Cine este Nicu Alifantis ?

Thursday, 17 March, Year 3 d.Tr. | Author: Mircea Popescu

nicu-alifantis

Asta este situatia de fapt. Ca va convine, ca nu va convine, ca-i just, ca-i injust, ca-i un semn al decaderii mondenitatii sau nu, Nicu Alifantis nu-i printe alternative. Nicusor de la Braila este. Eu n-am auzit de acest Nicusor, asa ca va solicit respectuos sa-mi explicati, pe scurt si eventual, in masura posibilitatilor, intr-un limbaj pe care sa-l pot intelege, cine e dinsul.

De asemenea, daca aveti timp poate ca explicati si celor ce n-au auzit de Nicu Alifantis, tot intr-un limbaj pe care sa-l poata intelege, cine este dinsul.

Nu zic ca neaparat aici. Zic asa, in general.

Inca n-o murit, deci timpul nu-i pierdut. Sa procedam proactiv, sa nu descoperim odata cu circul televizual din viitorul mai mult sau mai putin apropiat (stiti ca urmeaza, cum stie si el, ma gindesc) ca totusi, "cine-i Nicu Alifantis asta ?!"

Multumesc pentru atentie.

Category: AICMF
Comments feed : RSS 2.0. Leave your own comment below, or send a trackback.

18 Responses

  1. ok ! este un subject mare si bun de … ‘abordat’
    eu l-am cunoscut intr-o sala de spectacol la Copsa Mica, apoi, tot incercam cu ochii clanta de a usa din Romana, nr 9, dar pe vremea aia el iesea cu umbra-i alaturi si floarea la rever, degeaba jinduiam eeu sa se roteasca precum floarea soarelui, deja nu mai cinta romante mici, ci isi pregatea Voiajul, trecind pe linga baladele tiganesti in ritm de rococco, nu ca un dromdere, , ajyungind numai noaptea intr-un loc unde era aproape liniste, ingina o chemare spre cintece de semineu…

    și s-ar mai putea asculta, scriind si invers un mileniu intreg

    —————-

    Mircea,
    eu am venit aici sa iti multumesc pt textele mele de pe Polimedia; acolo nu am pcte pt Karma, dar nici nu pot sa imi fac…;

    si explicatii am lasat intr-o fraza cuprinsa intre 2 linii (restul e … hmmm, altceva…) in simple insemnari, pe blogul meu, azi 17 martie 2011;
    nu se pot salva postarile cu sau despre C Sagan si cele cu Solaris ?

    daca nu, nu - inteleg :)
    eu pe twitter nu mai am cont
    o zi buna
    si multumesc inca o data !

  2. Mircea Popescu`s avatar
    2
    Mircea Popescu 
    Thursday, 17 March 2011

    Pai daca iti faci cont (pe fain zic), mai votezi-comentezi ici colo vei avea si karma.

    Si cu placere L)

  3. trollolololol, file -> save page as?

    bookmarks?

  4. Nicu Alifantis e un om simpatic si teribil de redundant...si live si pe CD. Oricat ne-am da cu fundul de pereti ca e pe aici si pe dincolo si ca Nicolae din Calafat il rupe in Google, adevarul e ca nici Alifantis nu are vreo relevanta in momentul de fata.

    L-am vazut si in deschidere la Dylan, l-am vazut si in sala mica, am si cateva albume originale de la el (parintii, dar le-am ascultat). Dupa toate, am ajuns la aceeasi concluzie: e un genial reprezentant al unui gen mort si ingropat (tocmai pentru ca genialii lui reprezentanti au uitat sa evolueze). Alifantis e un om simpatic si in 10 ani, anonim.

  5. Nicuşorii din căutarea ta produc un fel de populară dacă văd bine .. mai întrebi de ce se ascultă? D-aia. Un fel de back to the roots prin România profundă.

    Alifantis se ascultă că-i folk şi cântă piesele altora poate mai deştepţi ca el. Nu ştiu să explic mai bine.

  6. Anonimosu`s avatar
    6
    Anonimosu 
    Thursday, 17 March 2011

    Daimon - http://www.youtube.com/watch?v=BOBzwyQIXdA Unt pateu cacat etc.

  7. incultul de mine imi spune in cap infantis e salam, bă! :))

    nu pe bune, cine naiba îl mai ascultă pe ăsta?

    din 90 încoace toată muzica e ieuroelectronică, 120 bpm plus minus.
    nostalgism, wtf.

