In care analizam in detaliu cum au mai futut Ubisoft un joc

Monday, 02 January, Year 4 d.Tr. | Author: Mircea Popescu

Ca Ubisoft sunt niste muisti penibili nu tre' sa va spun eu. Ori aveti treaba cu jocurile in care caz stiti deja, ori n-aveti treaba cu jocurile in care caz nu va intereseaza (da' apreciez ca ma cititi cu sfintenie si pe teme cu care n-aveti tangenta, adevaru-i ca asa se cladeste o cultura generala). In tot cazul, nu intram in detalii si consideratii istorice plus exemple de jocuri distruse, idei tembele, implementari aiuristice, executii decerebrate, reactii cretine, activitati anti-bunastarea lumii si restu' de contributii pe care si le aduc indeobste corporatiile (da EA, ma uit la tine-n timp ce ma pis pe voi) la mersul trebilor ca ni-i lene. Si mai is si francezi, natie mai jegoasa nu cred ca s-a vazut de la italieni incoace, tot ce pot face ei is masini proaste si greve indelungatei.

Da-n fine, trecem la concret. Insa inainte de-a trece la concret, sa stabilim autoritatea autorului :

lord-mircea-heroes-2

Explicatie la poza : sunt pe locul 3 pe server. Asta in conditiile in care eu jucam cam de 6 ore cind a pornit el, deci nubu' nubilor cu stea in frunte, si is pe-acolo jucatori fixisti care joaca de-un an si mai bine, au legacy points si ma rog, bonusuri, chestii. Da' eu i-am spart in gura pe vasta majoritate, inclusiv lideri de ghilde si ce importanti or mai fi ei. Pentru ca pot, de unde rezulta ca poate stiu despre ce vorbesc. Mbun.

Si-acum la obiect : jocul e o implementare onesta de Heroesii pentru browser. Din pacate nu foloseste icoanele din H3 (sau H2, aia ar fi fost genial, da-n fine) pentru unitati, ci magariile din 5. Care 5 a fost o porcarie inenarabilaiii vai de capu' ei daca s-a vazut joc mai debalansat pe lume. Asta in conditiile in care H2 era cel mai balansat joc din toate timpurile (nu puneti botu' la povestile lu' Vlad cu Warcraft/Starcraft si ce abureli va mai baga el pe-acolo, H2 a fost cel mai si-a ramas cel mai bine echilibrat joc din istorie). Deci ca si cum eu am un ciine mare si latos si tu imi aduci drept succesor o pisica cheala, cam asa a fost H5 la H2/3. Iara 4 nici nu se poate pune la socoteala vai crucea lui.

Da' trecem peste, nu stiu sarmanii ce-i bun. In rest, implementarea onesta, cum v-am si povestit deja in mare. Fiecare oras se gaseste pe-o patratica de pe harta mare pe care practic joci Go cu ceilalti lideri de ghilde. Patratica are o structura discreta de 5 x 5 patratici, te bati prin paduri pe-acolo cu trupe, le iei ce resurse au. Patru patratici is mine, tre' sa vezi ce combinatii de mine iti iei, pe urma-ti cladesti prin oras tot alea obisnuite, City Hall - Citadel - Mausoleum/bla bla. Deci pe de-o parte probleme de economie, pe de cealalta evident sa-ti faci armata, sa-i bati pe ceilalti. Aici au avut o idee buna, in sensul ca nu poti tine oricita armata, peste o anumita limita te costa. Per total inteligent gindit, promitea.

Si ce s-au gindit ei ? Au adaugat o chestie de-i zice Vestige. Chestia asta are 20 de nivele, si la fiecare nivel poti ori sa iei ceva premiu ori sa mergi mai jos. Daca mergi mai jos este riscu' sa se surpe cu tine (in care caz iei premiul de doua nivele inainte). Da' riscu' asta il poti micsora, ori bagind wood si ore, ori bagind o chestie cumparata pe bani reali, "magic beam". Si de-aici problema : eu ca jucator am doua optiuni :

I. Construiesc frumos orasul. Fort (10.800g + 23w + 15o + 6m) + Citadel (28.800g + 45w + 34o + 14m) + Castle (64.800g + 70w + 51o + 20m) + Vampire Mansion (19`800g + 40w + 28o + 8m) + Vampire Palace (21`600g + 47w + 16o + 12m) + Sepulcher (20`700g + 37w + 25o + 14m + 6c + 3s + 3g) + Mausoleum (24`300g + 41w + 26o + 20m + 15c + 9s + 9g) + Forlorn Hall + (51`300g + 72w + 50o + 22m + 12c) + Forlorn Cathedral (63`000g + 56w + 58o + 30m + 21c) + Dragon Graveyard (117`000g + 90w + 63o + 45m + 33c) + Dragon Vault (171`000g + 90w + 63o + 45m + 33c).

Astea toate ne-ar costa 593`100 gold, 594 wood, 418 ore, 241 mercur, 135 cristale, 12 sulf, 12 geme. Folosind criteriul ca o mina de aur da 2000 de aur per nivel, una de wood sau ore cite 2 si una de restu' cite 1 putem presupune o echivalenta de 2000 = 2 = 1, si de aici ar rezulta o valoare totala de 593.1 + 506 + 241 + 135 + 24 = un milion si jumatate echivalent in aur. Asta pe partea de constructie, costuri fixe cum ar veni.

