Putoiul online redux

Thursday, 02 December, Year 2 d.Tr. | Author: Mircea Popescu

Este un tip foarte haios care se agita grupa mare pe blogul propriu in ultima perioada (si caruia n-am sa-i dau link, in primul rind pentru ca nu-i, la rigoare, cu nimic diferit de tot restul pustimii cu vorbe mari si puta mica, si in ultimul rind pentru ca oricum nu stie el ce-i aia).

El este ala despre care zicea Florin ca l-as fi injurat, si anume fara motiv. Din nefericire nu prea putem face o confruntare scriptica, pentru ca baiatul care nu stie cum functioneaza link-urile n-o inteles nici ce-s alea bloguri si cum se folosesc ele, asa ca... pai... o sters.

Din amintiri pot sa va spun pe de-o parte ca de injurat sigur nu l-am injurat, si pe de cealalta ca de meritat merita la fel de sigur. De ce ? Pai pentru ca in discutia de sub un articol in care el afirma bombastic o teorie generala despre o chestie pentru a carei cunoastere nu-l recomanda absolut nimic, pe sistemul ca el e roman tigan si astia se pricep la orice, eu i-am aratat cu un exemplu simplu nu ca n-are dreptate, ci ca nu stie despre ce vorbeste. E o mare diferenta aici, daca unu' se trezeste zicind ca "nu exista orase in Romania atestate documentar inainte de 1215" si tu-l intrebi "bei, Clujul stii ce-i ?" si se vadeste ca el nu stie, apai nu mai conteaza defel ce-o fost sau ce n-o fost : omul vorbeste fara sa-si fi facut temele, si-i revine ori sa marturiseasca si sa ceara iertare, ori sa para prost. Una din doua, fara exceptii.

Cum probabil ca va inchipuiti, putoiul onlain n-a reusit sa admita ca "da ba, dau cu emfaza din mine prostii ridicole, pentru ca asa cred eu ca face jmecherii, vorbeste cu convingere despre chestii pe care nu le cunoaste". Unii oameni pur si simplu nu-si pot admite prostia, si asta-i face un fel de Doina Popescu, niste eterni nedreptatiti de soarta si viata. E si asta o cruce, pe care l-am lasat sa si-o duca linistit, pina la urma ce ma deranjeaza pe mine un zoso in plus sau in minus pe Internet ?

Si bine-am facut ca l-am lasat sa si-o duca, pentru ca iote soarta cruda : cu timpul, prostia dospeste. M-am distrat copios ca la un ceas de vreme citindu-l, dati-mi voie sa va citez :

Ce Tutea ma? Tutea ar fi murit de foame aici, avea cazier in pula mea, facut pentru un popor de idioti. Cui pula mea ii pasa de Tutea? Tutea, Steaua si Timisoara. Trei cacati de patru feluri.

Nu se reduce orice la suma? Ba da, tati, restul sunt povesti si filme pentru pizde.

A, e important Tutea? E o pula. Daca vine unu’ si-ti ofera 10,000 de lire cash sa te pisi pe mormantul lui si sa declari c-a fost un bosorog imbecil, o faci. A, nu? Bine, atunci pe 100,000. Pe un milion, ce pula mea. Sa vezi tu cum totul depinde de suma.

Va dati seama ? Romanul tiganul a dat de salar in Regatul Unit si dintr-o data i s-au rebalansat valorile. Banul e totul frate! Restul e povesti si filme! Lasam cititorului exercitiul sa descopere ce are baiatu' in comun cu un pakistanez la prima generatie-n lumea civilizata.

Iubesti Timisoara? Pentru un milion, vei fi primul care va injura cacatii aia din provincie, jegosii si cersetorii naibii! Iti iubesti nevasta? Pentru un milion, iti arat eu ca mi-o aduci s-o fut. A, nu vrei, ca ai principii? Nu-i nimic, iti arat eu ca ea n-are. Ce nevasta, imi aduci si copiii. (iar asta nu-i e adresata nimanui in particular, ca pute pagina asta de oameni sensibili, e valabila pentru toata lumea)

Ce dracu’, ma, am ajuns sa vina tiganii din tara aia unde se omoara fratii la certuri pe pensia mamei sa-mi spuna ca nu totul depinde de suma. Haida de, in pula mea, putin respect…

Sincer spun ca regret la acest moment ca nu iubesc Timisoara, puteam face o proba destul de simpla : nevasta n-am, da' am sclave (da buei, plural, adica mai multe). Si ca sa vezi chestie, ca faceau fetele pipi pe "suma" ta si-i dadeau foc cu tine-n mijloc. C-asa le-am zis eu sa faca. Pam-pam.

Coa’, voi nu intelegeti ca daca stiti limba in care am scris eu, aveti cacat pe fata? TOTI. Baaa, sunt prea subtil, unii dintre voi sunt cacatul de pe mecla mea. Se-ntelege acum sau o dam si-n tenis si-n cat a supt pula Nastase cu racheta cu tot?

Baaaa, va zic eu primele intrebari ale englezului: cu ce te ocupi si cat castigi?

Daca mai sunteti mandri si dupa aia de originea voastra din orasul vostru de cacat, bravo, baaaaaaaaa. La mai mare, la cat mai mare, pana-n amigdale.

Mnoa. Asta venita de la un puradel care nu face o suta de mii pe an, nu stiu daca realizati chestia. Un de-ala din clasa servila, care lucreaza pe salariu, un servitor in termenii proprii are opinii, da' ferme, nu asa, despre tot. Despre TOT. Stie el cum e romanii. Sigur ca majoritatea alora care cistiga un milion si peste anual nu i-ar raspunde la salut, ca nu stiu cine-i apucatu' asta, nu ca ar avea el cind si unde sa dea peste dinsii. Da' el stie. A facut un sondaj de opinie in mediul social imediat, care i-a dat rezultate universal valabile. Pentru ca el e chiar atit de ubicuu, de informat, intr-un cuvint de dajtept. Pai cine mai e ca el ?!

Cine sa fie, ia o hoarda de citeva milioane de alti prosti, casieri prin supermarket-uri, agenti de paza, muncitori in constructii, soferi, de-astea. Copchii care nici frumosi pina la douazeci, nici cu minte pina la treizeci n-au ajuns, si dupa toate aparentele nici bogati pina la patruzeci n-or sa ajunga. Da' daca stai sa-i asculti apai iti pot impartasi teoriile lor proprii despre tot. Despre TOT. Ca ei stiu.

In loc de concluzie, sa mai mentionez ca toate citatele vin din subsolul unui articol in care cetateanul se plingea ca nu-si permite cinci euro sa citeasca Trilema, da' nici nu-i convine sa se limiteze la trei articole pe zi ? Pai sa mentionez, ca ce ma costa.

Si, pentru conformitate, sa atrag atentia onor publicului interesat ca exista cel putin o persoana care n-o avut niciodata, si n-o sa aiba niciodata, "cacat pe fata". Doar pentru ca vorbim aceeasi limba nu inseamna ca avem mare lucru in comun. Convingerea contrara tradeaza eventual o viata grea, nimic mai mult : si Romania are elite, cum are orice tara civilizata. Ba inca, minunea minunilor, ele exista si-si duc viata bine mersi indiferent de obiceiurile de consum televizual si preocuparile de lectura ale saracimii oraselor.

Category: Rautati si Mizerii
Comments feed : RSS 2.0. Leave your own comment below, or send a trackback.

104 Responses

  1. Porcul de York`s avatar
    1
    Porcul de York 
    Thursday, 2 December 2010

    I-as da un milion daca i-as avea sa incerce figura cu nevasta si sa ne jucam de-a "7even" in zilele care urmeaza, de banii aia. Fie el si ultimul meu milion. Da n-am nici banii, nici nevasta .. ca sa vezi.

  2. E o experienta care arata ca daca punctul tau de vedere trece printr-o fanta suficient de ingusta, sa zicem de ordinul neuronilor, realitea inconjuratoare se poate rezuma de forma la alb si negru evitandl"zgomorul" de fond.

  3. De inlocuit neuronilor cu neutronilor.

  4. Exajerezi si interpretezi gresit anumite lucruri, cum ar fi "In loc de concluzie, sa mai mentionez ca toate citatele vin din subsolul unui articol in care cetateanul se plingea ca nu-si permite cinci euro sa citeasca Trilema, da’ nici nu-i convine sa se limiteze la trei articole pe zi ? Pai sa mentionez, ca ce ma costa." primo, pune tu fremos degetelul sa vada ochiul meu unde se PLANGEA omu, doi, de unde osul meu reiese ca nu-si permite sau ca nu-i convine sa se limiteze la trei articole pe zi ? GRESIT, omul nu se plange si nici nu o spus ca nu-si permite, ci ca nu vrea sa-si dea datele unui roman. Mai degraba cred (ca sa citez din clasici) ca nici macar nu "i se umple pula de lacrimi" dinspre blogul tau si ce inseamna cei cinci euro. Cat despre restul articolului, ma gandesc ca le iei pe toate putin prea in serios, omul se amuza si nu-i singurul.
    Cat despre bloguri, ma gandesc ca o inteles foarte bine cum functioneaza, si-i treaba lui daca si-o sters la fel cum ii si treaba mea daca-mi sterg. Nu-i nimic rau in asta.

  5. "Baaaa, va zic eu primele intrebari ale englezului: cu ce te ocupi si cat castigi?"

    Mda, motiv pentru care n-o sa ma vezi pe mine in tarile pulii care este UK si Canada, in care romanii se duc roiuri "ca sa scape de Romania" desi probabil ca-si dau seama ca o sa se uite bastinasii la ei de la o inaltime ametitoare si n-o sa ia niciodata nici macar un salariu de-ala mediu pe care il ia orice british mediu care a invatat macar cat sa nu-i curga balele pe tastatura. Meh. Ma rog, asta probabil ca e valabil in majoritatea Europei de vest.

  6. Mircea, regret, dar nu ai prins nimic din ce şi-a dorit să spună. Sau ai prins dar, pana mea, rândurile de mai sus pot forma anumite lucruri. Pula mea, e bine şi aşa, zic.
    Să curgă.
    Dezamăgit.

  7. @bogdan @Florin
    Ce simtiti voi nevoia sa protejati sensibilitatile unei gingase romanite .. mielul domnului este nu alta. :D

  8. @Dr.A - Ăăă, te-ai simţit cumva băgat în seamă, din rândurile mele? Că totuşi nu vorbeam cu tine, mama m-a învăţat să nu stau de vorbă cu străinii...

