A cui e prietena ta ?

Monday, 10 January, Year 3 d.Tr. | Author: Mircea Popescu

Pentru toti cei care se arunca la afirmatii necugetate despre inutilitatea twitter, despre cum e pierdere de vreme, n-are nimic util, nu-i nici macar amuzant si asa mai departe, surpriza :

omg-im-offended-by-words-wut-shall-i-do

Poftiti la discutii. Temele principale ar fi, dupa parerea mea,

  • Pentru femei, daca vi s-a intimplat sa nu va placa cum ii miros coaiele unui tip pe care-l iubeati cu adevarat, mai ales in masura in care acel "cu adevarat" e demonstrabil.
  • Pentru barbati, daca sunteti de parere ca femeia va apartine dumneavoastra inaintea anatomiei ei (oricit de absurd ar suna teza asta privita rational).
  • Pentru toata lumea, daca e rational sa te apuci sa particularizezi afirmatii general-corecte dupa care sa te simti jignit de rezultate.
  • In fine, orice alte teme se mai deceleaza pe parcursul desfasurarii lucrarilor.

Cistigatorul primeste Marele Premiu in valoare inefabila precum si Trofeul Sconcsul de Aur sau asa ceva.

Category: AICMF
Comments feed : RSS 2.0. Leave your own comment below, or send a trackback.

119 Responses

  1. Auzi, Mircea? Ce-ar fi să te apuci să scrii tu materiale pe baza propriilor idei, pe care este clar că le ai, nu pe ceea ce vezi la alţii, aşa cum vezi de multe ori? M-ai întrebat dacă sunt de acord să mă citezi? Ok, văd, eşti un personaj care crede că-şi poate aşterne coaiele peste femeia oricui, de acord cu tine, eşti foarte tare, ai coaie mari, pula ridicată, să-ţi trăiască. Dar de când mama dracului îţi permiţi aşa ceva? Că eu nu-mi aduc aminte să-şi fi permis să-mi incluzi partenera de viaţă la mirositul coaielor. Şi mai sunt şi alţii, nici Florin nu cred că merită asta...
    Apropos, stimate domn: Zoso avea dreptate, deşi am făcut eforturi enorme să cred că nu este aşa. Eşti aşa cum eşti.
    Să-ţi fie de bine, şi femeile tale multiple să-ţi miroasă coaiele cu plăcere. Se pare că ăsta este şi singurul lucru cu care rămâi. Pentru mine, ai murit. Aşa ceva nu sunt făcut să accept.

  2. Mircea Popescu`s avatar
    2
    Mircea Popescu 
    Monday, 10 January 2011

    Lol.

    Obvious troll is not only obvious, but remarkably incompetent.

  3. bogdan-poate ar fi mai bine sa o trimiti pe prietena ta sa raspunda.

  4. Nu. Mircea. Deloc. Stai calm. Incompetent este cel care crede că poate jigni ceva fără ca minunata lege a compensaţiei să acţioneze. Chiar vrei să continuăm? Eu nu cred. Bun. Toate femeile sunt aşa cum sunt în viziunea ta. Cândva, vei vedea că am altceva de spus pe tema asta, în ciuda anumitor lucruri care te-ar face să crezi că nu.
    O seară bună.
    Şi-ţi dau cuvântul meu de onoare...nu am crezut aşa ceva, o singură clipă. Ba, din contră, credeam că eşti total diferit.
    La revedere.

  5. I-ai atins o coarda sensibila. lolz

  6. Anonimosu`s avatar
    6
    Anonimosu 
    Monday, 10 January 2011

    Deci la faza asta tu esti mai troll decat poate fi el ever.

  7. Mircea Popescu`s avatar
    7
    Mircea Popescu 
    Monday, 10 January 2011

    @lexy229 Cit! Tu mai bine raspunde la tema, lasa garagatiile.

    @bogdan Conplicate problene.

    @Dr.A Io credeam ca se tine de sarcasme.

    @Anonimosu Pai si io ce vina am ? Sau ziceai de Dr.A ?

  8. Anonimosu`s avatar
    8
    Anonimosu 
    Monday, 10 January 2011

    De tine, de tine.

  9. Ce sa raspund la tema?
    Put fain.
    Si camembertu pute fain.Mai ales daca esti invatata cue l.

  10. Florin carabusul`s avatar
    10
    Florin carabusulinsigna de prim sositinsigna de trolinsigna pentru 1000 de comentarii 
    Monday, 10 January 2011

    Mircea, cum de cuplu, mo ? Ce fel de cuplu ?

  11. Mircea Popescu`s avatar
    11
    Mircea Popescu 
    Monday, 10 January 2011

    In tot cazul, sa observam ca "restul avem femei decente" e o exprimare defectuoasa. Eu am "femei", unele mai decente, majoritatea cam indecente. "restul" avem din ce-am inteles femeie. E o nuanta.

    @Florin carabusul Pai e ambiguu.

  12. Florin carabusul`s avatar
    12
    Florin carabusulinsigna de prim sositinsigna de trolinsigna pentru 1000 de comentarii 
    Monday, 10 January 2011

    PS. ma gandecs ca glumesti pe baza aiurelilor gen "parafilii"

  13. Marian Potocila`s avatar
    13
    Marian Potocila 
    Monday, 10 January 2011

    @bogdan stiu ca te enerveaza ideea dar sa stii ca Mircea (asa 'mai deosebit' cum e el) are dreptate. Ma rog, nu e vorba doar de coaie ci de mirosul corpului in general. O sa caut articolul din New Scientist care povesteste chestia asta si o sa-ti pun link. In mare e vorba de un pas inainte in evolutie: mirosuri compatibile duc la sex intre persoane compatibile - care au sanse sa ramana impreuna dupa copulatie ca sa creasca copiii impreuna. Cica-i valabila si reciproca: daca transpiratia nevestei/prietenei iti muta nasul din loc (in loc sa ti se para sexy/hot/kinky) nu prea esti compatibil cu ea :)

    De asemea, sarutul extrem de pasional (aka pe gura, cu schimb se saliva) ajuta copilul care e pe cale sa se nasca (daca e cazul) sa primeasca anticorpi de la ambii parinti si deci sa fie mai rezistent/sanatos.

