Si asa, si asa.

Thursday, 12 July, Year 4 d.Tr. | Author: Mircea Popescu

alex_c : Bai, esti prea zen
mircea_popescu : Io am fost si m-am futut, mai c-as scrie despre asta da' meh... am tot bagat cu futai.

alex_c : Vii de la futut sau ceva?
mircea_popescu : Va zice lumea ca ahahaha. Mda.
alex_c : Bun.

mircea_popescu : Va zice lumea ca-s obsedat.
alex_c : Pai oricum esti, fata de mediana, asa ca..

Precum vedeti nu-i vina mea. Pentru ca eu nu voiam sa scriu. Da ?

Mnoa, da' pentru ca va suspectez ca sunteti lipsiti de modele (ca vorba ceea, cum sa vorbesti de asa ceva doar ii "rusine",i si cum sa spui asa ceva!!1) si pe cale de consecinta destul de lipsiti la capitolul tehnica precum nici nu stiti ce sa cereti la bordel (admitind ca se dau ceva bonificatii la salaru' de sclavete prin Romania contemporana cit s-ajunga si de-asa ceva, peste chirie si factura la cartela prepay de la smartfon) 'ai sa va povestesc.

Deci in primu' rind am facut un dus pentru ca ma plimbasem pin' la unde sade fata asta anumita (pe care-am futut-o singura si deci e un bun exemplu fara avioane in care avem puncte comune, iote ca si eu uneori fut fete cite una) dupa care m-am intins asa dezbracat pe pat cu fata-n jos si cracii departati si ea s-o suit pe mine-n pizda goala (dupa ce-ntii m-o intrebat politicoasa cit si gazda buna ca daca poftesc masaj) si mi-o facut masaj. Ceea ce-i mai mult decit atit, "mi-o facut masaj", e o arta si-o pricepere si-acolo da' nu intru cu asta ocaziune-n detalii dat fiind ca nu mai gatam in ritmu' asta.

Si dupa ce mi-o facut masaj mi-o lins talpile & supt degetele si pe urma mi-o lins coaiele si mi-o supt pula si pe urma am tras un prezervativ si m-am bagat la ea in pizda. Asa, comod, din echer, nu mare chestie. Si pe urma am intrebat-o daca se poate orgasma si-o zis ca da si io atunci i-am zis sa-mi arate si ea mi-o aratat. Si pe urma am mai futut-o cit am mai futut-o in pizda ei cea dulce de exemplu intins in fata ei cu o pulpa sub soldu' sting si gealalta pe umaru' drept, o pozitie foarte comoda, si pe urma am intors-o pe spate si pe urma am pus-o-n genunchi. Si dupa ce i-am dat-o asa citva am iesit ca lubrifiantii-s prost amplasati, am uns-o-n cur si am penetrat-o dintr-o parte, adica ea statea pe-o rina cu curu' rotunjit in sus. Sau de fapt nu, aia o fost inainte, parca, cind i-am bagat-o-n fund deja era tot in genunchi.

Mnoa si-am penetrat-o asa lent si fara graba, mi-o luat fo' 2-3 minute pin' sa intru tot in ea, chestie pe care v-o recomand si voua mai ales daca-ti avea pula mare. Si pe urma i-am dat-o lent si adinc, pe toata lungimea obiectului (cvasi, ca n-am iesit afara, ca nu-i placut sa iesi afara din fund) si ea o guitat a moarte de nu mai retin cite ori, si pe urma am futut-o la frecventa mai mare si cu miscari mai scurte asa, amenintind sa ies afara o vreme, si pe urma dupa ceva intre juma' de ceas si cam pe-acolo socotind eu ca n-are rost s-o omor am iesit afara, am scos prezervativu' si i-am dat s-o suga ceea ce i-a provocat un soc (se sparsese ala) asa ca ne-am dus si ne-am spalat, eu pe pula, ea s-o clatit in gura (cu care ocazie aflati din sursa sigura si cu verificare neintentionata da' practica faptu' ca cacatu' iubitului ie semnificativ mai placut la gust decit al tau propriu, in completarea discutiilor cu coaiele) si pe urma ne-am intors in dormitor si mi-o supt pula o vreme dupa care am luat un prezervativ nou si i-am dat-o-n pizda din nou pina cind extenuati corespunzator ambii i-am pus un ritm adecvat si-n cinci sau zece minute m-am revarsat in ea.