  9. @bogdan
    Norocul tau: esti la subiect ca uite tocmai se discuta despre putoi care nu stiu ce-i ala blog, cum si la ce se foloseste.
    Cand ai crescut cu cheia de gat si nu s-o mai obosit nimeni sa-ti faca educatia de la "nu sta de vorbă cu străinii" incoace asta nu inseamna ca esti scutit. Roaga un prieten sa-ti explice pe limba ta sau retine ideea asta simpla in romaneste: blogul serveste comunicarii publice si e-mailul comunicarii private.

  10. @Dr.A - Eşti extrem de plăcut. N-ai vrea să mă iei la mişto face-to-face, coaie? Să vedem cine stă în picioare, nu de alta...

  11. Mircea Popescu`s avatar
    11
    Mircea Popescu 
    Thursday, 2 December 2010

    @Porcul de York Pai mi se pare mie ca sensul afirmatiilor lui e tocmai ca tu n-ai nevasta, mai draga.

    @Dr.A Ce-i drept e drept. Mai e si dezavantajul ca zgomotul, c'est le texte meme, da' sa nu intram in injuraturi de-astea frantuzesti.

    @Florin Dincolo de faptul ca aparent pe mine ma tii la alte standarde decit pe asta de care-i vorba (observatie care de fapt rezolva toata discutia simplu si direct), citatul este :

    Nu, pe cinstite.

    Ma duc la alde Bogdan sa postez o chestie total harmless, ma trezesc ca-s tinut in moderare. Nici nu-i prima data.
    Ma duc la Alexandra sa bag un comentariu nevinovat despre un cacat infect, sunt tinut in moderare. Nice, vad un trend.
    Dau back la alde Bogdan, prind ceva comentariu de-al lui Mircea Popescu in care lasa un link spre blogu’ lui. Dau click sa inteleg contextul “acest continut nu este disponibil in mod gratuit”.

    Bag pula. M-am dus la animaloo (asta primeste link, ca nu m-a cenzurat!) si am postat un comentariu, fara sa citesc postul sau comentariile anterioare, sa vad daca merge.

    Jos palaria, e blogger serios

    Inteleg ca-i interpretabil, dar eu asa interpretez. Dincolo de asta, observ ca pe direct site-ul omului nu se mai incarca, da' pe proxy merge ok. Se pare ca adevarul doare zosii in general, nu doar pe ala unul, chestie care nu ma surprinde. Da' ma amuza, ca tu-mi ceri citate in conditiile astea, noroc ca mai nou cind interactionez cu timpitii salvez paginile, sa nu mai ajungem iara in faza ridicola in care eram tura trecuta.

    In tot cazul, chestia cu "datele" e dincolo de slaba, si dovedeste (pentru a cel putin treia oara) ca omul vorbeste despre chestii pe care nu le intelege si nu le cunoaste si, mai grav, voi il chiar credeti. Ce face PayPal e tocmai "pay without revealing your details to merchants". Practic omul nu foloseste prezervativ, si explica asta prin "teama de-a capata ceva boli". Ca de la prezervativ le capata, el fiind un negru de-ala coclit la cap care crede in samanism.

    Daca se amuza el, ma amuz si eu, care-i problema ? Da' iote totusi ca teoria aia cu lacrimile e invalidata de practica. Vai, dar cit de surprinzator. Pam-pam.

    N-ai dreptul sa stergi, asa cum n-ai dreptul sa conduci pe contrasens. Faptul ca tu sau el nu stiti lucrurile astea nu le schimba, Internetul are niste reguli independent de pulile si lacrimile unor... ma rog, sa zicem tipi foarte importanti intr-un colt de lume foarte important, ca sa fie bine.

    @gheorghe Sa nu exageram. Primele intrebari ale englezului sarac, sau daca preferi, "tigan", ca si ale romanului cocalar ca si ale americanului, patagonezului sau tailandezului din aceeasi clasa sociala (cunoscuta in general drept "de jos") sunt astea cu banii. Oamenii civilizati, si-n Romania si-n Europa si-n Lume (da, chiar si-n Somalia, chiar si-n Sudan) au alte probleme si alte preocupari. E adevarat ca-n Somalia sau Sudan pot fi mai greu de gasit, da-n Regatul Unit sunt destul de abundenti. Mai depinde, bineinteles, si cine esti si prin ce lume te invirti.

    @bogdan Eu sper ca vor ajunge sa formeze o idee simpla in mintea unui pusti care era destept acum 15 ani, si e cu un picior in groapa ratarii deja : ideea simpla ca degeaba se crede el mai destept decit grupul lui imediat, degeaba e el "cel mai tare din clasa", ca mai exista zeci de clase si mii de licee, degeaba ii domina el autoritar la warcraft sau la ce pula pe zece, o suta, o mie de timpiti.

    Adevarata cursa e cu el insusi, si-acolo pierde masiv, i-o fi zis ta-su si ma-sa si lui ca degeaba se compara el cu "ceilalti copii", da' el n-o fi inteles. Se vede clar ca n-are obiceiul, si daca mai freaca duda inca niste ani va fi chiar prea tirziu ca sa si-l formeze.

    Altfel, da, mi-e simpatic, ca ma recunosc intr-o oarecare masura, dar mi-e si mila. Ma-ntelegi tu ?

    Apropo, luind in considerare si discutia de aici : tipul ala, Dr. A, e una dintre valorile alea pe care regreti tu ca ni le calcam in picioare. Poate ca nu vrei sa te certi cu el asa, aiurea, la o prima intilnire pe-un blog. Nu zic asta ca-mi place mie, in caz ca te intrebi, zic ca-i adevarat. Cam cum zic eu toate chestiile pe care le zic. Stii cum zic ?

  12. @bogdan
    Daca vrei sa te iei de "coaie" cu cineva iti recomand serviciul de dAtIng. O sa-ti gasesti cu siguranta un partener de "facials". Io nu servesc la negrii.

  13. Nu înţelegi nimic. Sunt pe wp.com, face ce vrea, dar na, de unde pula mea să vrei noi să ştim asta. Una peste alta, cu Liviu am trecut peste multe şi am senzaţia că jumătate din ciumecii de pe aici sugeau pula la melci şi se ascundeau prin casă, când pe noi ne testa moartea. Aşa că las-o mai încet, problema e legată de imposibilitatea de a-l struni pe Akismet, una de care cred că ştii, că na, trebuie. Interpretezi ce vrei, dar pe mine şi pe Liviu nu ne disociezi, dezbină şi stăpâneşte este pentru cretini, noi încheiem lucrurile astea la o cafea şi bere, în public, adică acolo unde crema blogărimii rar ştie să iasă. Sincer, Mircea, nu am văzut ceva mai jenant ca materialul ăsta, doar din dorinţa de a produce valuri.
    În rest, Liviu vă pişă-n cur în valuri. Iar dacă mă alătur şi eu, s-ar putea să vă doară curul când vine refluxul.

  14. @Dr.A - Recomandă-l mă-tii. E clar că are nevoie, prima încercare s-a dovedit neviabilă.

  15. Pai dilema veche e free. De ce ti.as da tie 5 euro?

  16. Mai că-mi vine să-mi fut două palme singură. Poate totuşi dorm.

  17. Mi se pare ... o porcarie. Ce? Totul! Si aia si asta si ... pana la urma, de ce?

  18. Luka: need help with that? Gamă extinsă de servicii!

  19. e cu suparare daca zic ca mi-a placut raspunsul lui? adica ce nu a raspuns ...

    ce rost isi avea postarea asta ca dupa sa vina a lui ca dupa sa vin alta ca dupa altii sa se bucure ca sa fie zarva ca sa fie dezordine ca sa .... nimic!

    vin sarbatorile, ce Dumnezeu, e post, unde-i iubirea aproapelui? cea mai mare porunca a NT spune sa-ti iubesti aproape ca pe tine insuti, iar aproapele e orice pers, chiar si dusmanul. macar acum ca vine Craciunul.

    eu tin post si vad lucrurile altfel. nu, nu de la lipsa mancarii ci de la plusul de rugaciune! :)

  20. Mircea Popescu`s avatar
    20
    Mircea Popescu 
    Thursday, 2 December 2010

    @bogdan I-auzi colo preocupari, "divide et impera", chestii... mei, nu ti se pare ca-i putin cam mult pentru situatia data ?

    @michelle Hai sa-ti spun un banc. Cica se duce unu' la curve, face si el ce poate, si cind sa plateasca, "ba, da' nevasta-mea-i gratis, aici de ce sa platesc !?".

    @Ionut Cred ca tu confunzi iubirea cu toleranta. Nu-s acelasi lucru.

    Da-n tot cazul, post de adevar inca nu s-o inventat. De mincare da, de adevar mai putin.

  21. @Mircea Popescu, o fi, eu cand am fost prin Toronto o scurta perioada de timp cu munci, si-am intrat si eu in vorba c-o tipa, cam printre primele lucruri dupa buna ziua a fost, si tu unde lucrezi? Ha? Ce? Cui plm ii pasa? Stii tu toate companiile din lume ca sa poti sa ma judeci instant dupa crieteriul asta? etc. Nu stiu din ce "clasa" facea parte, ca nu prea ma intereseaza aspectele astea.

    P.S. citind blogul domnului in cauza, mi-am dat seama ca de fapt am lucrat cu el o scurta perioada de timp. Pare mai temperat pe blog :))

  22. Mircea Popescu`s avatar
    22
    Mircea Popescu 
    Thursday, 2 December 2010

    Apai acuma exista si intrebarea "ce lucrezi" in sensul de-a afla cu ce te ocupi, ce te preocupa, ce-ti place, chestii de-astea. Da' intrebarea "unde lucrezi" si aia cu fluturasul de salariu sunt prelungirile normale ale preocuparilor adolescentine cu "tu ai casa ?", ca sa stim daca avem unde ne fute sau tre' s-o facem iara prin parcuri (da' de nevoie, nu de placere).

    Era o carte reusita al carei nume nu-l mai retin scrisa de un autor pe care nu mi-l amintesc, in care eroul reuseste sa imbirlige ceva femeie saraca cu barbat si copii, si intrucit n-au unde se tavalesc ei prin ceva boscheti, si la final fata comenteaza acra ca "tot prin boscheti si azi, ca si acum douazeci de ani, vai de capul meu".

  23. Dr.A, chiar nu conteaza ce fel de om ii, miel sau drac, zic ca Mircea le-o icurcat.

  24. Mircea Popescu`s avatar
    24
    Mircea Popescu 
    Thursday, 2 December 2010

    Da' sustine teza, buei.

  25. Anonimosu`s avatar
    25
    Anonimosu 
    Thursday, 2 December 2010

    Ce ba, faceti scheme pe aici?! Aveti de grija ca eu am un frate karatist!!11!eleven.

