Eu nu pricep

Tuesday, 03 November, Year 1 d.Tr. | Author: Mircea Popescu

In magazin de haine. Fata cauta rochii. Gaseste una. Cat costa ? 600 de RON. Bine. O mai incearca, se mai invarte pe langa oglinda, hopa... ce-i asta ? A, rochia are un defect. Mnoa. Pai aduceti alta. Nu mai avem modelul acesta. Hm. Bine. Si-atunci, cat costa rochia ? 600 de RON.

Pai frate, eu nu pricep, daca rochia costa 600 RON pe cand era la standarde, acu cand i-am descoperit un defect ea costa tot atata ? Cum gandesc oamenii astia, explicati-mi si mie.

In service auto. Reparatia costa 1700 RON, masina e gata maine. Bine. A doua zi : pai stiti, ca n-am avut filtru de aer (?!), veniti maine. A treia zi : Da' stiti ca baiatu' care trebuia s-o dea jos de pe cric e la masa, veniti cam intr-o ora. Dupa doua ore : da, stati, ca acuma vine baiatu' de la masa. Costul reparatiei ? Tot 1700 RON.

Pai Gyusi, eu nu pricep. Tu ai zis ca faci ceva (recte ca repari masina pana ieri) si ai facut altceva (recte, m-ai plimbat de 3 ori). De ce te astepti ca eu sa zic ceva (recte, ca te-oi plati 1700 RON) si sa fac tot la fel ? Pai 1700 era pentru reparatia cum ne-am inteles initial, nu cum ai facut-o tu pana la urma. Pentru ce-ai facut tu poate ca ai sa ma platesti tu pe mine, ca eu asa taxez, 1000 RON per vizita, cum ti se pare ?

Discutie mare cu ROTLD aici pe Trilema, ca mi-am permis eu sa zic ca domeniile.ro sunt de cacat, si nu inteleg de ce le-ar cumpara cineva. Lumea se agita, ca vai, ca nu, ca stai sa vezi. Doara sunt ale noastre. Si-i adevarat ca nu-s la standarde, si costa mai mult decat alea la standarde, dar. Dar ce ? Dar nimic.

Eu nu pricep de ce nu suntem negustori cinstiti. Sa vina ROTLD si sa zica dragii nostri clienti, e adevarat ca noi nu avem abilitatea tehnica sa oferim serviciul la standardele la care alti provideri din alte tari le ofera. De asemenea, nu avem nici abilitatea organizatorica de-a oferi in fapt serviciul pe care pretindem ca-l oferim, fiind incapabili si sa oferim liste cu domeniile in proprietate, si sa rezistam imixtiunilor politice (culmea!) in activitatea noastra. Si nu suntem nici macar in stare sa angajam un expert in uzabilitate care sa faca un site utilizabil, sau sa negociem un contract cu un procesator de plati serios.

DAR! date fiind aceste slabiciuni ale noastre, pe care le cunoastem si le intelegem, nu pretindem nici sumele pe care ailalalti, mai competenti, care ofera un serviciu pe bune le pretind. La noi un domeniu costa doar 10 centi, fata de 10 dolari la americani. E drept ca la ei beneficiati de 100 de ori mai multe servicii, dar asta-i viata, trebuie sa traim si noi.

Eu nu pricep de ce nu vine mecanicul auto sa zica, dom'le, eu nu ma pricep la reparat masini, si nici nu stiu sa ma tin de cuvant, sa-mi organizez munca sau alte chestii, dar uite, la mine reparatia te costa 10 lei. Asta-i viata, si eu trebuie sa mananc. De ce nu vine zugravul sa zica cinstit, bre, eu nu stiu zugravi mai bine decat tine, asa ca de-mi si mie de-un pachet de tigari. De ce nu zice instalatorul, domnule, eu repar tevi cu guma de mestecat, ca atata am apucat si atata stiu, da' nici nu te costa decat de-o bere. E bine ?

Nu cred ca am cumparat ceva de la un furnizor roman care sa-si respecte intru totul contractul. Niciodata. Si nu-mi amintesc sa fi auzit vre-odata de un furnizor roman care sa spuna, da, uite, e drept ca am livrat jumatate de produs, dar ce sa-i faci, iti facturam doar jumatate din cat era pretul. De ce nu ? Eu nu pricep.