Si-apoi ea mi-o curatat pula cu gura, chestie care intre noi fie vorba-i un minim de buna purtare-n atari conditii, si-apoi s-o cerut la baie sa se pise pentru ca daca nu va mai avea inc-un orgasm acolo pe loc si nu mai poate (cu care ocazie aflam ca si-a numarat in partida aia noua bucati, si astfel aflati ca femeile care nu se fut in cur rateaza un amplu evantai de trairi de sfirsit de lume, precum aflati si ca pizda distrusa traieste urinarea intr-un mod al ei aparte). Primind ingaduinta s-o pornit foarte viteaza drept asa, dupa care s-o pus in genunchi la usa sa-si revie si s-o cam tirit la baie de unde-o revenit pasind cam cum ar pasi cineva cu o imensa pula-n cur : cu calciiele la 120 de grade si pe virfuri asea. Mnoa si cam asta o fost, am zacut acolo fo' jumatate de ceas sa ne mai tragem sufletu' (si pe bune, daca nu va vine sa stati la povesti cu fata dupa ce-ati futut-o inseamna ca nu stiti fute, io unu' nu mi-s capabil sa ma ridic in capul oaselor dupa, ca nu mai am cu ce).

Noi sa fim sanatosi, mai ales ea.

mircea_popescu : Pai adica cum sa fii obsedat fata de mediana. Asta-i ca si cum ai avea relativ cancer.
alex_c : N-ai prins dezbaterea cu Lotus vizavi de normalitate? Ieri sau cand o fo'.

mircea_popescu : Am vazut ceva pe fain de-am dat karme, aia ?
alex_c : Nu.

mircea_popescu : Pai link.
alex_c : cum-explica-noul-dex-iubirea-la-liber-chiar-si-a-celor-de-acelasi-sex-jurnalul-national

mircea_popescu : Plm, probabil c-am sarit-o fiind vorba de noul dex. Lucru mai inutil... A, da. am citit da' n-am zis nimic, doara ca de-aia (intre altele) i-am oferit lu' puletele de freud voce. Da' el mare jmecher.

Precum vedeti io am oferit, da ? Pentru ca io-s bun. Da' daca n-ai cu cine de atitea sindroame si impresii de independenta...

alex_c : Deci daca romanul mediu face sex de 2 ori pe saptamana, vorbeste despre sex o data pe zi cu pretenarii si scrie pe blog niciodata fiindca in medie romanii n-au blog ... tu ejti obsedat prin comparatie cu ei
mircea_popescu : Pai bun da' a fi obsedat ie altceva! Tulburare de personalitate, ideatie fixa, alea.

alex_c : Daca intrebi media, ce-i peste ce fac ei este obsesie/perversitate. Ah nvm, incercam sa dau dume vizavi de discutia cu media.
mircea_popescu : In tot cazu', io suspectez ca de fapt fut mai putin decit se masturbeaza media. Cel putin media internauta.

E pe bune suspiciunea asta, apropo. Pentru motivu' simplu ca nu pot oamenii in realitate tine rindu' cu cit viseaza putoii-n imaginatie de cind ii lumea si pamintu', nu num-asa, si asta ar cam fi un bun motiv de-a desconsidera "criticile" teoretice aduse te tipi care n-or facut in viata lor nimic. Ca daca n-or facut in viata lor nimic nu au adica o baza pe care sa poata rational evalua ce s-a facut in fapt, si inca mai grav : pe care sa poata evalua cam cit de dificil, de scump, de incomod ori de inutil ii ce propun ei, in general imaginare "imbunatatiri" pe filiere strict teoretice ca sa nu zicem absolut imbecile.

mcorlett : What about Putin?
mircea_popescu : mcorlett Putin jacks off thrice a day

mcorlett : No he doesn't.
mircea_popescu : How come nobody's done a study to find out how often the Internet population jacks off ? Inquiring minds wish to know.

mcorlett : He has the power to make every woman in Russia have intercourse with him.
mircea_popescu : Problem is he lacks the comensurate power to make himself have intercourse with every woman in Russia.

alex_c : You could collect the data manually, if you think the subjects are worth the trouble. www.reddit.com/r/NoFap
mircea_popescu : alex_c i'd guess something like 20 dings a week, which to be honest not even in the depths of debauchery i never reached.

