Concurs de August
Acesta este al 400-lea articol publicat pe Trilema, asa ca pentru a sarbatori sa ne relaxam un moment. Ma rog, eu sa ne relaxam. Voi, dragi cititori, v-ati relaxat pana acum, asa ca dimpotriva, sa va pun la munca. Sub forma de concurs. Dar sa incepem cu ce conteaza :
Premiul. Castigatorul acestui concurs primeste 1000 RON, ori prin inmanare directa in municipiul Timisoara, ori prin transfer bancar, in restul tarii (sau al lumii).
Mod de desfasurare. Dupa cum poate ca stiti, acum cateva zile am lansat fain@polimedia.us, o platforma sociala destinata promovarii articolelor bune scrise in limba romana. Puteti propune articole noi, vota articolele deja propuse, introduce comentarii si asa mai departe.
Fiecare utilizator are asociat un numar de puncte de karma, de exemplu Alex Mazilu are 33. Pentru fiecare din activitatile de mai sus, introdus articole, votat, comentat, sistemul acorda un numar de puncte de karma. Totalul fiecarui utilizator se recalculeaza de cateva ori pe zi.
Prima persoana care atinge 10,000 de puncte primeste premiul. Contul meu (mircea_popescu) este exclus de la aceste festivitati, ca n-am chef sa-mi dau premiu eu mie.
Durata de desfasurare. Concursul continua pana la momentul in care premiul este castigat.
Caveat. Fain@polimedia.us este, asa cum zicea si articolul de introducere, destinat promovarii articolelor bune. Nu este destinat promovarii de mesaje comerciale, si v-as ruga sa nu va apucati sa introduceti articole proaste la gramada doar de dragul de a obtine puncte in plus, pentru ca veti obtine una'n cap cu banciocanul, si toata munca va va fi fost in zadar.
Distractie placuta :)
EDIT, 30min mai tarziu : Si avem deja primul killspam user : PCMHZ. Bravo baieti, continuati, poate va rad cu IP cu tot.
EDIT 2 : Puteti urmari si topul utilizatorilor dupa karma, proaspat introdus printr-un hack in codebase.
Friday, 21 August 2009
Permiteti preluarea acestui concurs pe site-ul de concursuri ?!
Friday, 21 August 2009
Sigur, baga mare.
Friday, 21 August 2009
Si cum facem sa adaugam articole noi? Acolo cere User si Pass ... da' nu te poti inscrie ... hmmm ... ce ma fac?
Friday, 21 August 2009
Pai cum sa nu te poti ? Uite aici : http://polimedia.us/fain/register.php
Friday, 21 August 2009
10 000 de puncte de karma. Oare daca i le vand lui Buddha (the real one) imi asigura o reincarnare linistita :D ?
Friday, 21 August 2009
Nu, din cate tin minte de cand am povestit ultima oara, de 10,000 de puncte te reincarnezi fie in dildo, fie in bara de autobuz. Aia linistita e mai scump :D
Friday, 21 August 2009
salut .As vrea sa particip si eu la acest concurs.Dar nu stiu unde sa introduc articolul.Mircea Popescu, as vrea sa-mi lasi si mie emailul ca sa te intreb mai multe. Multumesc
Friday, 21 August 2009
Pai intreaba, draga.
Friday, 21 August 2009
pai am intrebat deja...,,salut .As vrea sa particip si eu la acest concurs.Dar nu stiu unde sa introduc articolul.''
Friday, 21 August 2009
Uite : mergi la http://polimedia.us/fain/ si scrie acolo Submit New Article, acolo il introduci.
Friday, 21 August 2009
lool..10.000 de puncte...mai bine ma culc =))...hai ca ai gandit-o....
Friday, 21 August 2009
cel mai tare e cu 78 puncte, zic ca am lasat suficient handicap.
vad ca am deja 5 punte si nu stiu ce am facut in afara sa exist, dar oricum ma asteptam.
acum fara gluma, numai daca bag jumate din articolele la care dau share iau o groaza de puncte... nu exista un criteriu, ce merge propus si ce nu?
si bonus: articolele tale apar in reader unu da si unu ba.
Friday, 21 August 2009
@Dragomirescu Mihail Pauzele lungi si dese, cheia marilor succese.
@ioana Scriptul care calculeaza totalurile nu ruleaza decat de cateva ori pe zi, ca sa nu-mi omoare serverul, deci update-urile nu-s in timp real.
Cat despre ce merge propus : Daca te uiti la ce-o fost deja acolo, zic ca-ti formezi cat de cat o idee. Ideal, articole bine scrise, cu idei interesante si originale, fara scop comercial imediat.
Ce reader folosesti ?
Friday, 21 August 2009
google, dadusem link
acuma poate nu se accepta link, ori nu erau acceptate codurile alea html... nu prea ma pricep eu.
Friday, 21 August 2009
Nu stiu ce sa zic, google e destul de notoriu cu diverse probleme la RSS. Am verificat daca feed-ul se vede corect daca dai click pe buton jos, si se vede.
Dar da, codurile html ti le scoate automat din comentarii.
Friday, 21 August 2009
Un clasament in timp real nu avem si noi?
Friday, 21 August 2009
In timp real nu, ca e destul de scump ca procesare. Dar scriptul de update ruleaza de cateva ori pe zi, si clasament exista, vezi in post edit 2.
Friday, 21 August 2009
Articolele adaugate trebuie sa fie doar in Romana ? Eu citesc multe bloguri de prin afara. :)
Friday, 21 August 2009
Da, eu te inteleg, dar sa fim realisti, pentru limba engleza exista digg, delicious, sphin, reddit, sunt zeci, poate sute de servicii. Nu are rost inca unul.
Pentru limba romana insa nu exista niciunul pe bune, si cel putin eu simt nevoia. Cum gasesti pana la urma articole bune in .ro ?
Saturday, 22 August 2009
e super concursul.Dar ce sanse avem?
Saturday, 22 August 2009
Pai sansa si-o face omul mei.
Saturday, 22 August 2009
Si dupa prima zi avem deja un prim Top 10 :
User < -+-> Karma
catas -- 230.00
Zoly -- 149.00
alexmazilu -- 131.00
ioana -- 108.00
ape -- 76.00
cristi767 -- 76.00
fierbintina -- 68.00
MeetTheSun -- 58.00
typeincomedy -- 52.00
andreidp -- 32.00
Go go go! :D
Saturday, 22 August 2009
2 întrebări aş avea şi eu:
1.Cum ajung articolele în categoria "Published News"? Doar cele care sunt aprobate de dumneavoastră ajung acolo?
2.De ce când încerc să publiv un articol de pe site-ul meu (zoly.ro) nu îmi este acceptat?
Cu respect,
Gagiu Cristian
Saturday, 22 August 2009
Sa-ti raspund : La 1, fie daca implinesc un numar de voturi, fie daca le selectez eu sa fie publicate anume. La 2, trebuie intotdeauna sa ai http:// inainte, tu ai introdus doar zoly.ro/etc, si-a fost interpretat ca http://polimedia.us/fain/zoly.ro/etc, ca default.
Saturday, 22 August 2009
Am pus fără http:// pentru ca nu mi-l primea astfel. O fi această problema deoarece acel domeniu a fost înregistrat acum câteva zile?
Saturday, 22 August 2009
Posibil, dar nu cred. De altfel, ti-am corectat acela primul si a mers, si vad ca ai introdus altele care merg si ele de-atunci.
Saturday, 22 August 2009
Am introdus de le altceva, adica zoly.mirificu.info , incerc acum ceva de pe zoly.ro, are ceva dacă articolele sunt mai vechi? Nu ar sctrica nişte reguli, nu vreau să fac ceva ce nu trebuie, dar pur şi simplu nu există un regulament, sau un tabel să vedem şi noi cum sunt oferite punctele karma, zic şi eu, că doar nu dau cu parul
Saturday, 22 August 2009
Nu conteaza cat sunt de vechi, e important sa fie 1) Bune! 2) Non-comerciale. Deci, nu rencenzii la produse, nu aiureli fara cap si fara coada.