In loc de asta, toata lumea "vinde", adica incearca sa vanda, produse defecte, servicii partiale, piese inutilizabile si executii incomplete la pretul de lista. De ce ? De ce-as cumpara asa ceva ? Oriunde in lume, fata cu o neconformitate, principala preocupare a vanzatorului e s-o scoata din ciclu. La noi, incearca sa te fraiereasca pe tine, si daca nu-i merge, o pune mai la fund si incearca mai incolo.

Eu nu pricep. Aceasta atitudine este anti-comerciala si auto-limitativa. Cumva romanii si-au format impresia ca a face comert, a fi capitalist inseamna sa livrezi mai putin decat te-ai angajat, si in schimb sa pretinzi sa fi platit cat era vorba, si eventual un bacsis. Pai asta nu-i comert dragii mei. Asta-i autobataie de joc. Cum dracu' se traduce overdeliver in romaneste ?

Si intre timp, toata piata muzicala romaneasca abia ajunge din urma vanzarile unui magazin de muzica dintr-un colt de strada din centrul Vienei, o firma mica de publicitate intr-un colt de Los Angeles face incasari cat toata "piata" romaneasca de profil, toata lumea angajeaza straini peste tot unde poate, si noi stam si ne plangem ca salarille de 200 euro pe luna sunt prea mici pentru a trai.

Nu pricep si pace.

Category: Zsilnic
Comments feed : RSS 2.0. Leave your own comment below, or send a trackback.

54 Responses

  1. io pricep. ii un singur motiv sau doua mari si late: 1. e greu sa faci ceva cumsecade (pe langa costurile necesare facutului, trebuie sa te pricepi si sa depui efortul) si 2. daca prostul plateste de ce sa nu profiti

    ambele motive vin din neintelegerea faptului ca daca eu imi fac treaba corect si majoritatea dintre noi isi vad cumsecade de treaba toti profitam din asta. adica exact ce ziceam eu intr-un comentariu anterior in alt post ca romanii n-au un simt al comunitatii.

    de-aia. si m-am gandit si cum se schimba situatia asta si e puterea exemplului individual. trebuie doar sa prinda "momentum" cum zice strainu'.

  2. Radu Ciocan`s avatar
    2
    Radu Ciocan 
    Tuesday, 3 November 2009

    Ai idee daca situatia asta e singulara aici sau s-a mai intamplat in alta tara, in alta cultura sau in alta perioada de timp (sau se mai intampla in prezent prin alte locuri)?

    Ca presupunerea mea e ca economia romaneasca e prea tanara si toate aceste inconveniente apar la inceputul unei piete libere (sau aparent libere).
    Si cu timpul serviciile se imbunatatesc treptat.

    Ar fi interesant de facut si o comparatie cu aceleasi servicii din anii '90. Sau din perioada interbelica.

    Ai idee de ceva date pentru astfel de comparatii?

  3. Mircea Popescu`s avatar
    3
    Mircea Popescu 
    Tuesday, 3 November 2009

    @skythes Io-s de acord cu tine in tot ce zici.

    @Radu Ciocan Sincer sa recunosc ca am exagerat pentru efect retoric, dar daca e sa fiu cinstit, pot recunoaste ca se vad semnele progresului, azi in 2009 fata de Romania din care-am plecat in 2004, si atunci in 2004 fata de romania lu' Gelu Voican Voiculescu & co.

    Deci da, si eu cred ca si tine ca-s probleme de crestere, tot asa cum nu te astepti de la o copila de 12 sau 14 ani sa fie neaparat si cu dinadinsul nevasta responsabila, tot asa n-ai ce cere unei economii asa de tinere. Nu pot zice ca am cu adevarat exemple la indemana, dar din cate pot intui in urma experientelor prin alte tari, ghicesc ca-i asa cum zici.

    Ma mai gandesc la problema cu date concrete. Nu-mi vin in minte niste exemple direct masurabile si verificabile asa stiintific pe moment, da' mai cuget.