Astfel construit, orasul ar avea o productie de 10 Vampiri lorzi, 6 Archlich, 4 Wraiths si 2 Spectral dragons pe zi. Deci in total daca e sa socotim vine 10 * 902 + 6 * 2`144 + 4 * 3`365 + 2 * 8`213 = 51`770 armata pe zi. Ei, taraboantele astea mai costa si ele ca sa fie recrutate precum urmeaza : 10 * 2`006 + 6 * 4`500 + 4 * 6`500 + 2 * 14`000, luind direct in echivalent aur. Deci pe scurt, 1,5 milioane investitie fixa + 101 mii cheltuieli in fiecare zi asigura cetateanului o productie de 51`770 armata zilnic, in fiecare oras.

II. Fac vestigii. Va desenez un mic tabel, sa va prindeti :

    Nivel % Cost Cumulat % R Armate Sansa
    1. 70 20 20 0 - -
    2. 70 24 44 0 - -
    3. 70 28 72 0 - -
    4. 70 32 104 0 - -
    5. 70 36 140 0 71k 16%
    6. 70 40 180 0 88k 16%
    7. 65 44 224 5 105k 16%
    8. 65 48 272 5 123k 16%
    9. 65 52 324 5 187k 21%
    10. 65 56 380 5 214k 16%
    11. 65 60 440 5 241k 16%
    12. 65 64 504 5 269k 40%
    13. 60 68 572 10 370k 40%
    14. 60 72 644 10 410k 35%
    15. 60 76 720 10 449k 50%
    16. 60 80 800 10 489k 69%
    17. 60 84 884 10 668k 64%
    18. 60 88 972 10 725k 70%
    19. 40 92 1064 30 782k 55%

Deci ce intelegem noi din acest tabel ? Ca daca mergem sa zic pina la nivelul 7 scoatem 105k armata, adica de doua ori cit ne da un oras complet construit, aventura care ne costa 224`000 de gold, plus ca ne asumam un risc de 5%, deci vorba ceea, 224k / (105k armata x .95) = 2,24 gold per punctul de armata. In timp ce daca o cumparam din oras plateam 101 / 51,77 = 1.95 gold. Deci ieseam mai bine, facind abstractie de faptu' ca economia asta de zece la suta ne-a costat un milion juma' in investii. Da' poate ca merita, pana mea, cine stie ?

lord-mircea-heroesIa hai acum sa mergem putin pina la nivelu' 18, cum fac baietasii cu erou de 88 atac (recte ieu). 725k armata cu risc de 6 ori 5% si 5 ori 10%, ceea ce revine (0.9^5 × 0.95^6) sau cam 45%. Da' ca sa vezi chestie, ca si daca se prabuseste vestigiu' tot primesti premii, doar ca nu ultima chestie de ti s-o oferit, ci ceva mai dinainte. Marele dezavantaj e ca nu poti sa-ti alegi sigur armata, deci poti sfirsi cu chestii gen artefacte, jdemii de experienta sau resurse (huideo). Doar ca artefactele se pot vinde, iara resursele idem. Sa zicem asa ca un caz general ca-n 45% din cazuri dai 972k gold pe 725k armata (deci 1.34 gold bucata), iar in restul de 55% din cazuri iti scoti cam 2/3 spre 3/4 din banii investiti.

Sa zicem ca pierzi nu un sfert sau o treime, sa zicem ca pierzi juma' din bani : pina sa cheltui milionu' ala si jumatate care-ti cladea orasu' inseamna ca faci 6 ture de vestigii, din care scoti 2 milioane si ceva de armata. Tu astea le poti face daca-ti pui mintea intr-o saptamina (ma rog, are Pulea Spatarul resurse de un milion juma' valoare aur in prima saptamina, da-n fine) in timp ce amarasteanul care-si cladeste orasul are nevoie de 40 de zile sa i se stringa trupetii. Va dati voi seama ce diferenta-i asta, eu sa am doua milioane de armata azi, tu sa le ai in sase saptaminiiv. Franjuri te fac. A, si ca un micut bonus : prapaditul cu orasul va avea 4 trupe, tu vei avea trei ca asa vin din vestij, mereu cite trei. Chestia asta conteaza. A, si ca un alt micut bonus : din vestij vin simpli, poti sa-i upgrade daca simti nevoia, mai scoti un 30% de-acolo (e drept ca-i ceva mai scump).

Si in fine killaru' : nu te obliga nimeni sa cheltui resurse. Eu am dat din mia de shield-uri ce le-am capatat ca nu mai retin pentru ce si am luat din 324 de alea 10 lemne magice. Ceea ce inseamna ca am economisit ultimele zece nivele, sau am luat 725k armata pe 270 resurse-aur. Adica, sa ma intelegeti, 0.3 gold armata. Si pe urma am mai dat 324 si am mai luat 10 lemne magicev. Si mai am fo' 5-600. Daca-ti pui mintea bagi o suta de euro, cumperi o caruta de lemne de-alea si faci vestigii pina lesini, scoti literalmente cita armata vrei tu, 10 milioane, 100 de milioane, nu conteaza. Cit poti intretine.