Saturday, 22 August 2009
Ok, sper că dacă se mai strecoară un articol care nu este chiar aşa de bun cel care l-a propus nu este exclus din concurs... înca odata scuze de deranj.
Cu respect,
Gagiu Cristian
Saturday, 22 August 2009
Pai chiar asa din prima, nu, dar e bine sa caute omul articole cat de reusite.
Saturday, 22 August 2009
O ultimă întrebare: VisUrât are nişte seriale ( http://www.visurat.ro/seriale/ ) la care pur şi simplu am râs cu lacrimi, dădeam pumi în birou de râs şi de vreo 3 ori am căzut de pe scaun (NU glumesc). Problema este ca acele seriale se ţin pe mai multe articol, dacă le-aş posta ai avea ceva împortivă? Precizez că articole sunt citite de mine în întregime şi o să postez doar serialele interesante, nu cele precum: "Doar atat?" sau "Nu vreau sa fiu Dumnezeu!", seriale care au şi tente sexuale. Aştept răspunsul tău.
Cu respect,
Gagiu Cristian (şi "Gagiu" este numele meu din buletin, a nu se înţelege că sunt eu gagiu)
Saturday, 22 August 2009
Fain nume oricum :D
Daca-s interesante, tu posteaza-le, apoi daca nu plac la lume nu iau voturi si-ti dai seama cam cum e chestia.
Saturday, 22 August 2009
Problema este că sunt cam greu de citit pentru că sunt multe, dar garantez că merită. Şi ce se întâmplă dacă lumea nu votează?
Saturday, 22 August 2009
Pai daca lumea nu voteaza, nu ajung sa se publice, si tu iti dai seama ca nu le-o placut la omini si bagi alte chestii.
Saturday, 22 August 2009
Ok, un singur lucru nu am înţeles... câte voturi trebuie să aibă un articol pentru a fi publicat?
Saturday, 22 August 2009
Sincer iti spun ca nici eu n-am inteles chiar exact, cred ca variaza functie de ceva factori.
Saturday, 22 August 2009
Ok, înţeleg, dacă aflii poate scrii undeva. Acum mă apuc de postat articole. Numai bine.
Saturday, 22 August 2009
@Mircea:
1. Mircea, cred ca se cam duce naiba concursul (si e tare pacat!) daca ne axam pe blogul cuiva si turnam din el articole.
E suficient sa iau articolele senzationale ale domnului Varujan Pambuccian(pe care il citeste multe lume de-altfel), dar mi s-ar parea o totala lipsa de respect fata de dumnealui cu atat mai mult cu cat ar fi nevoie de un tacit acord al autorului, nu crezi?
Nu mai bine putem zice direct: "Cititi-l pe X", dar nici asta nu e ook pentru ca regulile sunt reguli.
E doar parerea mea... e o tara libera, iar eu n-am nevoie sa castig. Am banii pe care altii nu-i au.
2. Imi place ideea si mai ales forma pe care a imbracat-o! Felicitari!
@Zoly: Atat de preocupat de blogosfera si totusi blogul tau e nou-noutz de cateva zile??! :)
Saturday, 22 August 2009
Se pot pune şi articole cu o oarecare tenta sexuală? În această categorie se încadrează serialul "Nu vreau sa fiu Dumnezeu!" ( http://www.visurat.ro/seriale/ ) ce se întinde pe 46 de episoade şi 1 epilog. Aştept răspunsul tău. Mulţumesc anticipat.
Saturday, 22 August 2009
Si o observatie sau intrebare... sau amandoua:
Cum am facut submit mi-au aparut instantaneu doua voturi si al meu (cel implicit) e doar unul nu?
Dupa care m-a mai votat cineva la cateva secunde dupa... Nu cred ca m-a citit ca am scris, nu gluma :D
Prefer de o mie de ori sa ma citeasca omii decat sa ma voteze...
Nu cred ca e benefic ca noi intre noi sa ne votam... desi mie imi plac unele articole, dar nu toate, cum e si normal pana la urma :)
Saturday, 22 August 2009
Meet The Sun te anunţ că blogul nu este nou, domeniul .ro este nou, asta pentru că m-am mutat de curând pe domeniu .ro. Îmi pare rău dacă am supărat pe cineva...
Saturday, 22 August 2009
@Meet The Sun
Sincer sa fiu, cat priveste acordul autorului, internetul e facut pentru comunicare. Oamenii care nu vor sa fie cititi, scriu in wordpad nu in wordpress. Deci, nu mi se pare ca-i nevoie de nici un fel de acord al autorului.
Acum, nici sa iei un blog la rand si sa publici tot, fiecare post, asa la gramada nu mi se pare ok, ci din contra, mai degraba spam. Dar 1-2 articole pe zi, daca-s interesante, nu vad de ce n-ai pune. Asa ca ma gandesc ca regula va fi : aceeasi persoana sa nu puna mai mult de 2 articole de pe acelasi domeniu in aceeasi zi.
@Zoly Oi frate. 46 de episoade ? Vezi mai sus. Cat despre tente sexuale : articolele sunt permise, dar cu mentionarea in titlu daca nu pot fi citite la birou, de exemplu. (Ceva precum NSFW merge).
Saturday, 22 August 2009
@Mircea Popescu: Sunt 46 de episoade, le-am citit pe toate, sunt delicioase. Mai exact în acele articole sunt prezentate nişte acte sexulae fără a se folosi cuvinte vulgare, de expemul se foloseşte penis în loc de ştiţi voi ce... . Numai bine.
Saturday, 22 August 2009
Ok, de acum în colo voi posta maxim 2 articole de pe un blog. Până acum nu era această regula şi insist încă odată să se realizeze un regulament, astfel nu ar mai exista discuţii...
Saturday, 22 August 2009
@Meet the Sun Acu mei, stii cum e la vot, mai baga si cetateanul turmentat in urna, ca ce sa-i faci ?
@zoly E mai usor sa ceri legi decat sa faci legi, tinere domn. Oamenii priceputi intr-ale legilor prefera nici o lege decat o lege proasta. Asa ca, incet incet, nu ne grabeste nime'.
Saturday, 22 August 2009
Hai c-am reparat dementa. Cate un articol/serial (primul, adica) pare o solutie chiar buna.
Saturday, 22 August 2009
Ok, nu este nici o problema şi îmi cer scuze pentru problemele cauzate. De acum voi ţine cont de regulă: 2 atricole pe zi de la acelaşi blog. Numai bine.
Saturday, 22 August 2009
=)) Cetateanul hac! turmentat. Buna asta!
Noapte buna :)
Saturday, 22 August 2009
Corectat un bug care nedreptatea anumiti concurenti, subreprezentandu-le karma. Noul top 10 se prezinta astfel :
User Karma
Zoly -- 304.00
ioana -- 220.00
alexmazilu -- 148.00
catas -- 140.00
danix -- 134.00
fierbintina -- 119.00
cristi767 -- 113.00
typeincomedy -- 90.00
ape -- 83.00
MeetTheSun -- 81.00
Sunday, 23 August 2009
Scuze că întreb, dar ce mi-au fost şterse 2 articole propuse? Parcă era vorba de 2 pe zi, pusesem 2 pe data de 24 august (la 00:06), am respectat regula cu 2 pe zi... sau nu se încadrau în articole bune?
Sunday, 23 August 2009
Mei, n-are rost sa pui seriale articol de articol, da prost, pe de-o parte, nu serveste la mai nimic, pe de cealalta, oamenii care sunt interesati vad link-urile de pe pagina primului si citesc ei si restul.
