Numai relatiile incepute pe Internet functioneaza in practica

Saturday, 21 July, Year 4 d.Tr. | Author: Mircea Popescu

Lumea insista, continua si persista in convingerea ca "relatiile pe Internet" e rele. Indiferent la ce absurditati duce-n practica traznaia asta, cetatenii lumii a treia nu se lasa, dom'le : stiu ei! Mai bine!

Eu pot sa va spun din experienta proprie ca ultima oara am cunoscut altundeva decit pe Internet o femeie cu care-am intretinut relatii cindva inainte de anul 2000.

Motivul este foarte simplu : eu am la dispozitie un timp finit. Nu pot sa ma ocup 170 de ore pe saptamina cu cautat si ales partenere pentru motivul simplu ca o saptamina n-are decit 168. Nu doresc sa-mi ocup mai mult de-o ora pe zi cu asa ceva din motivul sper evident ca mai am si altceva de facut. Ca de exemplu, sa ma bucur de partenerele deja gasite, sa scriu articole pe blog in care enervez populatia si ce alte chestii mai fac eu, sacrific animalute pufoase Satanei pentru viata vesnica sau in fine.

Si-acum, ce alternative as avea eu, in a-mi folosi ora aia pe zi ca sa gasesc partenere ?

As putea de exemplu sa fac ca penibilii cu HB-urile, iau o sticla de vin in mina, ma plimb de nebun prin cartierele-dormitor, sun pe la usi, fac "quality" nustiuce si asa mai departe. Problemele cu abordarea asta sunt ca-i ingrozitor de ineficienta. Deci, cine-s proastele care-mi deschid usa ? Poate ca mie-mi plac fetele inalte si ele-s scunde, ce fac, plec si sun la usa urmatoare ? Aici poate raspunde o baba. Mai sun mai jos pe hol ? La cite usi tot sun asa aleator pina ma plictisesc cu mine insumi, tot recitind aceeasi poezie idioata, pina ma leaga politaii ca-s nebun la cap si deranjez cetatenii, pina asa mai departe ?

Da' sa zicem ca-s complet sarit si aplic cu hotarire metoda asta, tot "abordez" femei asa aleator pina cind se leaga ceva. Cite pot aborda intr-o saptamina, zece ? O suta ? O mie ? Pai depinde, daca renunt complet la orice criterii poate chiar o mie, da' practic ce fac, ma spamez singur cu toante ? O mie de femei in sapte ore vin cam treizeci de secunde bucata. Chiar si considerind locomotia instantanee cam ce puteti discuta cu o femeie necunoscuta in treizeci de secunde ? Ca bun, am inteles, daca o cunoasteti cum mi le cunosc eu pe ale mele puteti discuta totul in treizeci de secunde, da' aia-i usor altceva, multa munca si multa bataie a intrat in opera. Si inca si mai multa conversatie.

Da' sa zicem ca ramineti cu sase pe cap care s-au nimerit sa va raspunda pozitiv din cincizeci de mii de abordari de-a lungul unui an. Bun, si-acum ?

Trebuie sa fii un putulache deosebit de virgin ca sa-ti inchipui ca "a avea o relatie" poate fi un scop ultim. Cunosc destui cetateni care au relatii cu femei de asa natura ca mai au doi pasi pina la sinucidere si zero pasi pina la depresie. Depinde mult de calitatea si natura relatiei aleia, draga, altfel relatiile se pot altera pina-n halu' de disfunctionalitate in care un divort e mana cereasca, o salvare de natura apei in desert. Voi poate credeti ca "nu se poace" in virtutea tineretii, da' ascultati la badita, o relatie cu o femeie poate fi un lucru mai rau decit poate fi bun, dracul va ia pe amindoi acolo-n inchisoarea relatiei voastre care-i infernul care-s autres.