Si-atunci eu habar n-am sa joc, pierd cite 160k la 80 ale inamicului da-i fut pe astia-n gura, sarmanii, e o ghilda linga mine in care bat cap in cap trei oameni, inclusiv lideru'. Si aia prapaditii chiar stiu juca. Doar ca n-au cu ce.

Pai treaba-i asta ?! Imi pare rau de joc, ca el asa e dragutel si simpaticut, da' chiar in halu' de ramoleala in care sa arunc cu sutele de euro pentru privilegiul de-a juca farmville n-am ajuns inca. Mi se rupe mie fix in 14 ca "tre' sa maninca si gura lor ceva", asta nu poate fi un criteriu, daca reuseste sa maninca gura lor fara sa ma deranjeze pe mine foarte bine, iara daca nu sanatosi sa fie, ce mai considerente is si astea. Io le-am platit abonament ca negustor cinstit (5 euro pe luna sau asa ceva, 13 euro la 3 luni) ma astept in schimb sa nu existe rahaturi de-astea ca vindem noi victoria cui ii mai idiot la cap si desocializat la suflet.

Asa ca regret nespus, ca-mi placea ideea de-a juca Heroes online, si de-a avea Trilema Veacurilor, mare ghilda care sa rupa serveru-n doua si asa mai departe, da' n-am ce-i face. Cine doreste parola dintre care v-ati bagat, Bogdan, Raluca, Claudiu, cine mai e ziceti si v-o dau pe meil, si-n rest asta e.

Pare rau.

———
  1. Apropo bre, cistigati si voi un razboi ceva mileniu' asta ? Ca precedentu' am inteles, ati avut si grupa grea, cu nemtii, cu spaniolii, chestii. []
  2. cea mai tare fransiza din toate timpurile, fara discutii []
  3. Facuta de Nival cu prostalaii de la Ubisoft pe cap, definitia practica pentru corporate meddling. []
  4. Ca sa va faceti o idee concret : acum doua saptamini eram incojurat de niste polonezi. Pe unu' l-am batut si i-am luat capitala ca era tot de specia mea, tipul s-a lasat de joc. Cind i-am luat orasul era full de resurse, deci am mai facut 300k gold + nu mai retin cit, da' minim 200k in resurse. Pe doi din doua parti ii jefuiesc in fiecare zi, 30 + 25k gold, 10-15 wood si 10-15 ore, deci per total 100k valoare aur zilnic. Pentru asta am nevoie de 500k armata, da' se merita. Si ei s-au lasat de joc. []
  5. Ca sa nu mai punem la socoteala cele 150k trupe pe care le primesti ca ajungi la nivelu' 16 si cele 300k trupe pe care le primesti ca ajungi la nivelu' 18 in vestigiu, precum sa nu punem la socoteala nici trupele si restu' de dulciuri pe care le primesti ca faci rank-uri in prostie pe dominatie si onoare. Si da, e adevarat ca pierzi un sa zic (generos) 5k trupe in medie pe nivel, da' e de asemenea adevarat ca scoti un 30-40k experienta pe nivel, ceea ce e clar mai bine decit iei in PVP. []
Category: Trolloludens
Comments feed : RSS 2.0. Leave your own comment below, or send a trackback.

62 Responses

  1. Man, ti-am zis ca Heroes II a fost regele. N-am contestat :P (am zis numa ca nu mi-a placut Heroes III si ca Heroes IV promitea mult mai mult).

  2. Mircea Popescu`s avatar
    2
    Mircea Popescu 
    Monday, 2 January 2012

    Nu ereticule, ai zis ca Starcraft a fost cel mai echilibrat joc, vezi numa' link-u'!

  3. Iote ce jidan d'le nu place banu'.

    Ahahah, bai, deci aahaha. LordMircea erou cu ceva pseudomutra lui Mircea, care-i Leader si Builder. Y u psychology so fanny? y?

  4. Mircea Popescu`s avatar
    4
    Mircea Popescu 
    Monday, 2 January 2012

    Nu-i builder bre.

  5. Fighter, cacat.

    Deci returning to psychology. U sensing personality paerturbationshs?

  6. Mircea Popescu`s avatar
    6
    Mircea Popescu 
    Monday, 2 January 2012

    Adica ?

  7. Incercam sa trollez.

    Revenind la joc, eu sunt curios oara daca Mircea acest influencer onlain a fost primul care si-a cumparat paid subscription.

    Polonezii aia-s foarte amuzanti dat fiind ca dupa ce termina 3 orase fac alta alianta : wypijmy za to, wypijmy za to2, 3, 4 etc.

  8. Mircea Popescu`s avatar
    8
    Mircea Popescu 
    Monday, 2 January 2012

    N-am fost primu' dat fiind ca inainte sa-mi cumpar am primit douaji de zile gratis ca-si cumparase careva, nu mai retin cine.

  9. Păi acum ai două variante: ori încerci Heroes VI, cu riscul de a-l blestema și pe ăla (deși am auzit câțiva indivizi mulțumiți de el), ori te întorci frumos la Heroes II și III și le rejoci până sare apa din ele.