Sunday, 23 August 2009
Ok, înţeleg, dar acele episoade sunt independente, nu au legătura unul cu celălalt... oricum o sa postez primul episod din alte seriale. O seară placută vă doresc.
Sunday, 23 August 2009
Am adus niste modificari ale modului de calculare a karmei. Pana acum, actiunile de a vota, a comenta si a propune link-uri aduceau fiecare un numar de puncte.
In plus fata de acestea, de-acum inainte proportia joaca si ea un rol. Daca Ion are 10 voturi date unor articole care ajung publicate, dintr-un numar total de 10 voturi acordate, el va primi numarul de puncte per vot x 10 si un bonus de 100%. Daca Gheorghe are 10 voturi date unor articole care ajung publicate, dintr-un total de 20 de voturi acordate, el va primi tot numarul de puncte per vot x 10, si un bonus de 50%. La fel in cazul link-urilor propuse, respectiv publicate.
Aceste modificari nu diminueaza karma nimanui, avand in toate cazurile un efect pozitiv, functie de acuratetea contributiilor fiecaruia. Per total, premiul este astfel mai usor de atins.
Sunday, 23 August 2009
Topul in seara asta este :
User < -+-> Karma
Zoly -- 877.75
ioana -- 450.80
alexmazilu -- 326.64
fierbintina -- 294.46
catas -- 214.75
cristi767 -- 180.41
danix -- 169.21
typeincomedy -- 130.00
ape -- 129.50
MeetTheSun -- 123.00
Oare va reusi Zoly sa culeaga merele de aur ?
Monday, 24 August 2009
Va multumesc pentru voturi :)
O saptamana excelenta tuturor!
Excelenta platforma!
Monday, 24 August 2009
Eu una uploadez in upcoming news....acolo trebuie nu? pe langa asta nu toate articolele ce le pun sunt...de ce?
Monday, 24 August 2009
@alex mazilu :)
@LostAngel Acolo da. Nu toate cele 5 articole de pe propriul tau site apar pentru ca avem o limita de 2 link-uri catre acelasi site pe zi, pe care ceilalti poate ai observat c-o respecta. Incearca sa trimiti link-uri si catre alte domenii, eventual.
Tuesday, 25 August 2009
fain fain@polimedia, doar ca are one crucial flaw.
Tuesday, 25 August 2009
Ia s-auzim ?
Tuesday, 25 August 2009
Top 10 la zi :
User < -+-> Karma
Zoly -- 2758.19
ioana -- 958.77
danix -- 565.94
alexmazilu -- 506.45
fierbintina -- 478.81
artistu05 -- 335.50
catas -- 256.50
ape -- 247.43
MeetTheSun -- 201.00
cristi767 -- 180.41
Zoly a acoperit deja un sfert din distanta, in aceste trei zile, ioana vine puternic din urma, danix, alexmazilu si fierbintina (sexy nume apropo) lupta in pluton, ma simt ca la curse :D
Tuesday, 25 August 2009
Bait and switch..
Tuesday, 25 August 2009
Adica ?
Tuesday, 25 August 2009
Adica iar sunt un pic dezamagit de ce ai promis si ce s-a obtinut. :)
Acum e o goana dupa puncte => cantitate in defavoarea calitatii.
Bine, de fapt tu nu ai promis nimic concret, decat ca vrei sa ai un sistem digg-like care sa fie mai putin plictisitor decat ftw. Dar asteptarile mele erau altele. Mai e si aia cu domeniu propriu.. dar deja m-ai contrat si acolo.
Tuesday, 25 August 2009
As zice ca principala ta problema e ca te iei prea in serios.
Tuesday, 25 August 2009
Salut, scuze de deranj. Am o întrebare: ai spus maxim 2 articole de la un site pe zi. Adica eu am voie sa postez 2 articole de la un site pe zi, dar altcineva poate posta înca un articol de pe acel site în aceaşi zi? Mulţumesc anticipat.
Tuesday, 25 August 2009
Si uite ca ne-am facut si pagina de reguli, sa ne fie cu noroc. http://polimedia.us/fain/page.php?page=reguli
Tuesday, 25 August 2009
Pai cum poti tu controla ce face altcineva ?
Tuesday, 25 August 2009
Acum nu se mai postează pe prima pagină articolele ce au acumulat 5 voturi? Că văd ca un articol de-al meu a făcut 5 voturi şi nu a fost publicat...
Tuesday, 25 August 2009
Nu e fix 5 voturi, e functie de numarul de utilizatori, voturi totale etc.
Tuesday, 25 August 2009
Deci la unii se postează articolele când acumulează 5 voturi şi la unii la 6-7-8 voturi? Nu prea e corect...
Tuesday, 25 August 2009
Apropo, de-un avertisment : Doi useri, si anume,
dumixblog
Last Login IP Address: 92.115.23.120
Registration IP Address: 92.115.23.206
tache
Last Login IP Address: 92.115.23.13
Registration IP Address: 92.115.23.13
Care n-or facut altceva toata viata lor decat sa dea voturi pe articolele introduse de tine tocmai si-au luat un killspam, si class C-ul ala e mort si el.
Nu vreau sa mai vad sock puppetry pe-aici.
Tuesday, 25 August 2009
Bine, fie cum zici tu. Dar comentariile care au urmat graiesc de la sine..
Tuesday, 25 August 2009
Din ce stiu eu sunt din Republica Moldova şi sunt din acelaşi oraş. Nu pot verifica ce ip-uri au. Iar când îi invit pe acest site şi le spun să citească articole şi dacă ei consideră că merită vot să voteze nu-i pot obliga să citească articole/voteze la toată lumea. Eu ştiu că sunt 2 persoane diferite şi dacă li se anulează acounturile asta este, ori cu ei ori fără ei voi lupta în continuare pentru premiu. Si app ştiu sigur că nu au votat numai la mine :). O seară plăcută tuturor.
Tuesday, 25 August 2009
Deci nu se pot trimite nici articole de pe bloguri de radio? Înca nu mi-ai răspuns dacă este corect ca unora să li se publice articolul cu 5 voturi şi altora cu 6-7-8...
Tuesday, 25 August 2009
Ce-s alea bloguri de radio ?!
Si nu vad problema, unele link-uri se publica, alte link-uri nu se publica, chestia asta nu-i in nici un fel la dispozitia ori sub influenta celui care introduce link-ul.
Tuesday, 25 August 2009
Articolele alea 2 pe care le-ai şters (radiowhisper.com) eu zic ca este un blog, platforma este wordpress... oricum era doar o întrebare... O seară plăcută tuturor.
Tuesday, 25 August 2009
A nu, problema cu ele era ca nu aveau url, din ceva motiv.
S-ar putea sa fi gasit un bug in cod, tu introduceai normal url ? Fa o incercare, si verifica daca are si link unde sa poti merge.
Tuesday, 25 August 2009
Nu mai am timp să încerc toate variantele în seara asta, încerc mâine, oricum mai postez nişte articole să fac norma de 1000 de puncte pe zi :p, articolele sunt citite integral şi deocamdată sunt într-un fişier .txt şi asteptau ora 00:00 deoarece mai postasem articole de pe blogurile respective. Vă urez înca odata o seară plăcută.
Tuesday, 25 August 2009
flawl era lipsa optiunii "delete account"
Wednesday, 26 August 2009
Pai eu pot sa sterg din interfata de administrare. Da' altminteri, ce flaw mai e si asta ?!
Wednesday, 26 August 2009
Uite ca ma bag si eu, multumesc ca m-ai 'tras' de maneca :) Acum ma inscriu. Good job!
Wednesday, 26 August 2009
e flaw ca n-am optiunea, mie imi trebuie optiunea. si viata ar fi fost defecta daca nu ar fi avut optiunea "divort". asta nu inseamna ca o folosesc. dar sunt linistita ca optiunea exista.