As a female, I want to say what you guys are doing is very respectable.

Fuck me, being a female is an office now ?

I remember countless times with my ex-boyfriend where I would want to have sex but since he fapped earlier that day/evening, he wouldn't be able to get hard so it essentially ruined our sex life

Wanna bet she was fat ?

alex_c : I'll give you 50% odd she is. So .. after bragging endlessly about your sex life, you say you can't even do it thrice a day .. failful
mircea_popescu : I never felt inclined to. Why the fuck would you even.
* vexare9 (3e5748cf@gateway/web/freenode/ip.62.87.72.207) has joined #trilema

mcorlett :

The majority of our sex life towards the end of our relationship was mutual masturbation where we would both masturbate in front of each other.

LOL AWKWARD
mircea_popescu :

The majority of our sex life towards the end of our relationship was mutual masturbation where we would both masturbate in front of each other. After realizing how ridiculous this was, I left him.

Aha ! lmao. You know some idiot kept going on [in here] about how important masturbation is bla bla. So i lined up the girls at broom wall and jacked off on their ass. It was pretty fucking weird and downright unsatisfying.

mcorlett : No wonder he wouldn't fuck the lady. http://www.reddit.com/r/NoFap/comments/we0ap/as_a_female_i_want_to_say_what_you_guys_are_doing/c5cl4s4
alex_c : Anger management. Ok... Sounds like a healthy relationship it was
mircea_popescu : I'm saving myself for spaghetti management.

mcorlett : Wait, abstaining from fapping has advantages? FIRST THEY TELL ME IT'S PERFECTLY HEALTHY
mircea_popescu : mcorlett they are playing both ends. Conspiraci.

mcorlett : Conspiratie. I remember.
mircea_popescu : The main advantage is that it makes men more pliable and willing to put up with female-driven social groups. Which i guess in the US is all groups atm.

hanbot : How long till there's a subreddit for those who wish to abstain from breathing for a while?
mircea_popescu : It's called digg.

hanbot : Haha
alex_c : Hey, they pretend not fapping makes you actually more masculine and un-submissive.
mircea_popescu : alex_c yes. They also pretend leadership classes make you a leader. But anyway, I dunno about it but it's what I hear from femdom chicks. Orgasm denial = win.

hanbot : What was it on Seinfeld when they had the no-masturbation contest? "I am the master of my domain"?
mcorlett : hanbot: Ask and thou shalt receive: http://www.reddit.com/r/NoBreathe
mircea_popescu : hanbot cunt of the craddle.

hanbot : mcorlett lol :D
mcorlett : http://www.reddit.com/r/NoBreathe/comments/u8fyp/almost_made_it_2_minutes/c4t7kup
mircea_popescu : Jesus it's no joke eh ? Braindamage central.

alex_c : Didn't you have this article about femdom, which advised of perpetual and instant seminal emission?
mircea_popescu : Did it ? .g trilema pula noa ce era in el
markac : mircea_popescu: http://trilema.com/2012/pai-hai-sa-ne-pisam-pe-el-de-cioroi-infect-atunci/
mircea_popescu : Mda. .g trilema sexualitatea barbatului
markac : mircea_popescu: http://trilema.com/2011/ghid-de-supunere-a-barbatului/
mircea_popescu : Aha!

alex_c : Yup, you beat me to it.
mcorlett : The English language is showing itself in Mr. Popescu's articles!
mircea_popescu : A da uite ca-ntr-adevar. Aparent se poate either way.