  8. Mircea Popescu`s avatar
    8
    Mircea Popescu 
    Thursday, 17 March 2011

    @krossfire Argumentul respectiv se poate aduce si apropo de Depeche Mode ? Daca da, de ce da ? Daca nu, de ce nu ? (Sustin eu antiteza, orice-ti alegi).

    @dAImon What Anon said.

    @Anonimosu Mda.

    @Critic Eu.

  9. Nicu Alifantis nu e Paunescu, de ce am stii de el?!

  10. mda, alt 'mare' cantaret, cat au putut sa ma enerveze lacrimogenele alea cu inmormantarea

    oamenii mai si mor si cand in cand, bine ca nu i-a facut statuie sa o veneram.

  11. Mircea Popescu`s avatar
    11
    Mircea Popescu 
    Thursday, 17 March 2011

    Tu esti impotriva veneratiei din principiu sau de la caz la caz ?

  12. eu am impresia ca sunt impotriva personajelor uitate de istorie sau care fac lucruri care , mie personal, mi se par de prost gust.

    de alifantis asta am auzit prin 90-00 si doar de nume.

    paunescu a fost unu care a stiut sa isi castige bine platoul de mancare pe vremea comunistilor si cam atata tot.

    cand aratau video-urile cu generatia in blugi si alte dastea, nu stiam cum sa ma pis pe mine de ras.

    sunt curios ce a facut astalaltul.

    e din nou romania, nu conteaza ce spune liderul doar il urmam. fericiti vor fi acee ce vor crede, mda.

  13. Mircea Popescu`s avatar
    13
    Mircea Popescu 
    Thursday, 17 March 2011

    Da' istoria nu uita mei, aia-i functia ei, sa tina minte.

    Astalaltul a facut muzica, cit s-o priceput si el. Intr-o vreme erau ceva mai putine optiuni, pentru toata lumea, si ca rezultat alea care erau contau mai mult.

  14. Mircea: Depeche e o trupa care si-a pierdut acum vreo 14-15 ani relevanta pentru muzica. Din fericire pentru ei, relevanta si hiturile nu-s neaparat pe acelasi palier. Ce am observat in RO e ca trupele care ocupa suficient spatiu media sunt automat considerate ''celebre''. La modul asta, pustii numesc ''trupe mari'' Guano Apes si Cranberries. Primii , nici cand erau mari...nu erau mari.

  15. Mircea Popescu`s avatar
    15
    Mircea Popescu 
    Friday, 18 March 2011

    Bun mei, da' cred ca faci aceeasi confuzie pe care o face si Critic dinsus apropo de relevanta.

    Cu o metafora : sunt de acord ca DM nu mai face cercetare muzicala, sau ma rog, ce fac ei nu mai conteaza. Ca rezultat, sunt de acord ca urmatorul wow nu va veni de la ei. Dar asta nu inseamna ca nu-s relevanti. Nici muzeele nu fac neaparat toate cercetare, iar bibliotecile nu fac deloc. Asta nu inseamna ca muzeele sau bibliotecile sunt irelevante pentru cultura, ca nu-s, chiar dimpotriva, sunt cele mai relevante pentru cultura. Un laborator de cercetare, pentru comparatie, ar putea, poate, sa fie. Sau ar putea la fel de bine sa fie un club de betivi. (Pe bune, am vazut laboratoare pe la rusi unde se tiriiau aia pe podele cu becu' Bunsen in mina).

    Pina la urma, de unde vine obligatia unei trupe sa faca cercetare muzicala ? Obligatia lor e sa cinte nu sa uimeasca, avem "Romanii au talent" pentru uimiri si-n plus, parca nu simt nevoia sa fiu uimit. Cel putin de la o virsta incoace.

  16. Critic`s avatar
    16
    Critic 
    Friday, 18 March 2011

    cred ca relevant depinde de gusturi. depeche mode inca se mai asculta. si zombie, sub forma de remix, dar nimeni nu a auzit de cranberries.

    nu avem nevoie de romanii au talent, cel mai relevant sau uimitor artist este gutza sau 'mantuitorul', ca ala nu se demodeaza niciodata.

  17. Mircea Popescu`s avatar
    17
    Mircea Popescu 
    Friday, 18 March 2011

    Eu am auzit de Cranberries lol.

    Am impresia ca problema principala e o oarecare suficienta a ignorantei, "nimeni din clasa n-a stiut la teza" gen.

  18. In playlist-ul meu se gaseste Cranberries...

Add your cents! »
    If this is your first comment, it will wait to be approved. This usually takes a few hours. Subsequent comments are not delayed.