Wednesday, 26 August 2009
@Neamtu' Spor.
@ioana Pai uite cum facem, cine vrea sa-i sterg contul, spune si i-l sterg. Doara odata dau pe boton si cade un rand de useri :D
Wednesday, 26 August 2009
Pina pe ce data e valabil concursul si cum se vor da banii?
Wednesday, 26 August 2009
Raspunsul la ambele intrebari se gaseste mai dinsus, in articol, mmm ?
Wednesday, 26 August 2009
O singura buba ... pana sa se introduca "regula" cu 2 articole/zi au fost unii care au introdus 'nspe articole ... aici se vede o diferenta ... au "karma" mai mare ... inteleg, acum intra in calcul si votarile ... da' nu ar fi mai frumos daca s-ar duce la echilibru chestia cu cei ce au introdus mai multe articole la inceput? Caci karma tine si de echilibru ... nu?
Wednesday, 26 August 2009
2/articole/zi/domeniu, e regula, nu per total. Poti introduce cate vrei. Iar articolele respective le-am scos atunci, 70 de pe visurat si ce mai erau.
Wednesday, 26 August 2009
Ok, acum o alta buba ... io nu pot sa introduc articole decat la News ... nu am in drop-down menu nici o alta optiune ... de ce?
Wednesday, 26 August 2009
Pentru ca inca nu exista alta categorie. Am zis sa mai astept cu categoriile pana cand se formeaza cat de cat comunitatea, sa nu le fac eu chiar de-a-mpixul si nebalansate.
Wednesday, 26 August 2009
Si atunci cum introducem mai multe articole? pe ce categorii? sau am inteles eu bine ... ai spus: 2/articole/zi/domeniu, e regula, nu per total, adica? cum sa fac atunci sa introduc cele 2 articole pe domeniu? se refera la domeniul de unde recomandam? pai atunci incep sa bag la articole pana imi vine rau, am peste 1000 care le pot adauga ... cum e cu acea regula totusi? (PS: am incercat sa vad cum ii cu regulamentu' si mi-o dat pagina index de la tine de pe domeniu, adica nu a mers link-ul postat de tine).
Wednesday, 26 August 2009
Stai mai sa ne intelegem.
Deci un utilizator, de exemplu tu, nu are a introduce mai mult decat 2 articole de pe acelasi domeniu, de exeplu hotcity.ro, in aceeasi zi. El poate introduce absolut oricate doreste in total, dar de pe domenii diferite, de exemplu, de pe pompieri.ro, politia.ro etc etc. Asa e-n regula.
Mai incearca link-ul o data, merge.
Wednesday, 26 August 2009
cele 330 de voturi ale domnului madalin cristea date in 10 minute, m-au deprimat iremediabil pe saptamana asta.
Wednesday, 26 August 2009
mi-as cere scuze pentru virgula aia, dar n-am scuze.
Wednesday, 26 August 2009
Da lol, omu' o votat tot. Acu' io ce pot sa fac ? Sa pun o regula ca n-ai voie sa votezi tot ? Voteaza tot -1. Sa pun regula ca daca dai 2 voturi in mai putin de 1 minut, va da in 65 de secunde, si-un inocent va da din ceva motiv 2 la 15 secunde si-o va lua in barba. Asta e, nu orice se poate legifera.
Da' oricum, scuze de-aia se cer, ca n-ai, ca daca ai avea, la ce sa mai ceri ? :)
Wednesday, 26 August 2009
"sa nu va apucati sa introduceti articole proaste la gramada doar de dragul de a obtine puncte in plus, pentru ca veti obtine una’n cap cu banciocanul, si toata munca va va fi fost in zadar."
Mda, tocmai mi-am facut cont pe situl promovat de tine, insa inainte de a fi citit acest text. E de apreciat intentia insa am ceva de spus in legatura cu modalitatea de abordare.
O astfel de formulare, ca in citatul de mai sus, ma descurajeaza pe mine, ca user, sa frecventez situl pentru ca denota 1. o maxima subiectivitate (te iei pe tine ca etalon cand definesti "articole proaste" uitand cat de relativa e notiunea) si 2. o agasanta lipsa de respect indulcita de umor, e drept. Cand adminul unui sit care se doreste a promova calitatea e din start agresiv si belicos, cred ca proiectul are mari sanse sa pice in derizoriu si mahalagism.
Wednesday, 26 August 2009
Văd ca incă unele bloguri nu sunt acceptate... de exemplu:
http://polimedia.us/fain/story.php?title=putin-cate-putin-ciupys-blog
Aceaşi problemă ca la radiowhisper.com...
Wednesday, 26 August 2009
@sofia Pai n-am zis ca "proaste" inseamna neaparat ce-mi pare mie prost. Din contra. Acu sigur ca orice poate fi interpretat de oricine oricum, dar pana la urma, ce poti si face ?
@Zoly Da, nu mi-e clar care-i problema exact, cred ca nu se inteleg cumva la identificarea link-urilor, fainu' cu anumite platforme, da nu mi-i clar care-i problema din pacate.
Wednesday, 26 August 2009
Am stat vrep 4-5 ore să caut articole şi acum mă trezesc că 10 % dintre ele nu sunt acceptate :(
Wednesday, 26 August 2009
Whoaaa, Sofia, you're alive. :)
Wednesday, 26 August 2009
@Zoly A, stai ca m-am prins care-i problema : Nu se accepta link-uri care au simbolul ' in titlu, si asta dintr-un motiv foarte bun, pentru securitatea MySQL. Deci, ori evita pe viitor titlurile de articole care au apostrof, ori spune-le autorilor sa nu mai foloseasca.
@Catalin Whoa you was quick eh ?
Wednesday, 26 August 2009
http://radiowhisper.com/?p=3149 vezi cumva apostrof? Nu cred că este de la apostrof...
Wednesday, 26 August 2009
App, ar fi bună funcţia de edit a linkului articolelor trimise
eu la articolul : http://ezoterictheatre.wordpress.com/2009/08/21/magazinele-ce-vand-plante-halucinogene-droguri-ar-putea-fi-inchiseeeeee/ am copiat din greşeală şi "39:"...
Wednesday, 26 August 2009
Dap, ai dreptate, n-are apostrof si tot nu merge. Nu-mi dau seama.
Modificarea se poate face inainte de submit, verifici si daca nu-i bine dai modify. Dupa ce-a fost acceptat nu se mai poate dintr-un motiv de securitate, vine X si se apuca sa modifice toate articolele sa duca altundeva.
Wednesday, 26 August 2009
Şi cum pot eu modifica acum la postul de mai jos? Am pus din greseala "39:" înainte de http://... .
http://polimedia.us/fain/story.php?title=magazinele-ce-vand-plante-halucinogene-droguri-ar-putea-fi-inchiseeeeee--ezoteric-theatre
Ok, poate unele bloguri au erori în temă/script. O seară plăcută vă doresc.
Wednesday, 26 August 2009
Quick how? S-a intercalat comentariul meu intre al lui Zoly si al tau?
Wednesday, 26 August 2009
@Zoly Am reparat.
@Catalin Nu, ai raspuns la ~30 secunde dupa postul Sofiei.
Wednesday, 26 August 2009
Ms pentru "reparatie". Revin însă cu o nouă întrebare: S-a schimbat iar sistemul de acordare al punctelor? Adică în mod normal pentru 1 articol ar fi trebuit să primeşti 10 puncte + 1 punct (pentru vot) = 11 voturi (treaba cu bonusul nu am înţeles-o, dar ar fi trebuit să fie ceva de genu: tu ai prospus 10 articole, 5 au fost publicate. Când mai propui un articol ar fi trebuit să primeşti 10 + 50% = 15...). Sunt puţin nedumerit, am postat fix 50 de articole (fără să fac şi altceva, adica nu am votat,comentat) ar fi trebuit să primesc teoretic 550 de puncte fără acel bonus, bonus despre care tot nu ştiu cum se oferă. Am primit însa fix 291,47 puncte... cam puţine zic eu...