  26. Mircea,
    1. pe tine te tin la alte standarde decat pe "asta" ? Nu inteleg nici ce vrei sa zici, nici ce are a face. Daca ii vorba de injuraturi, tin sa te anunt ca una ii vorbesti porcos si cu totul alta sa-ti bagi ceva in gatul omilor.
    2. cum ar fi sa vin sa-ti zic ca te fig pentru ca din ce-i citat tu nu reiese ca "“In loc de concluzie, sa mai mentionez ca toate citatele vin din subsolul unui articol in care cetateanul se plingea ca nu-si permite cinci euro sa citeasca Trilema, da’ nici nu-i convine sa se limiteze la trei articole pe zi ? Pai sa mentionez, ca ce ma costa.” ? Najpa, mo.
    Ia sa vedem, unde se plange ca nu-si permite 5 euro ca sa citeasca trilema, asa cum spui tu ? Poi nu se plange nicaieri de asa ceva. Cum pustie "Dau click sa inteleg contextul " poate sa aiba de a face cu faptul ca se plange ori cu "nu-i convine sa se limiteze la trei articole pe zi" ? Nu are a face, oul o spus cat se poate de clar ca o vrut sa inteleaga ce vorbei cu bogdan si ca nu s-o putut, lucru cu care sunt de acord ca-i cam aiure, adica sa lasi linkuri pe pagina altor omi spre continut platit. In fine, te priveste, ii cat se poate de clar ca omul nu s-o plans nici de cei 5 oiro, nici de necititul trilemei, daca nu ai fi lasat link la Bogdan, brobabil ca nu s-ar fi obosit. La fel de clar cum o spus ca nu vrea sa ti-i dea. Tu poti sa interpretezi cum doresti, da' tot nu reiese de nicaieri ca omul s-o plans ca nu-si permite cei cinci oiro, plus altele din care ai spus tu. Dara ca iti cer citate, ca nu-i de unde, nu-mi sta in fiere sa cer citate aiure, ci cand stiu ca nu se pot da. Unde se plange ca nu-si permite cinci euro ?
    Sincer, nu cred ca o facut rau omul ca te-o banat, nu de alta, da cred ca ar fi pacat ca oamenii sa devina prea seriosi acolo.
    In tura trecuta om fi fost intr-o faza ridicola, daca chestia asta o aprins ceva idei in mintea ta, regret nespus. Nu-mi place sa vorbesc aiurea, nu ma arunc in afirmatii cu capul inainte, stiu ce am citit atunci.
    Chestia cu datele ii amuzanta si atat, ca oricum nu cred ca se punea problema de asa ceva.
    "N-ai dreptul sa stergi, asa cum n-ai dreptul sa conduci pe contrasens", daca conduci pe contrasens, vine politia si te sanctioneaza, sa vad si io cine pustie ma sanctioneaza pe mine ca am sters blogul in care vorbeam de cei cinci orio investiti. Nu o sa ma sanctioneze nimeni, da nimeni absolot, ba dimpotriva.

  27. Mircea, ce teza sustine, ca le-ai incurcat ? O fi, ca prea le zici cu foc.

  28. Mircea Popescu`s avatar
    28
    Mircea Popescu 
    Thursday, 2 December 2010

    @Florin Nu, era un indemn catre tine, ca sa sustii teza. Ian sa videm.

  29. Care teza, ca nu-mi face nimeni nimic daca am sters ? Poi n-am cum sa sustin ca nu-mi face atat timp cat nu-mi face. Cat despre partea cu plansul despre cei cinci oiro, iar n-am cu sa sustin, ca omul nu s-o plans nicaieri.

  30. Mircea Popescu`s avatar
    30
    Mircea Popescu 
    Thursday, 2 December 2010

    A, pai daca-i una sa vorbesti porcos si-i alta sa-ti bagi ceva in gitul omilor, atunci cu siguranta imi voi baga cu mare frecventa in gitul omilor. Ca eu cam cu asta ma si ocup, nu doar in timpul programului de regulat omi, ci si dupa el, in timpul liber. Sigur, unii numesc procesul educatie, da' in general tineretul asta cel rebel cu gecile lui cele rupte si ideile lui cele universale tinde sa miriie. Nu c-ar conta, da' sa fie zis.

    La 2 : cetateanul a avut, ca orice alt cetatean, 24 de credite gratuite de la bun inceput. Nu le-am mentionat pentru ca stiu ca le-a consumat demult. Are de asemenea, tot ca orice cetatean, 3 gratuite pe zi. Deci, daca el n-ar fi citit deja trei articole in ziua respectiva, ar fi fost ala de la bogdan gratuit. Atunci cind am sa dau patru link-uri intr-o zi argumentul tau are valoare, dar asa cum este el e un nonsens.

    Am avut onoarea sa-l mai discutam odata direct cu cetateanul, la el pe blog, n-a recunoscut cu ocazia aia ca greseste, desi mi-a facut impresia ca asa se comporta el, e un tip nesigur pe sine si cu un ego foarte fragil, care nu-i permite deci sa recunoasca factual cind greseste, dar baga la cap pe tacute si nu mai face alta data. Poate cunosti genul. Asa ca l-am lasat in pace atunci, ca io-s uneori milos si tolerant. Ei, bag seama ca n-o fi functionat chestia asa cum am evaluat eu. Nu-i nici o suparare.

    Per total, daca tu nu intelegi ca acolo se plinge, e dreptul tau. Eu asta inteleg, asta am spus, chestia-i clar documentata si mai departe fiecare-si face opinia proprie pe tema, ce sa mai ? Tot idem poti tu sa crezi ce doresti despre ce-o facut rau si ce-o facut bine, da' din nefericire in cazul asta cu banatul nu demonstrezi prin credinta respectiva decit ca nu te pricepi la ce se discuta, exact asa cum un om care crede ca e bine sa fumezi ca-ti linisteste tusea nu demonstreaza decit ca nu se pricepe la ce se discuta. Inca o data, nu cu rautate zic chestia asta, ci pentru ca-i un fapt, si pentru ca imi pare ca ai inteligenta si maturitatea afectiva sa intelegi ca in timp ce loialitatea e un lucru frumos, ratiunea primeaza peste toate faptele oamenilor.

    Cit despre sanctionat, ba da. Dumnezeu nu bate cu parul, si sanctiunile nu-ti vin toate cu foaie pe care s-o semnezi, dar asta nu inseamna ca ele nu exista, tot asa cum pericolul exista indiferent unde tine strutul capul. Si sa nu mi te apuci sa-mi explici cum "nu te intereseaza pe tine" faptul respectiv si efectele lui, ca vezi doamne oricum e interneti si e pe joace. Bravura copilareasca si alt nimic, doara de timpul tau, de mintea ta si de efortul tau iti bati joc, si caciula proprie ti-o furi, n-am eu nici o treaba, cum n-are nimeni.

  31. Unde se plange om bun "ca nu-si permite cinci euro sa citeasca Trilema" ? Ca nu-si PERMITE ?
    "La 2 : cetateanul a avut, ca orice alt cetatean, 24 de credite gratuite de la bun inceput. Nu le-am mentionat pentru ca stiu ca le-a consumat demult. Are de asemenea, tot ca orice cetatean, 3 gratuite pe zi. Deci, daca el n-ar fi citit deja trei articole in ziua respectiva, ar fi fost ala de la bogdan gratuit. Atunci cind am sa dau patru link-uri intr-o zi argumentul tau are valoare, dar asa cum este el e un nonsens. " faptul ca o accesat o pagina randon sii doo la alegere nu justifica linkuri catre continutul platit. Ii cam tot ca si cum ai facut mai demult un articol cu "priviti aceasta posa si dati-va cu parerea", si daca incercai sa vezi posa ajungeai la Prilema Tremium, nu exact, da' pe acolo.
    "Am avut onoarea sa-l mai discutam odata direct cu cetateanul, la el pe blog, n-a recunoscut cu ocazia aia ca greseste", chiar daca ar fi asa cum spui tu, toti avem momente de gen.
    "Dau back la alde Bogdan, prind ceva comentariu de-al lui Mircea Popescu in care lasa un link spre blogu’ lui. Dau click sa inteleg contextul “acest continut nu este disponibil in mod gratuit”.

    Bag pula."
    Ai dreptate, de fapt, omul spune "am vrut sa citesc Trilema dar, din pacate, nu-mi permit cei cinci euro care mi-ar permite sa nu mai fiu limitat la doar trei articole pe zi".

    Nu-i vorba de loialitate, om bun, nu-l cunosc pe Manowar si am avut ceva discutii in contradictoriu, chiar prea incinse pentru felul meu.
    Loialitate ar fi fost sa vin sa-i tin parte lui Bogdan in discutia cu Dr.A, ceea ce nu-i cazul.
    Cat despre sanctionat, nu vad cum, o fost foarte bine cat n-am avut, nu vad nici un motiv pentru care n-ar fi si de acum inainte. Ba dimpotriva.

    Toate cele bune.

  32. Mircea Popescu`s avatar
    32
    Mircea Popescu 
    Thursday, 2 December 2010

    Intimplarea face ca discutam tocmai acu in particular cu Diana chestia asta, dintr-un alt unghi, la o alta problema. Am intrebat-o pe ea, si anume, sa-mi calculeze cit a pierdut ea in cursul zilei de astazi pentru ca nu s-a plimbat pe suprafata planetei X locuita de specia Y. Cind vorbesc de sanctiuni, exact la asta ma refer, nu stii tu ce pierzi prin aia ca in loc sa te tii de treaba cu seriozitate te joci de-a nisiparu (aka sandbox-ul) cu blogul. Nu stii tu, cum nu stiu eu si nu stie nimeni, ca asta-i minunea cu costurile de oportunitate : nu-s intotdeauna calculabile. Ma-ntelegi cum zic ?

    Acuma, sa ma scuzi daca mi s-a ridicat putin sprinceana cind am vazut ca repeti argumente slabe din discutii private anterioare cu alte parti. Te cred caca zici ca-i coincidenta, nu-i aia problema.

    Faptul cu "toti avem momente de gen" e insa exemplul nimerit pentru discutia cu standardele diferite. Uite ca in primul rind eu nu am momente de gen, si uite ca a doua am superioritatea de experienta care filtrata si ordonata prin superioritatea intelegerii imi ingaduie sa-i dau lectii (utile) unui cetatean altfel simpatic, de felul lui. Si am chiar si bunavointa, precum si rabdarea, de-a le expune, clar si lamurit, asa incit sa le poata intelege.

    A, ca se zbate ca un peste pe uscat, ca racneste din toti rarunchii, stucheste ca mitele la scalda si da din picioare si din miini cit ce poate, doar doar se rezolva cumva sa nu mai fie realitatea asa cum este, ci sa fie cum si-ar inchipui-o el, foarte bine. Sa-i fie de sanatate. Nu conteaza, si nu ma impresioneaza.