    Io mi-am luat frumos vreo patru jocuri vechi de pe gog și acum bag fericit a zecea mia oară la The Longest Journey, pentru că bine l-au mai făcut, mama lor de norvegieni. După care oi lua frumos Planescape Torment, Baldur's Gate și ce jocuri D&D or mai fi și mi-am asigurat o vreme de joacă.

  10. Mircea Popescu`s avatar
    10
    Mircea Popescu 
    Monday, 2 January 2012

    Mie imi convenea asta pentru ca nu ia asa de mult timp, intri din cind in cind pentru cinci minute, ar fi fost ok. Ori ei asa s-au gindit, ca mai bine-l fac un fel de prostie a la nus' ce exemplu sa-ti dau, da' cacaturi de sa stai acolo pe ele s-o tot freci din zece-n zece minute. Ceea ce... ma rog, prostii.

    Chiar nu duc lipsa de jocuri, dupa douazeci spre treizeci de ani de dezvoltare avem ce face, pot sa se duca sa se spinzure ca nu depinde nimeni de ei.

  11. Anonimosu`s avatar
    11
    Anonimosuinsigna de prim sositinsigna de tehnolog 
    Monday, 2 January 2012

    As some of our games did not meet the required quality levels to achieve their full potential, they need more sales promotions than anticipated.

    Cuota zice tot.

  12. Mircea Popescu`s avatar
    12
    Mircea Popescu 
    Monday, 2 January 2012

    Cuota lol. Cit hating dom'le. De ce considerati cacademia drept o adunatura de bosorogi ? Ce, ei nu se ocupa cu imobiliarele ca si adunatura de bor-sorogi ? Y U NO RESPEK BOSHOROGEE!!1

  13. Anonimosu`s avatar
    13
    Anonimosuinsigna de prim sositinsigna de tehnolog 
    Monday, 2 January 2012

    Freud are nume?!

  14. Ai gresit locatia anonipizdosule.

  15. Anonimosu`s avatar
    15
    Anonimosuinsigna de prim sositinsigna de tehnolog 
    Monday, 2 January 2012

    Mda

  16. Mihai B`s avatar
    16
    Mihai Binsigna de prim sositinsigna de trolinsigna pentru 1000 de comentarii 
    Monday, 2 January 2012

    nu fac jocuri proaste baa. seria prince of persia e garantia. in plus, ultimul prince, teh forgotten sands inca nu o fost spart de nimeni. si e pc game. adica il poti juca, dar daca nu ai originalul se blocheaza la unele faze.

    heroesul tau e joc de browser. pana la urma e normal sa fie asa. cine baga mai multi bani castiga. asa e si in viata reala. nu castiga ala mai bun sau mai talentat, ci ala mai potent financiar sau in relatii interumane.

    o sa apara diablo 3 si acela, pare-mi-se, va fi tot cu platitu' pt x+1, etc. dar acolo cica vei si putea scoate bani din joc pe nush ce faza cu actiuni. si bani reali zic. aia o sa fie interesant. ;)

  17. Mircea Popescu`s avatar
    17
    Mircea Popescu 
    Monday, 2 January 2012

    Prince of Persia o fost facute de Broderbund, nubule care esti tu nub.

    Mi-e cam meh de D3, desi una dintre gagici e mare fanerita.

  18. Mihai B`s avatar
    18
    Mihai Binsigna de prim sositinsigna de trolinsigna pentru 1000 de comentarii 
    Monday, 2 January 2012

    ala cu pixelu' cat casa nu e joc. e doar nostalgie de 1991. :D

    d3 o sa vedem cand iese, ca doar cunoastem toti blizzardu' si cat de rapid se misca ei. :D

  19. Mda, pai se pare ca asa sta treaba cu punctele platite, daca nu te duce capu sa castigi prin competenta, dai banu si castigi. Am jucat si eu niste jocuri de-astea moca pe Android, ca cica domle asta e viitoru ca baga astia procesoare dualcore si placi video pe telefoane/tablete.

    Era un joc shooter 3D, cica, dar spre deosebire de cantar, unde te misti tridimensional, la ala nu poti decat stanga dreapta, si sa te bagi dupa ziduri, ca nah, e mai greu doar cu un touchscreen, si tre sa impusti acolo niste oameni. Si dupa ce omori oameni si termini misiunea, ei iti dau niste banuti, dar stai, ca mai sunt inca un tip de bani, dar banii aia nu tii da omorand oameni, ci doar daca ii cumperi sau cu un sistem dinasta de adversiting de tre sa iei alte aplicatii de la niste nuliferi sa mai faca si ei niste unici. Mda, si in principiu, chestiile alea pe care ti le cumperi cu banii aia pe bani sunt ceva gen uber echipament, gen iti cumper airstrike si omori toti mujahedinii de pe harta, si win.

    Si pana la urma mi se pare corect, daca esti putoi retardat nu stii sa faci nimic, hai da-ne tu banii de buzunar si o sa poti sa termini jocul, DAR NU. Ei s-au gandit sa se pise si pe mine, prin faptul ca nu poti sa-ti cumperi health decat cu bani de-aia si la un moment dat cam ramai fara, dupa ce te-au ciuruit toti negrii in zeci de misiuni. Si apoi devine si mai rau, unele misiuni sunt atat de naspa incat iti TREBUIE un airstrike, ca-s prea multi negri si sunt niste negri de-aia de tre sa le tragi 5 gloante de sniper in cap sa moara, atat de mare e foamea de bani la astia care-au facut jocu.