    [probabil de aia copiii baptistilor sunt mai bolnaviciosi ca aia se pupa doar pe obraz si nema anticorpi muhahahahahahahahah]

  14. Mircea Popescu`s avatar
    14
    Mircea Popescu 
    Monday, 10 January 2011

    Iote cineva la curent cu stiinta, intr-o epoca si-un loc al obscurantismului cel mai militant! Te salut, cetatene!

    PS. "Mirosul corpului" se gaseste cel mai concentrat unde anume ?

  15. Florin carabusul`s avatar
    15
    Florin carabusulinsigna de prim sositinsigna de trolinsigna pentru 1000 de comentarii 
    Monday, 10 January 2011

    Mircea
    1. Cuplu in sensul de parteneri de-o noapte doo, fara nici un fel de obligatii ci mai mult bazati pe enterese mai mult sau mai putin sescuale sau cuplu din cela de-i zice monogam ?
    2. Di ce domnita din clupu ar fi interesata sa-i miroasa berberului fix (sa fix) coaiele, si nu altceva ?
    3. Pielea de pe coaie miroase semnificativ de restul pieli berberului ?
    4. Un berber (respectiv coaiele dansului) isi pastreaza mirosul de-a lungul timpului ? Mai mult, daca cineva traieste indeajuns de mult in preajma unui miros, se poate obisnui cu mirosul incat sa nu-l mai afecteze ?

  16. Ce preocupari de fetita are bogdan,vai vai credeam ca tu esti altfel vai vai toti barbatii e porci vai vai

  17. Mircea Popescu`s avatar
    17
    Mircea Popescu 
    Monday, 10 January 2011

    @Florin carabusul Cuplu adica set de persoane pentru care simbolul "iubeste" e definibil dupa standardele cititorului, ca io-s om inteligent si folosesc scoping implicit.

    "De ce n-ar fi interesata sa-i miroasa coaiele" e o intrebare mult mai interesanta.

    Ceva mai accentuat, da-n principiu la fel. Depinde cita finete detine coeneoloaga.

    In general da, sau mai exact, variaza cu starea lui de sanatate si in general adecvare imperecherii.

    @lexy229 Daca el asa crede, ce vrei ?

  18. Marian Potocila`s avatar
    18
    Marian Potocila 
    Monday, 10 January 2011

    http://www.newscientist.com/article/dn7668--beauty-is-in-the-nose-of-the-beholder.html asta-i unu si mai sunt vreo doua. Mai caut.

  19. kokofifi`s avatar
    19
    kokofifiinsigna de criptograf 
    Monday, 10 January 2011

    Ai zile in care te intreci pe tine însuţi, Trilemoi! Retrag toate relele pe care le-am spus vreodata despre Twatter

    :x

  20. @lexy229 - Lol. Da. Exact de fetiţă sunt.

  21. Florin carabusul`s avatar
    21
    Florin carabusulinsigna de prim sositinsigna de trolinsigna pentru 1000 de comentarii 
    Monday, 10 January 2011

    @Marian Potocila, vezi ca Mircea Popescu considera ca-i binevenit sa separi placerile de procreatie, omii se indreapta catre facut copii in eprubeta sau prin inmugurire si saruturile vor avea lor intodeauna, dar intotdeauna, cu prezervativ.

  22. Florin carabusul`s avatar
    22
    Florin carabusulinsigna de prim sositinsigna de trolinsigna pentru 1000 de comentarii 
    Monday, 10 January 2011

    Mircea, poi de aia am si pus punctul 4.
    In alta ordine de idei, daca omii se footeaza numa cu prezervative, checstii marunte ca lubrifierea ori mirosul coaielor, nu mai sunt de luat in seama, placere sa fie.

  23. Mircea Popescu`s avatar
    23
    Mircea Popescu 
    Monday, 10 January 2011

    @Marian Potocila Break'em Tiger!

    @kokofifi Zilele in care ma intrec pe mine insumi sunt zilele in care se poate spune ca mi-a secat inventivitatea ? Problem, zic.

    @Florin carabusul Ce buei, ejti hater amu' ? "Identificarea grupului social si notiunea de bine" style ?

    Prezervativu' nu se poarta cit te linge, cel putin dupa mintea mea.

  24. Anonimosu`s avatar
    24
    Anonimosu 
    Monday, 10 January 2011

    Eu am totusi o nelamurire, dar sa nu ma faci hater:

    Why women's tears are a sexual turnoff
    Dry your eyes... new research suggests that there's a chemical, and possibly even evolutionary, reason that women's tears totally turn off men

    http://theweek.com/article/index/210901/why-womens-tears-are-a-sexual-turnoff

    Cum e atunci? Le bati dupa si nu inainte? Nu plang?

  25. Mircea Popescu`s avatar
    25
    Mircea Popescu 
    Monday, 10 January 2011

    @Catalin E una, poeta din Playboy, stai sa ti-o gasesc.

    http://www.youtube.com/watch?v=nLg7rYPOlLE&feature=related
    (ce te face sa crezi ca poezia ta e importanta si pentru altcineva decat tine)

    @Anonimosu Pai nu exista neaparat o programare, uneori dupa, cel mai adesea inainte... da' n-am impresia ca ma afecteaza lacrimile dinselor.

  26. Eu nu inteleg o sparla ... cum s-a ajuns la sotia lui Bogdan?
    In rest e vorba de chimie ...

  27. Asa am inteles ca bogdan il suspecteaza pe MP ca-i fute nevasta,sau macar teabaga-n ea.

  28. Anonimosu`s avatar
    28
    Anonimosu 
    Monday, 10 January 2011

    Stai putin! Daca pe tine nu te afecteaza lacrimile desi articolul stiintific zice ca te afecteaza e oare posibil ca o domnisoara sa-l iubeasca pe un domnisor chiar si fara sa-i amusine chilotii?