    Si, sincer sa fiu, nici nu pricep de ce te deranjeaza.

  33. Imi e greu sa citesc toate comentariile (sau tot postul pana la capat de altfel), da' cred ca-s destui care l-ar injura pe Tutea si neplatiti. Majoritatea celor care l-au citit...

    P.S : Asta a fost un commentariu de troll. Astept putin timp si ceva mai mult somn si o sa citesc tot :P

  34. Mircea Popescu`s avatar
    34
    Mircea Popescu 
    Thursday, 2 December 2010

    Sa-l injuri neplatit e voie, mey ppl. Uite, si io-l injur, tu-l in gura de diogen cu cada si butoiul lui cu tot.

    Si ?

  35. Manowar a avut un răspuns magistral la toată chestia asta de aici. Adică tăcerea. Ceea ce mă face să cred că gestionează magistral faptul că a avut peste 30.000 de vizualizări doar la un singur post. Şi a mai făcut ceva magistral, în clipa când a anulat posibilitatea ca oamenii să-şi lase şi adresa blogului în semnătură, la comentarii.
    Absolut magistral.

  36. Ah, am greşit ceva. Nu e vorba de 30.000 de vizualizări. Discutăm de peste 46.000 de unici. Asta ca să nu existe greşeli de fond, care să influenţeze forma.

  37. Mircea Popescu`s avatar
    37
    Mircea Popescu 
    Thursday, 2 December 2010

    Nu pot sa nu remarc similaritatea de mijloace si preocupari. Sa mearga sa-i auditeze zoso cifrele zic, pe mine chiar nu ma agita asta. Lucru de altfel suprinzator de socant, dat fiind ca tot tu imi vorbeai mie de facut valuri, este ?

  38. Nu e bre, similaritate. Sincer, pana mea, de când am instalat StatCounter-ul, mă crezi că nu am stat să mă uit să văd cum stau? =)) Pe bune. E instalat să fie, mai ales că mă ajută, de exemplu, să ştiu că mă citeşte STS-ul sau GMP Advertising :))
    Da', mama mă-sii, să moară calul Vasile dacă lucrurile de mai sus au vreo noimă sau bază. Şi încep, pana mea, să văd ceea ce englezul ar denumi "pattern".
    Anyway, poate calul Vasile rămâne viu, zic.

  39. Mircea Popescu`s avatar
    39
    Mircea Popescu 
    Thursday, 2 December 2010

    Mei, da' acuma logic vorbind, ne-om duce sa ne tipam in riu ca nu intelegem chestii, texte, opinii ? Mie tot imi pare exagerat. Adica ma rog, trebuia sa fiu mort de foarte, foarte mult timp.

  40. Măi, te rog să mă crezi, şi spun asta cu mâna pe inimă, şi fără vreo jenă: sunt clipe în care, văzând ce se macină pe net, îmi doresc să dispar din viaţă. Dintr-o dată. Înţelegi? Scriu cu greu. Scriu pentru că fără scris mor din alte puncte de vedere, dar o fac cu greu. Însă, şi să mă ierţi dacă spun asta, ce este mai sus mi se pare un captatio benevolente cu forţa.
    Repet, să fiu iertat dacă greşesc.

  41. Mircea Popescu`s avatar
    41
    Mircea Popescu 
    Thursday, 2 December 2010

    Si daca-i cu forta ce-are ?

  42. Eşti de coma comelor. Mdeah, clar, va trebui să fac un drum şi să stăm să discutăm de asta la o bere. Să notezi în agendă, ca să nu uităm. Ori sunt eu excesiv de curat pe mâini, ori eşti tu maestru în disimulare, fără gel şi fixativ, altfel nu are cum să iasă :))

  43. Mircea Popescu`s avatar
    43
    Mircea Popescu 
    Thursday, 2 December 2010

    Nu-i asa departe Timisoara, pina la urma urmelor. Chiar si pornind din curul tarii :D

  44. Da. Doar 12 ore cu trenul, I suppose :))

  45. @dAImon Pah si acuma zici? Baga o oferta pe mail. :P

    @Anonimosu Aia seamana mai mult cu sora13 :)

  46. Porcul de York`s avatar
    46
    Porcul de York 
    Friday, 3 December 2010

    bah ! la naiba ! ce expresie-i asta ... "sa vorbesti.. porcos" ? blasfemie ! mai stop.

  47. Sa pleci de la "N-ai dreptul sa stergi, asa cum n-ai dreptul sa conduci pe contrasens" si sa ajungi la "Nu stii tu, cum nu stiu eu si nu stie nimeni, ca asta-i minunea cu costurile de oportunitate : nu-s intotdeauna calculabile."
    Adica n-ai voie sa stergi ca vei fi sanctionat, da' de fapt nu se stie cat si daca vei fi sanctionat, mai mult, daca nu te-ai "plimbat pe suprafata planetei X locuita de specia Y", ai posibilitatea sa faci altceva, chiar sa castigi.

    "Acuma, sa ma scuzi daca mi s-a ridicat putin sprinceana cind am vazut ca repeti argumente slabe din discutii private anterioare cu alte parti", regret cat se poate de sincer faptul ca am discutat in privat (chiar daca acolo am precizat din start ca ii vorba de loialitate), iti promit ca orice s-ar intampla, lucrul asta nu o sa se mai repete.

    "Si, sincer sa fiu, nici nu pricep de ce te deranjeaza.", ma deranjeaza pentru ca tot n-am vazut unde se plange omul ca nu-si permite cei cinci euro precum si faptul ca se depasesc niste reguli minime de bun simt (fututul in gat/gura). Daca tot vorbesti de standarde duble, nu vad de ce nu ti-ai permite sa futi in gura orice om, crezand ca de fapt te ocupi de educatia lui. Nu mi-am permis sa injur un om fara ca acesta sa ma fi injurat, nu vad de ce as accepta lucrurile astea de acum incolo. Prefer sa fii in pozitia din care te futi in gura cu oricine altcineva in afara de mine.

    Imi pare rau ca am comentat la articolul "Eu, eu!", din pacate, acolo am pierdut, ramane scris faptul ca am putut sa imi inchipui ca as putea sa fiu credibil, desi ar fi trebuit sa-mi dau seama ca nu conteaza ceea ce spun eu cand e vorba de tine (nu stau sa caut dar, prima data parca o fost cand ma educai tu ca antibioticele sunt OTC-uri, pana nu ti-o spus Grid ce si cum, nu conta ce spuneam io, ar mai fi, da ce folos, oricum "tie nu ti se intampla").
    Imi prezint scuzele de rigoare pentru timpul irosit, toate bune sa-ti fie.

  48. Florin, să fim serioşi, dacă de 5 euro s-a înţeles că e problema, atunci na, 5 euro să fie...

  49. Bogdan, nu omule, asta era doar un exemplu ca exagereaza.

  50. Mircea Popescu`s avatar
    50
    Mircea Popescu 
    Friday, 3 December 2010

    @Porcul de York E o preocupare cel putin bizara, tre' sa recunosc.

    @Florin Daca tu nu faci diferenta intre ceea ce nu-i permis si ceea ce atrage o pedeapsa, apai sanatos sa fii, nu mai inveti cal batrin fineturi de-astea.

    Daca prin "am discutat in privat" zici ca am fi discutat noi, apai regret sa-ti spun ca n-am idee cu cine-i fi discutat tu, da' cu mine sigur nu, nici luna asta, nici luna trecuta.

    Deduc ca ai tu ceva sistem moral mai bizar, din punctul meu de vedere. Asta este. Blogosfera-i mare, nu ma indoiesc ca s-or gasi reprezentanti pentru orice gusturi si autori pentru orice sistem. Chiar si pentru cele care de fapt nu se sustin.

    Nu poti fi credibil nu din cauza ca cine esti, nimeni niciodata nu-i credibil din cauza ca cine-i el. Nu poti fi credibil pentru ca nu reusesti sa argumentezi. Asta-i o problema majora. Faptul ca te astepti tu sa se aplice neaparat si universal niste idei si niste alegeri ideologice de-ale tale (care sincer sa fiu nici macar nu se gasesc expuse suficient cit sa poata fi identificate, dar par ceva pe linia "toti oamenii sunt egali")... ma rog. Altceva decit dezamagire nu stiu sa iasa din asteptari de-astea.

    Discutia cu antibioticele se gaseste din fericire si astazi, pe blogul unui cetatean serios, care nu sterge aiurea comentarii, precum nu sterge nici bloguri. Confruntind realitatea cu amintirile avem ocazia sa constatam ca nu-ti amintesti chiar corect nici ce s-a discutat, nici cum anume. Fie si numai faptul minor ca grid scrisese inainte sa scrii tu.

    Timpul e irosit doar daca alegi sa nu bagi la cap nimic din el.

    @bogdan Sa fim la fel de seriosi : eu sunt in continuare convins ca fix aia e problema. Uite, de exemplu pe blogul asta articolele costa ceva mai mult de cinci euro. Mai spre o mie, da' sa nu intram in detalii. In ziua cind oi ajunge sa scriu articole in care ma pling ca vinzatoarea mi-o cerut douaji de lei pe o plasa de mere, in loc sa mi le dea gratis ca vezi doamne io-s ceva bloagar, in ziua aia poti trage concluzia ca am ajuns sa n-am cinci euro in casa.

    A, de doua ori, de altfel. Bine ? Impartim la patruji de mii de unici sau cu cit ne laudam si descoperim o chestie fascinanta despre valoarea traficului aluia.

  51. Nu Mircea, io spusesem cu totul altceva, pana si partea cu antibioticele ai inteles-o aiurea, iu spuneam ca tu incercai sa-mi explic ca antibioricele sunt OTC-uri, iar tu-mi spui ca iarba-i verde si Grid o comentat inaintea mea. Da, Grid o comentat inaintea mea, mult mai bine decat am facut-o io, numai ca nu se discutase de antibiotice ca ar fi OTC-uri (vezi comentariul 7). Imi pare rau, ai dreptate, antibioticele sunt OTC-uri, am gresit, recunosc, Grid si Bogdan Barbuta au spus acelasi lucru dupa ce am incercat sa te corectez.

    “Nu stii tu, cum nu stiu eu si nu stie nimeni, ca asta-i minunea cu costurile de oportunitate : nu-s intotdeauna calculabile.”, asta ar insemna ca de fapt nu se stie daca e pierdere sau castig si, asa cum am mai spus, poti sa faci ALTCEVA in afara de a te plimba pe suprafata planetei X, ALTCEVA care poate sa fie mult mai profitabil decat sa te plimbi pe suprafata planetei X. Chiar atat de greu ii ? Ii permis sa stergi iar lucrul asta poate sa atraga doar posibile castiguri/pierderi pe viitor, nu conditioneaza cu nimic. Mai mult de atat, a sterge ii una, a lasa la dispozitia oamenilor (civilizati sau ba) ii alta.

