Chiar ca este o constanta
Am sa va fac o confesiune, pentru ca ma doare sufletul.
Am muncit sa traduc Internet Warrior Guide ala, dupa care m-am apucat si-am organizat concurs, unde am mai muncit o tura (sa-l concep, sa-l scriu, sa calculez la final rezultatele). Si pe care l-am si finantat, de altfel. Cu alte cuvinte am investit niste bani si niste efort. Nu mai conteaza daca socoteala totala iese o mie sau zece mii de euro, ca am dat cu draga inima, gindindu-ma eu in naivitatea mea de om prost : iata, am contribuit la progresul intelectual al compatriotilor mei. De banii/munca asta ei vor fi niste oameni mai destepti, mai cultivati, mai aproape de problemele timpului lor, mai departe de mlastina feudala in care i-au afundat "barbarii de tirani", dusmanii, mongolii, Ceausescu, iara nici intr-un caz prostia, lenea, trufia, idiotenia, ingimfarea si restul lor de calitati "de bun simt".
Sincer va spun ca pe cind am anuntat rezultatele ma simteam deja destul de bine despre mine pe temele astea. Este ce dobitoc is ?
Mnoa, la douasprazece ore dupa sau asa ceva, iata ce gasesc eu (pe fain, sigur ca pe fain, unde altundeva ?) : un articol in care o domnita se bucura ca a fost primai, ne confeseaza modest ca ea lucreaza cu interneti, cu servere, cu chestii de-astea si ne reaminteste ca a scris ea un articol de-ala cu "uite ce prostii au cautat lumile pe google ca sa ajunga la mine".
Deci bun ? Cel mai imbecil soi de non-articol, la egalitate de puncte (adica zero) cu magaria aia cu "Top 10 feluri in care". Ambele sunt absolut inutile si perfect neinteresante, cam la fel de inutile si neinteresante cit este si-un os desenat pentru un ciine in carne si oase. Ambele sunt folosite de autorii care-s simultan a) lenesi (cu precadere intelectual) si b) neexperimentati (ceea ce nu inseamna neaparat vechime bruta, ca unii reusesc sa treaca prin propria istorie fix ca rata prin apa, adaugindu-si doua saptamini de experienta in cinci ani traiti pe muchie). Ambele aduc complet imaginare "beneficii SEO", daca esti suficient de tras cu forcepsu' de cap la nastere cit sa crezi asa ceva.
Dupa care - pentru ca asta nu e inca destul - dupa care femeia (care lucreaza cu interneti, cu servere, cu chestii, bine ?) se plinge ca i-a furat cineva ideea. Cu screenshoturi si-n toata regula, ea onest are sentimentul ca cineva i-a furat ideea. Ideea ei, de articol cu "ce mai cauta lumea pe blogul meu". I-a furat-o cineva. Ideea. Ideea EI.
Mnoa, si asta inca nu e chiar tot. Citam din comentarii :
Adrian A. 29 October 2011 at 4:21 pm #
Nu am citit blogul tau pana acum; dar ideea nu este originala, am vazut-o pe multe bloguri americane cu multi ani in urma… E destul de banala treaba asta, s-au gandit multi la ea.
Un cetatean de bun simt noteaza evidenta cea mai banala in termenii cei mai pasnici, corect ?
Teo 29 October 2011 at 9:19 pm #
Nu stiam de americani, merci de precizare! Ma gandeam ca nu am pus eu coada la pruna, ba poate or fi fost si alti romani inaintea noastra. Totul e sa-i descoperim.
Sa ne citim cu bine.
Vezi, uite de-asta nu-s eu amicul abordarilor politicoase. Dupa ce unu' sau una, ca nu conteaza, comite in scris o gugumanie mai mare decit o tara mijlocie, o atragere politicoasa a atentiei ii va lasa in gura gustul nepotrivit ca e si el sau ea un cetatean acolo care isi aduce contributia la propasirea omenirii.