  4. @mp: vad ca nu intelegi, dar nu face nimic. Nu-ti mai bate capul cu lucruri care te depasesc,ci ia-le ca atare, considera-le axiome. Inclusiv in ceea ce priveste articolul cu copiii, sunt unii care vor copii...asta este...asta-i viata, la propriu. Iar in ceea ce priveste cand scrii ceva tehnic unde nu ai cunostinte decat minimale, incearca sa te documentezi cat si cat, sau, cel mai bine pentru toata lumea, nu mai scrie intr-un domeniu unde nu te pricepi. Nu de alta, dar Google iti indexeaza "geniul" si se mai gaseste cate un bizon care intra si crede ce citeste.

  5. Mircea Popescu`s avatar
    5
    Mircea Popescu 
    Tuesday, 3 November 2009

    Stii, e bine ca esti destept, eu admir asta, dar vad si doua probleme :

    Prima, ca daca intri intr-o discutie tehnica, unde lansezi teoria ca vai, dar nu-i asa, dupa care esti invitat sa argumentezi si nu reusesti, e oarecum penibil sa reincalzesti ciorba si s-o dai iarasi, la un alt articol ca offtopic, ca poate aici prinde.

    A doua, ca daca pe mine ma indexeaza Google si pe tine nu... dar in fine, sa incepem cu pasi mici. Prima-i destul pe azi.

  6. Eu nu am lansat nici o teorie. Nu eu am construit internetul. Ti-am argumentat zic eu satisfacator ceea ce este un fapt, acum nu o sa scriu romane ca oricum nu intelegi. Nu este nevoie sa ma crezi...dar daca vrei sa pricepi te poti documenta pe wikipeda despre ICANN, domenii, propagarea dns, ce-i aia registrar, registru, etc.
    Iar ce ai mai zis tu de paypal si altele sunt asemenea bazaconii ca nu am ce sa zic, trebuie sa fii un idiot desavarsit sa accepti plati prin paypal pentru clienti romani, dat fiind si numai faptul ca, comisioanele sunt de 4 ori mai mari decat prin plata online cu CC, nu exista RON. comisioane uriase la trasfer si daca gasesti un roman dintr-un milion care sa aibe cont de paypal este minune. Si desigur vorbim de ROTLD, un registru de domenii din Romania care este o institutie a statului si deci nu are voie sa foloseasca intrumente comerciale pentru platile online.

  7. nu fi nerecunoscator, Bonceo! despre ce-ai fi scris tu in bloguletsul tau azi daca nu scria Popescu articolul cu pricina {si altele la fel}, de vin bizonii si-l cred?

    bine ca cititorii tai is destepti! magarule!

  8. Mircea Popescu`s avatar
    8
    Mircea Popescu 
    Tuesday, 3 November 2009

    Iara cu wikipedia. Mai frate, parca sunteti toti prasiti din aceeasi closca, parca-l aud pe desteptu' de Eugen cu trei anii lui de experienta.

    Auzi colo, institutiile statului "nu au voie sa foloseasca instrumente comerciale pentru platile online". Da ce instrumente, metafizice ?

    Reveniti-va in simtiri mei copii. Lumea nu-i ce se vede pe Cartoon Network.

  9. Anonimosu`s avatar
    9
    Anonimosu 
    Tuesday, 3 November 2009

    Daca te uiti putin la el pe blog, omul are in blogroll pe Bobby Voicu si pe zoso, si cate 2-3 comentarii pe articol, de la zoso. Nu ma mir ca te trolleaza.

  10. actually`s avatar
    10
    actually 
    Tuesday, 3 November 2009

    Omul e Software engineer la ROTLD, daca n-ati stiut. Asa ca...

    ..SOI:SOI:SOI:SOI:SOI:SOI:SOI
    ……………………….|
    ….L………../..—–..—–\
    .LOL===………………..[]\
    ….L………..\…………………\
    ………………\_________\
    ………………………|…..|
    …………..———————-/

  11. Mircea Popescu`s avatar
    11
    Mircea Popescu 
    Tuesday, 3 November 2009

    Ahahahaha ce bou.