    Deci bun venit in viitor.

  20. Mircea Popescu`s avatar
    20
    Mircea Popescu 
    Monday, 2 January 2012

    @Mihai B Hater recent nascut din ou dogmatic ce esti tu.

    @gheorghe Fix aia ziceam si eu, bai deci sa zic ca ai ceva treaba si incepi o luna mai tirziu. Normal ca n-ai sanse, pula mea, astia au toti X castele. Atunci sa dai un cinc-zece euro acolo si sa-ti dea si tie resurse grup sau ceva, sa-i ajungi din urma pe ceilalti intr-o saptamina nu in doua luni.

    Da' nu plm, sa facem concurs cine baga mai multe click-uri, cine pierde mai multe ore si cine da mai multi bani la Ubisoft, ca ala nu-i ceva ce sa ma intereseze. Am cunoscut asa doi prosti care amindoi iubeau o curva, aia ii facea de bani sa se mute de la unu' la altu', vreo cinci ani tot asa, astia decartau masiv. Pai ce pula mea ?!

    Problema cu viitoru' de cacat este ca el dureaza cam cit a durat si cartelu' in online.ro : pina n-are treaba unu' competent. Ca dupa ce-si face ala timp ii fute pe toti si adio.

  21. pina n-are treaba unu’ competent. Ca dupa ce-si face ala timp ii fute pe toti si adio.

    Exemplu : Mircea Popescu. Cum? Pai a futut Ubisoft prin cel mai citit si influent blog din Romania.

  22. Man, am zis ca Starcraft a fost cel mai echilibrat RTS. Ori Heroes e strategie turn based (TBS). Cred ca n-am specificat genurile :D

  23. Mircea Popescu`s avatar
    23
    Mircea Popescu 
    Monday, 2 January 2012

    @krossfire A bun, asa intr-adevar ai dreptate :)

  24. Mircea Popescu`s avatar
    24
    Mircea Popescu 
    Monday, 2 January 2012

    Aha! Nu! Ci :

    In conditiile astea, Blizzard a mai creat un joc, care se mai joaca si acum…Starcraft (1998 – Considerat cel mai echilibrat joc de strategie creat)

    FALS!!!

  25. Mircea Popescu`s avatar
    25
    Mircea Popescu 
    Monday, 2 January 2012

    A, si inca : dat fiind ca astia din ghilda vaz ca nu prea se inghesuie, dam la liber : user lordmircea pass trilema4ever. Enjoy.

  26. Da' n-am inteles de ce nu ti-ai sters contul. Ca ie optiune pe acolo parca.

  27. ^Voi corecta imediat :)

  28. Ca sa vezi ce saracie in orasele lui Mircea. Capitalistii astia.

  29. Total Anihilation was the best RTS ever. Nici macar nu exista termeni de comparatie cu heroes sau starcraft chiar daca nu a fost atat de popular

  30. Mircea Popescu`s avatar
    30
    Mircea Popescu 
    Wednesday, 4 January 2012

    Nici nu-mi amintesc pe loc cu ce era plm ?!

  31. Noa bine ca schimbati parolele, eram curios cum mai e prin trilema.

  32. Aruncatoru de flacari`s avatar
    32
    Aruncatoru de flacari 
    Friday, 6 January 2012

    CINE A INDRAZNIT

  33. Mircea Popescu`s avatar
    33
    Mircea Popescu 
    Friday, 6 January 2012

    Hetarii, dom'le.

  34. Bine lol disperatule.

  35. jucator_de_heroes`s avatar
    35
    jucator_de_heroes 
    Tuesday, 10 January 2012

    Iti garantez ca desi vestige sunt o prostie implementata in joc, nu castiga cel care baga cei mai multi bani, pe serverul pe care joci si tu sunt printre primii 5 si nu bag in joc decat subscriptie. Daca o sa iti folosesti bine resursele iti ajung si ptr vestigii si ptr cladiri. O sa ma incumet si o sa iti spun ceva, inca nu ai gasit cheia acestui joc. Nimeni nu recruteaza toata armata, doar 3 stackuri(arcasi, infanterie, cavalerie), joaca macar un server pana la sfarsit si apoi impartasete-ti opiniile. :P

  36. Mircea Popescu`s avatar
    36
    Mircea Popescu 
    Wednesday, 11 January 2012

    Nu e vorba ca iti ajung. Scenariu simplu : suntem vecini. Dupa o luna tu ai 6 orase, eu am sase orase. Tu ai credite din subscriptie, faci cite un vestigiu pe zi. Eu am 95`000 de credite ca atita am avut chef sa bag deocamdata.

    Tu ai un erou mai rasarit, nivelu' 30 si ceva (eu aveam 36, da' astia de pe linga mine care cica erau "experimentati" si eliti aveau cam 32-34, in fine) pe atac si unul sau doi mai ok pe defense, sa zicem 25 fiecare. Si uite, bonus, inca unul de atac si el nivelu' 22. Si sa zic un milion de armata.