    La partea ceu "Daca prin “am discutat in privat” zici ca am fi discutat noi, apai regret sa-ti spun ca n-am idee cu cine-i fi discutat tu, da’ cu mine sigur nu, nici luna asta, nici luna trecuta.", ai dreptate, in lunile astea n-ai avut emailuri de la mine, ci au fost mai demult.

    Cum am mai spus, recunosc fara nici o problema ca esti mai istet si mai instruit decat mine, lucrul asta e perfect adevarat, insa la fel de adevarat este ca le amesteci cand tii cu tot dinadinsul sa ai dreptate (vezi cazul fotografului dat in judecata de catre tine degeaba, vezi cazul in care sporirea membrilor familiei ii tot acolo daca iti iei inca o nevasta ori faci un copil).

    Dupa spusele tale "Deduc ca ai tu ceva sistem moral mai bizar, din punctul meu de vedere" vine perfect peste "imi pare ca ai inteligenta si maturitatea afectiva sa intelegi ca in timp ce loialitatea e un lucru frumos, ratiunea primeaza peste toate faptele oamenilor.", ai dreptate, ti se parea, nu le am nici pe unele nici pe altele.

    Mi s-a parut ca ai exagerat la fel cum mi s-a parut ca l-ai injurat, nu-i permis sa stergi, ai dreptate iar eu am gresit. O sa fac tot ce-mi sta in putinta sa nu se mai repete.

  52. Mircea Popescu`s avatar
    52
    Mircea Popescu 
    Friday, 3 December 2010

    Pai vezi, tu spusesesi cu totul altceva, anume, disputa cu tine era daca se vind sau nu se vind sulfamide (si alte antibiotice) OTC. Tu ziceai ca "dupa lege nu se vind", si-am lasat-o asa, ca eu in continuare cumpar cind am nevoie, cum cumpara oricine de altfel. Disputa cu grid era ca daca se titreaza sau nu sulfamida, si sa produca un studiu, ceea ce el a si produs, rezolvind astfel acea disputa, da' fara impact pe ce ziceai tu. Din punctul meu de vedere disputa intre noi acolo nu-i mai mult decit o nepotrivire intre practic si teoretic, no harm no foul.

    Inseamna ca nu se stie daca e pierdere sau cistig doar daca asumi un soi particular de amoralitate. Cistiguri insa n-are cum sa-ti atraga, pentru ca stergind se pierde diferenta care ti-ar fi permis identificarea. Daca ingerasu' vrea sa distribuie un cistig pentru stergere n-are cui, ca toti aia de-or sters sunt indiscernibili de toti aia care nici macar n-or scris. Nu ca ingerasu' chiar distribuie premii in fapt pentru nulitate, da' asa, de dragul teoriei zis. (Si, ca o paranteza, asa un ingeras ar fi un diavolo, si avem brusc o legaturla la esenta demonica a comunismului, ca ei au inventat ingerasul care te platea ca sa taci prin partile astea de loc).

    Mai demult adica gen de asta primavara ?! Garantat discutia de azi despre un oarecare putoi online nu include si nu face referinta la discutii illo tempore. E o tema cu totul noua, si cu totul minora, asta.

    Io nu tin sa am dreptate cu tot dinadinsul, da' nici nu pot sa renunt la dreptate intrucit un om, oricare om, nu-i de acord cu dinsa. Ori arata lamurit si-n cuvinte care-i boala ei, ori asta este, ca oamenii sunt sub adevar, nu-i adevarul sub oameni. In tot cazul nu-i un concurs de cine-i mai instruit sau mai istet sau mai cu puta neagra sau mai cu ceru' gurii lung. Nu abilitatile personale, si daca-i pina acolo nu persoanele se afla in discutie, si, daca tot suntem aici, nu vaz cum am ajuns de la "uite ce prostii face asta" la "vai ce om rau esti". Cam hazardat.

    Daca tot vrei sa-ti iei un angajament, alege-ti si tu ceva mai util. "Promit ca o sa se repete pina ma dumiresc care-i problema", de exemplu.

  53. "Si-a doua, ca OTC inseamna over the counter, si numeste acele medicamente care pot fi cumparate de public fara reteta. Ceea ce include suflamide, si din cate mi se pare, si ceva antibiotice mai vechi." Antibioticele sunt OTC-uri, asa cum ai spus. Nu o fost disputa ci discutie, discutie din care pana si acum incerci sa-ti dai dreptate. Ai dreptate, antibioticele sunt OTC-uri, la fel cum a-ti lua nevasta ii acelasi lucru cu a face un copil (dpdv al sporirii familiei, stiu, stiu) ...

    Castig are cum sa fie daca faci ALTCEVA. Poti sa citesti, poti sa asculti muzica, poti sa construiesti o casa, poti sa castigi timp pentru altceva mai bun.
    "un soi particular de amoralitate", bun asa, mai ales in contextul in care am precizat ca ceea ce interpretezi ca stergere poate sa fie foarte bine restrictionarea accesului iar tu restrictionezi accesul. As putea sa spun ca nu-i nimic "amoral" in a restrictiona accesul (sub orice forma a fi asta, ca stergi din dreptul 'public' si-ti transferi informatia in privat ori ca-i continut platit) la fel cum informatia poate sa insemne castig si prin confidentialitate (desi nu are nimic de a face aici, hipotetic vorbind doar), insa ar fi gresit pentru ca n-ai voie sa stergi, ii neaparat pierdere. Chiar si daca ai sterge definitiv nu are cum sa insemne castig, chiar daca informatia poate sa fie falsa/gaunoasa si se pot cheltui aiurea resurse in felul asta.

  54. Mircea Popescu`s avatar
    54
    Mircea Popescu 
    Saturday, 4 December 2010

    Buei, simplu si direct : daca ma duc miine, ma rog, nu miine ca-i duminica, da' luni ma duc si petrec patru ceasuri cumparind biseptol de la fiecare farmacie din Timisoara, cit sa se stringa un kilogram de biseptol in total, mi le platesti ? Ie vreo saptezeci de euro fara TVA ora, nu-i un capat de tara.

    Cit despre cealalta chestie, nu-i nevoie de alt simplu si direct exemplu intru invatatura decit ala deja pus in opera : fa tu ce te duce pe tine capul, fac si io ce ma duce pe mine capul si cu asta sanatate buna, ce mai atita gramatica sudoviei facem aici.

  55. Mircea, daca rezolva ceva, ti le platesc, macar sa te hotarasti tu daca sunt sau ba OTC-uri. Nu stiu cum sa-ti explic mai simplu de atat. Tu ai spus :

    "Tu ziceai ca “dupa lege nu se vind”"

    “Si-a doua, ca OTC inseamna over the counter, si numeste acele medicamente care pot fi cumparate de public fara reteta. Ceea ce include suflamide, si din cate mi se pare, si ceva antibiotice mai vechi.”

    Adica "numeste acele medicamente care pot fi cumparate de public fara reteta" dupa lege. Daca tu cumperi antibiotice, care nu-s OTC-uri (pentru ca dupa lege nu ai voie sa le cumperi fara reteta) inseamna ca farmacistul incalca legea (vezi comentariul 10 de la subiect)

    Cum ziceam, ti le platesc, cu conditia sa intrebi fiecare farmacista daca antibioticele sunt OTC-uri (asa cum sustineai tu) si sa pui si raspunsul domnitelor aici, precum si sa precizezi numarul farmacistilor care refuza sa-ti dea, tocmai pentru motivul ca antibioticele nu sunt OTC-uri si se elibereaza legal doar pe baza de reteta.

    Nu conteaza daca sunt sau nu OTC-uri, asta era un exemplu banal ca esti atat de capos incat nu accepti sa-ti spuna oricine ca exagerezi sau ca poti interpreta gresit lucrurile, ca "ti se intampla si tie". Imi pare rau pentru faptul ca, oricate exemple ti-as aduce, nu poti sau nu vrei sa iei in considerare faptul ca ai exagerat cu postul asta. Ai cautat tot felul de argumente (?) pentru a-ti sustine cele spuse, incepand cu loialitatea (desi io-s certat cu Manowar) si moralitate bizara si sfarsind cu sanctiuni sigure dar posibile.

    Imi pare rau ca nu mai pot discuta normal cu tine, si asta doar pentru faptul ca ti-am spus ca exagerezi in postarea asta, lucru pe care-l cred in continuare, fie si prin simplu fapt ca-i aiurea sa zici ca face undeva pana intr-o suta de mii pe an da nu-si permite sa dea 5 euro, culmea, se mai si plange de lucrul asta.

    Cat despre cealalta chestie, era tot un exemplu, ii pierdere sa stergi pentru cei care scriu bine, daca tu scrii bine, nu inseamna ca toata lumea o face.
    Oricum fiecare va face ce si cum il duce capul, mie mi-i clar ca m-am ajutat degeaba pana acum.

  56. Pfoai, observ că s-au dat palme pe aici. :(

  57. Mari, bataia-i rupta din rai, sau p'acolo. Io nu simt ca am dat, ba dimpotriva, ca mi-am dat, lucru pentru care am fost putin dezamagit. In rest, asa cum am mai spus, o sa fac tot posibilul sa nu se mai repete.

  58. Mircea Popescu`s avatar
    58
    Mircea Popescu 
    Saturday, 4 December 2010

    @Florin Da buei, scrie pe ele ca-s PRF. Io le cumpar OTC. Inca o data, discutia lu' peste o ramas exact in aceasta pozitie atunci, pe motivul simplu ca nici nu merita dusa pina-n aiureala in care-a ajuns dincoace, nici nu putea fi rezolvata mai bine decit fusese rezolvata.

    Eu nu ziceam "dupa lege" nu se vind, eu ziceam "pot fi cumparate de public". Testul chestiei pe care-ai citit-o tu, ca "dupa lege", este verificarea scriptica-n codul legilor. Testul chestiei pe care-am zis-o eu, ca "pot fi cumparate de public", e mersul de catre public si cumparatul.

    In principiu ar trebui sa intelegi de ce-n Romania pitoreasca mai putin conteaza ce zice legea, dat fiind ca si-n Codu' Fiscal scrie ca modificarile se aplica din exercitiul fiscal urmator, si inca minunea aia nu s-o intimplat din vreo 6 sau 7 incercari. Ce ne interesa pe noi in discutie acolo erau niste chestii despre evolutia microorganismelor, nu despre evolutia culturii legale in patria muma. Si tot in principiu ar trebui sa intelegi cit de periculos e sa te apuci sa inveti rabinu' sa citeasca textu'. Adica, e bine ca-ti pui probleme, da' e nasol ca ti le pui din pozitia ca il inveti tu acuma pe ala ce-o zis el si ce inseamna aia. Nu zic periculos in sensu' ca iei amenda, ca sa ne intelegem din timp si sa nu ajungem iara la aceleasi precizari ca dinsus, da' zic in sensu' ca-ti ratezi oportunitatile de-a mai invata una-alta.