    Asta-i romanu' lui Brucan : daca stie ca arde gazu' de pomana si nu-si justifica salariul prin munca, simte el asa in sufletelul lui nevoia arzatoare sa-si apere caineste stapanul de invadatorii pizmareti.

  12. Hiding Your Ulterior Motives, ur doing it wrong
    http://img32.imageshack.us/img32/4534/hidingyourulteriormotiv.jpg

  13. Eu is un roman dintr-un milion. Mai aduc vreo 50 de pe Softpedia, asa la o prima cautare. Cand zici ca ne-am inmultit, Radule? :) Daca mai sap putin si-ti pastrezi raportul cu milionul, iesim cu populatia Chinei prin Paypal.

  14. Mircea Popescu`s avatar
    14
    Mircea Popescu 
    Wednesday, 4 November 2009

    (Ultima oara cand le-am vazut, statisticile PayPal ziceau utilizatori din Romania cu 5 cifre, deci mnoa, unu' la un milion face intreaga planeta sa fie populata exclusiv cu romani. Ceea ce daca te gandesti mai bine.... dar sa trecem.)

    Raducu suplineste prin freza.

  15. Nu i-ai demontat argumentul cu comisioanele maaari la PayPal :)

  16. Radu Boncea wrote:

    "Iar ce ai mai zis tu de paypal si altele sunt asemenea bazaconii ca nu am ce sa zic, trebuie sa fii un idiot desavarsit sa accepti plati prin paypal pentru clienti romani, dat fiind si numai faptul ca, comisioanele sunt de 4 ori mai mari decat prin plata online cu CC"

    lol, mai baiete, am tras o portie buna de ras. sunt curios cine plateste domenii.ro prin credit card(cc). ma gandesc ca doreai sa scrii debit card(dc). o sa iti dau sfatul pe care i-l dai tu popescului de vreo 5-6 argumentari incoa: mai informeaza-te inainte sa dai "submit"! ;)

    off-topic: chiar ma gandeam sa imi iau domeniu.ro. stiam ca a ajuns pe la 30 de euro. dar o sa ma mai gandesc.

  17. Mircea Popescu`s avatar
    17
    Mircea Popescu 
    Wednesday, 4 November 2009

    @zapacita Fata mea, discutia despre comisioanele paypal nu-i un argument al lui. Faptul ca ei nu respecta niste standarde nu se poate rezolva prin a incerca sa arati ca standardele nu sunt bune (chiar daca mai sunt destui romani suficient de naivi cat sa incerce).

    @fanitza Sincer, nu-ti recomand. Fa-ti un cont pe namecheap si uita de problema.

  18. Revenind la subiectul articolului, tipul de comportament exemplificat este deosebit de caracteristic culturilor şi societăţilor arabe. Ca şi multe alte rele din societatea românească.

  19. Mircea Popescu`s avatar
    19
    Mircea Popescu 
    Wednesday, 4 November 2009

    Adevaru-i ca meditez de cand a pus Radu Ciocan intrebarea, daca pot in fapt sa disting intre cazul a) cand cele descrise sunt parte normala a evolutiei dinspre feudalism inspre economia de piata, evolutie in care si Romania se zbate de la 1800 incoace si respectiv b) cand cele descrise sunt parte normala a evolutiei culturii arabe, independent de constrangeri economice.

    Este foarte dificil, pentru ca nu prea cunosc eu personal alte exemple de tari facand cu pasi mici primele miscari spre o economie de piata in afara tarilor arabe, si nu pot atunci distinge daca caracteristicile sunt ale lor sau ale circumstantei.

    Pana la urma, e foarte adevarat ca Bucurestiul e de fapt un soi de Istambul-Cairo, de o parte a problemei, si e la fel de adevarat ca exista comportamente, oameni, firme absolut occidentale si aici. Nu-mi dau seama, sincer sa fiu.

  20. Excerpt: "Cum dracu’ se traduce overdeliver in romaneste ?"

    Din nefericire, Overpromise & Overdeliver, cele doua principii fundamentale pentru o Unshakable Customer Loyalty, sunt foarte des inlocuite pe meleaguri cu Underpromise & Underdeliver... Traducerea ar fi de prisos. Parerea mea.