  29. Mmm.. pai da. Suntem vanitosi (mai toti oamenii). Care-i problema? :D

  30. Mircea Popescu`s avatar
    30
    Mircea Popescu 
    Monday, 10 January 2011

    @Luka D Partea aia va ramine probabil etern mister. Eu inclin spre teoria lu' dottore A.

    @lexy229 Mai incredibil ce rele sunt femeile.

    @Anonimosu Sigur ca-i posibil, de ce sa nu fie posibil ? Totu-i posibil la nivel individual, defecti se gasesc pentru orice defectiune.

    @Catalin Ca ne si place sa facem misto de vanitosi, cam tuturor oamenilor :D

  31. Cel puţin dorinţa de a fi întrebat înainte de a fi citat e epică având în vedere mediul. Dacă n-ar fi Trilema aici mai c-aş face un screenshot să fiu sigur că nu dispare.

    Ar mai trebui să răspundă şi comentariului 13, da' .. great expectations.

  32. Eu vad afirmatia perfect valabila, "daca nu-i place cum va miros coaiele, nu va iubeste" .
    Doi oameni sunt atrasi in prima faza de mirosuri, reactii chimice, etc. , o incompatibilitate din asta face o iubire imposibila.

    Reactia lui Bogan imi pare dramatism la scena deschisa.

    Daca era "daca nu-i place cum va miroase coaiele, nu va iubeste" ... era altceva.

  33. @lexy229 - Wow, atât poţi să înţelegi? Mdeah. Era vorba de principii...

  34. Florin carabusul`s avatar
    34
    Florin carabusulinsigna de prim sositinsigna de trolinsigna pentru 1000 de comentarii 
    Monday, 10 January 2011

    @Luka, poi zice ca regula de clupu. Adica, orice cuplu se supune regulii. Asa ca daca iubesti un barbat si formati un clupu, musi sa-ti placa mirosul coaielor lui. Definitia iubirii. Plm.
    @Lexy229, Bogdan il suspecta pe Mircea ca ar fi altfel decat restul bloagherilor relevanti, lucru care se dovedeste, pana la urma, intr-un anume fel, ca ar fi.
    @Mircea, cum rade omu' putin, gata, ii hater, bla bla bla. Mo, poi n-am povestit de pungile care urmeaza sa si le puna pustimea in cap cand se saruta ? Poi ori inmugurim ori nu mai inmugurim aicea :P

  35. Concret,de care principiu era vorba?

  36. @dAImon - Răspund: niciodată nu am avut alături femei care să-mi folosească la măsurarea jegului de pe pulă. Nu de alta, dar trei duşuri pe zi sunt obligatorii în ceea ce mă priveşte, crescând la număr vara. În rest, e normal cumva, când nu te speli...ai nevoie de cineva să te roage să-ţi iei crusta de pe coaie. Altceva?

  37. @Florin Pah asa si? Nu e normal?
    Ce e asa oripilant?

    Am vazut parinti ce miroseau rahatul copilasilor proprii si se bucurau, pentru ei aia era iubire.

    Nu vad nimic lipsit de principiu, arogant.

    Agitatie irelevanta pe dispozitie la suprasensibilitate.

  38. Mircea Popescu`s avatar
    38
    Mircea Popescu 
    Monday, 10 January 2011

    Pana mea nor electronic e aici abia face fata raspunzatorul (adica eu). Totusi, sa incercam :

    @dAImon Bad hair day, imo.

    @Luka D Deci da, minus

    Daca era “daca nu-i place cum va miroase coaiele, nu va iubeste” … era altceva.

    ha ? Ce era atunci ? In afara de "scris gresit".

    @bogdan Ce principiu buey om bun ? Principiul ca "Sa stiti, domnule primar, ca Regina Spaniei nu poarta ciorapi, pentru ca nu are picioare", ala principiu ?

    @Florin carabusul Sa pastram incertitudinea asupra viitorului, zic. Uneori inmugurim, alteori nu inmugurim, ce, vrei sa ne manince plictu' ?

    Cit despre ris si hateri, legatura e binecunoscuta in patristica. Vezi Le nom de la rose &c.

    @lexy229 Si eu sunt curios.

    @bogdan Draga, da' nu vorbim de jeg aici pentru numele lui mniezou' ei de grebla! Vorbim despre mirosu' omului.

    Trei dusuri pe zi ?! Hm, cred ca asta-i prima tema de categoria IV. Cum drac sa faci trei dusuri pe zi, ca dai in arlequin disease pana mea.

  39. Florin carabusul`s avatar
    39
    Florin carabusulinsigna de prim sositinsigna de trolinsigna pentru 1000 de comentarii 
    Monday, 10 January 2011

    @Luka;@dAImon, "Ma rog, nu e vorba doar de coaie ci de mirosul corpului in general", pana sa se ajunga la coaie, te bati de transpiratie, orice ar fi. Mai mult de atat, pana sa ajungi sa te lingi/mirosi cu jumatatea, destui omi sunt indragostiti unul de altul, si nu-i nici un bai daca unul iubeste si Platon foote.
    In alta ordine de idei "mirosi-mi-ai coaiele" ii una dintre cele mai stuprinzatoare declaratii de iubire.

  40. @Mircea Pah era scris gresit deci fara logica. :)

  41. Mircea Popescu`s avatar
    41
    Mircea Popescu 
    Monday, 10 January 2011

    @Luka D Io cred mai degraba ca substratul e teama. Tre' sa fie, n-are cum altcumfel.

    @Florin carabusul Da mo, de-aia ciinele da sa te miroase la coaie pe post de prezentare, ca nu se pricepe el la mirosuri, nu stie ce are de facut, de-astea.

