Free Heroes II, v0.6.2620

Saturday, 15 October, Year 3 d.Tr. | Author: Mircea Popescu

free-heroes-2

Stiti ca eu sunt mare fan. E discutabil daca Heroes II - The Succession Wars e mai bun decit Heroes III Shadow of Death / Armaggedon's Blade, da' e indiscutabil ca-i foarte, foarte bun.

Si cum pe linux nu exista jocuri, iata ca imi face deosebita placere sa va povestesc de Free Heroes II, care a ajuns la verisunea 0.6. Si-aici intervine marea diferenta intre linux si alte sisteme de operare : aplicatiile linux sunt stabile inca de la versiunea 0, inainte de-a ajunge la 1. Restul nu sunt stabile nici la versiunea 10 (nu ca ar intelege cineva - de exemplu Donald Knuth - ce rost au zece versiuni pe lumea asta).

Daca mi-ati urmat sfaturile si rulati fin pe Ubuntu, toata instalarea se reduce la a descarca sursa, click dreapta pe fisier, "extract here", intrat in /fheroes2 si dublu-click pe fheroes2.x86_64 sau fheroes2.i386 dupa caz. (Aveti bineinteles nevoie de fisierele originale, copiati heroes2/data in /data si heroes2/maps in maps).

Si-n rest, ingioi cum zice eschimosul.

A, ca bonus :

free-heroes-2-xtra

Marele avantaj al softului open-source este ca lumea aduce imbunatatiri. De exemplu dinsus puteti juca doar o batalie arbitrar declarata. Este ca-i fain ?

Multumiri Andrey Afletdinov.

Category: Trolloludens
Comments feed : RSS 2.0. Leave your own comment below, or send a trackback.

11 Responses

  1. Am dat banu' pentru asta pe GOG. Nu stiu la cine au ajuns aia doi dolari, dar jocul merita vreo 2000 pentru cate clipe de concentrare furioasa mi-a oferit in scoala generala :)

  2. Mircea Popescu`s avatar
    2
    Mircea Popescu 
    Saturday, 15 October 2011

    Absolut de acord.

    Eu inca mai visez la un Heroes 2 improved. Cam asa ceva :

    I. Tot cinci unitati, dar nu cu un singur upgrade fixat, ci stil Disciples : 3-4 nivele de upgrade, si cu alternative, merg in citeva locuri 3 alternative, in majoritatea 2 si in citeva locuri 1. Deci nu Orc > Orc Chieftain, ci Orc Grunt > Orc Veteran > Orc Sharpshooter etc etc. E ok sa fie si unitati neupgradeabile, gen skeleti etc, da' nu' multe.

    II. Acelasi sistem cu atributele la erou, sau daca nu ceva expandat stil RPG, cu STR INT etc.

    III. Tot acelasi sistem de resurse si constructii, da' sa se poata si demola castele (loot), ca in Master of Magic. Si vorbind de M o M, poate ceva gen fortress al jucatorului/overland spells mai serioase n-ar strica. Ce-ar fi un haste permanent pe vampiri gen.

    IV. Vrajile perfectionate putin, multe sunt idioate (hipnotize) si multe sunt rau balansate (fireball).

    V. Skill-urile pastrate ca-s bune cum sunt.

    VI. Scoasa limitarea de la turnuri, sa poti construi vreo 5 nivele asa de turete.

    VII. Poate introdusi lideri si la monstri, sa poata avea si ei un erou cu ei.

    Si poate si niste fix-uri la AI ar merge, prea trag ca idiotii in stack-ul de arcasi si daca e o singura unitate etc.

  3. 1.Da, si pe mine ma irita sistemul de upgrade. Daca e sa fim cinstiti, cel mai bun a fost in Heroes IV. Te constrangea sa alegi doar un set de unitati din cele posibil in castel.

    3.Daca tot e vorba de Master of Magic, mi-as fi dorit ca la un anumit punct, cand ai strans sute de unitati, sa poti sacrifica o parte dintre ele pentru a face o colonie (construi un nou castel).

    8.Mai multa motivatie, mai multa poveste si mai mult lore :)

  4. Mircea Popescu`s avatar
    4
    Mircea Popescu 
    Saturday, 15 October 2011

    Neah, cred ca nu tre' sa poti adauga castele, nici sa le poti distruge de tot, ci pur si simplu dupa loot sa redevina in starea aia de neutral town.

    Da' pe de cealalta parte ce zici tu e interesant cu outpostu', au incercat ceva in h3 cu garzile la mine da' parca nu e chiar asa de reusit. Ce-ar fi fain de exemplu : o vraja overland mom style, care pe o suprafata anumita sa puna niste garzi gen water elemental. Oricine altcineva decit tine intra pe zisa suprafata tre' sa se bata in fiecare tura cu un numar de X elementali.

    Mai mult lore e o idee buna cu conditia sa nu fie lore timpit, ce-am citit eu de la 3do/nwc e cam idiot. Mai ales lore-ul de la MM8-9 m-a durut capul frate.

  5. Da, ideea de outpost nu ea, Disciples II o implementase decent (aia care pazeau rod-urile) iar Disciples III , o ratare de altfel, o implementase sub forma gardienilor (territory guardians).

  6. Oricum, ca idee, e usor deranjanta necesitatea eroilor de ''paza & protectie'', dar echilibreaza intru-catva jocul. Altfel, am risca ajungerea la o batalie a campionilor (imi amintesc ca la Disciples II lasam provocarile mai mici pe seama eroilor de rezerva - ii lasam sa creasca macar la un level 3-4 si sa ia si creaturile lor barem un nivel)

  7. Mircea Popescu`s avatar
    7
    Mircea Popescu 
    Saturday, 15 October 2011

    Mie aia imi placea cel mai mult la MoM : facut un singur erou imbatabil (si am ajuns in zeci de jocuri la eroi care pur si simplu nu puteau fi omoriti, intrau intr-un nod de pe Myrran cu 10-20 de drake in el solo si ieseau afara cu hp full), dupa care sezut comod in castel si ras metodic totul, bucata cu bucata. Tre' sa existe ambele strategii, echilibrat : si zerging-ul de-l fac la ora actuala computerii in h2/h3, da' si asta intensiv. Faci un castel cu turnuri de lvl 5 si-un erou super tare si asta e, incet-incet ii toci.

  8. Pentru că nu există jocuri pe Linux, ceva indivizi s-au apucat să porteze motorul Infinity, mai bine zis să-l rescrie într-o variantă free. Și până îl fac ei să meargă ca lumea, sper să îmi revină cheful să joc un Planescape Torment (pe Linux).

  9. Mircea Popescu`s avatar
    9
    Mircea Popescu 
    Sunday, 16 October 2011

    @spyked Ziceam si eu.

  10. Heroes II, galben pe Teleporters :D

  11. Mircea Popescu`s avatar
    11
    Mircea Popescu 
    Tuesday, 21 February 2012

    Lolz vezi ca unii veterani editeaza hartile de baza ca sa disturbe maniacii asa ca tine :p

Add your cents! »
    If this is your first comment, it will wait to be approved. This usually takes a few hours. Subsequent comments are not delayed.