Wednesday, 26 August 2009
Cam puţine având în vedere şi că pentru a-ţi fi publicat articolul şi să primeşti mai multe puncte îţi trebuiesc acum 7 voturi în loc de 5...
Wednesday, 26 August 2009
Sistemul nu s-a schimbat, e tot la fel. Urmareste ce se intampla :
User x, 10 articole, 4 publicate = 6x bonus 1 + (4x bonus2 + 40%)
User x mai posteaza 4 articole, ajungand
User x, 14 articole, 4 publicate = 10x bonus 1 + (4x bonus2 + 28%)
Punctele pe care le primeste in plus x net nu sunt 4x bonus 1, ci 4x bonus 1 - (4 x bonus 2 x (40-28)%). Practic un utilizator primeste puncte si cand contribuie (articole, voturi), si cand este validat de ceilalti (contributiile lui sunt publicate). Asta e sensul bonusului, inainte de schimbare, userul primea puncte doar cand contribuia ceva, acum primeste si cand contributiile lui sunt recunoscute de ceilalti.
Numarul de voturi necesare pentru ca un articol sa fie publicat e functie de numarul total de utilizatori, voturi introduse etc, si nu-i un numar fix. E si logic, daca stai sa te gandesti.
Wednesday, 26 August 2009
Deci în primul caz primeşte 11,6, iar în al doilea 15,12. Dar cum? Pe articol s-au per total? Dacă aceste calcule ale mele nu sunt corecte vă rog să îmi spuneţi dumneavoastră rezultatul corect. Mulţumesc şi o seară plăcută.
Wednesday, 26 August 2009
Numerele exacte n-am sa ti le spun, dar sa luam o aplicatie teoretica. Daca pentru fiecare articol introdus se da bonus 7 puncte, si pentru fiecare articol publicat, 30 de puncte, atunci, in cazul 1 omu' primeste
6 x 7 + (4 x 30 x 1.4) = 210, iar in al doilea
10 x 7 + (4 x 30 x 1.28) = 223.6
Aparent el a primit "doar" 13.6 puncte, desi a introdus 4 articole noi, dar in fapt, el a primit tot aceleasi 7 puncte per articol nou pe care le primeste dintotdeauna.
Wednesday, 26 August 2009
Ok, am înţeles. Deci trebuie să mă pun cu burta pe căutat articole că lumea nu prea votează... Numai bine.
Wednesday, 26 August 2009
Sa anuntam si aici : Dupa o matura chibzuinta, am introdus categorii in fain@polimedia.us. Despre ele se poate citi in regulament (care-i pe fiecare pagina, dinjos).
Thursday, 27 August 2009
imi cer scuze ca intervin.
O mare atentie trebuie acordata utilizatorilor si mai exact a celor ce posteaza articole.
Zoly de exemplu posteaza cele mai nasoale stiri si in acelasi timp are cele mai multe puncte. Daca tot s-au facut categoriile alea, macar participantii sa le respecte. Nu se poate ca participantul sa-si de-a interesul doar pentru premiu. Continutul va ramane acolo... Siteul nu va creste deloc daca nu exista un mimim de calitate acolo.
Mai vad concurenti dornici sa puna maba pe premiul, dar macar au bun simt ca articolele lor sa respecte o decenta si sunt oarecum interesante.
@Zoly imi pare rau ca m-am luat de tine, dar atragi prea mult atentia. Stirile pe care le publici tu sunt deja citite pe blogurile respective... Foloseste cuvinte cheie pentru articolele tale!
Sper ca organizatorul sa tine cont de aceste aspecte. Sunt sesizabile si jenante.
Gata, tac!
Thursday, 27 August 2009
Dacă ai timp să observi eu NU am postat nici un articol după ce au fost introduse categoriile. În altă ordine de idei postez articolele care îmi plac MIE şi îmi pare sincer rău că nu am timp să organizez un poll în care să se voteze dacă un articol merită sau nu să fie trimis. Văd ca ai spus că postez cele mai nasoale ştiri... nu ştiu eu unde vezi tu ştiri... articole poate... dar ştiri ?!? Uite să îţi spun că site-ul va creşte chiar dacă acele articole sunt "naşpa". Am fost contactat până acum pe mess de către 5 persoane. 3 le aveam în listă pe 2 nu. Fiecare mi-a spus că articolele trimise de mine i-au adus un trafic frumuşel şi îmi mulţumeau pentru asta. Acum că acolo or fi strecurate şi 2-3 articole "naşpa" nu neg, poate sunt "naşpa" pentru tine şi incă alţi 5-6 utilizatori, dar poate ceilalţi le vor considera faine. NICIODATĂ nu vei putea mulţumi pe toată lumea. Uită-te la bloggeri mari, TOŢI au la fiecare articol pe câţiva comentatori care spun că articolul lor e de kkt, poate pentru 10% articolul este de kkt, dar 90% consideră acel articol frumos.
Un rezumat ar fi că nu poţi mulţumi pe toată lumea cu articolele, mereu vor exista câţiva cărora să nu le placă. NU am postat nici un articol de când s-au introdus categoriile. Chiar dacă articolele sunt "naşpa" cei alte căror articole le-am publicat vin să îmi mulţumească pentru trafic, unii dintre ei chiar şi-au făcut cont pe site. Cât despre cuvintele cheie voi încerca de acum încolo să folosesc mai multe cuvinte cheie.
Şi nu m-am supărat pentru că te-ai luat de mine, este şi normal să atrag atenţia atâta timp cât încă sunt pe primul loc, sper eu ca de acum încolo să atrag atenţia doar prin lucruri pozitive. Numai bine.
Thursday, 27 August 2009
Stati mei.
Poll-ul exista gata facut, e chestia aia cu voturile. Deci, cui ii place, voteaza. Cui nu-i place, nu voteaza. Omu' care-o bagat link-ul vede ce se voteaza, si ce nu se voteaza, si se autoregleaza (asta cu conditia sa se chiar voteze, e important pasul asta, ca altfel stam ca-n Romania, si ne plangem ca nu ne place ce fac politrucienii, da' nici la vot nu mergem).
Deci, hai sa ne tinem firea, ca nu-i pe viata si pe moarte nici internetu' asta.
Thursday, 27 August 2009
zoly, relax, e clar ca tu bagi la gramada sa iti faci ratia de 1000 pe zi.
nu te mai da in barci ca postezi numai ce gasesti fain; sa zicem ca poate arunci ochii pe fiecare, dar atat, cu atentie nu citesti nici macar jumate. daca le-ai citi ai da cel putin alta descriere decat titlul propriu-zis, macar de jena. si tot macar din cauza asta nu ai vota la gramada, pentru puncte. mie mi-a fost jena dupa 10 voturi pe sistemul asta, tu ai dat 400...
nu te atac, am renuntat la concurs de ceva timp, pentru ca nimic de calitate nu va putea concura vreodata cu cantitatea, oricum nu are cine sa te mai prinda din urma, deci mai triaza din ele, sau macar nu te mai da rotund ca joci corect pentru ca nu este un joc. cat despre faptul ca ti-au multumit nu stiu cati pentru trafic... well... you miss the point.