FALS! Teodora Ratiu a fost o imbecila inenarabila la faza asta, si datorita imbecilitatii ei inenarabile Trompi a sugrumat o broscuta simpatica cu sirma ghimpata. Nivelul exceptional al imbecilitatii inenarabile comise de catre Teodora Ratiu trebuie neaparat subliniat ca atare. E dureros pentru ego-ul ei, poate, e neplacut pentru cel ce se vede silit sa sublinieze (ca oricine si-ar dori sa traiasca intre oameni inteligenti si stilati si nu intre gugumani) dar alternativa e absolut atroce : nu doar ca ea paste in continuare fericita pe gazonul de biti, fara filtru de imbecilitati inenarabile instalat, da' turme intregi de alte vacute vad ca imbecilitatile inenarabile-s tolerabile, si-n scurta vreme intra in productie si ele!
A nu avea curajul de-a le spune idiotilor ca-s idioti e cea mai mare lasitate posibila sau imaginabila, si direct responsabila pentru toate relele, de la faptul ca "adevarui-i ca se fura" si pina la circumstanta ca "n-ai cu cine, dom'le". Dar lasind problemele astea la o parte, ma doare sufletul, literalmente. Deci am investit niste bani si niste efort intr-o incercare credeam eu masurabila si eficienta de-a extrage niste cetateni dintr-o mlastina. Doar ca eu sunt un om, iar cetatenii sunt un intreg popor, si cantitatea de mil din capetele lor este o constanta. De ce ma zbat eu sa scot pe dincoace, de-aia intra pe dincolo.
Solutia de a-ti pastra sanatatea mentala, notez aici pentru eventualii cititori din posteritate, ca mie unul nu-mi mai serveste la nimic, este sa nu-ti pese de grupuri de indivizi. Pentru ca in principiu si din principiu, singurul lucru pe care-l poate face un grup de indivizi pentru tine ie sa te dezamageasca. Retineti ca a patit-o si Dumnezeu, voi cam la ce va puteti astepta ?
———- Ca si mine, nu ? [↩]
Tuesday, 1 November 2011
Mda.
Ce amuzant e asta cu Analytics sursa sigura de trafic, pana si opencube zicea ca-i de rahat dat fiind ca-i dadea statistici cum ca inca primeste vizite de la demaio, mort de mult site-ul.
Tuesday, 1 November 2011
A, o revenit tipu' ?
Tuesday, 1 November 2011
Am cateva precizari.
Parerea de la care am pornit si cu care am incheiat a fost ca pot fi mai multe persoane cu aceeasi idee intr-n anumit interval de timp. Chiar daca la un moment dat mi-a trecut prin cap si aceea ca as fi fost sursa de inspiratie sau ca as fi copiata.
Asa ca discutia deschisa la comentarii a fost una civilizata intre mine si cel despre care am scris.
Ce am pus pe blog a fost o glumita pentru mine si amicii care ma citesc constant. Aceeasi amici stiu ca nu sunt o specialista in SEO si alte chestii internetice si stiu ca ma refer la serverele unei aplicatii ERP. Spre deosebire de tine, eu nu privesc de sus pe nespecialistii in domeniul meu.
Unde ai dreptate e ca un astfel de subiect nu-si avea locul pe un portal ca al tau. Si eu am ramas mirata cand am vazut pentru ce imi vin vizitatori de pe Polimedia. Tocmai pentru ca atunci cand adaug ceva acolo e dupa ce gandesc prima data are sau nu ceva de zis. Drept dovada ca din (doar) vreo 30 de articole pe care le-am propus, ai si pubicat 3.
Problema ta nu cred ca e cat am fost eu de tampita intr-un articol cu iz personal. La o adica toti mai lasam jos stacheta in apropierea weekendului. Adevarata ta problema e ca oamenii iti baga gunoaie ca sa-si ridice scorul.
Tuesday, 1 November 2011
;)
Tuesday, 1 November 2011
Deci la explicatii stam bine. M-am linistit.
Tuesday, 1 November 2011
"Daca numai zece striga la Tine, vei cruta tu oare cetatea? Dumnezeu a raspuns lui Avraam: "N-o voi nimici, pentru cei zece oameni buni"( 18:32)."
mai mult de zece oameni inteleg si apreciaza eforturile de-a organiza asemenea activitati precum acele concursuri. mai mult de zece oameni inteleg munca depusa dincolo de "culise". cati vrei sa fie, in numele lui Trompi ?