    Multi oameni sunt indragostiti si inca si mai multi oameni de sex femel cred ca sunt indragostiti pina sa ajunga cu coiu-n gura, dupa care le trece brusc. Intreaba-le numa'.

    PS. Presimt ca un Eau de Coi ar putea face de-astea... cum le zice... furori.

  42. blogger irelevant`s avatar
    42
    blogger irelevant 
    Monday, 10 January 2011

    Concluzia: scandalul aduce traifc!

  43. @Florin Mah nu vorbim de dragoste virtuala, nu? Adica cand o iei in brate nu o mirosi? OK, nu o futi (ca ma faci sa vorbesc porcos :P ) dar o mirosi ori ba? Constient sau nu, o mirosi.
    Asa cu "mirosi-mi-ai coaiele" suna urat, dar daca ii zici " as vrea sa-mi mirosi coaiele, iubito" pe un ton a la Barry White e altceva :D

  44. Florin carabusul`s avatar
    44
    Florin carabusulinsigna de prim sositinsigna de trolinsigna pentru 1000 de comentarii 
    Monday, 10 January 2011

    Luka, poi io am doi, si tocmnai ca unul ii la capitolul schimbat scutece, da daca aia ii iubire, inseamna ca-s io difect.
    Sa stii ca si io-s mai mult decat sensibil cand vine vorba de omii pe care-i iubesc. Daca unul ii catalogheaza drept mirositori de coaie ori scurmatori cu limba in cur, sunt al naibi de sensibil si io. Atat ca io-s obisnuit cu felul de al fi al Popescului si Bogdan inca nu (nici nu stiu cum ii mai bine). Si daca vine unul si-mi spune ca nu ma iubeste jumatatea pentru ca nu mi-o dat limbi in cur, nu-mi ramane decat sa-mi spun ca-i alfel decat restul bloagherilor relevanti din blegosfera.

  45. @Flo Hai mah ca nu reiese de nicaieri asta si ti-o zic eu care nu-s obisnuita cu stilul lui Popescu si nu o sa ma obisnuiesc ever.

  46. Mircea Popescu`s avatar
    46
    Mircea Popescu 
    Monday, 10 January 2011

    @blogger irelevant Ai prins-o, blyad.

    @Luka D Ma gindesc ca cetatenii interesati deja iau notite, vei avea niste saptamini de infiern.

    @Florin carabusul Tu ai si mai multa experienta.

    Da primo ca nu ma refeream la barbati, ma refeream la fumei, genurile nu-s identice sub aspectu' mirosurilor, cum te excita pe tine buci craci si tituri ase o excita pe ea voci si miroazne. Asta e. Si secundo, as zice ca pregateste-te de-un deceniu de "tati daca nu-mi iei masinuta pistol ipad world of warcraft inseamna ca nu ma iubesti pentru ca parintii lui ionel costel dorel lui ii iaaaaaauuuuuu!!!!"

  47. Florin carabusul`s avatar
    47
    Florin carabusulinsigna de prim sositinsigna de trolinsigna pentru 1000 de comentarii 
    Monday, 10 January 2011

    @Luka, pentru UNII poate sa fie, da nu-i regula, da ? Io tocmai asta spuneam, ca DACA, daca, se ajunge vreodata la mirositul coaielor, ajungi doar dupa ce treci de mirosul specific al jumatatii. De regula, lucrurile se produc intr-o anume ordine, saruti. Asa cum spuneam, mirosul omilor se schiba de-a lungul timpului. "regula" lui Mircea ii fortata, cel putin din doo motive, primo, berberi si femei la rand pot sa se iubeasca (adanc si apasat, dupa preferinte) fara sa-si miroasa coaiele. Toata veatza. Secundo, asa cum spuneam, dupa o perioada de timp, amusinatorul omilor se obisnuieste cu mirosurile permanente, deci, dupa o perioada de timp, se poate sa nu mai conteze mirosului jumatadului.
    Daca ar fi mers pe "regula de cuplu- daca nu i-o placut niciodata cum mirositi, nu va iubeste", nu as fi vazut ce pustie sa comentez.

  48. Ma bag si io, dar nu sa arunc paie pe un foc sau celalalt, ba ca sa clarific substratul chestiunii.

    Femeile sunt mai sensibile la factorii olfactivi. Barbatii sunt mai sensibili la cei vizuali. Vorbind de sex.

    E interesant ca femeile raspund la stimuli olfactivi nedecelabili, la feromoni... Prin urmare nu putem spune ca sunt sensibile la miros - asa cum zace el definit in capsoarele populatiei.
    [Karl Grammer, Bernhard Fink, Nick Neave, Human pheromones and sexual attraction, European Journal of Obstetrics & Gynecology and Reproductive Biology, Volume 118, Issue 2, 1 February 2005, Pages 135-142, ISSN 0301-2115, DOI: 10.1016/j.ejogrb.2004.08.010.
    (http://www.sciencedirect.com/science/article/B6T69-4DVW5H9-5/2/325260fef622219970169c427da266e2)]

    A doua chestie e ca n-am gasit date despre adulmecarea unei anumite parti a corpusculului barbatesc de catre dame. E vorba de ce simt in general. [Randy Thornhill, Steven W. Gangestad, The Scent of Symmetry: A Human Sex Pheromone that Signals Fitness?, Evolution and Human Behavior, Volume 20, Issue 3, May 1999, Pages 175-201, ISSN 1090-5138, DOI: 10.1016/S1090-5138(99)00005-7.
    (http://www.sciencedirect.com/science/article/B6T6H-3WWVBHG-5/2/7783f73b60e0cfc4035c25b24fd76140)]