  21. Cristian VADUVA`s avatar
    21
    Cristian VADUVA 
    Wednesday, 4 November 2009

    Dreptate e la mijloc. Daca vorbi, de domeniile .ro tin sa-i dau dreptate lui Mircea Popescu, serviciile sunt slabe iar inexistenta paypal-ului este un mare dezavantaj. Eu sunt in SUA si-am trecut prin multa bataie sa-mi cumpar un domeniu .ro, in final m-am enervat si-am rugato pe sora-mea sa-l plateasca din tara - altfel cu plata prin credit card (da, credit) facut in SUA mi se cerea sa trimit prin fax copie dupa ID si dupa cardul de credit ... ha ha ha, buna gluma asta. Deci e foarte greu sa cumperi .ro iar serviciile lasa de dorit - desi dreptatea e la mijloc, toti stiu ca serviciile sunt slabe si totusi cumparam.

    Referitor la partea cu "de ce n-ai reducere daca bluza are un defect?", pai e chiar simplu. Vezi defectul, dar e tot bluza pe inventar - iar daca nu-ti convine X lei pe o bluza cu defect, nu o cumperi, iar cu instalatorul si mecanicul e bine sa-ti faci de la inceput intelegerea. Daca o faci in X zile costa Y lei cu discount Z% pentru fiecare zi de intarziere. Pe pariu ca o termina la timp? Daca tu nu sti ce sa ceri esti doar un client oarecare la fel de vinovat de promovarea unui comert primitiv. Da, mai e mult pana Romania intra in randul tarilor cu un comert decent, in SUA daca imi cumpar ceva timp de 14 zile pot sa-l duc inapoi pe absolut orice motiv (chiar si: "nu-mi place culoarea", sau "m-am razgandit")

  22. Mircea Popescu`s avatar
    22
    Mircea Popescu 
    Thursday, 5 November 2009

    @Dan Nu stiu daca ar fi chiar asa de prisos, eu zic ca ar trebui sa ocupe cam 50% din timpul la clasa, in toate liceele patriei. Avand in vedere ca 90% din copii aia vor lucra intr-un job care sa necesite intelegerea acestui concept, ar putea foarte bine sa faca cursuri de overdeliver cate 2 ore pe zi, 5 zile pe saptamana, 4 ani de scoala.

    @Cristian VADUVA Pai eu nu inteleg cum e dreptatea la mijloc, ca din ce spui tu, e fix la margine.

  23. Cristian VADUVA`s avatar
    23
    Cristian VADUVA 
    Thursday, 5 November 2009

    1. Ti-am dat dreptate la partea cu serviciile de proasta calitate oferite de rotld

    2. si ti-am aratat ca nu poti face scandal pentru ca produsul X cu un defect nu are reducere instant in fata caseriei

    Acum ai inteles, sau vrei sa-ti desenz?

  24. Mircea Popescu`s avatar
    24
    Mircea Popescu 
    Thursday, 5 November 2009

    Pai asa arati ca dreptatea e unde zic eu (si nu la mijloc), si practica e unde fac ei. Deci mnoa... aia vroiam sa zic.

  25. Cristian VADUVA`s avatar
    25
    Cristian VADUVA 
    Thursday, 5 November 2009

    ai dreptate la prima parte din articol, insa n-ai dreptate cerand reducere instant pentru un produs defect - facand media pe intreg articolul dreptatea e la mijloc.

  26. @mircea

    daca zici tu ca de acolo merita, apoi .com mi-oi lua. nu vreau sa mesteresc mare branza, ci sa invat si eu cum se face un site de la 0, gen design din ala anii '90. iar dupa ce oi stii din ala, daca ma ajuta frate-meu cu flash o sa incerc sa fac un update modern.

    numai asa de hobby. ca si fotografia. :P :)

  27. Eu astept cu mare drag sa pot lua .ro de pe namecheap (ca m-am lamurit si cu Godaddy, alte scroafe ordinare). Pana atunci, recomand in draci clientilor de pe web design sa ia .net sau alte "variante" decat .ro-ul lu' peste.