    Per final, eu accept sa-mi spuna oricine ca exagerez. In principiu orice poate fi suspect de exagerare, si in general toate parerile importante si utile-n mersul lumii sunt pasibile de critica asta de gospodina, ca "ei, exagerezi". Uite de exemplu, armele de foc sunt o exagerare, in raport cu rolul prafului de pusca, evident destinat focurilor de artificii. Si masinile sunt o exagerare, in raport cu functionarea motorului cu aburi, evident destinat jucariilor (intreaba-i numa' pe greci). Pe scurt, lumea noastra-i creata intru totul din exagerari bine alese, si sa-mi critici mie exagerarile fara sa observi cit is de bine alese... chiu si vai.

    Lucrurile nu pot fi interpretate gresit, ca in raport cu interpretarea nu exista "gresit", mai ales daca prin gresit intelegi ce banui eu ca intelegi, adica "intolerabil". Alea-s toate probleme ideologice, si nu conteaza, vin din vina pseudo-rationala care l-a scos si pe "nu puneti corect problema" si "nu-i principial". Interpretarile pot fi nefundamentate, si va trebui atunci sa arati de ce-s nefundamentate, sau pot fi incoerente, si va trebui sa arati atunci unde se contrazic. Si mai pot fi, bineinteles, exagerate, ceea ce nu le invalideaza : spune pur si simplu ca nu esti inca pregatit sa consideri chestiile respective in termenii respectivi. Timp este, da' nu te astepta ca nimeni sa nu sara-n balta daca nu te simti tu inca pregatit de inot.

    Per final, sa stii ca-i foarte simplu sa cistigi o suta de mii pe an si sa nu-ti permiti cinci : tre' sa angajezi cheltuieli mai mari decit veniturile. De exemplu, sa cistigi opt mii de dolari pe luna, da' sa stai in chirie intr-o garsoniera cu baia pe hol de cinci mii cinci sute de dolari pe luna. Cunosc o groaza de cetateni in SUA, da' nu pakistanezi de-astia la prima generatie ca putoiul de la care-a pornit toata discutia, ci tipi nascuti acolo din parinti nascuti acolo exact in aceasta situatie de cacat.

    Faptul ca el s-a trezit ca muistu' sa intre intr-un sistem taman cind sistemul se prabusea, plin de convingerile copilariei si de hiperbolele unui intelect promitator acum douaji de ani da' ramas prin cei douaji de ani la fel de necopt ca-n ziua-ntii nu schimba mare lucru. Faptul ca s-o certat ca un bou cu nevasta, dintr-o falsa pozitie de superioritate (lucru pe care i l-am si subliniat atunci, da' intelege ghiolbanu' de vorbe ?! si ma rog, probabil c-o sters, ca asa facem cind suntem prostalai, stergem tot sa n-avem nici o sansa sa invatam ceva veci pururi) si o facut-o pe aia sa mearga acolo cu plodu' doua saptamini inainte de a-si cam pierde slujba, ca sa aiba ocazia sa contemple o alegere dificila alaltaieri, alegere pe care vrea s-o faca intr-un anume fel si de-a carei inclinatii justete incearca sa se convinga injurind de-a-mpulea romanii nu ma impresioneaza. Stii de ce nu ma impresioneaza ? Ca io maninc de-astia la micu' dejun, au dimensiunea aproximativa a unei stafide si nici nu-i remarc in bolu' de cereale. Bun ase ?

    Pfoai, taci ce-am exagerat kir mu! Am exagerat fix o pula. E exact cum iti zic. El sa fie sanatos, ca prost o dovedit ca poate ramine.

  59. Mircea, ai dreptate ca-i discutia lui peste, la fel cum am spus ca-i un exemplu banal a faptului ca incerci sa le intorci cum iti convine. Multam fain, ai reusit sa-mi confirmi inca o data chestia asta. Ii ca si cum mi-ai spune ca oricine are dreptul sa cumpere din farmacii cocaina, ca uite, tu ai cumparat si cocaina ii OTC. Nu-i OTC cocaina la fel cum nu-s nici antibioticele, chiar daca tu ai cumparat, desi nu aveai dreptul. Poti sa cumperi si o arma de foc, asta nu inseamna ca-s la liber, duh.

    Io am inteles atat, nu reise ca Manowar se plange ca nu-si permite 5 euro ca sa citeasca trilema la fel cum nu reiese ca nu-i convine lucrul asta. Reiese ca-i aiurea sa lasi linkuri catre 'continut platit', si "ti se intampla si tie", ca sa vezi. Mai ii si faptul ca ai voie sa stergi, mai ales daca sters inseamna a nu lasa ceea ce-ai scris sa fie public.

    In rest, vad ca te agiti destul de mult cu ce si cum o facut omul, sunt detalii care nu ma intereseaza oricat de mult l-ai injura sau l-ai improsca. Sa stergi nu inseamna ca nu ai cum sa inveti, sunt o gramada care nici macar nu scriu si tot sunt in stare sa bage la cap.

  60. Mircea Popescu`s avatar
    60
    Mircea Popescu 
    Saturday, 4 December 2010

    Apoi ma, degeaba ma acuzi pe mine ca "intorc cum imi vine" daca tu nu vrei sa vezi diferenta intre aia ca se vinde-n magazin si lumea de pe strada cumpara, si aia ca se vinde pe piata neagra si cumpara numa' aia care-s conexati de la nush ce nivel in sus.

    Da' daca tot ai mentionat, imi revine a recunoaste ca da, cel putin in unele parti din lumea asta cocaina-i si ea OTC. Ma rog, nu neaparat cocaina, care-i "dead as fucking dead", cit de putin ne-om gasi astia mai batrinii dispusi sa recunoastem ca heroina-"s coming back in a big way", da' substante. Methu'. Alea.

    In tot cazul, faptu-i c-am ajuns intr-o discutie despre ce inseamna "a avea dreptul", eu de pe pozitiile dreptului natural (daca se poate atunci e drept) si tu de pe pozitiile autoritarianiste ale lui "daca nu-i permis pe foaie inseamna ca-i interzis). Chestie destul de interesanta in sine, ca nici eu nici tu nu pornisem sa ne ilustram credintele profunde pe tema aia, si ca atare rezultatu-mi pare instructiv, chiar daca intr-un mod lateral.

    Restul chestiunilor, ma rog, le va rezolva si pe dinsele timpul.

  61. Anonimosu`s avatar
    61
    Anonimosu 
    Saturday, 4 December 2010

    Cat de dobi sa fii ca sa ii zici unuia ce are bunavointa sa-ti raspunda la toate prostiile ca el se agita, de parca nu tie iti face o favoare?!

  62. Mircea Popescu`s avatar
    62
    Mircea Popescu 
    Saturday, 4 December 2010

    Cetateanul tinar fiind, face greseli tineresti. Nu cred ca-i altceva la mijloc.

  63. @Anonimosu, huh, stai asa ca m-ai pierdut. Prin agitat faceam referire la faptul ca nu-s ce io spus Mircea lui Manoar despre sotie, copil si alte treburi care poate pe Mircea il framanta (de se agita pe tema), pe mine nu. Mi-o fi facut o favoare ca mi-o povestit detaliile astea care nu ma privesc si nici nu ma agita. Pe mine, ca pe el se pare ca da, daca o tinut sa le insire fara sa aiba de a face si daca le-o tinut minte. In rest, ai dreptate.

  64. Anonimosu`s avatar
    64
    Anonimosu 
    Saturday, 4 December 2010

    @Florin Corect. El se agita despre nevasta lui nu stiu cine, despre medicamentele nu stiu care si asa mai departe. Ca-i bou, da-l in pula, n-are ce face cu vremea. Nici intr-un caz ca sa pricepi tu cate ceva, cu care chestie nu au de a face. Esti pe drumul cel bun ce pula mea, da-i bataie.

    @MP Bai ma lesi?!

  65. Mircea Popescu`s avatar
    65
    Mircea Popescu 
    Saturday, 4 December 2010

    @Anonimosu Io te les, da' degeaba te les. Du-te din partea mea si-l bate pina cere apa rece daca-ti inchipui ca asa o fi mai destept cit un deti. Io nu cred, da-n fine, experimentele e la liber.

    @Florin Buei, nu mi le-o spus mie, ca nu suntem chiar atita de intimi cit sa ne plingem pe umar in privat. Daca eram, nu mai scriam public, de altfel, cel putin nu cu adresa. Da' am dedus, ca-i destul de evident. In mod normal m-as osteni sa caut articolul la care se face referinta, da' la de-astia care nu stiu cum functioneaza internetu' nu ma obosesc, ca nu merita.

  66. @Anonimosu, treaba cu medicamentele o fost ca exemplu pentru faptul ca "i se intampla si lui".
    Poi uite ca n-am cum sa pricep cum antibioticele sunt OTC-uri, cum sa-ti iei o sotie ii tot una cu a face un copil si cate or mai fi, precum nici nu am cum sa pricep cum se plange Manowar ca nu-si pemite cinci euro ca sa citeasca prilema, ca nu-i convin doar trei articole pe zi. La fel cum n-am cum sa pricep cum il pot io influenta pe Mircea ce sa faca cu timpul lui. Omul ii liber sa faca cu timpul lui fix ce doreste. Am priceput, stai linistit, am priceput ca fute oamenii in gat sau in gura, ca asa-i educa. Iti dai seama ce ar fi daca toati oamenii s-ar apuca sa se futa in gat si-n gura ca mijloc de educare? Tu zi acolo ce sa fac io, ca zici bine.

  67. Mircea, te cred, nu ti-o zis tie, tu i-ai subliniat lui nu stiu ce si nu stiu cum cu nevasta si copilul, treburi de gen. Nu ma intereseaza, va priveste.
    Nu stiu cum sa-ti spun mai clar de atat, n-am spus nicaieri ca omul ii mielul domnului, am zis ca treaba cu "nu-si permite cinci euro si se plangea ca nu poate citi trilema" nu sta in picioare. La fel cum nu sta nici aia cu stersu (uite, pana si Anonimosu spune ca sa scrii poate fi piedere de timp, asta inseamna si ca textul poate sa nu valoreze nemic, si-n cazul asta, de ce sa nu-l stergi).Zic ca foarte bine o facut ca o sters si foarte bine face ca nu-ti raspunde. Sa fiti sanatosi.