    A treia chestiune e ca nu neaparat e ceva rau in declaratia lui Mircea, doar ca nu e de scara larga, nu e o chestiune generala. Dau un singur exemplu, ca mi-e cam lene: doamnele din Cehia au pus olfactia pe primul loc la alegerea barbatilor, cele din America au asezat-o pe ultimele locuri, in ceea ce priveste stimulul ce declanseaza atractia-ntre sexe. [Jan Havlicek, Tamsin K. Saxton, S. Craig Roberts, Eva Jozifkova, Stanislav Lhota, Jaroslava Valentova, Jaroslav Flegr, He sees, she smells? Male and female reports of sensory reliance in mate choice and non-mate choice contexts, Personality and Individual Differences, Volume 45, Issue 6, October 2008, Pages 565-570, ISSN 0191-8869, DOI: 10.1016/j.paid.2008.06.019.
    (http://www.sciencedirect.com/science/article/B6V9F-4T32DXW-1/2/6a32d9ffbf92952301e4d28ab7fe901f)]

  49. Florin carabusul`s avatar
    49
    Florin carabusulinsigna de prim sositinsigna de trolinsigna pentru 1000 de comentarii 
    Monday, 10 January 2011

    Mircea, he he he, deci ii banc da s-o intamplat de-a dreptu, mai multor omi, unul dintre ei fiind taica-miu, prin peata la cumparaturi, cu un ciobanesc german dupa noi, si o doamna "-Wai, ce catel dregut, musca domnu', musca ?"; la care taica-miu mucalit "-Nu doamna, nu musca, numa fute!". Asta ii cu cainii, ei nu iubecs, ei numa fut. Deci da, de aia se miros.
    Da ce facem cu omii dupa ce-si schimba mirosul, nu mai sunt iubiti de catre jumatatile lor? Ca nici io nu ma suportam la miros dupa ce-am scapat de peritonita, si culmea, jumatatea mai buna inca ma iubeste.

  50. Mircea Popescu`s avatar
    50
    Mircea Popescu 
    Monday, 10 January 2011

    @Florin carabusul Clar ca-i fortata mo om bun. Doara cum pleaza sa nu fie fortata zisa oamenilor, ce facem, stam si biriim ca aia budistii, marele este mare. micul este mic. apa este apa. cerul este cer.

    Chestia cu "se obisnuieste" nu-i valida : faptul ca tu "te obisnuiesti" cu aia ca respiri si nu-ti mai dai neaparat seama cind si cum o faci nu inseamna ca nu mai respiri, si tot la fel faptu' ca nu mai observi constient mirosu' nu inseamna ca nu-l mai observi punct.

    @factor Ideea e ca indiferent daca-i decelabil sau nu, tot "miros" s-ar numi el in sens propriu, si eu de-aia i-am zis asa.

    Sunt impresionat de aparatul critic pus cu atita generozitate la dispozitie.

  51. Oare participa la sezatoare, daca o invit? :))

  52. pletzalcoatl`s avatar
    52
    pletzalcoatlinsigna de criptograf 
    Monday, 10 January 2011

    Concluzii:

    X Mirosit coaie Analingus

    bogdan> 0 0

    Florin 1 0

  53. @Flo Mah daca nu miroase bine (si nu ma refer odorizat din cap pana-n varful degetelor) eu nu-l iubesc, punct.
    Asta nu-l face pe om nespalat, ingalat, alte cele doar incompatibil nasului meu, creierului meu.

    @Mircea Say what? I'm lost ... :D

  54. Marian Potocila`s avatar
    54
    Marian Potocila 
    Monday, 10 January 2011

    @Florin carabusul

    nu e foarte problema ca nu ti-a dat inca limbi in cur. Sunteti tineri si vorba altui relevant: relax, you have plenty of time ;)

  55. Mircea Popescu`s avatar
    55
    Mircea Popescu 
    Monday, 10 January 2011

    @Catalin Depinde. Cum iti miros coaiele ?

    Da' tu invit-o si vezi, zic.

    @pletzalcoatl Lol.

    @Luka D Bai vei primi (anonim ofcoars) CD-uri cu Barry White si karaoke pe care diversi pui de gostat o dau ca Honeeeeyyyyy.... wooooouldjaaaaa....

  56. Anonimosu`s avatar
    56
    Anonimosu 
    Monday, 10 January 2011

    @factor Ultimul punct poate fi si din cauza ca doamnele din SUA sunt mai reprimate la nivel de limbaj, nu realizeaza sau nu pot recunoaste in timp ce doamnele din Cehia invers.

  57. @Mircea Accept si voci de Leonard Cohen ...

    http://www.youtube.com/watch?v=qtPHSC6ylVg&feature=related

  58. Mircea Popescu`s avatar
    58
    Mircea Popescu 
    Monday, 10 January 2011

    @Marian Potocila Daca si Florin ii tinar io ce-s, infante.

    @Anonimosu Judicioasa observatia.

  59. Marian Potocila`s avatar
    59
    Marian Potocila 
    Monday, 10 January 2011

    @factor la cum se misca lucrurile in ziua de azi ceva citat din 1999 e kinda depasit de vremi. Restu's faine.

  60. @Mircea Popescu
    @Anonimosu

    Asta si ziceam. Diferente culturale, individuale, chestii... Am gasit chiar un studiu despre coprofilii finlandezi. Adica totul e o chestie de gust...

    "Per questo il mondo è così bello, perché sono i vari cervello..."

    De asta-i lumea inca interesanta.

    Pe de alta parte, unele practicid-astea sunt periferice. Nu generale. Asa cum s-a enuntatara undeva mai sus.

    Consecvent fiind: (Catherine Rouby, Sandra Pouliot, Moustafa Bensafi, Odor hedonics and their modulators, Food Quality and Preference, Volume 20, Issue 8, Institut Paul Bocuse Special Issue, December 2009, Pages 545-549, ISSN 0950-3293, DOI: 10.1016/j.foodqual.2009.05.004.
    (http://www.sciencedirect.com/science/article/B6T6T-4WC4YG4-1/2/330a20502b5ecba1e0f4c0f747f96372)

  61. @Marian Potocila

    Accept referinte mai noi, la schimb.
    Am declarat deja ca sunt susceptibil de lene...