Friday, 28 August 2009
Sunt de acord cu Ioana, nu poti concura calitatea cu cantitatea ... io nu mai imi fac sperante la premiul mare ... mai introduc, asa ... sa dovedesc ca am gasit si ca citesc articole de calitate, nici macar nu ma mai gandesc de unde naiba sa scot 1000 de articole sa pot sa ma apropii de zoly ... si uite asa (tipic pt. Rromanica) se mai duce de rapa o idee buna ... sorry Mircea da' concursu' care parea frumos ... s-o dus naibii datorita unui om rapace care nu are un alt scop decat banii ... ufff ... iata de ce se numesc ochii dracului ... (pana ca si preoti cu functii ii cedeaza) :(
Friday, 28 August 2009
adrian, exagerezi gratuit, nu s-a dus pe rapa nimic, lumea posteaza, cand o sa se termine concursul o sa aiba mai multa importanta calitatea. ideea nu e nici asta, sa dovedim ce lucruri misto citim noi, ce doamne iarta-ma...
iar zoly nu e singurul care se zbate pentru puncte, intamplator el iese cel mai mult in evidenta pentru ca a prins startul, atata tot.
Friday, 28 August 2009
Cand imparti pachetul de actiuni intre fondatorii unui start-up, cutuma zice ca atunci e buna imparteala cand toata lumea e nemultumita.
Exista implementat un sistem de a incuraja calitatea, si anume, articolele publicate aduc celui ce le introduce, si celor ce le voteaza inainte de-a fi publicate semnificativ mai multe puncte decat cele nepublicate.
Pana la urma trebuie gasita o balanta intre munca celui care cauta si aduce povesti, munca celor care le selecteaza, etc. Sunt multe si diverse, si pana la urma toate respectabile.
Lucrurile fiind inca la inceput, balansarile se fac inca destul de brusc, dar pe masura ce vor intra utilizatori noi, mecanismele se vor regla mult mai fin, cred, asa incat disparitatile aparente acum sa nu mai apuce sa se formeze.
In tot cazul, daca te uiti in top, Zoly a introdus 150 de articole cu totul, nici vorba de 1000.
Friday, 28 August 2009
Deci ca să înţeleagă lumea de ce "mă grabesc" eu voi spune şi motivul. Pe 14 septembrie încep şcoala, un nou început pentru mine având în vedere că am trecut clasa a IX-a. O dată cu începerea noului an şcolar nu voi mai avea timp să particip la acest concurs, deoarece nu voi mai avea timp liber. Ca să nu zică lumea că mint sau dacă am trecut clasa a IX-a asta nu înseamna că şcoala îmi ocupă tot timpul vreau să precizez că nu mă duc la şcoală doar pentru prezenţă ci vreau să am şi ceva rezultate la fel cum am avut şi până acum => http://admitere.edu.ro/2009/staticRepI/j/BZ/sc/a/131/ . Acum aştept cu nerăbdare momentul în care voi fi făcut tocilar pentru simplul motiv că am ieşit primul pe clasă :)) . App. Mircea dacă te deranjează participarea mea la concurs aştept un email, sunt foarte vinovat că vreau să câştig un concurs... numai bine.
Friday, 28 August 2009
Daca voi spuneti ... ok ... sa spunem ca am exagerat ... Mircea, sunt curios dupa ce se termina concursul cati vor mai introduce articole ... oricum ... ideea este apreciata, pacat ca datorita luptei pentru bani s-a pierdut esenta ...
Legat de mecanism ... imi este putin ciudat, fiind doua sectiuni (Published si Submited), este putin peste mana sa recomanzi sau sa fie votat un articol de cineva la care nu i-ai trimis link direct, sunt din start avantajati cei ce au prins la inceput articolele sa le fie publicate si sunt multi care nu mai primesc voturi pentru articolele din Submited, acolo sunt articole multe si nu cred ca sunt indeajuns de multi cu rabdarea necesara sa le citeasca pe toate si sa le voteze pe bune, astfel din acea multime de articole nepublicate iti iese foarte greu un articol. Sincer nu cunosc sistemul Digg da' nu cred sa fie asa de incurcat, sau cine stie poate asta e o versiune mai simpla a lui Digg (ma leg de Digg deoarece a fost adus in discutie mai demult). Oricum ... sper sa fie un proiect de succes in continuare.
Gata ca prea ma bag la polemici si nu are rost, pierdem timp aiurea toti ;)
Friday, 28 August 2009
@Zoly Ia uite ce mult a progresat invatamantul, poti vedea rezultatele pustimii pe internet, excelenta chestie.
Felicitari Cristian.
Mie imi place modul metodic in care lucrezi, oricat de prost primit va fi el, rezultate reale nu pot obtine decat cei ce muncesc metodic. Sigur, e rar obiceiul pe aici, dar rar nu inseamna prost. E un obicei bun. Cine scoate 1000 de piese pe zi, scoate 1000 de piese pe zi. Daca au scaderi sau defectiuni, se studiaza si remediaza, scaderile si defectiunile, si se obtin 1000 de piese la stas.
Vrei sa castigi, foarte bine, muncesti cinstit, respecti regulile, castiga linistit. De-aia-i concurs, sa fie castigat.
@Adrian din Arad Pai n-am de unde sa stiu ce va fi, ma gandesc ca vom vedea atunci. Eventual mai facem un concurs :)
Cu promovarea directa, asta-i riscul la inceput, orice persoana poate ruga 2-3-5 prieteni sa intre si sa-i voteze articolele, si se creeaza debalansari. Pe masura ce baza de utilizatori creste, problema se rezolva de la sine.
Si-n rest, am observat si eu ca lumea prefera sa citeasca decat sa voteze. Pana la urma, asta-i si alegerea fiecaruia, cum sa foloseasca fain@, nimeni nu-i va putea obliga sa si voteze ceva.
Friday, 28 August 2009
Mulţumesc. Mai şi eu o întrebare: se pot propune şi articolele în care este prezentat un produs(review)? Bineînţeles în secţiunea "Comercial". Numai bine.
Friday, 28 August 2009
Dap, in sectiunea comercial, fara probleme.
Totusi, este important ca articolele respective sa fie articole. Nu pagini din ebay de exemplu, si nici rahaturi de pagini de sales, de-alea subliniate cu galben si rosu, sales letters cum le zice.
Dar review-uri facute onest pe diverse produse, da.
Friday, 28 August 2009
Normal că sunt articole, se fac review-uri şi pe bloguri, chiar dacă unele sunt sponsorizate... dar de ce să nu primească omul bani pe munca lui :)
Friday, 28 August 2009
Nici o problema, sa primeasca, cu conditia sa munceasca. Probleme-s doar cei care vor sa primeasca bani ori pe munca altora, ori pe nici o munca. Da' astia care muncesc, astia is baietii buni.
Friday, 28 August 2009
Subscriu voua. Zoly articolele tale sunt penibile. Nu mai lua totul de pe net. Ma mir ca adminii de acolo admit asa ceva. Calitatea chiar nu mai conteaza?
Friday, 28 August 2009
Pune tu care sa nu fie penibile daca esti asa desteapta!
Friday, 28 August 2009
Mai cata cearta. Daca nu va place ceva cine va pune sa intrati pe site. Asa ca ciocul mic. Adminii isi fac treaba lor si la urma urmei ce va intereseaza pe voi asa de mult? Suportati voi costurile? Hostingul, problemele tehnice, timpul alocat, premiile?
Friday, 28 August 2009
Da, nu pot decat sa-l felicit si eu pe Zoly pentru perseverenta. Munca trebuie rasplatita, intr-adevar. Sunt bune 1000 de piese, fie ele si defecte sau ruginite (as in, soo last tuesday [or a few years ago]).
Le poti folosi ca munitie pentru prastie, de exemplu. Mai spargi un cap, mai razi un pic..
Intrebarea e, dupa ce Zoly va incasa cei 1000 de RON si va da logout definitiv, ce vor face userii care, once again, au inghitit galusca cu "ceva diferit, se va pune accentul pe calitate" si care, coplesiti de evolutia ametitoare a acestui motor de promovare, stau acum pe margine si privesc zapaciti?