  68. Mircea Popescu`s avatar
    68
    Mircea Popescu 
    Saturday, 4 December 2010

    Noa deci taci ca la un capat tot ajungem. Ce-ar fi mei Florine, ilustreaza-mi ?

    Uite, cu exemple : din toti prostovanii care s-or dus la armata, fara exceptie din toti ies prostovani capabili sa bata pasu' de defilare, sa desfaca puscociul si sa-l faca la loc, chestii de-astea. Dupa sase luni sau un an in care-i fute sergentul in git ies exact 0,perioada 0 rebuturi. Nu zic strict pe experienta romanilor cu chestia asta, armata americanilor la fel functioneaza, cum la fel functiona si armata prusacilor si-a frantujilor in 1700 si-a englejilor in 1500 si cind vrei tu, inclusiv a latinilor in vestitul an 0 care face ca trecerea in anul 2000 sa se socoteasca drept "inceputul unui nou mileniu".

    Pe de cealalta parte, din toti prostovanii (si toate prostalaiele) de merg la scoala cite patru ani ies, fara exceptie, tot aceleasi vite care-or si intrat, incapabili sa faca ce doresti tu la alegere din cadrul profesiunii in discutie. Ca la scoala nu-i fute-n git nimeni, la scoala ii roaga frumos, li se creeaza conditii, li se ofera oportunitati, li se deschid orizonturi.

    Li se deschide o pula. Daca omul ar invata de buna voia lui lumea asta ar arata mult, mult mai aproape de cum iti place tie s-o vezi. Fapt e ca omul nu invata decit constrins, si inca putini isi aia ce reusesc sa invete constrinsi din vorbe, pasare rara, si prin raritate ajunsi sa para aproape remarcabili, inteligenti si demni de lauda.

    Si nu, nici vorba ca cei mai multi invata dimpotriva, numa' cu degetele strinse-n menghina. Nici vorba de-ase ceva, cei mai multi nu invata deloc si pace buna, indiferent ce se intimpla. Ii drept ca ai' de-nvata numa' cu puta prinsa-n tocu' usii is mai multi decit ai' de invata din cuvinte, da' nu-s majoritari, tot o minoritate ramin.

    Cit despre text, el are o valoare zero doar pentru al' dobitoc de nu-l stie citi. Chestie care de altfel nici n-ar trebui sa surprinda. Cit despre dobitocu-n discutie, nici nu i-o dat nimeni cuvintul, sa aiba el sa-mi raspunda mie. Mai are de facut chestii pina sa ajungem acolo. Deocamdata zic ca-i foarte bine si foarte adecvat situatiei de fapt.

  69. Mircea, presupunand ca fufutul tau in gura ar fi totuna cu constrangerea, nu vad cum sa constrangi pe interneti. Daca in realitate merge, pe interneti nu exista constrangeri si o stii foarte bine. De mnu.
    Apoi, toti omii mai gresesc, plecand de la faptul ca poti sa ajung sa futi in gura un om din cauza ca gresesti, ii destul de aiurea treaba. Daca toti si-ar permite, am putea sa renuntam foarte bine la notiunea de bun simt.

    Lund fututul in gura de-a dreptul, pot sa zic ca am cunoscut un nen care o facut armata si un caporal (sau ceva pirde vara de gen care freca soldatii) i-o spus ca-l fute in gura. Drept pentru care nenul l-o impuscat pe frecangiu in secunda numarul doi, drept intre ochi. Nu-mi pare ca-i atat de eficienta treaba, la fel cum nu ma intereseaza cum sunt si ce fac altii.

    PS. si cum ii, sa scrii ii pierdere, sa nu scrii ii pierde ?

  70. Mircea Popescu`s avatar
    70
    Mircea Popescu 
    Saturday, 4 December 2010

    Exista mei, pentru ca da' stai sa-ti citez.

    Words offer the means to meaning, and for those who will listen, the enunciation of truth.

    Notiunea de bun simt este o paguba daca ce inseamna dinsa este ca mai bine sa nu facem nimic pentru ca am putea face ceva gresit. Nu l-am trimis la moarte, si nici de la aia nu m-ar impiedica la rigoare posibilitatea greselii. De ce te-ar impiedica ? Sigur ca se poate gresi. Si ? Ce, crezi tu ca cer ori pretind alt regim pentru sine ?

    Eficienta nu-i totdeauna o chestie de luat in considerare. Daca ala-ti ofera un milion de euro sa-ti futa nevasta, cum de altfel el iti si ofera, nu-i eficient pentru tine sa nu i-o trimiti plocon, am impresia. Iti pasa citu-i de eficient sau neeficient ? Eficienta conteaza la bune, nu la rele, alea pot fi oricit de eficiente ca tot degeaba.

  71. "for those who will" ii constrangere, ca prea le zici cu foc.

    Notiunea de bun simt nu are nici o legatura cu a nu face nimic. Sa nu futi in gura nu inseamna ca/sa nu faci nimic. Fututul in gura ii cu cine-i in drept si pe permisiuni. Pana si aia din armata sunt instruiti si calificati si au limite si competente.
    Am scapat de vremurile in care puteam sa mor si sa omor fara sa ezit pentru (ne)permisiunea de futut in gura.

  72. Mircea Popescu`s avatar
    72
    Mircea Popescu 
    Sunday, 5 December 2010

    Eu nu.

  73. Mircea, fiind vorba de futut, eu aş spune că Liviu este extrem de eficient. Pe cuvânt de onoare, care este.

  74. Mircea Popescu`s avatar
    74
    Mircea Popescu 
    Sunday, 5 December 2010

    Eficienta asta te duce pachet fix la dracu-n brate. Zic si eu, din ce-am auzit.

    Mai bine sa fii ineficient. Io cel putin intr-acolo ma straduiesc, cit ce priveste fututu'.

  75. @blogeru cu peste 9000 de unici
    cand iti stergi un blog nu stergi doar ce-ai scris tu ci si interactiunile altora cu textul tau din comentarii.

    PS. Inainte sa se puna sa stearga unii comentarii pe bloguri timp de secole si-au facut mana arzand carti.

  76. Anonimosu`s avatar
    76
    Anonimosu 
    Sunday, 5 December 2010

    @Demaio Tu vrei sa zici eficace dar zici eficient din cauza ca nu sti ce inseamna cuvintele?

  77. Mircea Popescu`s avatar
    77
    Mircea Popescu 
    Sunday, 5 December 2010

    @Dr.A Ovar nine tausand! Catre eleventy! Tausand!

    @Anonimosu Io nu pricep ce esti asa de radicalizat, om bun. Cuvintele se folosesc in romana uzuala si ca sinonime, n-or fi toti acuma neaparat manageri sa le distinga.

  78. M-a cautat cineva?

  79. Celalalt Anonimosu`s avatar
    79
    Celalalt Anonimosu 
    Sunday, 5 December 2010

    @MP Vez cai scris nain tausand gresit.

  80. Mircea Popescu`s avatar
    80
    Mircea Popescu 
    Sunday, 5 December 2010

    @Vegeta Gospodinele din toata tara te cauta disperate, glumesti ? :D

    @Celalalt Anonimosu Noa hat, v-ati dedublatara ?!

  81. Raluca Georgescu`s avatar
    81
    Raluca Georgescu 
    Sunday, 5 December 2010

    A propos de eficienta versus eficacitate: http://www.ralucageorgescu.ro/eficienta-vs-eficacitate-trecand-prin-pareto/

  82. @Dr.A, asta nu inseamna ca nu are dreptul sa stearga sau ca ar fi pierdere. Ii dreptul lui sa nu lase blogul la dispozitia cui pofteste la fel cum ii dreptul lui Mircea sa nu-si lase blogul la dispozitia cui pofteste, atat ca fiecare face lucrul asta sub alta forma. Diferenta dintre ei ar fi ca blogerul cu 9k de unici nu lasa link catre continut sters cum lasa Mircea catre 'continut platit'. Mai mult de atat, Mircea incearca sa justifice linkurile catre continut platit prin "Atunci cind am sa dau patru link-uri intr-o zi argumentul tau are valoare, dar asa cum este el e un nonsens". Daca as fi Mircea, as putea sa-i zic ca vreau sa-l educ si sa-i explic ca poate el sa lase doar cate un link pe zi, asta nu inseamna ca io, intr-o zi de preumblat prin blegosfera, nu post sa dau de patru linkuri de-ale lui spre continut platit. Dar hei, argumentul nu-i valid, e scris in legea nescrisa a blegosferei ca-i obligatotiu sa accesezi doar linkurile din ziua curenta. Ce naiba, ii chiar atat de greu ?

    "interactiunile altora cu textul tau" pot sa insemne pierdere de vreme, vezi Anonimosu

  83. Mircea Popescu`s avatar
    83
    Mircea Popescu 
    Sunday, 5 December 2010

    @Raluca Georgescu Io sper ca n-ai ceva advertaizing pe-acolo pe la tine pe blogu' ala, ca te-a trage Florin de codite. Oricit de la subiect s-o fi gasind link-ul in discutie.

    @Florin Ok mei Florine, hai sa vedem o situatie imaginara. Pe o strada sunt doua cinematografe. La al de pe mina dreapta cum mergi spre centru se dau filme, care costa cit costa ele, 1,5 bani bucata. La al de pe mina dreapta se dau filme gratis. Cu deosebirea ca te poti trezi cu o notificare-n posta, oricind are chef proprietaru', ca esti obligat sa uiti filmu' cutare. Si nu doar filmu', ci si ce-ai discutat tu inainte de film in sala, si dupa film. Daca ai si cunoscut o gagica acolo, naspa de tine. Sper ca n-ai facut prostia sa te insori cu ea sau ceva, ca-i groasa. Si tie zici ca situatiile astea doua-ti par echivalente, bine te-am inteles ?

    Internetu' nu-i a lui pulica frinaru' care s-o gasit si el sa primeasca din mila lumii un coltisor de spatiu onlain pe care sa se creada mare imparatu' mustelor. Internetu-i la fel de public cum e si memoria publica, publica. Ca tot soiul de necivilizati tind sa se improprietareasca in mintea lor pe spatiul public e strict o problema de marginalitate si alte atribute specifice subumanitatii. De-aia nu te poti plimba povestind cu cineva o suta de pasi prin bucuresti ca nu incapi de dughene, parcari creative, constructii neprevazute si alte manifestari ale urbanitatii de Mongolia leat 1200.

