Selectie pasiva
Nu mi-e clar daca m-ati catalogat drept rasist sau multiculturalist. De fapt chiar, hai sa facem un sondaj, ce sunt eu, multiculturalist de-ala ultraprogresist si globalist cu una fazza una razza sau dimpotriva, fascist de-ala reactionar si rasist ? Ia bagati un comentariu, da' de preferinta inainte de-a citit articolul (nu neaparat pentru ca-i pe cale sa rastoarne opinia invers, dar pentru ca fiind proaspat dupa lectura are sanse mari sa domine raspunsul).
Ei, si-acum, sa intram in piine. Una dintre intrebarile care framinta de multa vreme pe multi oameni este cam asa ceva : cum e posibil dom'le ca pe cel mai fertil si bogat continent din lume, adica Africa, unde au trait oameni din cele mai vechi timpuri (pentru ca e destul de clar ca toti ne cam tragem dintr-o curva pe numele ei Lucy, care era negresa), sa fie cinci sau zece mii de ani mai tirziu numa' noroi si paie ? Iara pe teritorii mult mai dificile (precum, de exemplu, Suedia) sau mult mai tirziu colonizate (sa zicem Australia) sa se inalte in toata splendoarea ei civilizatia cea mai complexa ? Care-i explicatia pentru troglodeala asta socanta a africanilor, cum se face ca io explic unui african ce-i aia o harta, pe care el o vede atunci in mina mea prima oara, in conditiile in care... ei au inventat hartile ca notiune si posibilitate teoretica ?
Ei bine, cred ca am o explicatie, si ea se invirte in jurul conceptului de selectie pasiva. Ca sa ne intelegem sa pornim de la un exemplu simplu : fie un mol de gaz intr-un recipient oarecare. Acest mol de gaz are o temperatura macroscopic vorbind, dar asa cum noi stim pentru ca suntem isteti si cultivati (pe Trilema) are microscopic o compozitie discreta, fiind format din niste molecule care au fiecare o viteza proprie. Iar temperatura e pur si simplu o manifestare macroscopica a acelor viteze individuale agregate.
Ei, sa zicem ca peretii recipientului dispar acum brusc. Asta inseamna ca moleculele care veneau cu viteza spre pereti, se ciocneau de ei si porneau inapoi nu mai au de ce se ciocni, ci evadeaza-n spatiul inconjurator. Deci, nemaiexistind pereti, gazul se va imprastia, pierzind molecule in mediul inconjurator. Care molecule ?
Pai cele mai rapide.
Asta-i marea chestie. Cele mai rapide au sanse mai bune sa dispara, cele mai lente sed acolo in lentoarea lor. Pe masura ce moleculele rapide se pierd in mediu, temperatura scade, pentru ca viteza medie scade si ea. Exact aceeasi proprietate duce la prabusirea statelor care-si nemultumesc elitele (ca exemplu cel mai recent fiind bineinteles SUA) : odata ce aia mai importanti pleaca, rezultatul net este ca fiecare traieste intr-o lume mai proasta, nemaibeneficiind pasiv de pe urma calitatilor aluia intr-o mare medie.
Deci, Africa, acum X mii de ani. Unii africani pleaca, altii ramin. Cine pleaca si cine ramine ? Pai, dupa inteligenta, aia care pleaca tind sa fie mai inteligenti decit aia care ramin. Dupa lene, pai aia care ramin tind sa fie mai lenesi decit aia care pleaca. Dupa curaj, pai aia care pleaca tind sa fie mai curajosi decit aia care ramin. Asta este selectia pasiva : lasate de capul lor lucrurile evolueaza in sensul degradarii, pentru ca cei mai buni colonisti se duc in Vest spre California, si cei mai buni romani nu stau in Bolintinul din Vale sa frece mangalul, ci pleaca.
Ei si iata. Africa, rezultatul mindru a zeci de mii de ani de selectie pasiva : o tara frumoasa si bogata, plina de rumegatoare. Unele patrupede. Altele bipede.
Cum va place ?
Saturday, 22 October 2011
Nu-mi place.
Amuzant e ca ai evitat complet sa declari daca esti rasist sau nu, ci doar ai povestit de ce e Africa de rahat.
Iar majoritatea negrilor din SUA au venit prin sclavie, mdeci le fuck, la fel si europa, ia pana atunci nu parasisera zona.
Cu exceptia acum nu stiu cate mii ani.
Saturday, 22 October 2011
I-auzi mo la el ca nu-i place. Da' unde te crezi bre, la restaurant ? Aici e cantina!
Saturday, 22 October 2011
Pai cine te pune sa pui in footer va place.
Mue.
Problema niggerilor e ca nu au avut niciodata intelectuali. Putinii care au avut ceva minte si-au bagat ceva in fundatura pulii si-au pupat Arabia, unde au dezvoltat comert si agricultura, primele legi, primul scris si prima cultura. Unii s-au intors inapoi(Egipt) altii au plecat inspre Asia si altii inspre Europa.
Negru a ramas negru, a aparut Sapiens si Neanderthal, negrii nu au vazut neandertal si de aici diferenta de 0.200% intre negrii si albi, si de 1.5 intre negrii si maimute, au fost niste apogeuri, mesopotamia, grecia, imperiul roman, china, japonia, califatul arab, turcia, mongolia, ultimul castigator e Europa, cu imperialismul.
Asta e. Recognize victory.