Da' sa zicem prin absurd ca aveti cumva sase fete cu care va intelegeti bine, asa s-a nimerit. Poate din cauza ca sunteti toti puleti de douazeci de ani, nu stiti ce vreti, nu stiti ce sa cereti si orice se intimpla e bine. Bun, si-acum ? Unde mergeti cu relatiile astea ? A, voi nu mergeti nicaieri, voi plutiti, cum se nimereste asa-i bine, la o adica apar eu in peisaj si ele-si uita ca v-or cunoscut. Si pina la urma ce mare chestie, anu' urmator mai gasiti sase. Si dup-un an iara uita ca v-o cunoscut. Modul ecologic de-a trai, fara a lasa urme, sper c-aveti in plan sa va imprastie cenusa pe ceva riu.

As putea de alt exemplu sa fac ca tristul asta, si sa trag concluzii statistic-intemeiate ca dat fiind ca modelul meu e disfunctional rezulta ca lumea e defecta si abandon du travail.

Sau as putea sa fiu un om sanatos la cap, cum de altfel chiar sunt desi defectilor nu le pare, si sa observ ca-n lume sunt fo' citi, sapte miliarde de oameni inca ? Peste ? Dintre ei macar patru miliarde is femei, ca asa-s femeile, mai abundente. Din care, sa vezi minune, cam tot patru miliarde au tite, si cam tot patru miliarde au ochi, si cam tot patru miliarde doua coapse si-o pizda intre ele privind din fata, si-o gaoaza intre ele privind din spate. Deci astea nu pot fi criterii de selectie, ma intelegeti voi ? Faptu' ca are tite nu-i un criteriu eliminatoriu, toate femeile au! Si pizda la fel. N-ati eliminat nimic si n-ati selectat nimic cerind ca femeia sa aiba tite si pizda.

Da' poate ca pe mine ma intereseaza femeile care stiu ce-i aia Mendelssohn, si care-au citit si inteles Shaw si Sartre, si care luate sa spuna cine-s clasicii limbii engleze stiu sa-nceapa cu Shakespeare, asta ca sa ne limitam doar la litera S. Poate ca pe mine ma intereseaza femeile care-ar trece fara emotii testul de field agent in orice serviciu al lumii, si care-s capabile de un doctorat in antropologie cum si pot, daca-si pun mintea respectiv curu', sa ajunga cea mai cautata escorta de lux din ce oras le aleg eu intimplator cu dartu' pe harta. Care femei poate ca is zece, sau o mie, sau zece mii in toata lumea. Si poate ca pe linga astea zece, sau o mie, sau zece mii in toata lumea mai sunt dispus si sa tolerez acele femei care chiar daca nu-s capabile de tot pomelnicu' sunt totusi ferm hotarite sa moara incercind si straduindu-se sa fie. Femei care-s dispuse sa citeasca o prefata un an de zile, cu creionu' in mina si cu enciclopediile alaturi, pina inteleg tot ce scrie-acolo, femei care-s dispuse sa copieze o pagina de zece mii de ori pina le intra-n cap, femei care-s dispuse sa stea drepti sase zile si sa traiasca cu dogfood, uscatele de-alea + apa, si orice, da' absolut orice altceva.

Si-acum, ce ne facem ? Daca-s o mie din patru miliarde inseamna ca am sanse de 0% sa intilnesc una pe strada. Nu 0.ε, ci 0 de-a dreptul, dat fiind ca alea-s cam singurele care nu vorbesc cu puleti dubiosi ce le abordeaza social. De ce nu ? Pai tocmai de-aia, mai frate, tocmai de-aia pentru ca stiu si ele socoteala de-am facut-o dinsus, si-si dau seama ca intre toti puletii de le abordeaza social exista fix 0% sanse sa ma regasesc eu, tocmai pentru ca... tocmai pentru ca... tocmai pentru ca eu m-am prins de ce-am explicat dinsus.

Pe vremea dinaintea internetilor era dificil spre imposibil, ca n-aveai cum si unde, depindeai de-o retea de cunoscute care sa ti le filtreze. Acum insa... de cind cu aparitia Internetului chestiunea s-a simplificat cu ordine de marime. Si-atunci ce cicat ii asta ca "nu functioneaza" ?