    Economia noastra se bazeaza pe "intermedieri" si tepe. Stiu enspe indivizi care nu sunt in stare DE NIMIC, dar "intermediaza". Ca e simplu sa calculezi TVA si 30/50% comision peste pretul furnizorului. Nu conteaza ca nu aduci decat cresteri de pret, ideea este ca esti "businessman". Tepe ... cum sa faci un business incet-incet, muncind cinstit, daca poti sa tragi 2-3 tepe si sa fii linistit? Nu conteaza ca te compromiti. Onoarea este "over-rated".

    Si de aia preferi sa lucrezi de multe ori cu indivizi de "afara" pentru ca nu isi bat joc. E foarte adevarat ca, daca nu te tii de cacanarii, esti obligat sa ai o atitudine cinstita si sa oferi servicii OK. De 3 luni sunt mare "freelancer" pe web design si nu iti permiti nici macar sa respiri peste deadline, ca ti-ai tras-o singur. Este al naibii de educativ, sa zic asa :D

  28. @dojo

    mie nu imi trebuie chestii asa de complicate. vreau sa iau doemniul, platesc prin card, nu e o problema, sa stiu ca il primesc, poa' sa ia si vreo doua saptamani, din partea mea. si ca apoi am ceva spatiu sa ma pot juca pe acolo cand am vreme si sa invat cum se face webdesignul. o sa caut ceva tutoriale, prespun ca gasesc chiar si in romana, ca vorba aceea, romani-s mari amatori cand e sa adune trafic impartasind din cunostinte sau traducand informatii.

    dupa ce o sa stiu cum functioneaza mecanismele o sa vad daca ma arunc sau nu in treaba asta. am un prieten freelancer si nu pot sa zic ca din ce am discutat cu el agreez extraordinar de mult felul in care se munceste in aceasta afacere.

    oricum, deja esti a doua persoana care recomanda namecheap, si din ce observ ai ceva experienta... chiar multa. asa ca o sa incerc si eu tot cu namecheap.

    ms pentru sfaturi si opinii tuturor celor care au postat aici.

  29. No problem ;)

    Ideea este ca pentru "joaca" e bun un .info de pilda, ca iti vine la vreo 3 dolari pe primul an. Sau chiar un .com, .net etc. Sunt totusi domenii decente si iti faci treaba OK. Daca nu ar fi picat rahatul de server de la resellerzoom (PE CARE NU II RECOMAND decat dusmanilor), ti-as da link catre un .net care e departe de a se face de rusine ca nu e pe .ro (nu mai vorbim ca se duce pe apa sambetei "jocul" de cuvinte al domeniului). Pup. BAFTA!

  30. Mircea Popescu`s avatar
    30
    Mircea Popescu 
    Friday, 6 November 2009

    @Dojo Bine zis cu economia intermediarilor. Adevaru-i ca asa ne-am format clasa de manageri, la bazar la turci si in piata la sarbi. N-ai ce-i face pana nu-i spala Styxu'.

    @fanitza Iti recomand calduros ce domeniu vrei tu, com net org info me biz etc, namecheap suporta diverse extensii (si da, e cam solutia unanim recunoscuta ca ideala pentru retail, adica oameni cu pana intr-o mie de domenii). Si ca host, clar si 100% providerul pe care tin si Trilema, si fain, in footer.

    (apropo dojo, da tu un click pe acelasi footer, si daca nu-ti place providerul sa stii ca iti platesc despagubiri).

  31. Radu Ciocan`s avatar
    31
    Radu Ciocan 
    Friday, 6 November 2009

    @Mircea: ce hosting ai ales shared/VPS/dedicated?

  32. Mircea Popescu`s avatar
    32
    Mircea Popescu 
    Friday, 6 November 2009

    Am si cateva shared la ei, si un dedicated. VPS eu sunt de principiu ca mai bine evit, asa in general.

  33. la inceput ma gandesc ca nu am nevoie de prea mult spatiu. vreo 10-20 mega cred ca ar fi de ajuns. asta parca imi ofera sefii odata cu domeniul, nu? p'orma daca nu m-oi lasa, o sa cumpar si eu spatiu pe server si o sa tin cont de recomandarea ta.