Am fost tulburat de aceasta bizara situatie, dupa care am convocat ce dominizde erau treze si-am purtat discutii, rezultind in mare urmatoarea reasamblare a teoriei : in situatiile in care masculul are libertate de alegere, putind adica sa-si gaseasca fo' pizda-n peisaj, solutia secarii seminale descrisa-n articolul mai vechi e salutara. In situatiile in care masculul nu are libertate de alegere, fiindu-i imposibil sa-si gaseasca pizda alternativa, interdictia e preferabila, dat fiind ca un barbat va face orice (tm) pentru a i se ingadui sa se usureze.

Acuma nu-i clar pentru mine daca aceasta solutie teoretica obtinuta prin negociere si consens nu mascheaza de fapt o diferenta mult mai prozaica, si anume ca unora dintre ele le face placere sa-si futa subii in timp ce pe altele le dezgusta (fie pentru ca-s lezbience de fapt ori chiar de drept fie pentru ca-s mai batrine si crescute-n alte mentalitati) da' in tot cazul : eu atita pot face (sa raportez adica) si deci atita fac.

Sa ramina generatiilor urmatoare de pizde hotarite problema asta deci, de-a decide cum ii dom'le mai eficient injugat si mai eficace exploatat masculu' proprietate personala : futut la exces sau tinut cu dop si chestie de-aia pe pula. Eu unul va urez cu neutralitate succes!

———
  1. Si-ati observat cu cita sfiala trec peste detalii chiar si puletii care altfel se dau mari smecheri si futaciosi de elita ? El rupe tot in cale-i daca-l asculti si-i crezi ori bagi in seama timpeniile, ba chiar mi-o futut amanta, atita ca nu-i capabil sa spuna nu ca ce i-o facut aleia (si nici n-avem acuma pretentii sa chiar arate, dat fiind ca-i urit sa furi de pe uchan.ua) da' macar cum o cheama pe pizda. O futut-o, stia ca-i de-a mea da' nu stia cum o cheama. Problem ?

    Si asta-n conditiile in care nu cred sa fie multe nume comune din care io sa nu fi futut macar un exemplar, asa ca putea nimeri ceva si dind la intimplare, sau ales din lista, ca ele sunt iq-ul meu. []

Category: Zsilnic
Comments feed : RSS 2.0. Leave your own comment below, or send a trackback.

20 Responses

  1. mi-o luat fo’ 2-3 minute pin’ sa intru tot in ea, chestie pe care v-o recomand si voua mai ales daca-ti avea pula mare

    de unde-o revenit pasind cam cum ar pasi cineva cu o imensa pula-n cur

    Da da stim, ai pula mare.

    Ai uitat sa pui url mark pe prezervativ cu trimitere la alea xxl si ceva mosu cu joarda.

  2. Mircea Popescu`s avatar
    2
    Mircea Popescu 
    Thursday, 12 July 2012

    Mai suplineste imginatia cititorului.

  3. Constantin`s avatar
    3
    Constantin 
    Thursday, 12 July 2012

    Pe 29 iulie, dupa futaiul de rutina, mergi la vot ?

  4. Mircea Popescu`s avatar
    4
    Mircea Popescu 
    Thursday, 12 July 2012

    Lol sec.

    Mie, admitind ca se chiar organizeaza referendumu' (da, stiu ca astia asa declara, da-i foarte usor sa declari chestii de la Bucuresti - administratia s-a trezit tam nisam cu o chestie de organizat la care nu se astepta si pe care-i perfect posibil sa nu fie capabila s-o organizeze, nu mi-e clar daca infrastructura administrativa a progresat in Romania pina acolo incit sa se poata face-un referendum in trei saptamini) si am chef in ziua aia ma duc, daca nu... nu.

  5. Constantin`s avatar
    5
    Constantin 
    Thursday, 12 July 2012

    Observ ca nu ai abordat ideologic referendumul. Care este opinia ta in cauza ?