    Eu am 8 (opt) eroi de nivelul 40, din care sase de atac. Acesti sase eroi de atac nivelul 40 sunt full de artefacte, asa ca au cam 70-80 atac _fiecare_. Mie mi se rupe in pix ca mai pierd 2-3-5k armata pe nivel, asa ca fac cite 18 vestigii pe zi (asta pentru ca nu ma obosesc sa dau bani pe stone of recall, asa ca imi ia cam 8 ore per erou per vestigiu, deci 6 x 3 = 18 vestigii in 24 de ore - daca as folosi recall as putea face o suta). 18 x 700k = 12.5 milioane armata. Zilnic.

    Deci la t = 1 luna + 1 zi tu te trezesti cu doua asedii, pe primele tale doua orase, fiecare cu cite 6 milioane armata. Ascult, cum te scoti ?

    Eu nu am nevoie de aur pentru ca pe de-o parte pot scoate din pillage, si pe de cealalta parte vind toate resursele, ca nu am nici o nevoie de ele : lemn si fier nu-mi trebuie ca am magic beam, restul nu-mi trebuie ca nu construiesc.

    Stiu ce vorbesc, momentul la care m-am lasat eu era momentul la care i-am pus unui prapadit de vecin un asediu pe care el nu-l putea sparge, desi era clar un jucator bun, activ si serios. Asta-i tot.

  37. jucator_de_heroes`s avatar
    37
    jucator_de_heroes 
    Wednesday, 11 January 2012

    In primul rand iti trebuie o alianta in jurul tau, in al doilea rand iti trebuie castelele de baza sa nu poata fi ajunse fara macar 2 halturi.....avand o alianta puternica esti acoperit, oricata armata si orice eroi ar avea inamicul, nimeni nu poate rezista la atacuri coordontae avand vraji doar ptr 2 lupte....si uite asa il trimiti acasa cu coada intre picioare. Se mai folosesc si atacuri de sacrificiu, cu doar 30% din armata adversarului doar ptr a scoate vrajile. Sunt foarte multe tipuri de tactici pe care numai jucand le poti invata. Nimeni nu este invincibil in jocul asta. Dar cum am mai spus este un joc de echipa, fara sustinere poti sa fi tu superman si sa faci 1000 de vestigii pe zi. Oricum mai mult de 15 mil armata nu poate tine nimeni.

  38. Mircea Popescu`s avatar
    38
    Mircea Popescu 
    Wednesday, 11 January 2012

    Bai, tu esti turc.

    Io eram seful aliantei #3-4 sau ceva pe server. Ce prapastii tot vorbesti aici.

  39. jucator_de_heroes`s avatar
    39
    jucator_de_heroes 
    Wednesday, 11 January 2012

    plus ca un erou de lvl40 are nevoie de un minim de 3,2 mil honor.......deci nu cred ca ai putea avea prea multi...;)

  40. jucator_de_heroes`s avatar
    40
    jucator_de_heroes 
    Wednesday, 11 January 2012

    tu erai liderul unei aliante care avea puncte mai omule, a avea puncte la inceput nu inseamna ca joci si bine.

  41. Mircea Popescu`s avatar
    41
    Mircea Popescu 
    Wednesday, 11 January 2012

    Pfoai ce logica feminina.

    Deci, eu iti arat cum tu cu subscription pierzi fara sanse in fata unuia care baga bani. Tu vii cu explicatia paliativa ca da' mai conteaza si alianta. De fapt nu conteaza, in sensul ca daca vine ala pe tine cu 6 milioane cind tu ai 1 nu il vei putea veci pururi reduce dat fiind ca tu pierzi batalia, deci procentual vei scadea mai mult ca el, si daca sunteti 20 de tonti cu cite un milion fiecare tot nu se schimba nimic. Da' eu las toate problemele astea deoparte, cum las deoparte si problema ca nu poti ataca halt-uri daca nu esti in zona cit de cit, si pur si simplu iti explic ca ala care baga bani va fi probabil intr-o alianta tare. Iara tu vii cu faptu' ca poate nu-i alianta tare.

    Da ba. Intr-o lume teoretica e posibil ca unu' cu bani sa fie intr-o alianta slaba, si intr-o lume teoretica e posibil sa ai tu sanse fara bani in fata lui, sau e posibil sa fie prost, sau e posibil sa-si bage picioarele si sa dea contu-n public cum mi le-am bagat eu. Da' in lumea practica care nu-i teoretica o sugi fara sanse. Ce-i asa de greu ?!

  42. jucator_de_heroes`s avatar
    42
    jucator_de_heroes 
    Wednesday, 11 January 2012

    E clar ca nu ai inteles nimic si ca sa iti demonstrez ca gresesti iti exemplific niste teorii d-alea tale care in lumea practica sunt imposibile:
    1. nu a avut nimeni in 11 servere cate am jucat eu 6 mil armata dupa o luna de joc.
    2. Alea 6 mil ca se fie invincibile ar trebuie sa fie in max 3 stack-uri altfel 6 tonti cum spui tu le calca pe cap
    3.Eroul tau exemplificat aici e gresit din start , deci nu ai avea nici-o sansa in lupta cu ala.
    4. Niciodata si nimeni nu recruteaza toata armata din castel, deci calculele tale sunt in van. Sunt multe de spus, sfatul meu este daca ti-a placut jocul, continua.....o sa vezi ca pe parcurs devine foarte interesant.
    PS: Nu lucrez la UBI si nici pe departe nu le fac reclama, m-au enervat de multe ori.....