Saturday, 29 August 2009
@Adam, Danix Numa'ncet, oameni buni.
Fiecare om are dreptul la cate o opinie.
@Catalin E un adevarat fenomen, in mandra noastra patrie, omul care-i mare adept al calitatii, ocupandu-se cu doua chestii principale : cand se intampla ceva, sta pe margine "zapacit" si gaseste cusur, si respectiv, cand nu se intampla nimic, ca-i pustie scena, se urca el si explica ce si cum ar face, la o adica.
Banui ca vor face in continuare fix asta, indiferent care-i situatia de fapt. Si eventual, vor explica ca de vina-s politicienii, tiganii si americanii.
Saturday, 29 August 2009
Apropo de calitate : Articolul de-aici http://polimedia.us/fain/story.php?title=sexul-si-limba-romana-18-laurentiu-elena introdus ieri a sfarsit preluat cam de toata blogosfera, astazi.
Saturday, 29 August 2009
Pai ce se intampla aici e ca-n politica, intr-adevar. Momiri si miscari masive ale maselor. O adevarata demonstratie de forta. Dar s-o termina si campania electorala, iar dupa aia vor reveni lucrurile la normal (adica undelivered promises). :D
Ahem.. daaaaamn, sunt precoce pustoaicele alea. Pe mine ma eclipseaza, clar, in materie de experienta sexuala. :))
Saturday, 29 August 2009
@Mircea , eu nu am preluat :)
Saturday, 29 August 2009
Eu sunt primul blogger ameninţat(până acum nu se ştie cu ce). Am primit un mesaj(pe telefon) prin care eram anunţat că dacă îi mai pun link pe polimedia am încurcat-o, acum nu ştiu ce să zic. Când am futut-o pe măsa s-o fi încurcat-o cu sorsa? Era să uit, s-a semnat G.I. (Gay Incontinuare). Ştiu cine este, văd că pe mess nu este, ca să îl trimit puţin la origini.
În concluzie vreau să spun ca fain@polimedia.us poate creea necazuri. Glumesc, voi participa la concurs până ce acesta se va termina. Numai bine.
Saturday, 29 August 2009
Destui ciudati si pe internet, cine-ar fi crezut.
Saturday, 29 August 2009
hai ma zoly, calmez-vous, nu esti tu primul blogger amenintat. gandeste-te cum ar incurca-o bad pitsi daca s-ar afla cine e, tu joci la juniori. si apoi nu-ti mai da si tu numarul de telefon la toti tampitii, zau acuma.
Saturday, 29 August 2009
Mircea, te rog frumos şterge http://polimedia.us/fain/story.php?title=eroare-link-stergeti ... iar nu a fost acceptat linkul :((
Saturday, 29 August 2009
Ei dracie, chiar si pe Trilema apare problema, ceva nui kosher aici. Ce url ai introdus ?
Saturday, 29 August 2009
http://dutumihai.weblog.ro/2009-07-23/881321/Iluzionistul-Mircea-Badea.html să fie filtru la "Badea"? Oricum e făcut de kkt acolo :)
Saturday, 29 August 2009
Io zic ca ii gata concursu' ... Mircea, luni cred ca vei face plata ... ufff ... asta' o fo' rapid ... :( nici bine nu am ajuns sa cunosc platforma ... da' lasa ... poate la urmatoru' concurs :P
Saturday, 29 August 2009
Dreptu-i ca zoly e cam 3/4 acolo, dar munceste de-o saptamana. Nu stiu daca va reusi ultimul sfert tot maine, da' orisicat, banu-i pregatit.
Saturday, 29 August 2009
Bine ca se termina. :)
Munca trebuie rasplatita. Si nu sunt sarcastic de data asta. Congrats..
Sunday, 30 August 2009
Nici eu nu am aflat din prima zi de concurs... poate şi pentru că blogul trilema este mai greu de citit, când intrii pe trilema.com este doar 1 post aleiator, trebuie să intrii pe trilema.com/2009 ca să vezi toate posturile ceea ce nu este prea la îndemână. polimedia.us/fain ar avea după părerea mai mai mulţi membrii dacă:
1. Ar fi tradus integral în limba română (să ştiţi că nu pentru mine, chiar dacă am doar 4 ani de engleză mă descurc foarte bine în mediul online, dar rromânii sunt atraşi mai mult de cele traduse în română).
2. O să se pună pe site mult mai evident butoanele creare cont sau login.
3. O temă mai colorată/plăcută.
Cam atât, dacă mai îmi vine ceva în minte mai adaug. Numai bine.
Sunday, 30 August 2009
@Zoly Chestia cu traducerea in romana e in lucru, cam de 2 saptamani. Se va finaliza sper in cursul lunii septembrie. E cu siguranta o idee buna, si o chestie necesara, asa incat se va face, fara discutie.
Un redesign e posibil, inca nu-i chiar clar ce si cum trebuie schimbat, dar mai vedem.
Sunday, 30 August 2009
Hai mă două săptămâni? Să fim serioşi... eu mi-am tradus singur tema la blogul meu în 3-4 zile şi nu prea le am cu codurile html... dar poate eşti ocupat şi vorbeşte gura fără mine...
Sunday, 30 August 2009
@mircea:
stii ce ar mai fi util, mai ales dupa ce se termina concursul?
sa pui undeva vizibil un widget de tip copy paste (cat mai pentru prosti, ca la youtube, cu explicatii pas cu pas cum il bagi in wordpress si blogspot) care sa zica "iti place articolul? voteaza pe fain@polimedia" - cat mai clar, ca butoanele de tip digg, stumbleupon si altele sunt peste tot, dar mai nimeni nu le foloseste.
Altceva - sa faci topuri zilnice, saptamanale, lunare,
@zoly: felicitari pentru tot, nu e nicio rusine ca vrei sa castigi si nici ca perseverezi. Probabil multi te invidiaza pentru timpul liber pe care il ai :)
@ceilalti
daca nu va place cate un articol din cele puse de zoly sau altii, dati un bury, ce e asa greu?
Sunday, 30 August 2009
@Zoly N-o fac eu, am dat-o deocamdata la voluntari. Daca nu merge treaba, o voi pune in firma, si clar ca se va face in 24 de ore, da' nu o vad deocamdata ca o urgenta. Are si voluntariatul farmecul lui.
@urangutanita Chestia cu widgetul in articol as putea s-o fac, dar e o alegere strategica sa nu. Prefer sa fie oameni cu bookmarklet-ul, decat widgeturi in articole, din niste motive bine (zic eu) socotite.
Topuri, adica asa cum sunt acum, best of the week etc ?
Si-n rest, ne vedem pe fain :)
Sunday, 30 August 2009
Banii i se trimit câştigătorului şi prin mandat poştal? Am văzut că la concursul "Vali Prostcu" trimitea-i. Şi are ceva dacă destinatarul nu a împlinit vârsta de 16 ani? Întreb şi eu aşa...
Sunday, 30 August 2009
Pardon, am scris 16 în loc de 18.
PS: Eu am împlinit 16 :P
Monday, 31 August 2009
Nu se desparte trimiteai mei!
Si are, cum sa n-aiba, la pustanii sub 18 ani nu se pot trimite bani, cum scrie de altfel si legea. Asa ca trimit in loc de 1000 de RON, 1000 de gagici, e bine ? :D
Serios acum, n-are nimic, si daca preferi prin mandat, iti trimit asa, doar ca transferul bancar costa 2-3 lei, iar mandatul vreo 20 la suma asta.
Monday, 31 August 2009
Mirceaaaaaaaaaa, mai dă şi tu drumu` la scripturile ce calculează karma :D
Monday, 31 August 2009
Si castigator este Zoly, 10,222 puncte implinte azi. Felicitari.
Trimite detaliile sa-ti fac plata.