Draga, daca "nu functioneaza Internetul" singura concluzie posibila este ca sunteti voi inepti.

Category: Lifespiel
Comments feed : RSS 2.0. Leave your own comment below, or send a trackback.

14 Responses

  1. Drept spui, pana la aparitia internetilor, nu o functionat nici o relatie ftw!!11. Iar judeci lumea dupa chipul si asemanarea ta, ceea ce nu-i.
    Au sanse sa merga bine relatiile incepute pe interneti? Nu vad de ce nu, io ma inteleg bine IRL cu omii cu care m-am cunoscut pe linterneti, chiar mi-am facut cativa prieteni faini.
    Ca tu cauti un gen de relatii diferit de ceea ce cauta catralioane de ziliarde de femei, asta ii alceva. Tu nu vrei sa te impuiezi, lucru imbucurator, insa sunt sanse mari ca duomnisoara care-si cauta o relatie pe linterneti sa vrea sau macar sa stie care are posibilitatea sa intre intr-o relatie de genul asta. Plus diverse care nu se simt pe linterneti. Plus ca esti hater, sa-ti dai insigna.

  2. Mircea Popescu`s avatar
    2
    Mircea Popescu 
    Saturday, 21 July 2012

    Mnu. Problema-i ca tu confunzi statistica cu anecdota. Sunt sigur ca si canceru' s-o fi vindecat ocazional inainte de inventarea scrisului, da' asta nu are nici o importanta intr-o discutie despre medicina.

    Imbucurator ahahaha magariule. Si ca bonus, io nu vorbeam de domnisoare care-si cauta relatii pe internet in acest articol. Ca nu suntem aschilopati sa avem impresia ca daca ne cautam pizde irl atunci conspectam rubrica de anunturi matrimoniale.

  3. Internetii e rai!

  4. De acord.

  5. Mircea Popescu`s avatar
    5
    Mircea Popescu 
    Saturday, 21 July 2012

    Esti de acord ca internetii-s rai sau ca numa' cei rai razbesc in viata sau ca ce anume ?

  6. atentie, nu sunt SPAM! parerea mea este ca ai dreptate in mare in ceea ce spui, dar nu uita ca nu e complet, fiind doar un continut din intreg. si da, daca faci sex, folosirea prezervativului e un cosmar, care omoara totul inca din fasa. ca si alternative pune-o sa ia pastile, dar sa se tina de tratament, ca altfel e bai...

  7. Mircea Popescu`s avatar
    7
    Mircea Popescu 
    Saturday, 21 July 2012

    Lol cica nu esti spam hahaha ce-am ris.

  8. Sunt de acord cu tine. In mare parte.

  9. Mircea Popescu`s avatar
    9
    Mircea Popescu 
    Saturday, 21 July 2012

    Ahhh. Mai spune-mi :)

  10. Functioneaza dar nu intotdeauna. Uneori te poti trezi cu o alta femeie la intalnire. :)

  11. Nue relatiile si nici interneti. Femeile ie rele.

  12. Mircea Popescu`s avatar
    12
    Mircea Popescu 
    Sunday, 22 July 2012

    @Cristina Pai intotdeana te vei trezi cu o alta femeie.

  13. Da’ poate ca pe mine ma intereseaza femeile care stiu ce-i aia Mendelssohn, si care-au citit si inteles Shaw si Sartre, si care luate sa spuna cine-s clasicii limbii engleze stiu sa-nceapa cu Shakespeare, asta ca sa ne limitam doar la litera S.

    Si ele stiu?

  14. Da’ poate ca pe mine ma intereseaza femeile care stiu ce-i aia Mendelssohn, si care-au citit si inteles Shaw si Sartre, si care luate sa spuna cine-s clasicii limbii engleze stiu sa-nceapa cu Shakespeare, asta ca sa ne limitam doar la litera S.

    Si ele stiu?

Add your cents! »
    If this is your first comment, it will wait to be approved. This usually takes a few hours. Subsequent comments are not delayed.