  43. jucator_de_heroes`s avatar
    43
    jucator_de_heroes 
    Wednesday, 11 January 2012

    nu stau acum sa iti explic ca 6 mil cu care ar veni ala sa dea siege(deci erou protector), adica 6 mil cu atac 0, ar putea fi infrante de 2 mil cu deffence 100 in lupta care s-ar da in momentul punerii siege-ului..............

  44. Mircea Popescu`s avatar
    44
    Mircea Popescu 
    Wednesday, 11 January 2012

    1. Pentru ca pe cele 11 servere in care ai jucat tu nu a bagat nimeni 90,000 de credite, pentru ca lumea s-o fi prins ca n-are rost, fiind o prostie. Altfel argumentul e defect, nu poti demonstra ca "nu se poate" aratind ca "n-am vazut eu".

    2. 1 singur stack.

    3. Mbine. Si tu esti un porcusor zburator. Altceva ?

    4. Inca si mai mbine.

    Poti sta sa-mi explici linistit, ca n-ai ce. Nu scoti tu 100 deff in prima luna pentru ca nu ai cum, da' admitind un 50% de-acolo si un 50% din bonus de armata ai nevoie de trei milioane, intr-un singur stack, de tipul potrivit. Nu ai de unde.

    Admitind ca prin absurd cistigi batalia, cu un efort conjugat al intregii ghilde bla bla : trebuie sa cistigi doua. Azi.

    Pentru ca miine mai vin doua.

    Si poiiminie.

    Si in fiecare zi.

  45. jucator_de_heroes`s avatar
    45
    jucator_de_heroes 
    Wednesday, 11 January 2012

    Si iti mai fac o dovada a logicii mele feminine, 6 mil intr-un singur castel cu capitol , 10 fields-uri, round of drinks pe erou plus 5 sfinxi sa zicem, necesita 1.74 mil gold la fiecare 24h...un castel peste lvl15 cu minim 400k armata in el, se cucereste in minim 9 zile....mai calculeaza si vezi daca se merita incercarea.

  46. jucator_de_heroes`s avatar
    46
    jucator_de_heroes 
    Wednesday, 11 January 2012

    mda, incerc degeaba sa iti explic........tu esti destept si ceilalti sunt prosti. Probabil de aceea nu ai avea succes niciodata in jocul asta. Nu iti face probleme pe nemti ii batem oricand la jocul asta.

  47. Mircea Popescu`s avatar
    47
    Mircea Popescu 
    Wednesday, 11 January 2012

    Sa citam :

    Eu nu am nevoie de aur pentru ca pe de-o parte pot scoate din pillage, si pe de cealalta parte vind toate resursele, ca nu am nici o nevoie de ele : lemn si fier nu-mi trebuie ca am magic beam, restul nu-mi trebuie ca nu construiesc.

    Mi se rupe de orice sfinxi, round of drinks si timpenii. Castelul tau are 400k armata in el pentru fix 8 ore sau ceva. Garantat nu dureaza doua zile intregi dat fiind ca pam pam, ala cu 6 milioane de armata are zona de influenta pina la tine-n chiloti (chestie care-ti face aceleasi probleme si cu haltele).

    Gindeste-te ca tu ai nevoie de vreo 500 de wood/ore ca sa-ti faci vesitiul ala de-l faci zilnic, wood/ore pe care eu le vind. Ala-i deja doua milioane.

  48. jucator_de_heroes`s avatar
    48
    jucator_de_heroes 
    Wednesday, 11 January 2012

    400k armata rezista mult mai mult avand in vedere ca tu din siege poti da doar un atac la 4 ore in care omori 30% din armata, plus ca intre timp eu pot recruta in continuare.
    Daca tot ti se rupe de sfinxi afla ca 6 mil armata intr-un castel doar cu capitol are nevoie de 7,68 mil gold la fiecare 24h, un castel tine maxim 500k gold in el, calculeaza tu cam ce poti vinde si cat gold iti trebuie pe ora.
    O sa ma opresc din comentarii, de fapt motivul a fost: nu vroiam ca un fan H3 sa renunte la joc inainte sa il descopere cu adevarat.

  49. Mircea Popescu`s avatar
    49
    Mircea Popescu 
    Wednesday, 11 January 2012

    Mai, pe bune, linia asta de argumentatie e defecta. Problema pe care tre' tu s-o rezolvi e destul de simpla si evidenta : asa cum e, Heroes asta e o competitie de cine da mai multi bani la ubisoft. Asa ceva nu e interesant.

    Teorii de-astea ca stai sa vezi ticule, ca nu poate fi 6 ca hir ca mir evita problema principala : victoria e de vinzare, si nu decurge in urma planificarii. Ar fi putut fi un joc interesant, chiar frumos. A parut, la prima vedere cel putin, un joc interesant, chiar frumos. Este in fapt un glorified farmville. Asta e, patasti.

  50. interesanta discutia, am stat si am citit. Chiar daca la un momendat v-ati pierdut in laude, argumentele sunt suficiente.

