea pe acolo ca dai mai aproape de feru cald.

  31. Mircea Popescu`s avatar
    31
    Mircea Popescu 
    Monday, 7 December 2009

    @dAImon Mei, din prea mult sau prea putin, as mai bea un strop de vin. Si o ceasca de cafea, ori mai buna, ori mai rea. Si-apoi ce-o mai fi... om mai vedea.

    @Dr.A Mersi.

  32. pai stai putin, cand anume au condus filozofii? asta a fost de la bun inceput o ipoteza de lucru pentru studiul politicii, nu un proiect politic. nu s-a intamplat niciodata, si nici nu are sanse sa se intample vreodata. filozofii nu au avut niciodata priza la mase. poporul ii iubeste pe cei cu idei putine si fixe, pentru ca acestia sunt mai usor de urmarit si de controlat, dand si impresia de principialitate.

    politica verticala n-a existat. a existat, ce-i drept, seductia verticalitatii. orice miscare politica de esenta totalitara face apel la ea, fara insa a sti macar despre ce vorbeste. facand apel la filonul verticalitatii fiecaruia - cel mai adesea pe seama unor ratiuni morale sau religioase, dar si ideologice sau politice - astfel de miscari nu fac decat sa confiste verticalitatea fiecaruia in beneficiul miscarii. ele seduc, dar manipuleaza.

    ochiul rece al puterii e incapabil de a se lasa sedus la randul sau. astfel de miscari capitalizeaza dorinta oamenilor de inalt, de absolut, neoferind nimic de acest fel in schimb. ofera doar ipostaze comestibile ale absolutului - de unde si dezastrul sau carnagiul care le urmeaza.

    antonescu a facut ceva de bun simt. s-a pus pe sine la bataie. asta e exact lucrul pe care miscarile de care vorbesti tu nu pot s-o faca. cuvantul lor de ordine e intransigenta. a nu abdica de la principii poate fi inaltator ca idee, dar ca atitudine e ceva primar, pentru ca e o desconsiderare a ceea ce principiul insusi reprezinta. a fi principial nu e totuna cu a fi intransigent. insa constat ca intransigenta e la moda. mai mult, intransigenta e respectata si admirata ca un semn al puterii.

    mi imi pare ca lumea se transforma exact in ceea ce urmareste sa evite.

  33. Mircea Popescu`s avatar
    33
    Mircea Popescu 
    Tuesday, 8 December 2009

    Cand anume ? Tu stii cum a murit Socrate, fara indoiala. Stii si de ce a murit ?

    Dincolo de asta, e fals sa zici ca filosofii n-au avut "niciodata" priza la mase. Karl Marx e un filosof, si Lenin e cel putin jumatate filosof. Acum, ca la succesori, n-a castigat cel tot pe jumatate filosof (Trotsky), ci celalalt, pe jumatate animal, e alta poveste. Dar filosofia are imensa priza la masa. Ca si la elite. Ca si la Dumnezeu. Pentru ca pana la urma, cu asta se ocupa ea, zi de zi si litera de litera : cu priza.

    Iar lumea in totul ei reface evolutia individului, in sinele lui. Care indeobste se transforma in ceea ce incearca sa evite : un cadavru. Si pana acolo, pe bucati, tot in ceea ce "el n-o sa fie niciodata".

  34. Eu ma impac cu gandul ca am ales cel mai putin rau dintre rai. Ce urmeaza, ramane de vazut...

  35. pai tocmai, moartea lui socrate arata ca filozofii nu ajung la putere. ii dau doar tarcoale.

    karl marx e filozof, dar a fost un paria. iar la mase a prins marxismul, nu marx. mai mult, marx e poate singurul filozof care n-a avut priza nici macar la filozofi. cu exceptia lui michel henry, toti filozofii l-au citit pe marx in cheie marxista, desi exista ceva indicii ca si nietzsche ar fi vazut in marx un apropiat al propriilor sale idei.

    sigur ca oamenii se simt atrasi de idealuri, idei filozofice, dumnezeu si alte-asemenea, dar nu se lasa niciodata pe mana lor. dimpotriva, oamenii obisnuiti nu au nevoie de absolut decat pentru a-l stapani. oamenii nu suporta, intr-un mod aproape organic, ideea ca adevarul e intotdeauna deasupra. mai mereu incearca sa prinda adevarul, sa-l subjuge si sa-l inscrie cumva in orbita faptelor brute. asta ii face sa aiba oroare de filozofie.

    probabil de asta masele au nevoie de un intermediar uman in relatia cu absolutul - preotul il scuteste pe om de povara lui dumnezeu, politicienii ne ajuta sa scapam de inconvenientul socialului, medicii au rolul de a separa omul de boala sa, si exemplele ar putea continua...

  36. Pariuri Sportive`s avatar
    36
    Pariuri Sportive 
    Thursday, 24 December 2009

    Geaoana a pierdut alegerile doar din cauza greselilor facute in ultima saptamana. Daca in turul 2 ar fi intrat Crin Antonescu cred ca Basescu nu ar fi avut nici o sansa. Oricum pentru Romania din punct de vedere economic nu prea conteaza cine este la putere pentru ca deciziile se iau de FMI.

  37. NONI CALIVITA`s avatar
    37
    NONI CALIVITA 
    Wednesday, 25 January 2012

    CRIN A CALCULAT GRESIT .BINE NICI NU ARE STOFA DE PRESEDINTE .IM AFARA DE BICUL VERBA .E NULITATE TOTALA.ROMANII SUNT DESTEPTI NU CAD IN PLASA INTINSA DE CRIN SI FENTA.

  38. Gypsy Kings`s avatar
    38
    Gypsy Kings 
    Monday, 9 December 2019

    Theodor Paleologu e filosof și la ce i-a folosit?

  39. Mircea Popescu`s avatar
    39
    Mircea Popescu 
    Monday, 9 December 2019

    Bai, tu esti dobitoc, lasa-le pe astea cu computere, cu scrisu' cu chestii si mars la munca de jos acolo, unde e de tine.

    Nici bouleanu' anonim nr N nu "e filosof", ca filosofia nu-i stampila, n-ajungi filosof cum ajungi sifilitic ; si nici judecatile despre folosiri si foloseli nu-s la indemina voastra.

    Voi vreti pamint, hai, jet ca v-asteapta.

  1. [...] cu pretentii de politician 7 12 2009 [...]

  2. [...] ca iau in posesie electoratul, dupa care vin la televizor cu ciocoisme a la Crin Antonescu care "dadea electoratul lui" nustiucui. Se fac si se desfac aliante, si ca atare o negociere de culise poate sa rastoarne [...]

  3. [...] de betivul satului / unchiul ciudatel care pipaie pe-ascuns nepoatele pubere... n-are sanse. A scos cele zece procente in primul tur in 2009 in special pe fondul reprezentarii mediavizuale foarte binevoitoare, [...]

Add your cents! »
    If this is your first comment, it will wait to be approved. This usually takes a few hours. Subsequent comments are not delayed.