  62. @Anonimosu

    As putea folosi sintagma de ma jos in alta parte? Pastrand, bineinteles, sursa?

    "Ultimul punct poate fi si din cauza ca doamnele din SUA sunt mai reprimate la nivel de limbaj, nu realizeaza sau nu pot recunoaste in timp ce doamnele din Cehia invers."

  63. Mircea Popescu`s avatar
    63
    Mircea Popescu 
    Monday, 10 January 2011

    @Marian Potocila Nu se misca biologia chiar asa de repede.

    @factor Pai si unde-i ala cu coprofilii finlandezi ?!

    (cervelli ?)

  64. Anonimosu`s avatar
    64
    Anonimosu 
    Monday, 10 January 2011

    factor- Citeaza unde doresti, ce sursa.

  65. pletzalcoatl`s avatar
    65
    pletzalcoatlinsigna de criptograf 
    Monday, 10 January 2011

    “Per questo il mondo è così bello, perché sono i vari cervello…” adica pentru americanul mediu "... pentru ca exista varii sortimente de bere"

  66. Da, stiu aia cu cervelli. Io am o varianta de la un nene dintr-un sat de langa Napoli. Aia asa ziceau.

    Aia cu coprofilii o lasam pe altadata, sau pe niciodata, ca e vraiment tampita!

  67. @pletzalcoatl

    He he he. Pentru turistul in Mexic...

  68. Daniel Rotaru`s avatar
    68
    Daniel Rotaru 
    Monday, 10 January 2011

    Se confirma o data in plus ca nu conteaza ce se discuta cat conteaza unde se discuta. Sau de catre cine.

  69. And I'll tell you something else my well scrubbed friends...you don't always need a shower every day! http://www.youtube.com/watch?v=CnmMNdiCz_s

  70. Mircea Popescu`s avatar
    70
    Mircea Popescu 
    Monday, 10 January 2011

    @Anonimosu Corect, anonimii nu-s surse.

    @pletzalcoatl Cervello, la cerveza piu golosa del mondo.

    @factor Pai si ce-are, cu cit e mai timpita cu atit mai bine.

    @Daniel Rotaru Sa fie primit.

    @lexy229 Saracu' Carlin...

  71. ce de trollari pe aici. oare o sa aiba mai multe comenturi decat ala cu procesul lui ceausescu?

    sincer, sunt total de acord cu bogdan. generalizezi excesiv si enervant ca atragi feed-back :D

  72. cica mirosul rudelor e cel mai respingator, tocmai in bza ideii ca de la natura am fost conceputi sa nu ne-o tragem neam cu neam.

  73. Mircea Popescu`s avatar
    73
    Mircea Popescu 
    Monday, 10 January 2011

    @Mihai B Deci pe scurt nu esti doar hater, ci si invidios pe succesul meu. Bine ca macar recunosti!

    @Mikael Eon Mei, eu am niste nepoate si niste verisoare care miros chiar bine.

    Sunt din flori, zici ?

  74. Florin carabusul`s avatar
    74
    Florin carabusulinsigna de prim sositinsigna de trolinsigna pentru 1000 de comentarii 
    Monday, 10 January 2011

    Ba, io ma-mburd si-acum prin casa, dupa ce-am ras o tura buna cu ”as vrea sa-mi mirosi coaiele, iubito”, urmeaza episodul cu Narcisa si Lacramioara, verisoarele mele din flori (o suta de cuvinte) IIXX

  75. dadatroll`s avatar
    75
    dadatroll 
    Monday, 10 January 2011

    Vedeti cati scris floci gresit. Careati scris.

  76. Mircea Popescu`s avatar
    76
    Mircea Popescu 
    Monday, 10 January 2011

    @Florin carabusul Daca nu va face sa rideti, blogul dvs nu va iubeste.

    @dadatroll Buey tu ai citit textu' sau iara vii la mica ciupeala ?

  77. hai ca-i tare dadatroll la faza asta.

  78. Sa notam ca nu poti stii daca iubesti sau nu pe cineva pana nu-i mirosi coaiele.

  79. Dar cu DeMaio ce s-a intamplat?

  80. Mircea Popescu`s avatar
    80
    Mircea Popescu 
    Tuesday, 11 January 2011

    @Mikael Eon Poate mai mult! Stiu eu!

    @Dr.A Aplicatii ale acestei intelepte concluzii sunt multe si numeroase :

    • Barbatii nu sunt capabili sa iubeasca femei, cu exceptia celor care au coaie.
    • Metoda aleasa pentru conservarea ramasitelor lumesti ale lui Terente este defectuoasa, si de asemenea cauza proxima pentru existenta aurolacilor.
    • "Idealul meu in viata e femeia cu mustata" nu-i doar un cuplet, ci chiar o filosofie

    etc.

    @Catalin Nu e clar.

  81. Cosmin Cornea`s avatar
    81
    Cosmin Cornea 
    Tuesday, 11 January 2011

    Daca inainte oamenii socializau in cafenele baruri, etc, acum odata cu aparitia internetului si a retelelor de scoializare ei discuta mult mai direct, mai libertin, fiindu-le mai usor sa spuna ceea ce gandesc din spatele monitorului

  82. dumnezău
    82
    dumnezău' ei de greblă 
    Tuesday, 11 January 2011

    DeMaio practica 68 in loc de 69

  83. Deci aicisa ori
    1. Femeia lu asta nu-i miroase coaiele ca e prea timida in pat (ori frigida ori feminista).
    2. Ori i le-a mirosit si nu i-a placut deci clar ca nu se poate accepta modalitatea asta de confirmare a sentimentului din cauza psihologice si bariere psihice.
    3. E tinut sub papuc si il ia femeia la pula ca de ce na reactionat la ce a zis porcu si magarul de Popescu
    4. Face trolling
    5. Asa e el mai limitat.

    Dar! te-a scos din blogroll. Ceea ce ma face sa cred ca omu e chiar serios, ceea ce ma face sa cred ca e ca magarul care se supara pe sat. Sau pe sac, sau cum era?

