Might and Magic VII - Psoriasis

Monday, 01 November, Year 2 d.Tr. | Author: Mircea Popescu

Continuam in continuare discutia caii perfecte catre puterea suprema in Might and Magic VII (chiar daca titlul nu-i neaparat bine ales, se mai intimpla), mi-e lene sa mai dau link, va descurcati voi. Bine, bine, uite : link.

Capitolul III - Promovam, Maria ta! Intoarceti-va catre Stone City, treceti podul spre sud si deschideti lada cu pieptul golemului. E foarte greu, sunt o groaza de gargoyles pe-acolo, pe care nu prea ii puteti omori. Va descurcati cumva, ca de-aia sunteti aventurieri de-astia, mie sa-mi veniti cu bucata de golem.

Mai departe cam asta-i tot, nu uitati sa luati quest-ul cu salvatul dwarfilor din Red Dwarf Mine in Bracada. Goliti-va sacii de tot ce nu va e de lipsa, avind grija sa va aranjati ce va ramine in asa fel incit sa ramina goale coloane verticale fie de 8 fie de 12 patratele. Pe drumul de intoarcere catre Harmondale cumparati cutii cu sticle (tipul e chiar linga hanul din colt). In principiu ar trebui sa aveti loc pentru douazeci si ceva (eu am tinut 25, din care 24 prin saci si una pe cursor). 25 de lazi se cumpara cu 50,000 si se vind cu 62,000 in Avlee, ceea ce-i mai bine decit ce beneficii v-ar aduce un factor si-un banker parca era ?

Din Harmondale mergeti direct in Avlee via Tularean Forest, scapati-va de marfa, treceti apa si obtineti bucata de golem de pe insula naiadelor. E greu ? Da, e foarte greu, mai greu ca-n Downs. E imposibil ? Sa nu v-aud! E foarte posibil, eu am luat-o. Smecheria este sa va plimbati prin laterala insulei, nimfele nu va pot nimeri daca va miscati perpendicular pe directia catre ele, dar in schimb au tendinta sa se mute de pe insula in apa marii. Odata ce le-ati imprastiat suficient fuguta la cutie si gata ciocolata.

Urmatorul pas e in Tatalia (nu uitati sa jucati arcomage si-n Avlee si-n Erathia, precum nu uitati sa luati misiunea pentru pana lui lord Markham). Cutia cu bucata de golem cea mai usor de abordat aici, treceti apa doar.

Va mai lipsesc picioarele, care-s in Deyja, deci fuguta in Deyja, cele doua lazi sunt in nord-vestul extrem si-n nord-estul extrem. Veti avea probabil de batucit niste zombi si niste harpii, nici una nici cealalta sarcini prea dificile. Daca tot sunteti in zona puteti aplica niste operatii cosmetice elfelor mai recalcitrante. Odata ce-ati obtinut cele doua picioare porniti spre Bracada (nu uitati misiunea de la Daedalus Falk, pentru cleric), luati misiunea de promovare-a vrajitorilor, construiti golemul (atentie ce cap ii puneti), impresionati-l pe Thomas Grey cu cel mai rapid asamblat golem din istoria Scolii de Vrajitorie (tin minte ca prima oara cind am jucat - echipa clasica, KTCS - vrajitorul mi-a promovat ultimul, dupa vre-un an sau asa ceva hehehe) si iata-va, minca-v-ar mama de Wizarzi ce sunteti voi :)

Treaba nu-i inca terminata, e bine c-am luat diploma, da' la ce-i buna ea fara priceperi, dexteritati si abilitati practice ? Asa ca e poate cazul sa invatam Master Water si Fire, mi se pare mie. Deocamdata insa, daca tot sunteti prin zona, mergeti pina la Red Dwarf Mines, curatati-le de ooze (e chiar facil pentru magi ca noi, nici n-apuca alea sa miste). Meduzele de la etajul doi sunt insa imune la magie, ceea ce inseamna ca nu avem nici o sansa, zero barat, lasati-le in pace.