Tuesday, 1 November 2011
Pircea Mopescu nu-i vreu zeu atotiubitor, totusi.
Tuesday, 1 November 2011
Lol cu Porcu.
Tuesday, 1 November 2011
Hipstere, ce-am zis eu si ce-ai dedus tu. Apoi nu faceam comparatie prietene, yo-s convins ca Mircea care-i el cel care trebuia sa inteleaga, a inteles ideea. Acuma... n-o fi omul simpatizat de toata lumea, dar fa putin abstractie de la scopul tau precis de a fute buha si luand-o rational recunoaste ca omul a depus eforturi de el stiute si calculate pentru a sustine acele concursuri. Acuma nu stiu cine-i in masura sa decida ce-i mult si ce-i putin cand e vorba de timpul si banii altui om.
Tuesday, 1 November 2011
Domnule Popescu, am tot respectul pentru munca si banii investiti de tine pe site-ul asta, dar nici nu accept sa fiu facuta vaca, imbecila si idioata pentru un post de pe blogul meu pe care altcineva l-a postat pe portalul tau.
Iti respect dreptul de a scrie ce vrei despre oricine aici si nu folosesc cuvintele ce le-ai folosit la adresa mea. Imi rezerv si eu dreptul sa scriu ce vreau la mine pe blog.
Te rog sa-mi stergi contul teoratiu de pe fain@polimedia. Din momentul asta ii rog pe toti membrii de aici sa nu mai adauge articolele mele.
Nu ma intereseaza ce se va mai comenta in continuare la articolul asta pentru ca nu voi mai intra.
Teodora Ratiu
Tuesday, 1 November 2011
Acum are nevoie de niste troli care sa ii publice articolele pe fain si o sa ii creasca numarul de cititori. Pe internet, cel mai usor te lansezi cu" un scandal"...
Tuesday, 1 November 2011
In sfarsit un articol care nu-i despre ce-o mai facut Nede. Cineva acolo sus ne iubeste.
PS. s-ar putea sa fi schimbat ceva la css de imi mananca brauseru primii pixeli din coloana stanga de text ?
Tuesday, 1 November 2011
@PorculdeYork Toti ba, tu n-ai vazut filme cu ciboarge si ce sexi is alea ?
Cre' ca am comis o eroare de reprezentare, cam pe urmatorul esafodaj : traditia in limba romana este de-a se scrie (numeroase) astfel de articole formal ca o explicatie a completei exasperari a autorului si "uite de-asta nu fac eu ce as putea face", dar de fapt mai mult ca o justificare a diverselor mediocritati personale.
Acum, e adevarat ca eu am scris prima parte conform traditiei, da' nu-i adevarat ca textul implica ceea ce (corect) cititorul s-ar astepta sa implice in baza zisei traditii. Nici nu-s suparat, nici nu vreau sa-mi iau jucariile si sa plec, nici nu-mi pare ca respectiva chestie conteaza si asa mai departe. Pentru mine e o banala observatie, cam ca si cum ai spune ca uite luna, e patata. Nu m-oi sinucide acuma pe motiv ca luna nu-i perfect alba ca o bila de brinza (perfect alba). Nici nu mi-oi da foc la casa. Nici n-oi cadea la neagra depresie.
@Teodora Ratiu Cred ca deja incepem sa expunem problema, dat fiind ca eu nu am nici un fel de respect pentru munca (inclusiv, sau incepind cu a mea, cum preferi) si nici pentru bani (inclusiv ai mei idem). Eu am tot respectul pentru inteligenta, si pentru apropierea verificabila a reprezentarii de real.
Am ris de tine in prima faza (comentariul #3) cu fetele cu care rid eu de prosti pe Internet (categorie in care te incluzi tu, nu te includ eu, tine cont) pentru ca practic el revenea la un "nu vreau sa existe ceea ce zici tu acolo", un soi de capul strutului in nisip. Public am ignorat cu brio respectiva aiureala, si iata ca intr-adevar, ea se confirma : tu, in idiotenia ta absolut indiscutabila, chiar crezi ca asa functioneaza internetul. Esti ceea ce in limbaj de specialitate se numeste lolvacuta, adica una pe care o mulg trolii spre amuzamentul public, si ea le da, oricit, fara limita.