Monday, 31 August 2009
Eu ţi le trimit imediat ce îmi dai şi un email :)
Monday, 31 August 2009
Să îţi trimit detaliile la office [@] polimedia [punct] us?
Monday, 31 August 2009
Am trimis un email la adresa de mai sus. Să îmi spui dacă l-ai primit. Numai bine.
Tuesday, 1 September 2009
Zoly draga, am primit "A message that you sent could not be delivered to one or more of its recipients. This is a permanent error. The following address(es) failed" cand am dat reply spre adresa ta de mail. Vezi ca ai ceva configurat aiurea prin dns ma gandesc.
In tot cazul, in mail iti ziceam ca trimit premiul azi, n-am idee cat dureaza, o zi doua ma gandesc, sa vad ce zice postarita.
Tuesday, 1 September 2009
Zoly : Tu mi-ai trimis cam jumatate din datele necesare. Mergi frumos la un oficiu postal, ia un formular de mandat postal, vezi ce scrie acolo si trimite-mi informatii pentru toate rubricile. Inclusiv numarul strazii. CNP. Telefon.
Tuesday, 1 September 2009
O sa trec pe la un oficiiu postal cand ajung acasa... sau maine dimineata... acum sunt la Buzau si ajung acasa la 17:00. Vedem atunci.
Tuesday, 1 September 2009
Am verificat pe gugăl şi am găsit un formular. Ţi-am trimis 2 emai-uri pentru că în primul email uitasem numărul de telefon. Numai bine.
Tuesday, 1 September 2009
Noa bun asa, hai ca maine trec pe la Posta.
Tuesday, 1 September 2009
Ok, nu e nici o graba, hai că eu mă bag ca somn că sunt mort de oboseală... O seară plăcută tuturor.
Wednesday, 2 September 2009
Bun, trimis azi, oficianta zice ca-i capeti vineri.
Daca ai cu ce, fa si tu o poza cand ridici pungile cu galbeni :)
Wednesday, 2 September 2009
Am un amărât de Nokia N70, dar fac o poză la chitanţă :)
Wednesday, 2 September 2009
Desi scriu in presa,recunosc cinstit ca nu prea le am cu tehnica si nici cu vederea.Abia acum am citit regulamentul si am observat ca am mai gresit,asa ca imi fac mea culpa si imi cer scuze.Promit sa nu se mai intample.
Doi:am vazut ca mi-a disparut o postare,ODA PENTRU POLITICIENI,are legatura cu continutul sau am postat eu mai mult decat era permis?Scuze,stau prost si cu vederea si ...ma opresc aici.Sper sa fiu iertat de data asta,o sa am grija sa selectez articolele care le consider cele mai relevante pe viitor.Nu am citit regulamentul atent,scuzati.Sunt un "inocent",cum ziceai mai sus.Multumesc mult pentru intelegere.
P.S.Pe mine nu ma intereseaza sa postez aici neaparat articolele altora,ci pe ALE MELE in primul rand.Asa ca o sa ma straduiesc sa le fac cat mai bune,nu ma interesau banii oricum.In limitele regulamentului,de acum inainte,desigur.Ca o concluzie,cred ca aici se cauta calitatea,nu neaparat lupte grele pentru o suma de bani care a fost data si care nu ar trebui ca la un viitor concurs sa isterizeze prin copy-pasturi aiurea unii din useri.FELICITARI PENTRU POLIMEDIA.US/FAIN SI INCA O DATA MII DE SCUZE CA SUNT MAI BATRAN SI MAI NEPRICEPUT DECAT ALTII.DAR O SA TREC DE FAZA ASTA.MULTA SANATATE.
Thursday, 3 September 2009
@Melicovici Adrian Noa, bun, bine c-ai citit.
Exista niste scripturi de mentenanta, ele fac un numar de lucruri automat, chiar daca nu instantaneu : repara titlurile care contin caractere nefolosibile, sterg articolele introduse dincolo de limite (2 de pe acelasi domeniu de catre aceeasi persoana pe zi de ex) si alte chestii. Deci, daca ti-a disparut un articol, 99.99% asta-i cauza.
Asa ca, spor la treaba.
Thursday, 3 September 2009
Multumesc mult.Am inteles,pot posta mai multe,dar sa fie de pe domenii diferite.De pe pagina mea maxim una zilnic de catre mine?Sper ca am inteles bine.Daca e vreunul in plus,poti sa il stergi pe care vrei numai pe ala cu LACRIMI DE FERICIRE IN CASA SUFERINTEI sa nu il stergi ca e pentru o cauza nobila.Pana la urma noi ca useri trebuie sa selectam bine articole cat mai bune,inteleg ca asa se mentine si chiar creste.standardul.polimedia.us/fain
Multumesc inca o data!
Thursday, 3 September 2009
Stând şi bolind (încă mă simt naşpa) mă gândeam de ce nu au fost aşa de mulţi concurenţi la concurs. Mi-am dat şi seama. Trebuiau mai multe premii, nu neapărat în bani, de exemplu premiul I ceva de 500 ron, premiul II ceva de 300 ron, iar premiul III ceva de 200 ron. Sunt sigur că ar fi fost mai mulţi concurenţi. Şi nu trebuia neapărat 10.000 de puncte... concursul trebuia să se desfăsoare pe o perioada stabilită, mulţi s-au speriat când au auzit 10.000 de puncte(pe care eu le-am făcut în 10 zile), iar la sfârşitul concursului primii 3 primesc premiile. Zic şi eu aşa :D. Numai bine.
Thursday, 3 September 2009
inca o idee pt fain: top al articolelor dupa clicuri pur si simplu
sau o 'karma' pentru articole, ponderata dupa clicuri si voturi
Thursday, 3 September 2009
@Zoly Daca scopul meu era sa am cat mai multi concurenti, probabil ca trebuia sa adecvez concursul ideilor si idiosincraziilor internautului mediu.
Scopul meu a fost mai degraba sa educ internautul mediu dinspre chestia foarte idiosincratica care este el la ora actuala inspre ceva mai normal.
@urangutanita Nu stiu in ce masura vreau sa ma apuc sa numar click-uri, pentru ca se vor gasi destepti care sa le tot dea doar ca sa-si cresca statisticile, ceea ce ar adauga "dead load" de care n-am nevoie, oricum serviciul mananca destule resurse la ora actuala. Iar daca ma apuc sa compar ip-uri etc, e si mai multa incarcare pe script.
Cea mai sigura metoda e votul.
Friday, 4 September 2009
Gata, mi-au venit banii acum vreo 4 ore, dar am avut eu nişte treabă. Fix 1000 de RON, nu am primit decât un talon micuţ în care era trecută suma de 1000 de RON şi datele expeditorului, nu avea rost să îi fac o poză, defapt nici nu mai ştiu pe unde este :P. Numai bine.
Tuesday, 8 September 2009
Mircea dragule, poate ma lamuresti mai intai cu "articole bune"...
Iti ofer scuzele mele anticipat daca cer o explicatie care s-a mai dat mai sus, n-am citit toate comentariile :)
Tuesday, 8 September 2009
Pai e un mister intreg, ce sa te lamuresc.
Friday, 11 September 2009
n-am curaj sa ma inscriu ca te iei de mine ca scriu cu tz!
si apropos, m-am mutat aici:
http://colouredsounds.blogspot.com/
pls fa ca data trecuta sa-mi vina cititori!merci!
Friday, 2 October 2009
o sa te rog sa apesi butonul magic care tine loc de delete account. multumesc :)
Thursday, 22 October 2009
Pe cand mai vedem cate un concurs si pe acest blog ? :)
Friday, 6 November 2009
Pe blog nu, dar este pe fain, http://polimedia.us/fain/story.php?title=concurs-ii
Thursday, 14 October 2010
здорово :-) не слышал такого в киеве