Recuperati cei 7 dwarfi si fuguta-n Harmondale, de unde iarasi luam drumul catre Barrow Downs, unde primim multumirile regelui, nu inainte de-a vinde iarasi ce ne prisoseste la un pret bun si-a mai cumpara una-alta de trebuinta exploratorului. Dupa care, faceti un pas in spate, trageti aer in piept si pregatiti-va sa dam o fuga pina-n Nighon. Da, prin tuneluri. Da, sunteti nivelul 8. Nu, nu sunt nebun, sunt pur si simplu foarte bun :)

Deci : inapoi la trogloditi, treceti prin tunel. Prima parte e destul de simpla, nu va asteapta decit gogi, goglingi si magogi, dar aveti dwarfi si warlocks care dau dupa ei si-i cam domina. Daca stiti drumul va ia cam doua minute, daca nu-l stiti asta e, va descurcati dumneavoastra. In principiu mergeti din grup de dwarfi in grup de dwarfi.

Partea a doua e ceva de groaza insa, aveti de-a face cu minotauri si cu ochi de-aia rai. Cum v-o fi norocul, pina la urma de-aia exista autosave. Ocoliti in mare viteza minotaurii, treceti fuguta pe linga ochi (un set de 4 sticle cu Preservation si poate si niste Stone Skin nu va strica la nimic). Urmati tunelul din stinga, la dreapta nu se poate trece, va blocheaza imediat.

Odata ce-ati iesit in Nighon fuguta la Tobren Rainshield, si daca ati avut inteligenta de-a cumpara din timp Town Portal si Enchant Item (de exemplu de la Water Guild din Bracada) acum sunteti om. Ajunsi in acest punct, sa va intreb daca ati strins o groaza de potcoave ? E, perfect. Bagati din ele cite-s necesare ca sa poata vrajitorul expert in alchimie sa ajunga la nivelul 7, dupa care cautati-l pe Witherspoon (e in satul din vestul Nighonului).

Un Town Portal scurt va trimite la Harmondale, unde deveniti si Master Fire, dupa care faceti o pauza de enchant, blagosloviti tot ce aveti (e foarte util daca obtineti un obiect cu ceva plus alchimie - eu am obtinut plus 12 din prima, spre incintarea mea). Echipati obiectul si treceti la produs bauturi, (verde plus albastru) + (verde plus galben). Daca ati fost stringator cu galbenelele si radacinile alea ciudate aveti macar de vreo 10 potiuni albe, ceea ce face bine la psihic.

Capitolul IV - Homo Politikon. Bani avem, vrajitori cu patalama suntem, vraji cunoastem, e cazul sa ne bagam putin nasul in mersul treburilor lumii, nu gasiti ?

In castel (castelul dumneavoastra, da ?) va asteapta ambasadorii de la elfi si de la oameni. Elfii vor sa furati planurile Fortului Riverstride, si oamenii sa recuperati un spion capturat de elfi si bagat la inchisoare. Ambele tabere va ofera si solutii paleative pentru cererile celeilalte, astfel regina Catherina va da planuri false ale fortului, daca i le cereti, iar regele elfilor un tip care seamana cu spionul uman, dar este de fapt spion elf, o intreaga telenovela.

Puteti alege ce tabara preferati, pina la urma nu prea conteaza. Eu tind sa-i plasez Caterinei spionul si sa livrez regelui planurile autentice, pe de-o parte pentru ca-mi displace tonul caprei si pe de cealalta pentru ca fix fis Erathia, ce ma faceam eu fara expertii in diverse magii elementale din Tularean Forest ? Sau fara copaci ? Sau fara ghildele de-acolo ? Erathia e pentru soldati fraieri, magii tin cu elfii, am zis!

In fine, la rigoare puteti plasa hartile false elfilor si spionul fals oamenilor, rezolvind toata chestia din doua Town Portal, daca vi-e lene. E amuzant cum toata lumea insista sa nu va luati mai mult de 30 de zile, apropo :)

Ei, si iata cum am ajuns din nimeni in drum niste tipi bogati si faimosi, cu castel propriu, saci peste saci de galbeni si un degetel bagat in politica inalta a continentului. Pai cine mai ie ca noi ? E momentul, zic, sa luam o saptamina-doua libere, sa bem o bere de-aia scumpa cu o fata de-aia tinara pe genunchi, ca n-o fi nici viata asta vesnica.

Per total nivelul 8, sfirsit de Mai, ceva peste 500 Fame. Pai nu ? :D

Category: Trolloludens
Comments feed : RSS 2.0. Leave your own comment below, or send a trackback.

2 Responses

  1. [...] Might and Magic VII - Psoriasis [...]

  2. [...] equivalent of Unilever. [↩]Most recently I did a runthrough in 2010, which resulted in a lengthy discussion and walkthrough in [...]

Add your cents! »
    If this is your first comment, it will wait to be approved. This usually takes a few hours. Subsequent comments are not delayed.