  84. Mircea Popescu`s avatar
    84
    Mircea Popescu 
    Tuesday, 11 January 2011

    @Cosmin Cornea Captain Obvious ?

    @dumnezău' ei de greblă No da' ala cumu-i ?!

    @cipslim Vezi c-ai scris ??? Profit gresit :D

    Eram in blogroll ?

  85. pai da coaie ca eu stiu tot ce se intamlpla pe netu asta nu ca tine care citesti numa articolele, eu citesc TOT! Si ieri erai la el in blogroll intre primii pe acolo. Azi nu mai esti. Deci te-a futut, sa vezi de acuma ca it is all downhill from here.

    iata DOVADA! fa screenshot daca vrai ca mie me lene.
    http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:2ps07mXgJSYJ:nervuri.wordpress.com/blogroll/+http://nervuri.wordpress.com/blogroll/&cd=1&hl=en&ct=clnk&gl=ae

    Deci omu e cat se poate de serios.
    Cum o cheama pe nevasta-sa?

  86. Mircea Popescu`s avatar
    86
    Mircea Popescu 
    Tuesday, 11 January 2011

    Draga, proprietatea termenilor : o pagina unde scrie omu' niste site-uri nu este blogroll. Blogroll e o lista de link-uri care apare pe fiecare pagina. Diferenta-i cam ca si aia dintre "am scris in ziar" si respectiv "am scris la mine-n jurnal".

  87. Multe replici ai mai dat tu care nu au legatura cu subiectul dar asta le intrece pe toate.
    Ma, nu conteaza definitia ta, intelesul de facto, sau definitia stiintifica a blgroll. Omul are o pagina care se cheama blogroll, deci pentru el ala e blogrolul.
    El te-a scos de acolo deci pentru el nu mai meriti sa fii in blogrolul lui (pesemne deosebit de important). De aici implica faptul ca el era serios in toata chestiunea asta.

    Cum comentati aceasta miseleasca privare de link unilaterala in lumina discutiei amicale avute cu respectiva persoana?

  88. Mircea Popescu`s avatar
    88
    Mircea Popescu 
    Tuesday, 11 January 2011

    Pai mi se pare un semn de consecventa.

    Omu' are niste definitii, reprezentari si procese mentale proprii, fara legatura cu realitatea, pe care le aplica uniform.

  89. e, asta stiam si eu.
    Ma gandeam ca o sa-l insulti sau ceva...
    Move along ppl, nothing to see here.

  90. dumnezău’ ei de greblă`s avatar
    90
    dumnezău’ ei de greblă 
    Tuesday, 11 January 2011

    @MP:
    68 e eating pussy cand ea sta culcata pe tine cu faţa-n sus. fara acces la coaie.

  91. cipslim @ 87

    made my day. i really loled! ;) thumbs up!

  92. mda, unii iau prea in serios niste afirmatii ...

    daca zice unu ca cine nu bea pipi precum bivolaru, eu nu ma apuc sa-l mustru. sa zica, ce-mi pasa? aaa daca am chef de balacareli si sa fiu taliban, ofc o sa fac ca toate visele sau poate poate poate ... nu stiu, mie mi se pare fun toata discutia.

    asta e rostul ei ori ba?

  93. Deci reacţia asta înspumată a lui Bogdan mi-a amintit de reacţia înspumată legată de LDIR, e de observat declicul şi ce i-l produce :D

    Apropo, că-l ştim prieten cu Manowar, trebuie trimis să-l întrebe pe Liviu dacă mirositul coaielor e mai sus sau mai prejos decât fututul partenerei în cur. Cu urlete. Şi capete de zid. Serios, aşa descria tipu' unele partide de-ale lui, da' nu văd semne că i s-ar părea scârbos ca om lui Bogdan. În fine, să nu condamnăm acum omul la consecvenţă ...

  94. Mircea Popescu`s avatar
    94
    Mircea Popescu 
    Wednesday, 12 January 2011

    @cipslim Trolling me is not for beginners.

    @dumnezău’ ei de greblă A, trist asa.

    @Mihai B Perv.

    @Ionut Pai rostu' e pentru fiecare dupa cum considera. Liberte, egalite, verite, etc-e.

    @dAImon Cela probabil ca ride si cu coaiele de el la faza asta, da-n fine. Cit despre consecventa asta, stii cum e, orice consecventa suficient de consecventa devine cu necesitate inconsecventa, e o lege matematica.

    Ce-i LDIR ca pe moment nu-mi zice nimic ?

  95. let's do it romania, îi făcuse pe toţi de-acolo labagii şi nu-mai-ştiu-cum

  96. Mircea Popescu`s avatar
    96
    Mircea Popescu 
    Wednesday, 12 January 2011

    Ioai! Ca doara bine zici, vorbim de acelasi cetatean care, si sa citam :

    De-abia aştept să le văd pe paraşutele alea ordinare face to face cu mine. Ca să văd dacă au tupeul să mintă, cum au făcut cu gunoierii.

    Păi, am acordul redactorului-şef, mai am nevoie de cel al sponsorilor. Dacă merge bine, în 1 săptămână aflăm ce puli suge Liana Buzea

    Dupa care promitator cri de guerre s-a facut mic-mititel, n-am mai aflat ce puli suge Liana Buzea (ce nume predestinat, este ?), si-a sters frumos blogul, s-a facut disparut si asta este, incepem o existenta noua, mai curata, mai uscata. Se vede treaba ca nu Liana Buzea sugea puli ?!

    Da' probabil ca nici ea nu era nevasta/prietena/mama/fiica nici unui barbat de-asta macho si protectiv la momentul respectiv, si de-aia nu-i problema sa zici cu pula (sau poate e ok cu pula da' e problema cu coaiele, cine stie cum gindeste omu').

    Ce chestie.