Solutiile in cazul tau sunt doua : ori iesi de pe Internet, dat fiind ca n-ai ori maturitatea emotionala, ori capacitatea intelectuala de a functiona in acest mediu, ori renunta la prostiile/rezolva fixatiile care te impiedica de la a relationa normal. Ambele solutii sunt dureroase, dar oricare dintre ele (si numai una dintre ele) este solutia corecta. Orice altceva vei incerca sa implementezi va da chix.
Io nu-ti vreau raul. Pur si simplu sunt mult deasupra ta, vad niste chestii si ti le spun. Public. N-ai decit sa nu fi tu de acord ca exista universul, ca eu sunt mult deasupra ta, sau ca "ce-ti da frate tie dreptul". Nu conteaza, in principal pentru ca [inca] nu contezi.
@dyde Probabil ca se vor gasi.
@Dr.A Bai cit de hater poti pentru ca sa fii. Deci eu am scris cite, trei articole facind misto de Nede ? Din cite, trei mii ? Vai, ce bine ca uite, este un articol care nu-i despre ce-o mai facut Nede. Ca si precedentul. Si cel anterior lui. Si toata lista de 20 din dreapta. Si asa mai departe.
E posibil sa fie un bug de rendering, si io am constatat in Opera chestia, da' un zoom out urmat de zoom in sau invers repara problema. Aia e ?
Wednesday, 2 November 2011
@Mircea Popescu
S=a rezolvat dupa ce am trimis comentariu. Daca reusesc sa o repet iti zic.
Unde ai mai vazut tu hateri care-ti zic de bine, te crezi in tara minunilor ?
Wednesday, 2 November 2011
Bai deci. Eu ma aflu intr-o tara in care nu mai departe de tu insuti ziceai recent ca taximetristii nu duc lumea. Pai atunci haterii de ce hateresc, ce facem aici, invers da' nu de tot, ci numa' alea convenabile ?!
Wednesday, 2 November 2011
Io n-am zis ca sunt hater ci dimpotriva: avand carevasazica in vedere ca te-am laudat carecumva nu pot fi considerat hater nicidecum.
Wednesday, 2 November 2011
Cre' ca-mi fac la comanda niste brass knuckles de-alea pe care sa scrie in relief si invers "This can
not be
considered
a bruise".
Pai nu ?
Wednesday, 2 November 2011
Vrei, nu vrei, Teodora "herp derp am fo prima" seamana nespus de mult cu tine in dorinta de a epata cu orice pret, chiar si cu cel al ridicolului. Evident, exista si diferente, cum ar fi ca ea n-a facut cateva sute de para din porn. Daca-i vrei cu adevarat binele, i-ai face cunostinta cu catea cunostinte, sa-si puna si ea serverele la bun uz.
Numa' zic :)
Wednesday, 2 November 2011
Deci cum ?!
Monday, 11 June 2012
Salut
Mircea, te rog sa imi stergi contul ("kiwi" si pe cel "cumul" - care nu functiona) si toate link-urile introduse de mine pe fain@polimedia.us. Sa nu ramana nicio urma a trecerii mele pe la "tine" :P tongue.
Comentariile de pe site-ul in cauza sunt foarte malitioase si ma mir ca tu, ca gazda, le incurajezi.
Pacat
Toate cele bune!
Monday, 11 June 2012
Proprietate intelectuala, ur base r belong to polimedia srl.
Monday, 11 June 2012
@kiwi O idee ar fi sa te dezveti de la a te lua chiar atit de in serios. Te asigur ca n-ai absolut nici un motiv.
Monday, 11 June 2012
Cum zici tu. Cererea mea de dezactivare ramane in picioare (vad ca doar aici pot sa o fac). Ai dreptate poate cu luatul in serios, sau poate nu. Oricum ar fi, nu ma identific cu valorile site-ului tau si asta e.
Poate daca nu ai da karma mai mare pe comentarii decat pe voturi lucrurile ar sta altfel...
Monday, 11 June 2012
Nuca nu exista nicio dezactivare.
Wednesday, 11 July 2012
Forever
youngfain