  51. Ba cati spammeri iti atrage blogul in ultima vreme.

  52. Mircea Popescu`s avatar
    52
    Mircea Popescu 
    Monday, 29 October 2012

    Daca e in engleza mai nou ? Inseamna ca se face succese aici. Romanu' si problemele lui.

  53. Ai stat sa faci ceva calcule, nu gluma :D
    Am jucat si eu prostiutza asta de joc o vreme, am fost dezamagit de asemenea.

    De acord, Ubisoft si EA sucks big time. Tot incearca de ani de zile sa ma faca un tovaras sa lucrez cu el la Ubisoft in Bucuresti. De ar fi facut ceva demn de seria HoMM poate m-ar fi tentat, acum e cam tarziu oricum.

    N-am bagat nici un euro in joc, oricum urasc jocurile play-to-win din ce in ce mai mult. Din acelasi motiv m-am lasat si de "Ancient Summoner", care era destul de cool, tot nu se compara cu Ancient Beast ca design cand vine vorba de combat, dar macar i-au schimbat numele la loc in Rise of Mythos dupa ce au aflat de proiectul meu. Unitati bune si alte avantaje numai celor care plateau, bateam multi astfel de noobleti, insa erau si cativa impotriva carora nu aveam nici o sansa, not cool. You should give it a try, e destul de addictive, se foloseste mult de psihologie. O alternativa foarte buna la HoMM Online asta sau ce rahat de nume are.

  54. Mircea Popescu`s avatar
    54
    Mircea Popescu 
    Monday, 28 July 2014

    Caca tovarasie aia, la Ubisoft in Bucuresti. Sa vina cu stock options nu cacaturi de "salariu competitiv (in Romania)", ca aia intereseaza cel mult ceva femei de serviciu.

  55. Salariul ala e slavery curat, mai ales la ce chirii sunt prin Bucuresti comparativ. Plus ca nu-mi place capitala deloc. De regula nu ma gandesc prea mult la stockuri, insa am inceput sa invat despre din ce in ce mai mult in ultima vreme. Presupun ca te-ai specializat in domeniu de multi ani...

  56. Da, ai dreptate legat de stockuri. Multi sunt la joburile alea din voie nevoie nu ca ar vrea sa coloreze pixeli sau sa mute vertecsi toata ziua. Asteapta sa termine treaba mai repede si sa plece acasa sau sa vina ziua de salariu sa-si ia leafa ca sa poata iesi in oras la o bere sau mai stiu eu ce. Cu stockuri ar avea mai multa motivatie sa aibe grija ca produsul final e de calitate, dand tot ce au mai bun chiar. Ar simti ca pot face diferenta in companie mai ales ca ar avea de castigat fiind motivati financiar (avand mai mult sau mai putin iluzia ca detin o parte din ea) si probabil nici nu ar / s-ar mai vorbi rau de companie apoi. A happy cow makes more milk and it even tastes better. Mama ei de psihologie...
    Sper ca incep sa pricep de ce companiile mari inca mai sunt listate la bursa, desi au o gramada de bani si ar putea cumpara stockurile oricand.

  57. ^ It's a "Power to the people!" type of thing.

  58. Super Gamer`s avatar
    58
    Super Gamer 
    Friday, 29 November 2019

    a fost primul care a distribuit detalii ale jocului, pe 2 decembrie 2014. Aceste detalii con?ineau imagini din joc ?i 7 minute de gameplay. Ubisoft a declarat ceva mai tarziu ca aceste detalii "nu erau pentru consumul public" ?i ca "suntem nerabdatori sa aratam publicului la ceea ce a lucrat studioul, dar la o data viitoare".

  59. Mircea Popescu`s avatar
    59
    Mircea Popescu 
    Friday, 29 November 2019

    Check that shit out, blog comment spam composed of respun wikipedia "content" (finally someone found some actual practical use for that cesspool of random triviality) selected on matching keywords ("Ubisoft", here), from language-matched pages (ro here) by a system that can't even handle the localized diacritics. What sort of crazy nonsense is this anyways, uniturd support is way the fuck more widely distributed than text processing on this scale. It's like having aliens ring your doorbell in bible salesmen costume but talking with Marilyn Monroe affectations!

    In any case, preserved here for the lulz, and to keep tabs on google's self-spamming "development". "Machine learning" my foot, check out that dumb shit, "/detroitchicago/rochester.php". And also, of course, because I want to see what the (transparently rotard's) reaction to "success" is -- check that dumb shit out, 2004-style "succese online".

  1. [...] de ars pina-n sufletul sufletului de jocuri bune refacute prost (in special de nepriceputeni a la Ubisoft de la care ce sa ceri, ei sarmanii-s francezi respectiv de diversi asiatici care habar n-au ei ce-i [...]

  2. [...] the feat. Why u no more ritual, English ? [↩]The 1998 NWO/3DO game, not the current bullshit Ubisoft is trying to pass as a game to further bilk the long dead and buried franchise and the clueless [...]

  3. [...] promptly buried (with the best intentions, of course). Most of its franchises met the sad fate of Ubisoft reboots (including Heroes, which suffered mightily in the hands of Nival itself as "Heroes V"). [...]

Add your cents! »
    If this is your first comment, it will wait to be approved. This usually takes a few hours. Subsequent comments are not delayed.