  34. Mircea Popescu`s avatar
    34
    Mircea Popescu 
    Friday, 6 November 2009

    Nu prea iti ofera nimeni spatiu cu domeniul (si daca iti ofera, in general e cam de cacao). Pentru 3-4-5$ pe luna cat costa un shared entry level, nici nu merita sa te agiti, e practic 2 beri.

  35. mno pai voi tine cont de sfaturi. va multumesc tuturor. sper ca nu v-am iritat cu off-topicul meu. in chestiuni din astea eu is mai noob, asa... :D

  36. lasa ca de la anul intram pe denumiri custom mircea.popescu etc... bla bla. poate s-a mai zis. si atunci adio .ro

  37. Mirciule, am reseller de la HG si is super-multumita. As dori sa spun la fel despre resellerzoom, dar mai au caderi .. de 2 zile :D

  38. Mircea Popescu`s avatar
    38
    Mircea Popescu 
    Saturday, 7 November 2009

    @skythes Hehe dap. Plang "domainerii" pe capete, tin minte cat am ras acu 10 ani cand era la moda teoria cu "internet real estate", cam pe vremea cand se construiau "information superhighways".

    @dojo HostGator ? Nu-i problema, trec cele 6 luni de miere si vorbim atunci :)

  39. Cristian`s avatar
    39
    Cristianinsigna de trolinsigna de tehnologinsigna pentru 1000 de comentarii 
    Friday, 19 August 2011

    Uite de asta eu taxez mai puțin față de alți fomiști. Știu că sunt mai leneș și că unele lucruri nu le pot oferi la standarde (foarte) înalte de calitate, așa că prefer să cer mai puțin și să fie toată lumea mulțumită. A nu se întelege că fac muncă de proastă calitate sau că-mi bag picioarele, ci că prefer să cer cât face.

  40. Mircea Popescu`s avatar
    40
    Mircea Popescu 
    Friday, 19 August 2011

    Chestia-i ca nimeni nu poate muri de foame atit timp cit face ceva util pe care ceva cere un pret rezonabil. Si McDonalds vinde cacat, da' la pretul just (din care evident o buna parte externalizat catre sistemul public de sanatate). Nu par sa dea faliment curind.

  41. Cristian ♂ ☭ ♊ ♡ ☺ ⬤ ▶ ❚❚ ⬛ ⏏ ☠ ☢ ☣ ✔`s avatar
    41
    Cristian ♂ ☭ ♊ ♡ ☺ ⬤ ▶ ❚❚ ⬛ ⏏ ☠ ☢ ☣ ✔insigna de trolinsigna de tehnologinsigna pentru 1000 de comentarii 
    Monday, 29 August 2011

    Apropo de Mac, ia uite aici articol din Capital - "La Dristor": Shaorma "cu de toate", dar fără profit.

  42. Mircea Popescu`s avatar
    42
    Mircea Popescu 
    Monday, 29 August 2011

    Aia nu ma mira, din motivul simplu ca inca n-am auzit de arabel care sa-si plateasca cinstit impozitele.

    Ce m-a amuzat in schimb e paragraful final, ala de "perspectiva" si contextualizare :

    Mai bine de un sfert (28%) dintre persoanele din mediul urban cu vârste între 18-64 ani iau masa în oraş cel puţin o dată la 2-3 luni, potrivit unui studiu Unilever Food Solutions.

    In contextul dat expresia subliniata are probabil sensul ei literal, lumea aduce masa din sufragerie pina afara-n drum, "in oras".

  43. taci crestinule ca noi nu ne-am luat de religia ta, sau vrei sharia?