  6. Mircea Popescu`s avatar
    6
    Mircea Popescu 
    Thursday, 12 July 2012

    Pai n-am. Adica, nici Basescu nu mi-i un simpatic, are partile lui bune, are partile lui proaste, nu subscriu nici la teoriile socialistilor pe tema cu "tiranul", mai ales in sensul ca-s ei mai tirani ca el, chestii de-astea. Si daca-l dai jos pe cine pui ? Prapaditu' de Crin, care intre timp o inteles ca presedinte prin vot nu ajunge veci pururi da' isi doreste fotoliu' ala atit de mult ca-i dispus la orice, fie si numa' sa sada pe el doua luni nu-i o alternativa, ce facem aici ?

  7. Constantin`s avatar
    7
    Constantin 
    Thursday, 12 July 2012

    Independent de rezultat, eu cred ca astea cateva luni de pana la alegeri o sa fie abundente in dosare scoase de la naftalina, interceptari si compromiteri mediatice fara precedent, ceea ce este chiar placut de urmarit. Cand vom mai avea ocazia sa vedem cum functioneaza sistemul de'o parte si de alta cu atat de multe detalii ? Sistemul poate face si implozie, ceea ce ar fi si mai interesant, dar putin probabil. base' si-a pus la punct un aparat de propaganda si de control inenrabil, dar cred ca va fi sacrificat pe altarul mentinerii increderii in sistem de catre proprii generali.

  8. Mircea Popescu`s avatar
    8
    Mircea Popescu 
    Thursday, 12 July 2012

    Eu - fara a fi chiar general acuma - cred ca se exagereaza mult pe tema asta. Da, exista un grup de ofiteri acoperiti cu preocupari mai politice decit ar indica fisa postului. Nu, nu-s neaparat niste malefici scapati din iad, vor si ei "binele tarii" cum il vrea oricine oprit pe strada. Da, is semnificativ mai capabili de actiune si rezultate decit oricinele oprit pe strada. Nu, nu-s capabili sa faca orice, si mai ales nu-s capabili sa faca orice poate zugravi inchipuirea infierbintata a vre-unui vorbaret pe la televiziune - asta in primul rind pentru ca inchipuirile alea-s adesea izvorite dintr-un intelect deficient mobilat, care produce adesea aiureli autocontradictorii (pe care deci nu le poate face absolut nimeni) cit si diverse insanitati mai degraba irelevante.

    Ei isi au de altfel echivalentul in tabara adversa, sa nu-ti inchipui tu ca intilnirile de la Grivco decurg asa, ca isi exprima coriferii vorbarelii televiziuale, Ponta, Crin, ideile si opiniile pe teme, se consulta si dau solutii, alea. Li se comunica parerile ofiterilor lu' Voiculescu, si ei trec la executie. Deocamdata din ce s-a vazut ofiterii lui Voiculescu sunt mult mai ageamii decit ofiterii lui Basescu, egalindu-i la incompetenta pe restu' de puleti angajati drept "consultanti" de diversii afaceristi pe care-i duc la sapa de lemn. (Concret : cine l-a sfatuit pe Patriciu sa faca aia cu mic.ro, cine-se geniile de-au dus trustul Adevarul in gard, etc scl).

    Cu alte cuvinte : elitele conduc orice operatie si orice infruntare-i o infruntare intre elite. Asta nu-i o noutate, ie o banalitate. Ca le zicem generali sau cum le-om zice, tot aia.

  9. Mai putina credinta si mai multa cercetare, surse citabile si verificabile. Asta cu stie ala de la 6 ca tati Ilici are dosare la traista e pentru 0tv.

  10. Constantin`s avatar
    10
    Constantin 
    Thursday, 12 July 2012

    Sunt de acord ca este o confruntare a elitelor si stiu ca au limite impuse de globalizare, ca pentru orice ofiter din tara exista un echivalent in strainatate si, de obicei, in raport de subordonare.

    Nu sunt sigur ca s-a exagerat, dar sunt sigur ca se va exagera in momentul in care base' nu va accepta realitatea sociala. Cand nastase a recunoscut in 2004 ca a pierdut, chiar inainte de aflarea rezultatelor finale ale alegerilor prezidentiale, nu a facut-o pentru ca era sigur ca va pierde ci pentru ca asa a fost informat ca e bine pentru sistem. Daca nastase nu renunta, era o exagerare. Daca base' se va incapatana sa nu renunte, va propaga ura si frica in randul populatiei si vor plati si elitele prin nesupunerea civica generata de gest, ceea ce nu ar fi negativ din punctul meu de vedere.