    Restul aiurelii, aia cu "ziua de preumblat prin blogosfera" e o timpenie de aceeasi natura cu "stiti, eu nu-mi permit sa platesc cinci euro, dar in schimb am sa scriu t-spe articole despre chestia asta pe blogul meu cel super-citit, si daca ma intreaba cineva, nu-i ca nu-mi permit, e ca nu am incredere sa fac tranzactii cu romani, ha-ha". Sigur ca poti, prin preumblarile tale pe internet, sa dai de cinci sau de cinci milioane de link-uri catre Trilema. Si ?

    Ce discutam noi e ce fac eu, nu ce faci tu sau altu', si fata de acest "ce fac eu" obiectia ghiolbanului fu ca ii "exploatez" valoroasa lui proprietate de doi cacati lasind adica link-uri, cum ramin la nume pe mai toate blogurile, care link-uri ducind la un blog care nu se finanteaza prin reclame, ci prin abonament vai dar cum e posibil. Cica asta ar fi ceva critica apropo de comportamentul meu cel abuziv.

    Atita doar ca-n primul rind nu exista continut gratuit, practic vorbind, ca-n realitate continutul e ori o prostie funesta, precum chestiile pe care le scrie ghiolbanu' despre care discutam, ori o minciuna trista, cum sunt chestiile pe care le scrie ghiolbanu' de-i zice zoso si puii lui, perfect identic, daca-i pina acolo, cu ghiolbanu' Liviu de-si zice Manowar, doar ca unu-i prost si celalalt ii veninos, da-n practica tot timpenii periculoase raspindesc dinsii, ori platite cinstit si upfront. Asa ca cititorul are a-si alege intre a-i citi pe prosti, pe mincinosi sau pe mine, la ora actuala, ca altcineva nu vaz sa se mai gaseasca capabil sa traiasca pe-un sistem de finantare onest, ori din vina incapacitatii producatorilor ori din scurtimea mintii consumatorilor, care inca nu stiu ce-i aia economie de piata si viata civilizata, nu e clar. A, da, pardon, sa nu-i uitam pe visatorii care cred ca ei nu. Si nici sa nu-i incadram la prosti, inca, ca-i devreme si poate se mai alege ceva de ei cu timpul.

    Si-n rest, atita doar ca eu i-am comentat si cu link si fara, ca nu mi se fringe mie de aia 0,1 centi care are a-i plati cititorul interesat la mia de cuvinte. In tot cazul eu ii faceam un serviciu lui si cititorilor lui dindu-le un context, nu ei mie citindu-l (serviciu pe care Diana ti-l exemplifica, daca-i pina acolo, cu termenii " Daca tot esti amabil sa cauti prin blogul tau, mai e un articol care..."). Ca eu stiu ce-i aici la vreo doua nivele mai sus decit poate sti un cititor, oricit de atent si de inteligent, eu fiind fix al de-am scris, si cunosc deci mataraia de concepte, idei si meta-traznai din spatele suprafetelor care-s articolele mai bine decit oricine. Da' nu i-am comentat, si nici nu i-oi comenta daca-i prost, chiar daca m-ar plati el pe mine, ca nu are un prapadit de salariat bani sa ma cumpere pe mine, oricit de mare i-ar fi gura.

    Deci, nu-i o lege nescrisa a blogosferei ca tre' sa accesezi nu stiu ce link-uri, da' e o lege scrisa a simtului comun, de-i zici tu bun simt, de-a intelege cam care-i ordinea lucrurilor, si-a urmari macar intr-o masura aproximativa logica dupa care se organizeaza conceptele-n cuvinte, ca sa nu ajungi sa vezi drept echivalente chestii ce n-au nici o treaba, si-ar mai fi sigur ca da si legea iarasi scrisa despre ce-i smecheria asta cu ironia si cum functioneaza dinsa.

    Iata minune ca mi-am dat link, generindu-mi astfel un venit. Da' sa vezi chestie, ca si-n articolul ala am link catre root unde este link catre asta, deci prin procesul magic de recursie a generarii de venit eu tocmai am cistigat un triliard de interneti. Asa functioneaza rationamentu' asta cu internetu' si banii la voi in sat, mai, ia spune ?

  84. Mircea, apoi ce sa-ti fac, ca nu io am scos “Atunci cind am sa dau patru link-uri intr-o zi argumentul tau are valoare, dar asa cum este el e un nonsens”, deci aiureala cu ziua ai scos-o fix tu.

    Zi buna sa ai.

  85. Mircea Popescu`s avatar
    85
    Mircea Popescu 
    Sunday, 5 December 2010

    Deci nici vorba. Mai citeste o data, ca face bine la ten.

  86. @Florin Io mă ofticam că s-au dat și am ratat oferta. :P

    Îți spun un secret, masochismul care mă caracterizează+ modesta experiență de viață m-au învățat să apreciez o palmă (just aplicată/ auto-aplicată) mai bine decât o laudă.

    @Urâcios ...tu nu știi oare. Că-i mic și el și că-l doare?!

  87. @Mari, io-s difect, pe mine laudele ma fac de regula sa ma zburlesc. In ceea ce priveste justetea palmelor, ma gandesc ca trebuie sa ai convingeri solide ca sa le poti da, iar convingerile mele le aplic doar in dreptul meu.
    Si nu, nici macar in cot nu-l mai doare pe carabus.

  88. Mircea Popescu`s avatar
    88
    Mircea Popescu 
    Sunday, 5 December 2010

    @Mari Apai stiu, da' constat cu surpriza ca si-o fi descoperit placeri de-astea intunecatele ?! Nu-mi dau seama, but hey, go with the floo.

    De fapt, am o teorie, si mai stiu destul de sigur ca-i si corecta, ochiu' meu nu greseste, chiar si peste o mie de mile internaute, da' ti-oi spune-o daca solicita berberu', ca altminteri prea taiem in carne vie.

    @Florin A life with no conviction is a life not worth having.

  89. Anonimosu`s avatar
    89
    Anonimosu 
    Sunday, 5 December 2010

    Mdea. Ai si tu dreptate, da uite ca ma enerveaza de pleznesc cand vad nu aia ca prostu spune prosti ma enerveaza, prosti se gasesc. MA enerveaza cand vad oameni altfel inteligenti mergand pe linia cu "sa nu facem valuri", de ce sa ii spunem la prost ca e prost, lasa hai sa facem noi sa fie bine, ce mai conteaza ca poate un pustan de 17 ani ajuns acolo cautand pizdele la nu stiu ce stoarfa citeste alea si le ia de bune? Ca uite ce scrie asta, asa e domle, eu nu stiu sparge serveru la nu stiu ce aburiti de ziaristi deci inseama ca pula asta are dreptate, stie el ce vorbeste. Stie ce vorbeste pe moasa-sa pe gheata, ca e la fel de prost ca pustanu ce cauta cum dracu o cheama pe aia pe internet. Da ce mai conteaza acuma, lasa ca si el e de al nostru, sa nu deranjam lumea, hai sa bagam mare cu onoruri militare la Paunescu, ce mai conteaza cine e si ce a facut, a murit cum moare oricine si asta deja e cel mai important, nu conteaza ca el a facut ce nu ar fi facut nimeni, sau macar nici un om. Hai pe urma sa bagam si pentru Iliescu niste onoruri militare cind moare dracului si hoasca aia, sa il scoatem pe Stanculescu din parnaie, ca e om batran saracu si el, ce mai conteaza? Dupa care sa ne intalnim la cafea, intelegi tu, ca bloagarii nu fac deastea si deci suntem noi superiori cu palariuta la o cafea acolo unde sa ne plangem ce de cacat e politica cu politicienii si sa injuram ce de cacat e romanii. Adica noi, doar ca nu toti. Doar aia care umbla inca la douazeci de ani dupa revolutie tot cu Securitatea in cap, ca Securitatea nu era afara, era inauntru.

    Daca i-ai fute in gat mai des si cu ceva mai mare eu as plange mai rar. Ca sa stii.

  90. Mircea Popescu`s avatar
    90
    Mircea Popescu 
    Sunday, 5 December 2010

    Draga, sa vezi chestie, si pe mine ma enerveaza, exact la fel, exact aceleasi lucruri. Motiv pentru care ti-am si zis, du-te si bate-i, daca tu crezi ca ajuta. Io cred ca degeaba, chelea rea si rapanoasa...

  91. Mnoah gata?!
    Da' o cafteala intre muieri pe cand? :P

  92. Mircea Popescu`s avatar
    92
    Mircea Popescu 
    Monday, 6 December 2010

    Pai pick your woman, sa zic asa, si hai ca io fac popcoarnu'.

  93. Noah hold on ... eu ma gandeam sa tin pariurile :D

  94. Mircea Popescu`s avatar
    94
    Mircea Popescu 
    Monday, 6 December 2010

    Noa de ce ejti rea si faci misto de oameni ?

  95. Io? D-apai eu nu-s violenta doar o tzara profitoare :)

  96. pletzalcoatl`s avatar
    96
    pletzalcoatlinsigna de criptograf 
    Monday, 6 December 2010

    Ma intreb daca Florin a citit http://trilema.com/2010/quo-warranto/

  97. Mircea Popescu`s avatar
    97
    Mircea Popescu 
    Monday, 6 December 2010

    @Luka D Rusine sa-ti fie si sa mai faci si alta data :D

    @pletzalcoatl Pai eu ma gindesc c-o fi citit.

  98. pletzalcoatl`s avatar
    98
    pletzalcoatlinsigna de criptograf 
    Wednesday, 8 December 2010

    Consequences will never be the same.
    http://www.youtube.com/watch?v=2VKYYbwyWtQ

  99. Anonimosu`s avatar
    99
    Anonimosuinsigna de prim sositinsigna de tehnolog 
    Sunday, 23 January 2011

    Vezi ca prietenul te incondeiaza grupa mare la el pe blog.

  100. Mircea Popescu`s avatar
    100
    Mircea Popescu 
    Sunday, 23 January 2011

    A, da ? Ce chestie.

  1. [...] ma rog, ce rost are ? Dobitoc cu patalama, spune prostii cu emfaza, lumea ride de el, "lasa ca vedeti voi", se ajunge in fapt, se constata ca [...]

  2. [...] intre ele, ca ar trebui sa se vada cu ochiul liber : toate au avut ghinionul sa intre in contact cu un putoi anonim de pe internete, plin de reusite cam ca brinza de pureci. Putoi care fiind el facut din [...]

  3. [...] in schimb mari probleme cu putoii de Internet. Astia-s o problema serioasa, si sincer sa fiu mi-s satul pina-n git, alaturi de absolut toti [...]

  4. [...] sau daca nu e bineinteles o conspiratie a negrilor, evreilor, masonilor, englezilor si fostelor neveste. E drept ca eu inclin spre prima explicatie, da' ce stiu eu [...]

Add your cents! »
    If this is your first comment, it will wait to be approved. This usually takes a few hours. Subsequent comments are not delayed.