  97. daca-i zici la o femeie ca suge pula deci e o insulta. Daca-i zici la un barbat ca linge in pizda nu e o insulta, e subiect de conversatie. Desi eu vreau sa stiu unde-s toate feministele alea militante cu egalitatea intre sexe? Ha? Pai ce n-are voie o femeie sa o suga ca gata, PLM e un lucru injositor? pastele... Ia de maine toate feministele cu tricouri:Eu sug pula si sunt mandra de asta!

    Asa deci Demaieu asta era ala care injura ca nu mi-am dat seama ca e aceeasi persoana cu respectivul blogar cu chitara.

  98. Mircea Popescu`s avatar
    98
    Mircea Popescu 
    Wednesday, 12 January 2011

    Da' mi se pare ca feministele n-are voie sa suga pula. Ma rog, eventual cu permisiune scrisa de la Inaltul Consiliu al Feminismului.

  99. @Mircea Popescu
    O sug si feministele doar ca ele o fac din placere nu din obligatie.

  100. Mircea Popescu`s avatar
    100
    Mircea Popescu 
    Thursday, 13 January 2011

    Cred ca tu vorbesti de feministe intr-un sens si onor auditoriul vorbeste de feministe in alt sens. Cele doua sensuri sunt despartite cam de 20 de ani si, daca e sa fim cinstiti, 30 de kile pe fundul si burta feministei in discutie.

  101. sa nu confundam feminism cu misandry totusi. Astea din urma macar stiu ce vor.

  102. sa nu confundam feminism cu misandry totusi. Astea din urma macar stiu ce vor.

  103. Mircea Popescu`s avatar
    103
    Mircea Popescu 
    Thursday, 13 January 2011

    sa nu confundam feminism cu misandry totusi. Astea din urma macar stiu ce vor.

  104. exact

  105. Deci da. [1]

    [1]: http://www.urbandictionary.com/define.php?term=Stinky%20Sack%20Syndrome

  106. Mircea Popescu`s avatar
    106
    Mircea Popescu 
    Friday, 14 January 2011

    Obscure obscurity is unilluminated :D

  107. deci imi spui ca feromonii nu exista si ma trimiti la un post de mirosit transpiratie, lmao.

    acuma io ce-am inteles de aici e ca cineva nu face mui si altcineva e suparat, parerea mea.

  108. pletzalcoatl`s avatar
    108
    pletzalcoatlinsigna de criptograf 
    Thursday, 8 September 2011

    Yes, It's True: Ben & Jerry's Introduces 'Schweddy Balls' Ice Cream Flavor
    http://www.npr.org/blogs/thetwo-way/2011/09/07/140266537/yes-its-true-ben-jerrys-introduces-schweddy-balls-ice-cream-flavor?ps=cprs

  109. Mircea Popescu`s avatar
    109
    Mircea Popescu 
    Thursday, 8 September 2011

    Ahahaha schweddy balls!

  110. women taking contraceptive pills switched to preferring odours of men with similar MHC

    Offspring and mating disaster, a succes since the 70s. A woman should need something like two men, one when she's on pills, one when she's not. Wants to get pregnant with her true love -> stops taking pills -> re-orients herself to another man since hormones change -> gives birth -> takes pills again because she doesn't want to grow another -> changes man again. A succes.

  1. A cui e prietena ta - pe Trilema - Un blog de Mircea Popescu-...

    "Pentru toti cei care se arunca la afirmatii necugetate despre inutilitatea twitter, despre cum e pierdere de vreme, n-are nimic util, nu-i nici macar amuzant si asa mai departe, surpriza..."...

  2. [...] in care femeia e singurul animal capabil sa se pirtiie si pe fata si pe dos. Un exemplu recent de "realitatea cruda violeaza aspirant la pizda" ati avut de altfel chiar recent [...]

  3. [...] A cui e prietena ta ? [...]

  4. [...] exista masculi alfa, carora fetele instinctiv si natural vor sa le linga si sa le inghita tot, si totu' le miroase bine. Si mai exista si masculi beta, care le par tolerabili in buna masura si mai ales cind nu-s la [...]

  5. [...] societati de cacat. Pentru ca, nu-i asa, "oricine poate". Aparent Egiptul isi traieste momentul "numele trandafirului", cu aproape cinci sute de ani [...]

  6. [...] Chiar si asa, nu pot sa-i vad si nu pot sa-i privesc drept niste gramezi de fixatii senile, preocupari bolnave cu propria sanatate, aglomeratii de operatii si tratamente, colectii de obiceiuri mecanice. Stiu din experienta ca inainte de-a fi operat tre' sa fii mai intii intreg, ca inainte de-a te trata tre' sa fi fost cindva si sanatos, ca inainte de-a ramine cu mecanica obiceiului acel obicei a avut o ratiune, si inainte de-a fi ajuns obicei ratiunea a fost prezenta. Ca inainte de-a fi un ascutis care te taie-n talpa pe plaja, fragmentul de scoica a fost chiar asta, parte dintr-o scoica. Vie, scoica, si deci nici intr-un caz cea mai importanta parte, fragmentul. Faptul ca putoarea supravietuieste trupului nu inseamna ca femeile de l-au iubit in viata lui au interactionat cu miasme. [...]

  7. [...] exemplu punind in balanta considerentele despre "ce puli sugea X persoana" cu considerentele despre mirositul coaielor. Daca gasiti o solutie coerenta la ambele luari de pozitie nu va sfiiti sa mi-o aduceti la [...]

  8. [...] faptu' ca cacatu' iubitului ie semnificativ mai placut la gust decit al tau propriu, in completarea discutiilor cu coaiele) si pe urma ne-am intors in dormitor si mi-o supt pula o vreme dupa care am luat un prezervativ nou [...]

  9. [...] thing, there's alpha males, whose everything the girls instinctually wish to lick and swallow, and everything smells good. And there's also beta males, which seem tolerable to a great degree, and especially while they're [...]

Add your cents! »
    If this is your first comment, it will wait to be approved. This usually takes a few hours. Subsequent comments are not delayed.