Might and Magic VII - Diegesis
Continuam discutia celei mai bune strategii pentru acest joc de-am inceput-o aici trecind chiar la fapte. Deci :
Capitolul II - Mircea, fa-te ca esti lord, sau de la zdrente la avere. Jocul incepe cu un fel de mic concurs, al carui premiu e un domeniu nobiliar cazut in ruina. Bun si ala, decit nimic.
Exista pe insula, ceva mai sus decit pestera dragonului un tun si-un piedestal de Day of the Gods. Trageti putin cu tunul daca aveti chef, dar cu siguranta atingeti piedestalul. Si daca tot sunteti prin zona, dragonul se lupta in prima faza cu sobolanii de la el din pestera, asa ca daca intrati in viteza puteti curata tot aurul si toate obiectele de pe jos.
Cetateanul Malwick are asupra sa un wand de Fireball. Eu ii iau capul direct, sa se supere cine s-o supara. De asemenea este o gagica-ntr-o rochie rosie care se ofera sa va vinda o lauta pe 500 de bani de aur. Cam mult pentru o lauta, dat fiind ca si cutitu-i gratis. Odata lichidati astia doi, elemente dujmanoase orinduirii de partid si de stat ce sunt ei, nu prea conteaza ce faceti cu restul, da-i preferabil sa nu-i omoriti chiar pe toti, pentru ca va revine sa va angajati un Trader si-un Merchant. Nu-i obligatoriu, dar ajuta. Fata care va ofera o scoica de mare pe linga pestera dragonului nu trebuie neaparat omorita, gasiti o scoica si la libelule-n cutii pe-acolo.
Ce este obligatoriu, in schimb, e sa invatati pe toata lumea Bow, de la vinzatorul de arme. Va fi foarte util mai incolo si nu tocmai usor de gasit. De asemenea aveti grija ca Judecatorul va ia arcul, asa ca nu discutati cu el decit la sfirsit.
Jocul incepe intr-o zi de luni, si carutasii va duc la Tularean Forest martea, asa ca aveti la dispozitie o zi ca sa va distrati pe-aici. Eu am incercat in doua rinduri sa omor dragonul, nu am reusit niciodata, nici macar pe aproape si nu cred ca-i posibil fara hacuirea jocului. As fi incintat sa aud cum ati reusit, daca ati reusit.
Ei, si iata-va lorzi de Harmondale, si saraci ca niste ciubote rupte. Prima sarcina si prima problema a oricarui nobil este sa faca rost de bani, si cu asta ne vom indeletnici noi in continuare. In prima faza folositi wand-ul luat de la Malwick ca sa nenorociti grupurile de goblini de pe harta (nu din castel, lasati-l ala deocamdata in treaba lui). Atentie sa nu epuizati wand-ul, vreti sa-l reincarcati mai tirziu.
Odata goblinii rezolvati, luati caruta pina la Tularean Forest. Aici preluati sarcina de-a obtine un nai de la Regele Zinelor din Avlee si tuliti-o incolo. Coboriti cu liftul in vizuina lui si curatati tot, sunt niste bunatati remarcabile pe-acolo, atentie la libelule. Exista si-o lada cu un inel de Spirit Magic, dar nu o puteti atinge inca, si oricum nici nu va serveste, reveniti mai tirziu.
Intoarceti-va la Tularean Forest, livrati naiul, si cu experienta acumulata pina in acest moment sunteti numai bun de training, si anume pina la nivelul 8. Daca nu ajungeti la nivelul 8 (cu toti 4!) ati facut ceva gresit. Reluati de la 0! :D E important sa va antrenati cu toti oamenii acelasi numar de nivele, pentru ca durata anternamentului creste cu cite-o saptamina pentru fiecare nivel.
Cu skillpoints astfel obtinute duceti Fire, Air si Water magic pina la 7 pe cei trei vrajitori, si mai duceti un skill secundar pina la 4 (alchemy neaparat, identify item daca doriti, meditation daca nu, in tot cazul nu learning). La cleric aduceti Merchant pina la 7, Body Magic pina la 4. Purcedeti la a invata Expert Fire, Air si Water, profesorii sunt toti convenabil plasati aici. Din bruma de bani pe care i-ati strins (straduiti-va sa nu vindeti obiectele mici si valoroase precum amulete, inele, geme pretioase etc) cumparati-va in ordinea importantei Sparks, Poison Spray, Ice Bolt, Water Walk, Fireball, Acid Burst, Lightning Bolt.
Cu setul asta de vraji, si cu Earth Protection 70 (50 din fintina, 20 de pe piedestal) porniti la macelarit copacii. Odata ce i-ati rezolvat pe cei de pe continent treceti apa si executati-i si pe cei de pe insule. Inca o data, nu vindeti nestematele.
Odata aceasta operatiune finalizata, puteti sa va intoarceti la castelul dumneavoastra, pe care-l puteti si curata de goblini, sobolani, lilieci si alte vietuitoare cu aceasta ocazie. Luati misiunea de-al gasi pe cartoforul acela, goliti pestera, luati cartile, jucati Arcomage sa mai faceti un ban, dupa care cu inventarul gol porniti catre Barrow Downs.
Odata ajunsi aici mai puteti juca doua ture de Arcomage, odata la hanul din colt si odata la hanul din orasul dwarfilor, mai scoateti un ban. Nu va aruncati sa cumparati nimic, luati misiunea sa eliminati trogloditii, eliminati-i, dupa care reputatia va ajunge Liked, si odata cu asta preturile vor fi egale cu valoarea la cumparare si cam 90% la vinzare (Expert Merchant + 4 Trader + 6 Merchant + Liked). Acum puteti vinde toate gemele culese de prin copaci, precum si ce alte inele, amulete scl ati mai colectionat, si de asemenea va puteti aproviziona cu ce va lipseste. Asigurati-va ca impachetati si niste potiuni pentru ca urmeaza sa mergem in Barrows.
Le stiti, 16 cladiri, daca aveti neaparat chef puteti sa va pregatiti cu un Factor si un alalalt, sunt cam 60-70,000 de bani de aur pe-acolo (majoritatea in Barrow VIII), deci 5% + 7.5% ar insemna net spre 7-8,000. E ceva. In principiu Barrows trebuie curatate fara sa iesiti dupa aer, probabil cu 2-3 episoade de Rest&Heal. Hai 4 pentru nubi.
Si iata-va nu doar Lorzi de Harmondale, chestie care nu pare sa impresioneze pe nimeni (precum probabil ati observat) ci si stapinii a vreo suta de mii de galbeni (eu am avut 105k tura asta), ceea ce nu-i de colea. Felicitari!