  44. Cristian ♂ ☭ ♊ ♡ ☺ ⬤ ▶ ❚❚ ⬛ ⏏ ☠ ☢ ☣ ✔`s avatar
    44
    Cristian ♂ ☭ ♊ ♡ ☺ ⬤ ▶ ❚❚ ⬛ ⏏ ☠ ☢ ☣ ✔insigna de trolinsigna de tehnologinsigna pentru 1000 de comentarii 
    Monday, 29 August 2011

    @ⓜⓘⓡⓒⓔⓐ ⓟⓞⓟⓔⓢⓒⓤ ❃ ❂ ❁ ❀ ✿ ✾ ✽ ✼ ✻ ✺ ✹ ✸ ✷ ✶ ✵ ✴ ❄ ❅ ❆ ❇ ❈ ❉ ❊ ❋ ❖ ♲ ♺ ☞ ☃ ☀ ☂: așa se-ntâmplă când îți iei beamveau pe firmă.
    Nu înțeleg totuși ce naiba face Unilever cu sondajul ăla. Vor să vadă de ce oamenii cumpără șaorma în loc să dea banii pe chipsurile lor? M-am lămurit între timp, după ce am văzut că fac muștarul Knorr și maioneza Hellmann's.

    @Freud: numai Mircea se laudă cu profitul Polimedia ca să moară ghiaurii de ciudă.

  45. Mircea Popescu`s avatar
    45
    Mircea Popescu 
    Monday, 29 August 2011

    Depinde. E buna Sharia asta ?

  46. poti face harem cu fete cumparate de la maternitate, sparge la 9 ani si lasa fara mancare daca nu te satisfac.

    da' fara tutun si alcool.

  47. Mircea Popescu`s avatar
    47
    Mircea Popescu 
    Monday, 29 August 2011

    Mie nu-mi plac copilele. Prefer sa se chinuie altii cu ele si sa le iau eu de pe la douazeci incolo.

  48. la varsta aia au vreo 120kg, daia cred ca le iau de asa mici.

    desigur solutia ar fi ca femeile sa fie lasate sa munceasca, incluse in educatie + sport, precum imbracare in haine normale, nu perdele alea(apropo de care s-a facut un studiu ca musulmancele au deficienta de vitamina d, sa vezi ce surpriza)

  49. Cristian ♂ ☭ ♊ ♡ ☺ ⬤ ▶ ❚❚ ⬛ ⏏ ☠ ☢ ☣ ✔`s avatar
    49
    Cristian ♂ ☭ ♊ ♡ ☺ ⬤ ▶ ❚❚ ⬛ ⏏ ☠ ☢ ☣ ✔insigna de trolinsigna de tehnologinsigna pentru 1000 de comentarii 
    Monday, 29 August 2011

    @ⓜⓘⓡⓒⓔⓐ ⓟⓞⓟⓔⓢⓒⓤ ❃ ❂ ❁ ❀ ✿ ✾ ✽ ✼ ✻ ✺ ✹ ✸ ✷ ✶ ✵ ✴ ❄ ❅ ❆ ❇ ❈ ❉ ❊ ❋ ❖ ♲ ♺ ☞ ☃ ☀ ☂: ție îți plac doar minorele virgine.

    @Freud: hai să nu exagerăm cu slănină, văd că mai sunt și excepții http://www.youtube.com/watch?v=wg9pS045lTs Da' ce tare-i primul comentariu: Arabs looks great specially their charming eyes.. Aș lolăi, da' nu-mi place.

  1. [...] ca sfarsesti inspirat de cititori. Dupa Radu Ciocan care m-a facut sa scriu articolul recent despre romani si contractualitate e randul lui Daniel Mihu sa-mi cauzeze, dupa cum veti citi mai [...]

  2. [...] n-a mai aparut, cum n-a mai aparut nici Fluture, nici Boncea, nici Manu, nici diversi altii. Sincer va spun ca-mi convine situatia, ma lipsesc cu placere de [...]

  3. [...] lui favorit). Ba am avut si relatii pe termen mai indelungat, il mai tineti minte pe Raducu care Boncea, ma gindesc ? (Nici nu punem la socoteala haterii simpli, precum murdoc, care prin 2009 incerca sa [...]

  4. [...] Daca angajezi un roman vei descoperi ca-i foarte dispus sa-si incaseze salariul, dar foarte putin dispus sa-si faca munca. [...]

  5. [...] Am inteles ca astia pe-aici sunt prea retardati mintal ca sa reuseasca sa vinda carti, sau rochii, sau diverse alte chestii de trebuinta femeilor asa ca-s silit sa le trimit prin Europa la [...]

Add your cents! »
    If this is your first comment, it will wait to be approved. This usually takes a few hours. Subsequent comments are not delayed.