  11. Mircea Popescu`s avatar
    11
    Mircea Popescu 
    Thursday, 12 July 2012

    @vexare Tu ceri surse citabile & verificabile pentru ce-o fi in viitor, gen ?

    @Constantin Io n-am dubii ca lu' Base i se fringe de toata agitatia. N-am idee de ce-si inchipuie astia doi, ahtiati sa ajunga si ei pe scaune si "sa fie" ca toata lumea-i croita la fel. Dupa opt ani si mai bine te plictisesti de orice fotoliu, oricit de prezidential, iti ajunge, te saturi. Basescu-i satul ca de mere padurete.

  12. Mircea Popescu`s avatar
    12
    Mircea Popescu 
    Thursday, 12 July 2012

    A, ps, asta cu "vor suferi elitele" e o aiureala. Elitele sunt punctul fix. Ele pot fi zidul de care massele isi sparg capul sau pirghia prin care massele isi ating bunastarea, totul functie de pozitionarea subiectiva a acestora din urma. Dume absurde cu "vor suferi elitele" pare sa indice o pozitionare subiectiva in sensu' ca "dorim sa ne spargem fata". Nu ca ar avea cineva ceva impotriva.

  13. Nuca era vorba de dosare care exista nu care sasa fabrice.

  14. Constantin`s avatar
    14
    Constantin 
    Thursday, 12 July 2012

    Nu ziceam ca vor suferi, ci ca vor plati printr-un efort suplimentar. Sunt de acord cu ce zici despre raportul dintre mase si elite, dar nu dogmatic ci simbiotic. Nu poate exista raportul fara existenta maselor, altfel vorbim doar de cooperare.

  15. Constantin`s avatar
    15
    Constantin 
    Thursday, 12 July 2012

    @Freud doar ziceam ca:

    http://www.rtv.net/ponta-dosarele-lui-videanu-si-blejnar-stau-la-dna-voi-face-publice-documente-videanu-e-un-hot_31534.html

    http://www.ghimpele.ro/2012/05/bela-videanu-olteanu-audiati-dosarul-codrut-seres/

    http://www.dcnews.ro/2011/02/dan-nica-%C8%99i-varujan-vosganian-cerceta%C8%9Bi-penal-in-dosarul-po%C8%99ta-romana/

  16. Constantin`s avatar
    16
    Constantin 
    Thursday, 12 July 2012

    @mp sunt doar niste linkuri, nu inteleg de ce a intrat in moderare.

  17. Mircea Popescu`s avatar
    17
    Mircea Popescu 
    Thursday, 12 July 2012

    Aia ar fi foarte bine sa ajunga videanu, berceanu & co la gherla, alaturi de voicu etc. Preferabil cu folosirea mijloacelor statului de drept, pe cit posibil.

    Link-urile care nu-s de pe polimedia.us intra in moderare, asa o fo' dintotdeauna.

  18. Constantin`s avatar
    18
    Constantin 
    Thursday, 12 July 2012

    @MP subscriu. Nu am postat des (linkuri), deci bine ca am aflat.

    Totusi, am plecat de la un futai sculptat stilistic si, chiar daca am deviat de la subiectul articolului, cred ca face parte din tema generala a obsecenitatii, dar cea abjecta si sunt convins ca am devenit porcosi.

  19. http://thevisualiser.net/index.php?rt=home

    pix or gtfo

  1. [...] din randurile de mai sus, o data ca nu-i (mai nimic)  nou sub soare si-a doua oara ca nu, nu cred ca-i vorba ca sa fie cumva ca si cand ai fi obsedat! E altceva, ceva diferit, ceva si asa, dar si asa… [...]

Add your cents! »
    If this is your first comment, it will wait to be approved. This usually takes a few hours. Subsequent comments are not delayed.