Saturday, 22 October 2011
A pleosc, uitasem. Retractez comentariul anterior (#2) a nereprezentativ.
Japonia era in Africa ?
Saturday, 22 October 2011
Ești evreu, restul nici nu mai contează.
Saturday, 22 October 2011
Nu. Africanii le sunt cu mult inferiori. Ma refer la apogeuri de popoare vechi. Defapt japonezii s-au reformat in ultimii 200 ani pe sistem german, deci lol.
Dar oricum dupa imperialism si actuala globalizare, idea de superioritate genetica si culturala chiar nu isi mare sensul.
Marii cercetatori si scriitori au fost inlocuiti cu 50 cent, Dalai Laba, etc.
Acum mai e doar maculatura si manuale si reviste de nu le citeste nici naiba.
Avem iemp3, farduri, filme, cacaturi, cultura de masa etc.
Si negru, si albul, si maroul si galbenul au Nike, Ferrari, etc. Pointless.
Cu exceptia ca relativ unii au niste probleme de comportament, furturi, logica, etc.
Saturday, 22 October 2011
a ps, a completat mircea popescu recensamantul?
Sunday, 23 October 2011
Eu merg pe mîna lui Cristian!
Nu pot să zic că am ceva cu ovreii dar sincer amu: cîtă .ula mea greutate pot avea teoriile tale? Gen! :))
Sunday, 23 October 2011
Pai in masura in care se cere sa fii evreu nu prea pot avea.
Sunday, 23 October 2011
O discuție mai veche în care tu Mircea spuneai „Chestie care explica si de ce nu s-au construit civilizatii in zonele aride”.
Sunday, 23 October 2011
Doar ca Africa nu-i cine stie ce arida.
Sunday, 23 October 2011
Hmmm. Citez din Misconceptions About Africa:
Totuși nu-mi sună a teren foarte fertil la ca cel din unele zone din Europa, inclusiv România și Moldova. Norocul lor e că pot să cultive banane și portocale, iar mai nou și avocado (în Africa de Sud).
Sunday, 23 October 2011
E mai fertila decit California, de exemplu. Care e principalul producator de legume din America. Continentul.
Sunday, 23 October 2011
Pai lol ba retarzilor, aici vorbim de Nigeria sau Zambia, care sunt emerging economies.
Si coasta marocanilor si-a tunisienilor e destul de buna, dar aia mi se pare ca au multa argila, ca-s fabricatori de portelana.
Oricum din tarile bogate din Africa nu va emigra niciunul. Defapt chiar nu sunt de acord cu idea ca desteptii emigreaza.
Doar prostii.
Nigeria o duce chiar foarte bine.
Sunday, 23 October 2011
Deci esti fundamental asa un fel de conservator ?
Sunday, 23 October 2011
Mda, parca m-ai mai intrebat asta. Sincer nu stiu.
Oricum nici n-am sa incerc sa ma explic, pentru ca eu expun "teorii".
Sunday, 23 October 2011
Pai si ce teorii pot fi alea pe care nu esti capabil sa le explici ?
Sunday, 23 October 2011
Mda, scrisesem vreo cateva randuri, dar oricum nu le citeste nimeni si nu mai are sens sa ma enervez. iar.
Sunday, 23 October 2011
Hai mă, nu ne lăsa așa în ceață, luminează-ne.
Sunday, 23 October 2011
Eu n-am ce surse sa dau.
Chestiile astea nu sunt la mari publicatii si nu se fac cercetari. Versiunea oficiala e ca rasismul e nefondat iar oricare alta varianta asupra holocaustului e antisemitism si "revizionism istoric". Dupa parerea mea, ambele sunt minciuni intro oarecare masura.
Acuma fiecare sa se descurce cu Google, dat fiind ca tot ce spun eu iese impotriva mea.
http://en.wikipedia.org/wiki/Race_(classification_of_human_beings)#Current_views_across_disciplines
Exista diferente genetice intre rase, exista si de boli si de alte chestii. Studiile s-au abandonat pentru ca e "rasism" si "nazism".
La fel si cu evreii si holocaustul, orice cercetare implica, chipurile, o ideologie politica extremista; pentru ca ai tu ceva la cap si nu vrei tu sa accepti ce au scris unii in carti, ca esti mai cu mot.
Mdeci va descurcati. Nu? Asta e.
Sunday, 23 October 2011
Pai oricare alta versiune asupra holocaustului chiar este revizionism istoric, prin simplul fapt ca tinde sa... revizuiasca. Ce altceva sa fie ?
In rest cre' ca exagerezi.
Sunday, 23 October 2011
Mda. Problema e ca e vazuta doar negativ.
Eu unul vreau doar pur si simplu adevarul.
Asta si punerea in aplicarea a codurilor civile, penale, interventii ale politiei, arestari, verificari, etc, scoate de ajutoare speciale, legi speciale si tot asa.
Monday, 24 October 2011
Ce naiba, mi s-a pierdut comentariul. Eu sunt de acord cu Freud, există diferențe între rase, altfel n-ar mai fi rase diferite.
Monday, 24 October 2011
hater
Sunday, 4 March 2018
http://iopscience.iop.org/article/10.1088/1748-9326/1/1/014005/meta
isn't it ironic blacks ended as slaves precisely there.
wouldn't it have had been neat if someone had actually followed the money... or, the dust, before the portuguese.
even the malay swam an entire ocean up to madagascar.